Omgquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:28 schreef Piles het volgende:
[..]
Cue en ik ook
Maar heb me gelijk weer uitgeschreven toen Cue aan mij werd gekoppeld![]()
Ik wist geen TT en aangezien mijn moeder altijd naar Radio Tien Gold op 675 AM luisterde. schoot me dat als eerste te binnen bij # 675quote:
Ik zei alleen heyquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:33 schreef Cuegirllie het volgende:
Luc.. heel lief en aardig dat je een bericht stuurt, maar kan hem toch niet lezen
en Hou.. Stappen zit er de laatste tijd niet echt in. Wel veel gedaan, maar daar kom je ook echt niks tegen
dat zou je eigenlijk moeten kunnen uitsluitenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:35 schreef mash_ het volgende:
[..]
Nou dat je op een dating site meteen aan iemand gekoppeld word die je al kent
Ah, dat was me niet opgevallenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik wist geen TT en aangezien mijn moeder altijd naar Radio Tien Gold op 675 AM luisterde. schoot me dat als eerste te binnen bij # 675
Ik ben niet eens een heel groot verhaal waardquote:
zatquote:
je kan het toch niet lezen, dus wat is het nut?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:37 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik ben niet eens een heel groot verhaal waard
Er zijn best leuke fokstersquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:37 schreef Piles het volgende:
[..]
FOK is 1 grote datingsite, dat weet je toch wel
Het gaat erom wat ik waard benquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
je kan het toch niet lezen, dus wat is het nut?
ik wil je best iets mailen hoor.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:38 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Het gaat erom wat ik waard benOf ik het kan lezen is een bijzaak
anders had je het mooi kunnen mailen![]()
Ja, ga jij nog ff kieskeurig worden johquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
dat zou je eigenlijk moeten kunnen uitsluiten![]()
Dat wist je toen toch nog nietquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
je kan het toch niet lezen, dus wat is het nut?
Het gaat er niet om wat ik WIL lezenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik wil je best iets mailen hoor.
Wat wil je lezen?
dan verzin ik zelf wel wat hoorquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:40 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Het gaat er niet om wat ik WIL lezen
pfff.. moet alles voorkauwen ofzo.. en DAT is dus jujist niet de bedoeling
En was dat nou net de strekking van m'n verhaalquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
dan verzin ik zelf wel wat hoor
no comprendo seńorquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:39 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, ga jij nog ff kieskeurig worden joh
[..]
Dat wist je toen toch nog niet
Nee, daar lul je je niet uit
Oh ja wel hoorquote:
dan begrijpen wij elkaarquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:41 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
En was dat nou net de strekking van m'n verhaal
Maar geen goede datingding.. tenminste ik merk er weinig vanquote:
Wie ben jijquote:
Misschien zoek je verkeerd.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:44 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Maar geen goede datingding.. tenminste ik merk er weinig van
ik zoek nietquote:
niet zoeken, maar vindenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:46 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
ik zoek nietMaar dat is ook de gouden regel toch?
Je zoekt niet maar hebt het er wel 223,2x per week overquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:46 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
ik zoek nietMaar dat is ook de gouden regel toch?
Zolang ze het er hier over heeft is ze niet aan het zoeken tochquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:48 schreef mash_ het volgende:
[..]
Je zoekt niet maar hebt het er wel 223,2x per week over
Heul niet!!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:48 schreef mash_ het volgende:
Je zoekt niet maar hebt het er wel 223,2x per week over
Omdat er in Zeeland niks isquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Waarom word ik steeds gekoppeld aan mensen uit Verwegistan?
Afstandelijk type?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Waarom word ik steeds gekoppeld aan mensen uit Verwegistan?
Om seks te krijgen welquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:49 schreef Houniet het volgende:
Je moet ook niet zoeken Cue.
Maar voor vrouwen is het vaak makkelijker.
dat is ook zo jaquote:
quote:
mag ik toch aannemenquote:
Kom jij uit Deventer ja? Daar heb ik nog een ex-chick zittenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:04 schreef PteV het volgende:
[..]
mag ik toch aannemen![]()
ik ga slapen...wekkertje gaat weer om 06.45, morgen meeting over pensioenplan...truste
KAMPIOENENENENE!!!!!!!!!11quote:
waar niet?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:09 schreef Houniet het volgende:
[..]
Kom jij uit Deventer ja? Daar heb ik nog een ex-chick zitten.
En de uefa cup winnen we ook!!!!1!!1quote:
Ik ga naar alle thuis wedstrijdenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:11 schreef jna het volgende:
[..]
En de uefa cup winnen we ook!!!!1!!1
Hoewel het wel kut thuiswedstrijden zijn om naartoe te gaan. Tenzij de wedstrijd tegen slavia er nog toe doet ga ik denk ik niet
gaat je zusje ook mee?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:13 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik ga naar alle thuis wedstrijden.
Eh neequote:
ik kreeg vandaag me kaartjes voor AFCA - Groningen binnenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:13 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik ga naar alle thuis wedstrijden.
ik gok op een vernederingquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:16 schreef mash_ het volgende:
[..]
ik kreeg vandaga me kaartjes voor AFCA - Groningen binnen
Dan ben ik in het buitenland, mijne word weer NEC thuisquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:16 schreef mash_ het volgende:
[..]
ik kreeg vandaag me kaartjes voor AFCA - Groningen binnen
Eens kijken of er mensen mee willen. Iemand met wie ik normaal ga is net vader gewordenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:15 schreef Houniet het volgende:
[..]
Eh nee. Dat was eenmalig, nu weer met maten
.
Houquote:
Hier nog steeds niet. En ik heb geen zin om er doorheen te fietsen om vervolgens doorweekt op stage aan te komen.quote:
Waarom zo vroeg?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 09:14 schreef Californium het volgende:
goedemorgen op deze prachtige ochtend die 2 uur geleden begon met een rondje hardlopen en was weer om 08.00 scherp op stage
Omdat ik graag wil joggen, maar s'avonds heb ik daar de fut niet voor.... dus sta s'morgens lekker vroeg opquote:
Jaaaaaa, maar waarom al om 8 uur op stagequote:Op woensdag 8 oktober 2008 09:20 schreef Californium het volgende:
[..]
Omdat ik graag wil joggen, maar s'avonds heb ik daar de fut niet voor.... dus sta s'morgens lekker vroeg op
Omdat ik s'morgens productiever ben dan s'middags... ? ben wel 1 van de eerste altijdquote:Op woensdag 8 oktober 2008 09:20 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jaaaaaa, maar waarom al om 8 uur op stage![]()
Respectquote:Op woensdag 8 oktober 2008 09:20 schreef Californium het volgende:
[..]
Omdat ik graag wil joggen, maar s'avonds heb ik daar de fut niet voor.... dus sta s'morgens lekker vroeg op
Mag je ook 's nachts werken? Ik ben 's nachts veel productieverquote:Op woensdag 8 oktober 2008 09:26 schreef Californium het volgende:
[..]
Omdat ik s'morgens productiever ben dan s'middags... ? ben wel 1 van de eerste altijdmeeste komen pas om half 10 binnen
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 09:26 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Respect, met dit koude weer kom ik veel te moeilijk uit mijn bed
ja dat mag... ik heb een kaart waarmee je altijd naar binnen kanquote:Op woensdag 8 oktober 2008 09:27 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mag je ook 's nachts werken? Ik ben 's nachts veel productiever
Tofquote:Op woensdag 8 oktober 2008 09:28 schreef Californium het volgende:
[..]
ja dat mag... ik heb een kaart waarmee je altijd naar binnen kan
Ai ai, is je lijstje al lang??quote:Op woensdag 8 oktober 2008 09:29 schreef HostiMeister het volgende:
mijn fietsenketting is gisteren kapotgesprongen, weer eentje voor bij mijn lijstje fietsenrampen. Daarom was ik vanochtend vroeg op in de veronderstelling dat ik na school kon lopen
Fiets van huisgenoot kunnen lenen, maar lopen is best te doen.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 09:31 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Ai ai, is je lijstje al lang??![]()
Lopen is meestal niet zo'n goed idee!
IEquote:
Ja, dat dus. Gebruik het nooitquote:
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 10:31 schreef HostiMeister het volgende:
Wheheh, ik heb een hyve aangemaakt
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 10:33 schreef HostiMeister het volgende:
Ja ja, ik ben een meeloper en ik begrijp er geen kut van
Zo moeilijk is het helemaal nietquote:Op woensdag 8 oktober 2008 10:33 schreef HostiMeister het volgende:
Ja ja, ik ben een meeloper en ik begrijp er geen kut van
dacht eerst dat het een grap was toen ik een e-mail kreeg...maar toch nietquote:Op woensdag 8 oktober 2008 10:31 schreef HostiMeister het volgende:
show hem eens?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 10:31 schreef HostiMeister het volgende:
Klaar en klaar wakker, helemaal helder, fris en opgewekt!quote:
Ja, duurt langquote:
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 11:26 schreef eer-ik het volgende:
Over 5 dagen krijg ik m'n nieuwe macje binnen
Tres bien, de bonne heurequote:Op woensdag 8 oktober 2008 11:25 schreef Larry-Laffer het volgende:
J'arrive dans le stage.
Mmhquote:Op woensdag 8 oktober 2008 11:33 schreef eer-ik het volgende:
[..]
macbookje, lichtelijk getweaked
320 GB interne HD, 4 GB geheugen
Goed bezig cali!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 11:34 schreef Californium het volgende:
ow..... nice Eer-ikvanmorgen trouwens weer hardgelopen
ja, sexy tochquote:Op woensdag 8 oktober 2008 11:35 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mmh320 HD is wel fiks groot voor een laptop
Is het daar nog een beetje mooi weer om hard te lopen? Ik haak hier altijd een beetje af zodra de herfst invalt.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 11:34 schreef Californium het volgende:
ow..... nice Eer-ikvanmorgen trouwens weer hardgelopen
Maar waar haal je die 320 vandaan dan? Koop je die los ofso, want ik dacht dat ze vanuit Apple maar tot 250 gingenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 11:37 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ja, sexy toch
Heb nu 80 in m'n powerbook zitten maar dat staat me niet aan.
NOg een 160 GB ext. schijf erbij maar daarmee kan ik ook niet uit de voeten, nu maar een ruige interne schijf erin geprakt
Dat zal ze leren!
Het wordt er wel door hun ingebouwd.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 11:48 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Maar waar haal je die 320 vandaan dan? Koop je die los ofso, want ik dacht dat ze vanuit Apple maar tot 250 gingen
Mij niet gezien. Ik ga nog eerder in de winter omdat ik dan wel echt hard moet lopen om warm te blijven.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 11:44 schreef eer-ik het volgende:
gewoon gaan.
trek een waterdicht hardloopjack aan, en gewoon gaan lopen.
soms regent het, soms is het droog, soms is het koud en soms is er een mooi zonnetje.... zoals nuquote:Op woensdag 8 oktober 2008 11:40 schreef Larry-Laffer het volgende:
[..]
Is het daar nog een beetje mooi weer om hard te lopen? Ik haak hier altijd een beetje af zodra de herfst invalt.
wat mafquote:Op woensdag 8 oktober 2008 11:51 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Het wordt er wel door hun ingebouwd.
Het is idd wel een apart bestelde schijf maar dat maakt niet zoveel uit.
Ook niet via hun gekocht, wel via hun assembled, prima toch
Ik vind het een mooi aantal GB's voor in m'n lappie.
Omdat ik een koning ben.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 11:53 schreef Bravebart het volgende:
[..]
wat mafWaarom doen ze dat zomaar?
Serieus, vervalt je garantie dan? Want bij vervangen van werkgeheugen vervalt het niet, dat moedigen ze bijna aan om zelf te vervangenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 11:56 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Omdat ik een koning ben.
Nee, weet het niet.
Een maat van mij haalt 'm in de VS in de applestore gewoon, daar waren ze bereid (anders vervalt de garantie ofzo) om dat ding in te bouwen
Joahquote:
wauw! moet wel klein zijn als er 3 slaapkamers inziten en voor 280 euroquote:Op woensdag 8 oktober 2008 12:07 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Joah
Wel klein, maar voor 280 euro mag ik niet echt klagen denk ik.
Paar slaapkamers [waren het nu 2 of 3?], berghokje achter op de tuin, hoekwoning, dus auto mooi naast/achter kwijt [heb twee van die krengen], verder gewoon keuken, douche/wc enzo... ben er nog niet in geweest, straks even de vorige huurder bellen om de sleutel om even te kijken
Geen cv trouwens, maar is het eerst ook wat goedkoper, stook je pas als het echt nodig is
Maar mag het wel [laten] inbouwen, dus wellicht dat ik dat later doe.
ALS ik hem neem, straks eerst maar eens kijken
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 12:13 schreef Deansensitized het volgende:
Joah, maargoed, heb ik eerst wat, kan ik altijd nog verder om me heen loeren
Maar denk dan ook dat het twee zijn
Een voor mezelf, en een als pc/oefen/studio hokje ofzo
Ja, maar een andere HD is wel wat anders zeg maarquote:Op woensdag 8 oktober 2008 11:57 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Serieus, vervalt je garantie dan? Want bij vervangen van werkgeheugen vervalt het niet, dat moedigen ze bijna aan om zelf te vervangen
Ja true, een hdd ligt wel iets gecompliceerder jaquote:Op woensdag 8 oktober 2008 12:30 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, maar een andere HD is wel wat anders zeg maar
Ook omdat er geen cd bijzit met OSX erop maar is vooraf geinstalleerd op je HD.
Nu is alles gewoon gefixed, prima oplossing, me dunkt.
al die externe schijven vind ik ook maar niks, wil zo min mogelijk extern aan m'n laptop.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 12:33 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja true, een hdd ligt wel iets gecompliceerder jaMaar puicke oplossing ja
Is mogelijk, is alleen wat duurderquote:Op woensdag 8 oktober 2008 12:36 schreef eer-ik het volgende:
[..]
al die externe schijven vind ik ook maar niks, wil zo min mogelijk extern aan m'n laptop.
Momenteel is het alleen m'n speakerset, heb het liefst dat die ook nog extern gaat dmv bluetooth o.i.d., als dat mogelijk is.
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 12:33 schreef Deansensitized het volgende:
Ja daarom, ben nog maar alleen
En het boeit me ook niet veel, als ik er maar uit ben
En Hou, meteen een topic weet ik niet, maar ga er wel veel lezen denk ik
Uiteraard houd ik jullie op den hoogte, met foto's enzo. Als ik er vandaag of morgen heen ga te kijken neem ik de camera ook even mee
Dat kan me niet schelen.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 12:38 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Is mogelijk, is alleen wat duurder
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 12:44 schreef Houniet het volgende:
Ik ga de wagen van me moeder ophalen bij de garage.
Ik weet er geen reet van.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 12:40 schreef Californium het volgende:
ik moet echt meer weten over computers
JE WORDT GEBRUIKT!!!!!!1!~!`1!11quote:Op woensdag 8 oktober 2008 12:44 schreef Houniet het volgende:
Ik ga de wagen van me moeder ophalen bij de garage.
Hoe is het met je HTM-skills?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 12:40 schreef Californium het volgende:
ik moet echt meer weten over computers
Ahhhquote:Op woensdag 8 oktober 2008 12:52 schreef Reflectionne het volgende:
* Ref Heeft het helemaal gehad hier, wil naar huis en slapen!
html kan ik welquote:Op woensdag 8 oktober 2008 12:54 schreef Piles het volgende:
[..]
Hoe is het met je HTM-skills?
[..]
Ahhh![]()
Nog even volhouden
Namen en rugnummers willen wequote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:09 schreef Houniet het volgende:
[..]
Kom jij uit Deventer ja? Daar heb ik nog een ex-chick zitten.
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 13:02 schreef Piles het volgende:
Hoerige kutzooi![]()
Les gaat niet door![]()
Weer naar huis
quote:
waarom zou je?quote:
Gaaf johquote:Op woensdag 8 oktober 2008 13:35 schreef Deansensitized het volgende:
Net even wezen kijken, en ik neem hem
Alles nog heel netjes. Laminaat in de woonkamer, op een slaapkamertje na [drie stuks] overal vloerbedekking boven. Veel kastruimte, douche met nieuwe wasbak/douchekraan, nieuw keukenblokje [aanrecht en kastjes], werk/hobbyhokje met een zoldertje over de helft van de oppervlakte, kachel in de woonkamer, kelder...
Alle dingen zoals laminaat, vriezer, hier en daar een rolgordijntje, kachel alles mag ik gratis overnemen
Scheelt dat het je ex-buurvrouw is
Foto's gemaakt, maar ben eerst even de papieren invullen en bij de woningstichting brengen. Zij brengt straks de sleutel, dus wellicht kan ik die meteen meenemen en gaan klussen
En meteen alle nutsbedrijven regelen
Hyper hyper hyper
Gefeli Deanquote:Op woensdag 8 oktober 2008 13:35 schreef Deansensitized het volgende:
Net even wezen kijken, en ik neem hem
Alles nog heel netjes. Laminaat in de woonkamer, op een slaapkamertje na [drie stuks] overal vloerbedekking boven. Veel kastruimte, douche met nieuwe wasbak/douchekraan, nieuw keukenblokje [aanrecht en kastjes], werk/hobbyhokje met een zoldertje over de helft van de oppervlakte, kachel in de woonkamer, kelder...
Alle dingen zoals laminaat, vriezer, hier en daar een rolgordijntje, kachel alles mag ik gratis overnemen
Scheelt dat het je ex-buurvrouw is
Foto's gemaakt, maar ben eerst even de papieren invullen en bij de woningstichting brengen. Zij brengt straks de sleutel, dus wellicht kan ik die meteen meenemen en gaan klussen
En meteen alle nutsbedrijven regelen
Hyper hyper hyper
Ha, ik wil het ook leren. Kan al wel html met Dreamweaver enzo, maar wil ook PHP gaan leren. Heb je er een boek voor gekocht? Iemand die ik ken zeg dat een online cursus net zo handig is, maar dan gratis.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 13:30 schreef Californium het volgende:
omdat ik het graag WIL leren en ook php enzogewoon omdat ik dat graag wil
Ja, dat heb ik me dus ook laten vertellen. Wellicht heb je iets aan www.phpfreakz.nl, die site is mij aangeraden tenminste.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 13:48 schreef Californium het volgende:
ik vind het niet belangrijk genoeg om een boek te kopen.... iedereen hier zei dat internet curcus prima is....dus doe ik dat....misschien dat Kees of Bart een goeed linkje weet
Voor puur de basics kun je googelen.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 13:48 schreef Californium het volgende:
ik vind het niet belangrijk genoeg om een boek te kopen.... iedereen hier zei dat internet curcus prima is....dus doe ik dat....misschien dat Kees of Bart een goeed linkje weet
Nee, Hogeschool Zeeland. Half 11 weg, half 3 thuis. Geluncht op locatie, dat dan weer welquote:
Goeie site welquote:Op woensdag 8 oktober 2008 13:57 schreef Larry-Laffer het volgende:
Ja, dat heb ik me dus ook laten vertellen. Wellicht heb je iets aan www.phpfreakz.nl, die site is mij aangeraden tenminste.
Heb je zowaar nog wat gedaan vandaagquote:Op woensdag 8 oktober 2008 14:55 schreef Reflectionne het volgende:
Ik heb mijn sporen verslag af! (3e verbetering), hopen dat het nu goed is!
Zal ik dat maar niet doen danquote:Op woensdag 8 oktober 2008 14:56 schreef PteV het volgende:
[..]
geef die naam van je ex-chick eens...ik verzamel chantage-gevoelige informatie
PHPquote:Op woensdag 8 oktober 2008 13:30 schreef Californium het volgende:
omdat ik het graag WIL leren en ook php enzogewoon omdat ik dat graag wil
Ik heb bioinformatics for dummies moeten kopen voor schoolquote:Op woensdag 8 oktober 2008 14:47 schreef Piles het volgende:
[..]
Goeie site wel
Ik heb zelf helaas geen idee meer hoe ik PHP geleerd heb (de basis)
Misschien is PHP for Dummies wel een aardig boek
Een kleine opknapbeurt zou het huis wel kunnen gebruiken ja, maar op zich ziet het er leuk uit voor een studentje. Voor hoeveel per maand kan je er in?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 14:54 schreef Deansensitized het volgende:
Ja man, die kleuren zijn niet echt mijn ding
Studentje?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 15:12 schreef Larry-Laffer het volgende:
[..]
Een kleine opknapbeurt zou het huis wel kunnen gebruiken ja, maar op zich ziet het er leuk uit voor een studentje. Voor hoeveel per maand kan je er in?
Oh, je zit je hier ook gewoon voor de gezelligheid dus? Maar 280 is een spotprijsje lijkt me! Gefeliciteerd iig.quote:
'Het platteland' heeft ook voordelenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 15:15 schreef PteV het volgende:
[..]
Jezus, dat betaal ik voor m'n kamer van 13m2
Lang leve een Fries dorpquote:Op woensdag 8 oktober 2008 15:15 schreef PteV het volgende:
[..]
Niets zolang ik er maar niks mee hoef te doen....quote:
Alleen maarquote:Op woensdag 8 oktober 2008 15:16 schreef Piles het volgende:
[..]
'Het platteland' heeft ook voordelen
Preciesquote:
In Deventer?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 15:15 schreef PteV het volgende:
[..]
Ik heb alleen een fietsquote:Op woensdag 8 oktober 2008 15:18 schreef Deansensitized het volgende:
Alleen maar
Woon op nog geen 5 minuten lopen van een C1000, heb een fiets, twee auto's en een leuke baan.
Nu nog een leuke vriendin en ik ben klaar
Dat zeker niet, maar ik weet waar je op uit bentquote:
Ik heb één auto en twee fietsen... woon op 2min lopen van de AH.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 15:18 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Alleen maar
Woon op nog geen 5 minuten lopen van een C1000, heb een fiets, twee auto's en een leuke baan.
Jij mag ook niet klagen....quote:
Jaha! Ik moet wat als die stagebegeleider achter me gaat zittenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 14:59 schreef Piles het volgende:
[..]
Heb je zowaar nog wat gedaan vandaag
Ik woon op 3 minuten lopen van twee AH's, een Dirk, twee Aldi's, een Jumbo en een Plusquote:Op woensdag 8 oktober 2008 15:18 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Alleen maar
Ik dacht eigenlijk dat het krijgen van een kamer daar gemakkelijk was. Vind 280 nog wel behoorlijk veel voor een stad die niet echt te boek staat als studenten-stad.quote:
En was nog bijna m'n spaarcentjes kwijt geweestquote:
*net even in je fotoboek gekeken heeft*quote:Op woensdag 8 oktober 2008 15:36 schreef Reflectionne het volgende:
Ref gaat het overleven, nog maar een uurtje!!
Ik dacht dat 280 voor 13m2 nog wel mee viel..quote:Op woensdag 8 oktober 2008 15:34 schreef Larry-Laffer het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk dat het krijgen van een kamer daar gemakkelijk was. Vind 280 nog wel behoorlijk veel voor een stad die niet echt te boek staat als studenten-stad.
Wat doet iedereen daar tochquote:Op woensdag 8 oktober 2008 15:37 schreef jackson het volgende:
[..]
*net even in je fotoboek gekeken heeft*
Tja, het verschilt toch per stad. Deventer en Enschede zullen een stuk goedkoper zijn dan Amsterdam en Utrecht vermoed ik.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 15:37 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Ik dacht dat 280 voor 13m2 nog wel mee viel..
Ik betaal 250 voor 12m2 incl alles
Ik laat een deel van het verhaal achter wegen....quote:Op woensdag 8 oktober 2008 15:38 schreef Piles het volgende:
[..]
Wat doet iedereen daar tochover
Daar is het FoBo toch voor
Hebben hier in het dorp ook nog een Super de Boer en een Lidl. En verder kom ik elke dag in de stad [werk] en daar is ook alles te krijgen, dusquote:Op woensdag 8 oktober 2008 15:32 schreef PteV het volgende:
[..]
Ik woon op 3 minuten lopen van twee AH's, een Dirk, twee Aldi's, een Jumbo en een Plushoezo overkill?
Ik wil echt niet meer weg uit een stad
Ik wil het niet wetenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 15:39 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik laat een deel van het verhaal achter wegen....
Net als mijn collega: "Alles is te koop, behalve mijn vrouw."quote:Op woensdag 8 oktober 2008 15:30 schreef jackson het volgende:
[..]
Jij mag ook niet klagen....
Mocht je mijn vriendin een keer willen lenen dan hoor ik et wel. Neem ik wel een auto van je mee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Other than that, it's just a piece of crap.
The only thing I shred is cheese when I'm eating taco's.
Whehehe... uiteraard was dit een grap maar dat had je wel begrepen na een kijkje te nemenquote:
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 15:41 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Net als mijn collega: "Alles is te koop, behalve mijn vrouw."PreciesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
Wat?!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 15:39 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik laat een deel van het verhaal achter wegen....
Niks johquote:Op woensdag 8 oktober 2008 15:54 schreef Reflectionne het volgende:
Wat is er met mij en/of m'n fobo?
Grapje dusquote:Op woensdag 8 oktober 2008 15:45 schreef jackson het volgende:
Whehehe... uiteraard was dit een grap maar dat had je wel begrepen na een kijkje te nemen
Ja, dat dusquote:Op woensdag 8 oktober 2008 15:57 schreef Californium het volgende:
niets.... het zijn mannen....ze lullen maar wat
Sorryquote:Op woensdag 8 oktober 2008 15:57 schreef Reflectionne het volgende:
Ik voel me beledigd en uitgelachen
Jackson is nu gewoon een beetje verliefd op jequote:Op woensdag 8 oktober 2008 15:54 schreef Reflectionne het volgende:Wat is er met mij en/of m'n fobo?
We hadden 85quote:Op woensdag 8 oktober 2008 15:34 schreef Larry-Laffer het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk dat het krijgen van een kamer daar gemakkelijk was. Vind 280 nog wel behoorlijk veel voor een stad die niet echt te boek staat als studenten-stad.
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 15:59 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Jackson is nu gewoon een beetje verliefd op je
Zijn vriendinquote:Op woensdag 8 oktober 2008 15:47 schreef Piles het volgende:
[..]
In het algemeen, of iemand in het bijzonder![]()
Neequote:
Ach, je bent niet de enigequote:Op woensdag 8 oktober 2008 16:28 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
NeeNog een half uurtje.. werk weer eens over.
Dean
Wie is ut?quote:
En en en?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 17:18 schreef PieterBas het volgende:
Goedemiddag
Ik heb een reactie terug gehad... om mijn berichtje van een d-site
BoB Dylan, fool!quote:
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 17:18 schreef PieterBas het volgende:
Goedemiddag
Ik heb een reactie terug gehad... om mijn berichtje van een d-site
quote:
Ohquote:
Of ik al dronken werd van één drankje.. ze stuurde me namelijk een drankje toequote:
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 16:39 schreef Yesse het volgende:
Oja Dean. GEFELICITEEEEEEEEEEEEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
Sorry Dean, met wat?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 16:39 schreef Yesse het volgende:
Oja Dean. GEFELICITEEEEEEEEEEEEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
Uuuh, leg eens uit?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 17:49 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Of ik al dronken werd van één drankje.. ze stuurde me namelijk een drankje toe
Net op hyves kan je tikken enzo uit delen. Ze stuurde me dus constant drankjes.quote:
Een huisjequote:Op woensdag 8 oktober 2008 17:56 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Sorry Dean, met wat?
Maar ieder geval gefeliciflapstaart
Ah zoquote:Op woensdag 8 oktober 2008 17:57 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Net op hyves kan je tikken enzo uit delen. Ze stuurde me dus constant drankjes.
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 15:59 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Jackson is nu gewoon een beetje verliefd op je
Tuurlijk welquote:
Ikquote:Op woensdag 8 oktober 2008 18:24 schreef jna het volgende:
Was iemand nog overgestapt naar icesave? Ik weet nog dat we het er over hadden een paar maanden geleden
Gelukkig ben ik van nature lui anders had er nu 6000 euro opgestaan bij mijquote:Op woensdag 8 oktober 2008 18:31 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik
Maar vertrouwde de toen aankomende crisis niet helemaal, dus nog gewacht. Staat nu maar 100 euro op gelukkig
Dat speelde bij mij ook een rol iddquote:Op woensdag 8 oktober 2008 18:36 schreef jna het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik van nature lui anders had er nu 6000 euro opgestaan bij mijIk stel het gelukkig dus al maanden uit
Meen je dat nou ?quote:
ik heb nu spaargeld waar ik niet bij kan op een bank die niet bereikbaar is en waar grote onzekerheid over is.quote:
Das mooi baggerquote:Op woensdag 8 oktober 2008 18:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik heb nu spaargeld waar ik niet bij kan op een bank die niet bereikbaar is en waar grote onzekerheid over is.
precies. en mijn ouders zaten/zitten er ook. Dus nu maar goed alle berichtgeving erover in de gaten houden.quote:
Teh horror... Schijt-zooi zegquote:Op woensdag 8 oktober 2008 18:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik heb nu spaargeld waar ik niet bij kan op een bank die niet bereikbaar is en waar grote onzekerheid over is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |