Omgquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:28 schreef Piles het volgende:
[..]
Cue en ik ook
Maar heb me gelijk weer uitgeschreven toen Cue aan mij werd gekoppeld![]()
Ik wist geen TT en aangezien mijn moeder altijd naar Radio Tien Gold op 675 AM luisterde. schoot me dat als eerste te binnen bij # 675quote:
Ik zei alleen heyquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:33 schreef Cuegirllie het volgende:
Luc.. heel lief en aardig dat je een bericht stuurt, maar kan hem toch niet lezen
en Hou.. Stappen zit er de laatste tijd niet echt in. Wel veel gedaan, maar daar kom je ook echt niks tegen
dat zou je eigenlijk moeten kunnen uitsluitenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:35 schreef mash_ het volgende:
[..]
Nou dat je op een dating site meteen aan iemand gekoppeld word die je al kent
Ah, dat was me niet opgevallenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik wist geen TT en aangezien mijn moeder altijd naar Radio Tien Gold op 675 AM luisterde. schoot me dat als eerste te binnen bij # 675
Ik ben niet eens een heel groot verhaal waardquote:
zatquote:
je kan het toch niet lezen, dus wat is het nut?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:37 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik ben niet eens een heel groot verhaal waard
Er zijn best leuke fokstersquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:37 schreef Piles het volgende:
[..]
FOK is 1 grote datingsite, dat weet je toch wel
Het gaat erom wat ik waard benquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
je kan het toch niet lezen, dus wat is het nut?
ik wil je best iets mailen hoor.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:38 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Het gaat erom wat ik waard benOf ik het kan lezen is een bijzaak
anders had je het mooi kunnen mailen![]()
Ja, ga jij nog ff kieskeurig worden johquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
dat zou je eigenlijk moeten kunnen uitsluiten![]()
Dat wist je toen toch nog nietquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
je kan het toch niet lezen, dus wat is het nut?
Het gaat er niet om wat ik WIL lezenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik wil je best iets mailen hoor.
Wat wil je lezen?
dan verzin ik zelf wel wat hoorquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:40 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Het gaat er niet om wat ik WIL lezen
pfff.. moet alles voorkauwen ofzo.. en DAT is dus jujist niet de bedoeling
En was dat nou net de strekking van m'n verhaalquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
dan verzin ik zelf wel wat hoor
no comprendo señorquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:39 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, ga jij nog ff kieskeurig worden joh
[..]
Dat wist je toen toch nog niet
Nee, daar lul je je niet uit
Oh ja wel hoorquote:
dan begrijpen wij elkaarquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:41 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
En was dat nou net de strekking van m'n verhaal
Maar geen goede datingding.. tenminste ik merk er weinig vanquote:
Wie ben jijquote:
Misschien zoek je verkeerd.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:44 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Maar geen goede datingding.. tenminste ik merk er weinig van
ik zoek nietquote:
niet zoeken, maar vindenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:46 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
ik zoek nietMaar dat is ook de gouden regel toch?
Je zoekt niet maar hebt het er wel 223,2x per week overquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:46 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
ik zoek nietMaar dat is ook de gouden regel toch?
Zolang ze het er hier over heeft is ze niet aan het zoeken tochquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:48 schreef mash_ het volgende:
[..]
Je zoekt niet maar hebt het er wel 223,2x per week over
Heul niet!!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:48 schreef mash_ het volgende:
Je zoekt niet maar hebt het er wel 223,2x per week over
Omdat er in Zeeland niks isquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Waarom word ik steeds gekoppeld aan mensen uit Verwegistan?
Afstandelijk type?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Waarom word ik steeds gekoppeld aan mensen uit Verwegistan?
Om seks te krijgen welquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:49 schreef Houniet het volgende:
Je moet ook niet zoeken Cue.
Maar voor vrouwen is het vaak makkelijker.
dat is ook zo jaquote:
quote:
mag ik toch aannemenquote:
Kom jij uit Deventer ja? Daar heb ik nog een ex-chick zittenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:04 schreef PteV het volgende:
[..]
mag ik toch aannemen![]()
ik ga slapen...wekkertje gaat weer om 06.45, morgen meeting over pensioenplan...truste
KAMPIOENENENENE!!!!!!!!!11quote:
waar niet?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:09 schreef Houniet het volgende:
[..]
Kom jij uit Deventer ja? Daar heb ik nog een ex-chick zitten.
En de uefa cup winnen we ook!!!!1!!1quote:
Ik ga naar alle thuis wedstrijdenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:11 schreef jna het volgende:
[..]
En de uefa cup winnen we ook!!!!1!!1
Hoewel het wel kut thuiswedstrijden zijn om naartoe te gaan. Tenzij de wedstrijd tegen slavia er nog toe doet ga ik denk ik niet
gaat je zusje ook mee?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:13 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik ga naar alle thuis wedstrijden.
Eh neequote:
ik kreeg vandaag me kaartjes voor AFCA - Groningen binnenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:13 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik ga naar alle thuis wedstrijden.
ik gok op een vernederingquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:16 schreef mash_ het volgende:
[..]
ik kreeg vandaga me kaartjes voor AFCA - Groningen binnen
Dan ben ik in het buitenland, mijne word weer NEC thuisquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:16 schreef mash_ het volgende:
[..]
ik kreeg vandaag me kaartjes voor AFCA - Groningen binnen
Eens kijken of er mensen mee willen. Iemand met wie ik normaal ga is net vader gewordenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:15 schreef Houniet het volgende:
[..]
Eh nee. Dat was eenmalig, nu weer met maten
.
Houquote:
Hier nog steeds niet. En ik heb geen zin om er doorheen te fietsen om vervolgens doorweekt op stage aan te komen.quote:
Waarom zo vroeg?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 09:14 schreef Californium het volgende:
goedemorgen op deze prachtige ochtend die 2 uur geleden begon met een rondje hardlopen en was weer om 08.00 scherp op stage
Omdat ik graag wil joggen, maar s'avonds heb ik daar de fut niet voor.... dus sta s'morgens lekker vroeg opquote:
Jaaaaaa, maar waarom al om 8 uur op stagequote:Op woensdag 8 oktober 2008 09:20 schreef Californium het volgende:
[..]
Omdat ik graag wil joggen, maar s'avonds heb ik daar de fut niet voor.... dus sta s'morgens lekker vroeg op
Omdat ik s'morgens productiever ben dan s'middags... ? ben wel 1 van de eerste altijdquote:Op woensdag 8 oktober 2008 09:20 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jaaaaaa, maar waarom al om 8 uur op stage![]()
Respectquote:Op woensdag 8 oktober 2008 09:20 schreef Californium het volgende:
[..]
Omdat ik graag wil joggen, maar s'avonds heb ik daar de fut niet voor.... dus sta s'morgens lekker vroeg op
Mag je ook 's nachts werken? Ik ben 's nachts veel productieverquote:Op woensdag 8 oktober 2008 09:26 schreef Californium het volgende:
[..]
Omdat ik s'morgens productiever ben dan s'middags... ? ben wel 1 van de eerste altijdmeeste komen pas om half 10 binnen
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 09:26 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Respect, met dit koude weer kom ik veel te moeilijk uit mijn bed
ja dat mag... ik heb een kaart waarmee je altijd naar binnen kanquote:Op woensdag 8 oktober 2008 09:27 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mag je ook 's nachts werken? Ik ben 's nachts veel productiever
Tofquote:Op woensdag 8 oktober 2008 09:28 schreef Californium het volgende:
[..]
ja dat mag... ik heb een kaart waarmee je altijd naar binnen kan
Ai ai, is je lijstje al lang??quote:Op woensdag 8 oktober 2008 09:29 schreef HostiMeister het volgende:
mijn fietsenketting is gisteren kapotgesprongen, weer eentje voor bij mijn lijstje fietsenrampen. Daarom was ik vanochtend vroeg op in de veronderstelling dat ik na school kon lopen
Fiets van huisgenoot kunnen lenen, maar lopen is best te doen.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 09:31 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Ai ai, is je lijstje al lang??![]()
Lopen is meestal niet zo'n goed idee!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |