quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 18:32 schreef PieterBas het volgende:
Stuur je een e-mail dat je recentste cv hebt opgestuurd.. met daar in de datum van het afstuderen.. krijg ik een mailtje.. wanneer studeer je af?
Zuchtquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 18:32 schreef PieterBas het volgende:
Stuur je een e-mail dat je recentste cv hebt opgestuurd.. met daar in de datum van het afstuderen.. krijg ik een mailtje.. wanneer studeer je af?
Moet je als sollicitant eens zulke vragen stellenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 18:32 schreef PieterBas het volgende:
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:07 schreef Piles het volgende:
[..]
Moet je als sollicitant eens zulke vragen stellen
Kloptquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
het is hier weer enorm levendig
iedereen heeft een leven?quote:
quote:In welke mate windt intelligentie jou op?
Ik heb het meisje een berichtje gestuurd over de drankjes die ze me stuurde.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
iedereen heeft een leven?![]()
![]()
![]()
Zelfs op datingsites is niemand
Was vandaag weer opeens opgedoken. Was een perfecte middag voorquote:
en alweer een reactie?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:29 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik heb het meisje een berichtje gestuurd over de drankjes die ze me stuurde.
Helaas nog geen reactie.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
en alweer een reactie?
Het meisje waar ik een reactie naar gestuurd heb, heeft bij mij nog niets teruggestuurd
anders kom ik nooit aan de vrouwquote:
een aantal? alleen jij tochquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:26 schreef PieterBas het volgende:
Een paar topics geleden hebben een aantal van ons zich ingeschreven op een d-site
Zo kom ik ook eens aan een vrouw... Een Zweedse zou mooi zijn
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:28 schreef Piles het volgende:
[..]
Cue en ik ook
Maar heb me gelijk weer uitgeschreven toen Cue aan mij werd gekoppeld![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |