Jij weet er meer van?quote:
Thanks. Ik ga me ff inlezen.quote:
Borsten zijn een secundair geslachtskenmerk van de vrouw, en hebben ook seksuele functies.quote:
Nee, maar aan haar taalgebruik en het daaropvolgende geschatte IQ lijkt het me echt zo een kampwijf met van die grote vlezige tieten. Tevens blijft ze volhouden dat het sproeten zijnquote:
Kap eens met interessant doen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:50 schreef IQM het volgende:
Whehe, een bepaalde meelezende user vindt het ook irritant dat ik praat over een 'lekker wijf maar geen foto's post'.
Zwanger?quote:Ik sla mezelf ook regelmatig in myn buik omdat ik denk zwanger te zijn, ook heb ik vanmiddag een oude tablet van my in geslikt voor iets waar ik niet meer weet waarvoor het dient, het scheit dat je ervan in coma kunt raken als je daar plots mee stopt heel dom maar ik wil gewoon nog niet zwanger zijn.
Ik doelde op ons aller gers. Dat weet jij toch ook wel. Dan is het dus geen interessant-doenerij.quote:
Wat zou je bij jouw vriendin liever missen, de borsten of de vagina? Juist, daardoor noem je ze secundair.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:52 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Borsten zijn een secundair geslachtskenmerk van de vrouw, en hebben ook seksuele functies.
Secundair? Man, het eerste wat ik zie zijn de borsten, niet de vagina. Kut wikipedia met onjuiste info.
De vagina hoor.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:54 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Wat zou je bij jouw vriendin liever missen, de borsten of de vagina? Juist, daardoor noem je ze secundair.
Stiekem wel, en dat weet je ook welquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:53 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik doelde op ons aller gers. Dat weet jij toch ook wel. Dan is het dus geen interessant-doenerij.
Geen kindjes?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
De vagina hoor.Hij kan er altijd nog vanachter in. En van boven.
En mits een stoma ook van de zijkant.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
De vagina hoor.Hij kan er altijd nog vanachter in. En van boven.
Van die blerende gremlins? Nee dank je.quote:
Wordt dit ondersteund door het LOI?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:56 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
goedenavond!!!
denk dat je hier meer aan hebt...
http://www.boobpedia.com/boobs/Main_Page
Sick fuckquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:56 schreef Lyzio het volgende:
[..]
En mits een stoma ook van de zijkant.
quote:
Wel gek dat BT nog niet gesignaleerd is.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:58 schreef Sackboy het volgende:
Oh het gaat over sex en 4EBE is paraat hoor, hoe toevallig!
Goed verhaal Wouter. Moet je Bono niet even uitlaten?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:58 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
de cursus bestaat voornamelijk uit praktijkervaring opdoen!
Hoogstopmerkelijk inderdaad.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:59 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wel gek dat BT nog niet gesignaleerd is.
Die is (hopelijk) braaf aan het leren/slapen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:59 schreef BobbyB het volgende:
[..]
LEIDSE Onderwijsinstellingen.quote:
Die trekt de hele nacht door met haar Ultravibe 3000. Denkend aan haar meet met Sackboy. Je weet toch.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:59 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, ik weet het al, ze had haar wekelijkse gangbangsessie.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:59 schreef IQM het volgende:
[..]
Die is (hopelijk) braaf aan het leren/slapen.
Al een beetje opgeknapt?quote:
Grappig, ik ren altijd achter mijn fallus aan. Slecht voor m'n beeldscherm trouwens.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 00:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik loop altijd achter de feiten aan te hollen
Ja, het gaat al beter inderdaadquote:Op woensdag 8 oktober 2008 00:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Al een beetje opgeknapt?
Of is dat oud nieuws?
Ik loop altijd achter de feiten aan te hollen
Ter illustratie:quote:Op woensdag 8 oktober 2008 00:02 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Grappig, ik ren altijd achter mijn fallus aan.
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 00:00 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Die trekt de hele nacht door met haar Ultravibe 3000. Denkend aan haar meet met Sackboy. Je weet toch.
Het mysterie van mijn avatar is eindelijk onthuldquote:
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 00:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, ik weet het al, ze had haar wekelijkse gangbangsessie.
quote:
Doen de meeste jongens toch?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 00:02 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Grappig, ik ren altijd achter mijn fallus aan. Slecht voor m'n beeldscherm trouwens.
Dit is toch geniaal?quote:- "I'm mentally gay, 'cause I'll blow your mind"
- "I got more lines than Whitney Houston's coffee table"
- "But I’m constipated, couldnt give a shit"
- "Even my boyfriend thinks I'm gay"
- "We look just like the number 10, when you stand next to me"
- "You're my better half, though you weigh twice as much"
- "How do u trace a scatter plot? give the pencil to Michael J. Fox"
- "Having sex is like math homework, I do it best when I'm alone in my bed"
- "Squaring numbers are just like women, if they're under 13 just do them in your head"
- "Rosa Parks didn't call 'Shotgun!'"
Mooi zoquote:Op woensdag 8 oktober 2008 00:02 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, het gaat al beter inderdaadEn dat "iets" met een ex-collega bleek ook maar een opgeblazen verhaal te zijn.
Waarom ga jij iets tegen BT zeggen wat ze zelf aan mij heeft verteld?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 00:05 schreef IQM het volgende:
quote:
Wat, geen seks?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 00:08 schreef BobbyB het volgende:
Jongens, ik ben slapen!
Maak het niet te laat. Hou het rustig en doe geen dingen die ik ook niet zou doen.
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 00:08 schreef BobbyB het volgende:
Jongens, ik ben slapen!
Maak het niet te laat. Hou het rustig en doe geen dingen die ik ook niet zou doen.
Ik moest lachenquote:
Touché.quote:
Inderdaad, geen seks. In ieder geval de komende 3 weken niet.quote:
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 00:11 schreef Lyzio het volgende:
Ik heb nog één blikje Grafenwalder staan, dus ik hou dit topic nog wel even in leven met mijn neven. Zie mij rappen.
Nee, ik ga slapen zei ik toch.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 00:12 schreef IQM het volgende:
Check die filmpjes nou, hoerenjongen.Kunnen jullie nog wat van leren.
Ikkequote:Op woensdag 8 oktober 2008 00:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wie is hier niet raar, op fok?
Die is wel geweldig goed inderdaadquote:Op woensdag 8 oktober 2008 00:06 schreef IQM het volgende:
Maar even serieus, lees dit:
Dit is toch geniaal?
Check dan:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 00:20 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Die is wel geweldig goed inderdaadHoe kom je aan die jongen!?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gevonden in thailand!No, you're not wrong Walter, you're just an asshole.
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 00:20 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Die is wel geweldig goed inderdaadHoe kom je aan die jongen!?
Ik heb zo mijn bronnen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 00:31 schreef Noorsbloed het volgende:
Het gaat niet meer zo hard zie ik ..
Er is net in mijn hand gebeten.
Die tieten zijn anders nagenoeg perfect.quote:
Wel het was een " medelander "quote:Op woensdag 8 oktober 2008 00:32 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Rabies, hepatitus, hondsdolheid????
Wtf...quote:
Zo grappig was het niet.quote:
Had je em niet ff in z'n oog kunnen prikken...quote:Op woensdag 8 oktober 2008 00:36 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Zo grappig was het niet.
Het was net een pitbull.
Teringlijertje van een jaar of 16 die nadat ik hem op de grond had gewerkt, zich opeens vastbijt in mijn grote sterke handen.
Had gekunt, maar ik was nogal verrast zeg maar.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 00:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Had je em niet ff in z'n oog kunnen prikken...
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 00:36 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Zo grappig was het niet.
Het was net een pitbull.
Teringlijertje van een jaar of 16 die nadat ik hem op de grond had gewerkt, zich opeens vastbijt in mijn grote sterke handen.
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 00:40 schreef Lyzio het volgende:
Is rabies en hondsdolheid niet precies hetzelfde
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 00:42 schreef IQM het volgende:
Was ik maar een hangertje,
Dan konden we samen spelen
[ [url=http://www.dorpsgekken.net/v1/images/stories/08-oktober/7/Katy%20Perry%20is%20Cute%20and%20Cleavagey/dorpsgekken_net_16.jpg]afbeelding ][/url]
LoL, rammen met die hapquote:Op woensdag 8 oktober 2008 00:38 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Had gekunt, maar ik was nogal verrast zeg maar.![]()
Heb hem wel een lel gegeven met de zaklamp.
Wel hard genoeg om hem los te laten in iedergeval
Was het maar zo.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 00:41 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
hahaha...en toch weet je het te laten klinken als een slechte bouquetreeks!!!
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 00:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Waarom mag die GEISHA niet in beeld?
http://barbershopaids.ytmnd.com/quote:Op woensdag 8 oktober 2008 00:45 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Was het maar zo.
Nu is mijn mooi gevormde hand beschadigd.
En wie weet wat voor infecties dat hoerenkind wel niet had.
Ik bedoel als hij al mensen bijt, dan zal hij ook wel uit afvalbakken eten en dergelijke.![]()
Dat kan heul niet.quote:
Slaap lekker.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 00:59 schreef Demon_Hunter het volgende:
ik ga slapen ... doei baggerbroeders.
Succes en tot straks !quote:Op woensdag 8 oktober 2008 01:10 schreef Kali-Mist1 het volgende:
zo dan, het is een stuk drukker dan gister op werk, moet ff wat dingen doen maar ben over een uur weer van de partij, bis gleich!!!!
Ik dacht dat jij al sliep.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 01:16 schreef Lyzio het volgende:
TIETEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEH!!!!!!
Ik ben alvast aan het trainen voor mijn moderator skills. Always be aware!quote:
Lyzio is running for Mod ?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 01:21 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Ik ben alvast aan het trainen voor mijn moderator skills. Always be aware!
I wasquote:
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 01:16 schreef Lyzio het volgende:
TIETEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEH!!!!!!
Ik vrees dat het te laat is.quote:
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 02:22 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ik vrees dat het te laat is.
De microvrienden nestelen zich al in mijn lichaam.
* NIES *
Ik schaam mij dan ook diep triest.quote:
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 02:52 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ik schaam mij dan ook diep triest.
![]()
Maar goed ik ben verder nooit ziek.![]()
En ik laat mij niet stoppen door een kleine verkoudheid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |