Hier iig mee stoppenquote:Ik sla mezelf ook regelmatig in myn buik omdat ik denk zwanger te zijn, ook heb ik vanmiddag een oude tablet van my in geslikt voor iets waar ik niet meer weet waarvoor het dient, het scheit dat je ervan in coma kunt raken als je daar plots mee stopt heel dom maar ik wil gewoon nog niet zwanger zijn.
Dat lijkt me nou niet helemaal het beste idee van de dag...quote:Ik sla mezelf ook regelmatig in myn buik omdat ik denk zwanger te zijn
Snap je dit zelf wel?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 11:46 schreef Girly__girl het volgende:
dank jullie wel, ik wacht af tot vrijdag en daarna haal ik een test, het gaat nu ook al stukken beter omdat ik ook snel koud ben enzo,
heb het er over gehad op school, en daar zeiden ze ook die morgen dat ik de pil had in genomen had ik smiddags nog gebloed en daarna een nog een pil ingenomen sávonds dus waarscheinlijk is dus die laaste pil(s'avonds) afgestoten die heeft myn lichaam die van s'morgens gepakt! ..
Effect is toch hetzelfde?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 16:26 schreef de_boswachter het volgende:
Hmz das kut voor je TS. Je had ook gewoon de morning after pil moeten halen ipv je in je buik te rammen.
Heb je niet gewoon last van de griep?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 16:37 schreef Girly__girl het volgende:
Ik heb nog even snel een vraagje, ik heb vorige week ook een verstopping gehad en sins 2 dagen ben ik af en toe misselyk met vlagen zeg maar en heb steken in mn zij en maag, ook heb ik last van maag pyn
bedankt alvast
Ws. is haar oom de huisarts of iets dergelijk.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 17:17 schreef Bob-B het volgende:
Zou je niet gewoon even langs de huisarts gaan, i.p.v. jezelf martelen en kapot maken? Kost je een uurtje en weet je tenminste waar je aan toe bent.
Maar als je toch dag in dag uit de pil slikt maakt dat in principe toch ook geen fluit uit als je een paar dagen aan de race bent.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 17:25 schreef lienelien het volgende:
laxeermiddelen kunnen er wel voor zorgen dat de pil niet goed werkt hoor.. net zoals diarree of overgeven, aangezien het dan te snel wordt afgevoerd, en de stoffen nog niet volledig in je bloed zijn opgenomen.
Jawel... Stel je verliest de helft van de werkzame stoffen door vroegtijdig verlaten van het lichaam (quote:Op woensdag 8 oktober 2008 17:57 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Maar als je toch dag in dag uit de pil slikt maakt dat in principe toch ook geen fluit uit als je een paar dagen aan de race bent.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |