abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62186108
Hoi mensen,

ik zit met een dringende vraag, ik heb een vriend van 19 en ben zelf 17 ik ben deze periode een beetje stom omgegaan met de pil nja stom alleen de eerste dag had ik er 2 genomen(1 s'ochtens en en s'avonds) omdat ik niet meer ongesteld wou zijn domme actie weet ik zelf ook. Daarna heb ik elke morgen trouw mijn pil geslikt, en ook sex gehad met myn vriend meestal met condoom 2 zonder, omdat ik met buikgiep enzo zat, ook een rol was omdat ik er vorige week woensdag achterkwam helemaal verstopt te zitten van binnen. ik zit daardoor aan de vezels en laxeermiddelen.
Ik sla mezelf ook regelmatig in myn buik omdat ik denk zwanger te zijn, ook heb ik vanmiddag een oude tablet van my in geslikt voor iets waar ik niet meer weet waarvoor het dient, het scheit dat je ervan in coma kunt raken als je daar plots mee stopt heel dom maar ik wil gewoon nog niet zwanger zijn.
Donderdag moet ik ongesteld worden, maar ik zou graag jullie menen ervan willen en wat meer advies over of ik zwanger kan zijn of niet.

In iedergeval bedankt.

xxx
hoi
  maandag 6 oktober 2008 @ 21:37:01 #2
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_62186158
quote:
Ik sla mezelf ook regelmatig in myn buik omdat ik denk zwanger te zijn, ook heb ik vanmiddag een oude tablet van my in geslikt voor iets waar ik niet meer weet waarvoor het dient, het scheit dat je ervan in coma kunt raken als je daar plots mee stopt heel dom maar ik wil gewoon nog niet zwanger zijn.
Hier iig mee stoppen
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_62186217
quote:
Ik sla mezelf ook regelmatig in myn buik omdat ik denk zwanger te zijn
Dat lijkt me nou niet helemaal het beste idee van de dag...
  maandag 6 oktober 2008 @ 21:38:41 #4
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_62186224
Ik snap iig geen drol van je verhaal.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_62186259
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 21:38 schreef Samzz het volgende:
Ik snap iig geen drol van je verhaal.
Het komt erop neer dat ze serieus hulp nodig heeft.
  maandag 6 oktober 2008 @ 21:41:40 #6
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_62186323
Het zou kunnen, maar ik acht die kans erg klein! Als jij al lang aan de pil bent is je vruchtbaarheid vaak al een stuk minder, ook wanneer je stopt met de pil. Het duurt zeg maar even voordat alles het weer doet zoals zou moeten. Je hebt immers (als die pil zijn werk goed doet) geen eisprong.
Het is echter wel zo dat bij buikgriep je pil minder kan werken.
Om het zeker te weten zou ik gewoon even afwachten: je kunt er nu toch niets meer aan doen. Maar stop met slaan en het nemen van rare medicijnen! Voor hetzelfde geld richt je daar veel schade mee aan terwijl er niets aan de hand is! Dus gewoon even wachten, op basis daarvan kun je altijd nog actie ondernemen.
Succes in ieder geval!
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
pi_62186351
koop volgende week als je niet ongesteld bent geworden een zwangerschapstest dan weet je wat meer.
pi_62186378
Ik denk dat je gewoon even moet afwachten tot donderdag. Als je niet ongesteld bent geworden even een zwangerschapstestje doen van het kruidvat of zo. En als die positief is (dus als je zwanger bent) direct naar de huisarts om je 'situatie' uit te leggen en de opties te bespreken.

Ik zou mezelf zeker niet in de buik slaan of rare medicijnen slikken. Dat heeft geen enkele zin en is niet van invloed op het wel of niet zwanger zijn. Het kan alleen jezelf maar kwaad doen.

Als je er na de sex achter komt dat het 'onveilig' is geweest had je nog de 'morning-after-pil' kunnen slikken. Maar dat moet wel tot ik geloof uiterlijk één dag na de onveilige sex.

Volgende keer beter opletten, want dit rotte gevoel wil je toch zeker niet weer...
pi_62187709
Ik zou wel naar de dokter gaan of met iemand praten over de acties die je onderneemt omdat je denkt zwanger te zijn...
Ontopic wacht je eerste ongesteld af en onderneem dan stappen.
pi_62188446
Zwangerschapstesten zijn pas 2 weken na het voorval betrouwbaar.
pi_62193746
Je had de dag erna (als je zonder condoom vrijt) een morning after pil kunnen halen..
Jezelf in de buik slaan en dat soort dingen zou ik toch laten als ik jou was..
Je weet niet eens of je wel zwanger bent.. Naar de dokter gaan heeft op dit moment geen nut..
Moet je toch tot donderdag wachten (erna zelfs).. En ook dan kan het uitblijven aangezien je nu zo gestrest bent of je wel ongesteld zou worden.. Daar kan het ook van wegblijven..
Kortom.. Geduld moet je hebben..
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_62197745
dank jullie wel, ik wacht af tot vrijdag en daarna haal ik een test, het gaat nu ook al stukken beter omdat ik ook snel koud ben enzo,
heb het er over gehad op school, en daar zeiden ze ook die morgen dat ik de pil had in genomen had ik smiddags nog gebloed en daarna een nog een pil ingenomen sávonds dus waarscheinlijk is dus die laaste pil(s'avonds) afgestoten die heeft myn lichaam die van s'morgens gepakt! ..
hoi
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 23:50:49 #13
143949 Riro
A.F.C. AJAX
pi_62219176
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 11:46 schreef Girly__girl het volgende:
dank jullie wel, ik wacht af tot vrijdag en daarna haal ik een test, het gaat nu ook al stukken beter omdat ik ook snel koud ben enzo,
heb het er over gehad op school, en daar zeiden ze ook die morgen dat ik de pil had in genomen had ik smiddags nog gebloed en daarna een nog een pil ingenomen sávonds dus waarscheinlijk is dus die laaste pil(s'avonds) afgestoten die heeft myn lichaam die van s'morgens gepakt! ..
Snap je dit zelf wel?
pi_62219238
Ga naar de arts en bespreek het.

[ Bericht 100% gewijzigd door Tally op 08-10-2008 08:39:08 ]
pi_62219305
-

[ Bericht 99% gewijzigd door Tally op 08-10-2008 08:39:25 ]
pi_62232410
Meisje, rustig afwachten en niet zo in paniek raken.
En niet meer van die enge dingen doen, want als je daarmee doorgaat, heb je echt hulp nodig..
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
pi_62235415
Hmz das kut voor je TS. Je had ook gewoon de morning after pil moeten halen ipv je in je buik te rammen.

Begin maar alvast met sparen. Kinderwagens zijn duur tegenwoordig.
U MAD?
pi_62235583
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 16:26 schreef de_boswachter het volgende:
Hmz das kut voor je TS. Je had ook gewoon de morning after pil moeten halen ipv je in je buik te rammen.
Effect is toch hetzelfde?
pi_62235664
Ik heb nog even snel een vraagje, ik heb vorige week ook een verstopping gehad en sins 2 dagen ben ik af en toe misselyk met vlagen zeg maar en heb steken in mn zij en maag, ook heb ik last van maag pyn

bedankt alvast
hoi
pi_62235838
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 16:37 schreef Girly__girl het volgende:
Ik heb nog even snel een vraagje, ik heb vorige week ook een verstopping gehad en sins 2 dagen ben ik af en toe misselyk met vlagen zeg maar en heb steken in mn zij en maag, ook heb ik last van maag pyn

bedankt alvast
Heb je niet gewoon last van de griep?
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  woensdag 8 oktober 2008 @ 17:17:30 #21
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_62236669

Zou je niet gewoon even langs de huisarts gaan, i.p.v. jezelf martelen en kapot maken? Kost je een uurtje en weet je tenminste waar je aan toe bent.
pi_62236866
laxeermiddelen kunnen er wel voor zorgen dat de pil niet goed werkt hoor.. net zoals diarree of overgeven, aangezien het dan te snel wordt afgevoerd, en de stoffen nog niet volledig in je bloed zijn opgenomen.
pi_62237672
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 17:17 schreef Bob-B het volgende:

Zou je niet gewoon even langs de huisarts gaan, i.p.v. jezelf martelen en kapot maken? Kost je een uurtje en weet je tenminste waar je aan toe bent.
Ws. is haar oom de huisarts of iets dergelijk.

Krijg je weer zo'n topickantelend smoesje.
U MAD?
pi_62237697
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 17:25 schreef lienelien het volgende:
laxeermiddelen kunnen er wel voor zorgen dat de pil niet goed werkt hoor.. net zoals diarree of overgeven, aangezien het dan te snel wordt afgevoerd, en de stoffen nog niet volledig in je bloed zijn opgenomen.
Maar als je toch dag in dag uit de pil slikt maakt dat in principe toch ook geen fluit uit als je een paar dagen aan de race bent.
U MAD?
pi_62239700
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 17:57 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Maar als je toch dag in dag uit de pil slikt maakt dat in principe toch ook geen fluit uit als je een paar dagen aan de race bent.
Jawel... Stel je verliest de helft van de werkzame stoffen door vroegtijdig verlaten van het lichaam ( ) dan is de pil dus gewoon nog niet helemaal goed in je bloed opgenomen, en dus niet helemaal veilig. Staat ook in de bijsluiter.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')