Hier iig mee stoppenquote:Ik sla mezelf ook regelmatig in myn buik omdat ik denk zwanger te zijn, ook heb ik vanmiddag een oude tablet van my in geslikt voor iets waar ik niet meer weet waarvoor het dient, het scheit dat je ervan in coma kunt raken als je daar plots mee stopt heel dom maar ik wil gewoon nog niet zwanger zijn.
Dat lijkt me nou niet helemaal het beste idee van de dag...quote:Ik sla mezelf ook regelmatig in myn buik omdat ik denk zwanger te zijn
Snap je dit zelf wel?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 11:46 schreef Girly__girl het volgende:
dank jullie wel, ik wacht af tot vrijdag en daarna haal ik een test, het gaat nu ook al stukken beter omdat ik ook snel koud ben enzo,
heb het er over gehad op school, en daar zeiden ze ook die morgen dat ik de pil had in genomen had ik smiddags nog gebloed en daarna een nog een pil ingenomen sávonds dus waarscheinlijk is dus die laaste pil(s'avonds) afgestoten die heeft myn lichaam die van s'morgens gepakt! ..
Effect is toch hetzelfde?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 16:26 schreef de_boswachter het volgende:
Hmz das kut voor je TS. Je had ook gewoon de morning after pil moeten halen ipv je in je buik te rammen.
Heb je niet gewoon last van de griep?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 16:37 schreef Girly__girl het volgende:
Ik heb nog even snel een vraagje, ik heb vorige week ook een verstopping gehad en sins 2 dagen ben ik af en toe misselyk met vlagen zeg maar en heb steken in mn zij en maag, ook heb ik last van maag pyn
bedankt alvast
Ws. is haar oom de huisarts of iets dergelijk.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 17:17 schreef Bob-B het volgende:
Zou je niet gewoon even langs de huisarts gaan, i.p.v. jezelf martelen en kapot maken? Kost je een uurtje en weet je tenminste waar je aan toe bent.
Maar als je toch dag in dag uit de pil slikt maakt dat in principe toch ook geen fluit uit als je een paar dagen aan de race bent.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 17:25 schreef lienelien het volgende:
laxeermiddelen kunnen er wel voor zorgen dat de pil niet goed werkt hoor.. net zoals diarree of overgeven, aangezien het dan te snel wordt afgevoerd, en de stoffen nog niet volledig in je bloed zijn opgenomen.
Jawel... Stel je verliest de helft van de werkzame stoffen door vroegtijdig verlaten van het lichaam (quote:Op woensdag 8 oktober 2008 17:57 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Maar als je toch dag in dag uit de pil slikt maakt dat in principe toch ook geen fluit uit als je een paar dagen aan de race bent.
Omdat haar IQ verdampt in zonlicht volgens mijquote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:54 schreef Nantes het volgende:
En waarom ga je niet gewoon naar de huisarts?
Ik ben bang dat je gelijk hebt... Verloren zaak dit, hoop dat ze dat kind niet houdt als ze toch zwanger blijkt te zijn.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:11 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Omdat haar IQ verdampt in zonlicht volgens mij![]()
dit is echt episch
"ik ben zwanger, stomp mezelf in de maag, neem medicijnen waar je kapot aan gaat en schijt bloed, verder gaat alles goed"
Bob!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:11 schreef Bob-B het volgende:
[..]
dit is echt episch
"ik ben zwanger, stomp mezelf in de maag, neem medicijnen waar je kapot aan gaat en schijt bloed, verder gaat alles goed"
Nah, ik vind het gewoon schokkend hoe slecht TS voor zichzelf zorgt. Als ik der vriend was geweest had ik der naar een dokter gesleurd (aan der haren desnoods).quote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:57 schreef Nantes het volgende:
[..]
Ik ben bang dat je gelijk hebt... Verloren zaak dit, hoop dat ze dat kind niet houdt als ze toch zwanger blijkt te zijn.
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 01:30 schreef MLI het volgende:
TS, ongeveer hetzelfde meegemaakt.
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:11 schreef Bob-B het volgende:
ja zelfs ik vind dit errug triest, ik vind niet snel iets fout maar jeetje zeg...quote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:11 schreef Bob-B het volgende:
[..]
dit is echt episch
Tjah uh kindjes willen ook wel eens sex hé?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 23:51 schreef Ernemmertje het volgende:
In je buik slaan? Rare pillen innemen wat zelfs gevaarlijk kan zijn?! In mijn ogen ben je een echt gestoord mens. Schijterd. Als je niet zwanger wilt zijn dan doe je dat op andere manieren en niet zo man. Ga gewoon richting huisarts of naar je ouders, liever een preek dan dat je jezelf loopt te verminken, mafkees. En normale mensen die ineens zwanger blijken tezijn zouden toch wel blij zijn en het accepteren. Je hebt er zelf voor gezorgt of je wil of niet. En ook is een zwangerschap iets heel speciaals en dan ga je er zo mee om?! Jij bent niet goed in je hoofd man zoek een dokter!
Verder ben ik het helemaal met je eens maar die dikgedrukte stukken...quote:Op woensdag 8 oktober 2008 23:51 schreef Ernemmertje het volgende:
In je buik slaan? Rare pillen innemen wat zelfs gevaarlijk kan zijn?! In mijn ogen ben je een echt gestoord mens. Schijterd. Als je niet zwanger wilt zijn dan doe je dat op andere manieren en niet zo man. Ga gewoon richting huisarts of naar je ouders, liever een preek dan dat je jezelf loopt te verminken, mafkees. En normale mensen die ineens zwanger blijken tezijn zouden toch wel blij zijn en het accepteren. Je hebt er zelf voor gezorgt of je wil of niet. En ook is een zwangerschap iets heel speciaals en dan ga je er zo mee om?! Jij bent niet goed in je hoofd man zoek een dokter!
Was je aan het baggeren?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 08:03 schreef vosss het volgende:
Waarom zijn mijn berichten weer wegge-edit?
quote:
Ik zie geen vraag.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 16:37 schreef Girly__girl het volgende:
Ik heb nog even snel een vraagje, ik heb vorige week ook een verstopping gehad en sins 2 dagen ben ik af en toe misselyk met vlagen zeg maar en heb steken in mn zij en maag, ook heb ik last van maag pyn
bedankt alvast
Gewoon nog een paar keer flink in je pens slaan, dan gaat het vanzelf overquote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:47 schreef Girly__girl het volgende:
ik heb nu last van diarree met soms wat bloed, steken aan de linkerkant van mn borst, steken in mn zij/rug, maagpyn, en misselykheid.
Zodat mierenneukers zoals jij hier wegblijven..quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 10:22 schreef nummer_zoveel het volgende:
Hé Tally, ben jij andermans spelfouten aan het verbeteren?
Volgende keer dus eerder erbij zijn he.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 10:24 schreef Tally het volgende:
[..]
Zodat mierenneukers zoals jij hier wegblijven..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |