abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62240059
Of je bent een kloon, of je bent ontzettend dom
pi_62241625
ik denk eerder dat het inderdaad een griepje is of een buikinfectie, omdat ik ook een verstopping heb gehad, kan zijn dat het daarom is..
hoi
  woensdag 8 oktober 2008 @ 20:31:19 #28
224140 Nantes
Mommy to be!
pi_62241964
Gewoon afwachten, je kunt nu toch niets doen. En neen, je buik een paar klappen verkopen helpt niet.
pi_62242521
ik heb nu last van diarree met soms wat bloed, steken aan de linkerkant van mn borst, steken in mn zij/rug, maagpyn, en misselykheid.
hoi
  woensdag 8 oktober 2008 @ 20:54:05 #30
224140 Nantes
Mommy to be!
pi_62242793
En waarom ga je niet gewoon naar de huisarts?
pi_62243005
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 20:47 schreef Girly__girl het volgende:
zij, maagpyn, misselykheid.
Je faalt in br3ez4h-zijn.
  woensdag 8 oktober 2008 @ 21:11:05 #32
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_62243418
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 20:54 schreef Nantes het volgende:
En waarom ga je niet gewoon naar de huisarts?
Omdat haar IQ verdampt in zonlicht volgens mij
dit is echt episch
"ik ben zwanger, stomp mezelf in de maag, neem medicijnen waar je kapot aan gaat en schijt bloed, verder gaat alles goed"
pi_62244150
agossie over 9 maanden een jankerd erbij

als je hem nou kim of renee oid noemt hoef je ook niet te wachten of het een jongetje of meisje is
hardcoholic
  woensdag 8 oktober 2008 @ 21:57:27 #34
224140 Nantes
Mommy to be!
pi_62245170
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 21:11 schreef Bob-B het volgende:

[..]

dit is echt episch
"ik ben zwanger, stomp mezelf in de maag, neem medicijnen waar je kapot aan gaat en schijt bloed, verder gaat alles goed"
Ik ben bang dat je gelijk hebt... Verloren zaak dit, hoop dat ze dat kind niet houdt als ze toch zwanger blijkt te zijn.
pi_62245560
quote:

[..]

dit is echt episch
Bob!
There is no love sincerer than the love of food.
  woensdag 8 oktober 2008 @ 22:15:54 #36
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_62245784
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 21:57 schreef Nantes het volgende:

[..]

Ik ben bang dat je gelijk hebt... Verloren zaak dit, hoop dat ze dat kind niet houdt als ze toch zwanger blijkt te zijn.
Nah, ik vind het gewoon schokkend hoe slecht TS voor zichzelf zorgt. Als ik der vriend was geweest had ik der naar een dokter gesleurd (aan der haren desnoods).
pi_62248952
In je buik slaan? Rare pillen innemen wat zelfs gevaarlijk kan zijn?! In mijn ogen ben je een echt gestoord mens. Schijterd. Als je niet zwanger wilt zijn dan doe je dat op andere manieren en niet zo man. Ga gewoon richting huisarts of naar je ouders, liever een preek dan dat je jezelf loopt te verminken, mafkees. En normale mensen die ineens zwanger blijken tezijn zouden toch wel blij zijn en het accepteren. Je hebt er zelf voor gezorgt of je wil of niet. En ook is een zwangerschap iets heel speciaals en dan ga je er zo mee om?! Jij bent niet goed in je hoofd man zoek een dokter!
pi_62249148
Waar is de lucky bastard die dit wonderkind (wellicht) heeft bezwangerd? TS?
Do your worst, for I will do mine..
pi_62250565
Een abortus is gratis
pi_62250627
TS, ongeveer hetzelfde meegemaakt. Luister goed naar je lichaam. Als je ineens 16 uur per dag kunt slapen, alles ineens vies ruikt of je hebt de hele dag honger, dat soort dingen op letten. En zodra het kan een zwangerschapstest halen. Kap met die onzin van jezelf in je buik slaan want als je zwanger bent, verdwijnt het er echt niet door (weet ik ook uit ervaring ).

Adem in, adem uit. Het is niet het einde van de wereld en je zult in de abortuskliniek ook wel zien dat dat niet zo is. Lopende band daar .
pi_62250807
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 01:30 schreef MLI het volgende:
TS, ongeveer hetzelfde meegemaakt.
quote:
underground forever baby
pi_62250930
quote:

[..]

dit is echt episch
ja zelfs ik vind dit errug triest, ik vind niet snel iets fout maar jeetje zeg...
Nou ga je ineens vaker plassen enzo en wordt je slaperig overdag nou dan weet je het wel.
Voor de rest doe niet zo stom en slik geen rotzooi, jemig heb je geen ouders ofzo?
Het zou toch je dochter zijn zo eentje
Slikt een pil, wenie waar ut voor is maar ja?
Stomp mezelf in de pens en ik heb ineens buikpijn gek hé? Kwenie....

//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_62250942
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 23:51 schreef Ernemmertje het volgende:
In je buik slaan? Rare pillen innemen wat zelfs gevaarlijk kan zijn?! In mijn ogen ben je een echt gestoord mens. Schijterd. Als je niet zwanger wilt zijn dan doe je dat op andere manieren en niet zo man. Ga gewoon richting huisarts of naar je ouders, liever een preek dan dat je jezelf loopt te verminken, mafkees. En normale mensen die ineens zwanger blijken tezijn zouden toch wel blij zijn en het accepteren. Je hebt er zelf voor gezorgt of je wil of niet. En ook is een zwangerschap iets heel speciaals en dan ga je er zo mee om?! Jij bent niet goed in je hoofd man zoek een dokter!
Tjah uh kindjes willen ook wel eens sex hé?
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_62251863
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 23:51 schreef Ernemmertje het volgende:
Verder ben ik het helemaal met je eens maar die dikgedrukte stukken...
pi_62251885
Waarom zijn mijn berichten weer wegge-edit?
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_62252043
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 08:03 schreef vosss het volgende:
Waarom zijn mijn berichten weer wegge-edit?
Was je aan het baggeren?
pi_62268053
Ik bagger niet. Ik geloof dat ik iets zei van dat de schijven in ieder geval kneiters waren en er al lekker inhakte op het moment van OP schrijven zegmaar
vosss is de naam,
pi_62268275
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 23:50 schreef Riro het volgende:

[..]

Snap je dit zelf wel?
Da's de nieuwe generatie, niet kunnen schrijven, niets van sex weten, wel neuken, en dan vooral op je buik slaan als je denkt dat je zwanger bent
pi_62270011
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 16:37 schreef Girly__girl het volgende:
Ik heb nog even snel een vraagje, ik heb vorige week ook een verstopping gehad en sins 2 dagen ben ik af en toe misselyk met vlagen zeg maar en heb steken in mn zij en maag, ook heb ik last van maag pyn

bedankt alvast
Ik zie geen vraag.

Maar je bent wel een slechte kloon
pi_62273957
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 20:47 schreef Girly__girl het volgende:
ik heb nu last van diarree met soms wat bloed, steken aan de linkerkant van mn borst, steken in mn zij/rug, maagpyn, en misselykheid.
Gewoon nog een paar keer flink in je pens slaan, dan gaat het vanzelf over
vosss is de naam,
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')