Omdat haar IQ verdampt in zonlicht volgens mijquote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:54 schreef Nantes het volgende:
En waarom ga je niet gewoon naar de huisarts?
Ik ben bang dat je gelijk hebt... Verloren zaak dit, hoop dat ze dat kind niet houdt als ze toch zwanger blijkt te zijn.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:11 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Omdat haar IQ verdampt in zonlicht volgens mij![]()
dit is echt episch
"ik ben zwanger, stomp mezelf in de maag, neem medicijnen waar je kapot aan gaat en schijt bloed, verder gaat alles goed"
Bob!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:11 schreef Bob-B het volgende:
[..]
dit is echt episch
"ik ben zwanger, stomp mezelf in de maag, neem medicijnen waar je kapot aan gaat en schijt bloed, verder gaat alles goed"
Nah, ik vind het gewoon schokkend hoe slecht TS voor zichzelf zorgt. Als ik der vriend was geweest had ik der naar een dokter gesleurd (aan der haren desnoods).quote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:57 schreef Nantes het volgende:
[..]
Ik ben bang dat je gelijk hebt... Verloren zaak dit, hoop dat ze dat kind niet houdt als ze toch zwanger blijkt te zijn.
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 01:30 schreef MLI het volgende:
TS, ongeveer hetzelfde meegemaakt.
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:11 schreef Bob-B het volgende:
ja zelfs ik vind dit errug triest, ik vind niet snel iets fout maar jeetje zeg...quote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:11 schreef Bob-B het volgende:
[..]
dit is echt episch
Tjah uh kindjes willen ook wel eens sex hé?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 23:51 schreef Ernemmertje het volgende:
In je buik slaan? Rare pillen innemen wat zelfs gevaarlijk kan zijn?! In mijn ogen ben je een echt gestoord mens. Schijterd. Als je niet zwanger wilt zijn dan doe je dat op andere manieren en niet zo man. Ga gewoon richting huisarts of naar je ouders, liever een preek dan dat je jezelf loopt te verminken, mafkees. En normale mensen die ineens zwanger blijken tezijn zouden toch wel blij zijn en het accepteren. Je hebt er zelf voor gezorgt of je wil of niet. En ook is een zwangerschap iets heel speciaals en dan ga je er zo mee om?! Jij bent niet goed in je hoofd man zoek een dokter!
Verder ben ik het helemaal met je eens maar die dikgedrukte stukken...quote:Op woensdag 8 oktober 2008 23:51 schreef Ernemmertje het volgende:
In je buik slaan? Rare pillen innemen wat zelfs gevaarlijk kan zijn?! In mijn ogen ben je een echt gestoord mens. Schijterd. Als je niet zwanger wilt zijn dan doe je dat op andere manieren en niet zo man. Ga gewoon richting huisarts of naar je ouders, liever een preek dan dat je jezelf loopt te verminken, mafkees. En normale mensen die ineens zwanger blijken tezijn zouden toch wel blij zijn en het accepteren. Je hebt er zelf voor gezorgt of je wil of niet. En ook is een zwangerschap iets heel speciaals en dan ga je er zo mee om?! Jij bent niet goed in je hoofd man zoek een dokter!
Was je aan het baggeren?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 08:03 schreef vosss het volgende:
Waarom zijn mijn berichten weer wegge-edit?
quote:
Ik zie geen vraag.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 16:37 schreef Girly__girl het volgende:
Ik heb nog even snel een vraagje, ik heb vorige week ook een verstopping gehad en sins 2 dagen ben ik af en toe misselyk met vlagen zeg maar en heb steken in mn zij en maag, ook heb ik last van maag pyn
bedankt alvast
Gewoon nog een paar keer flink in je pens slaan, dan gaat het vanzelf overquote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:47 schreef Girly__girl het volgende:
ik heb nu last van diarree met soms wat bloed, steken aan de linkerkant van mn borst, steken in mn zij/rug, maagpyn, en misselykheid.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |