quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
Begint nou wel irritant te worden iddquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:58 schreef Breathtaking het volgende:
Ja, die op was dus nog niet gefixedgooi de hele OP er gewoon uit? Stomme kanker beauregard bij de UI's
Wauw, het is je geluktquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:59 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Begint nou wel irritant te worden idd
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:02 schreef afcajos het volgende:
Mijn moeder zegt dat ik een boek moet schrijven![]()
![]()
Mijn familie geniet ook altijd van mijn weekendverhalen
al laat ik vaak een paar details achterwege..
En weet iemand ook hoe ze haar hoofd gelijkmatig kan bruinenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:03 schreef afcajos het volgende:
Weet iemand wat voor lipstick dit meisje gebruikt?
[ afbeelding ]
Vertel me allesquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:05 schreef afcajos het volgende:
Owja, voor de geïnteresseerden, Jordeeeh faalde dit weekend HARD bij een meisje[ afbeelding ]
Jaloersquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:06 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
En weet iemand ook hoe ze haar hoofd gelijkmatig kan bruinen![]()
Ow het valt eigenlijk wel meequote:
Gaat niet werken ben ik bang. Als het aan mij ligt gebruiken we gewoon alleen dit ding:quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:03 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wauw, het is je geluktmaar euhh, kunnen we de wiki niet gesloten maken? Of met een wachtwoord ofzo?
Hahahaquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:09 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ow het valt eigenlijk wel meeHij was een wijf aan het hosselen toen zijn vrienden opeens weg wilden
Kortom als hij naar eigen zeggen nog wat extra tijd had was het hem gelukt
Jawel hequote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:10 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Gaat niet werken ben ik bang. Als het aan mij ligt gebruiken we gewoon alleen dit ding:
[ afbeelding ]
als OP, maargoed.
Details in the fabric is wel n mooi nummertje trouwens! Vind alleen voor de rest dat album wat minder, minder dan z'n eerdere albums tenminste.
En je baalt omdat je op Billie Jean had willen fappen ?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:09 schreef KingOfPop het volgende:
Laat ik net gefapt hebben, hoor ik nu Billie Jean op radio 1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |