GOET FURHAAWL WOUTURR. Waarom mogen er geen tieten meer gepost worden?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:18 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ja, die benen_! Het gaat om het bier he (en de tieten). Want daar had ik een vraag over. Voor de rest ben ik het compleet met je eens
![]()
Pils![]()
Grolsch
Inderdaadquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik mag het toch met dingen eens zijn of niet dan?
Weet jij trouwens welk automerk dit is?quote:
Klonen is gewoon toegestaan hoor.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:20 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Laat de mods dit maar niet horen![]()
Ik vind 't gewoon een beetje triest dat de meeste users hier alleen bezig zijn jouw aandacht te trekkenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jaaa, je zei, 'zo leuk is ze nou ook weer niet'
Niemand snapt die luiquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:20 schreef Lyzio het volgende:
[..]
GOET FURHAAWL WOUTURR. Waarom mogen er geen tieten meer gepost worden?Dit was toch net de sectie in KLB waar dat allemaal kon en die bij voorbaat al niet NSFW was
Anyway, hopelijk mogen anussen van Wikipedia wel
Een borst met wangetjes.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:21 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Weet jij trouwens welk automerk dit is?
[ afbeelding ]
Hoef je mij nog niet af te krakenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:21 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik vind 't gewoon een beetje triest dat de meeste users hier alleen bezig zijn jouw aandacht te trekken.
En nee die aandacht wil ik niet. Zo kunnen we helemaal geen leuke discussies voeren
.
Jij kaart het aan om wat aandacht van haar af te halen, maar je wilt zelf geen aandachtquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:21 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik vind 't gewoon een beetje triest dat de meeste users hier alleen bezig zijn jouw aandacht te trekken.
En nee die aandacht wil ik niet. Zo kunnen we helemaal geen leuke discussies voeren
.
Stel dat het zo is, dan doet dat toch niks af aan de tofheid van Breathtaking?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:21 schreef Fascination het volgende:
[..]
.
Het merk maakt wel uit.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:17 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Ik scrolde van onder naar boven, en zag dus eerst de benen. Toen leek het net een kerelBier is bier, merk maakt niet uit overigens. Mits geen Grolsch
Het merk maakt wel uit.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:17 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Ik scrolde van onder naar boven, en zag dus eerst de benen. Toen leek het net een kerelBier is bier, merk maakt niet uit overigens. Mits geen Grolsch
[..]
Ahà, een kenner.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We are living in a material world, and I am a material girl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |