Ja, maar je krijgt wel een SMS deze week hoorquote:
mij is het wat teveel mensen hoor, in zo'n stadion..quote:
Ook al zijn er maar 3 mensen, naar een Marco Borsato concert krijg je mij echt niet mee.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 14:59 schreef Ole het volgende:
[..]
mij is het wat teveel mensen hoor, in zo'n stadion..
Ook niet gratis?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 15:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ook al zijn er maar 3 mensen, naar een Marco Borsato concert krijg je mij echt niet mee.
Ook dan blijf ik liever thuis.quote:
Helaas.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 13:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, maar je krijgt wel een SMS deze week hoor
Ouwe marco B nummers zijn nog leuk. Maar Wit Lichtquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 15:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ook dan blijf ik liever thuis.
Ik vind sommige nummers wel leuk hoor (ik leef niet meer voor jou bv). Maar vooral het latere werk is niet mijn ding.
Open er maar 1, zou ik zeggen,quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 15:58 schreef Grulez het volgende:
Is het trouwens alweer tijd voor een meeting/ topic? Duurt nl meestal 3 maanden voordat het daadwerkelijk zo is
Had het er toevallig met Bloem over vorige weekquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 15:58 schreef Grulez het volgende:
Is het trouwens alweer tijd voor een meeting/ topic? Duurt nl meestal 3 maanden voordat het daadwerkelijk zo is
Hey misbruik mijn naam niet in Brabants verbandquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:54 schreef appelsientje het volgende:
En weer terug uit ´s HertogenboSCH
Vaduz maakt schoonquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:03 schreef SCH het volgende:
[..]
Hey misbruik mijn naam niet in Brabants verband
Wie maakt de toko SCHoon, Bluezz komt bijna thuis.
De paal is al ingevet.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:09 schreef borisz het volgende:
[..]
Vaduz maakt schoon, samen met Raymania
Nu kan de AH in Zaltbommel tenminste weer open blijvenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 10:10 schreef tong80 het volgende:
Zo maar eens even boodschappen doen.
Anders gaan de kassameisjes me nog missen.
Gaat het wel goed met je, tong?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 10:48 schreef tong80 het volgende:
Zo kippenbouten en shag zijn weer binnen.
Ja hoor ik eet veelzijdig. Soms doe ik een magnetronmaaltijd in de koekepan.quote:
Ach zo moeilijk was de voorspelling niet hoorquote:Op woensdag 8 oktober 2008 12:07 schreef EnGCatjuh het volgende:
We are going down
Profetische TT, appelsientje is een ware Nostradamus!
Ik denk dat het uiteindelijk wel goed zal komen. Maar geen rente ofzo.quote:
Acda en de Munnik, Cardigans. Toch teleurstellend.quote:
Paul Rabberink. Had je anders verwacht?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 14:14 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Acda en de Munnik, Cardigans. Toch teleurstellend.
Ja oke, dat is dan weer minder.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 14:14 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Acda en de Munnik, Cardigans. Toch teleurstellend.
Nah, ik hoop er elk jaar op. Hij mag niet van 3FM zelf denk ik. Ben Rabbering fan trouwensquote:Op woensdag 8 oktober 2008 14:18 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Paul Rabberink. Had je anders verwacht?
Tja ik hoop er ieder jaar ook weer op... tenslotte draaien ze de rest van de week wel 'normale' muziekquote:Op woensdag 8 oktober 2008 14:18 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Paul Rabberink. Had je anders verwacht?
idd want de rest van de week hoor je ook happy hardcore..quote:Op woensdag 8 oktober 2008 14:27 schreef Da_Sandman het volgende:
Ja, en kondig het dan niet zo vol bombarie aan...
Moest je je containerhut afbreken?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 14:28 schreef borisz het volgende:
Ohja van Gemeentebehoud kwamen ze net aan de deur. Er waren in de buurt klachten over bakken die in de weg stonden. Of ik daar wat van af wist
.
Neuh aan de overkant van de straat bleken nog wat zwarte bakken buiten te staan. Die afgelopen vrijdag geleegd zijn. Tja uit ons zichtpunt dus dan merk je het nietquote:Op woensdag 8 oktober 2008 15:07 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Moest je je containerhut afbreken?
Beetje jammer dit (elke keer weer)quote:Op woensdag 8 oktober 2008 14:33 schreef appelsientje het volgende:
[..]
idd want de rest van de week hoor je ook happy hardcore..
Oud nieuws. Elke (Nederlandse) topclub wil Pranjic. Nu lijkt hij me echter onhaalbaar.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 17:12 schreef GGMM het volgende:
Marco van Basten had Danijel Pranjic afgelopen zomer dolgraag naar Ajax gehaald.
Dat meldt Voetbal International in de nieuwste uitgave. Volgens VI zag Van Basten de komst van Pranjic zeker zitten, maar lag de prioriteit van Ajax bij het aantrekken van Miralem Sulejmani. Of Pranjic nog steeds een optie is voor Van Basten laat hij niet los, alhoewel het wel een aanvulling zou kunnen zijn.
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 16:59 schreef Ole het volgende:
werkdagjeweek zit er al bijna ruim 5 uur op
Doorbijten meissiequote:
mag nu naar huisquote:
En ik maar denken dat het melkpak erboven gewoon een beetje lekte.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 17:28 schreef Grulez het volgende:
http://www.spitsnieuws.nl(...)beert_in_superm.html
En terecht!
Als je nog wat monopoly-geld overhebt welquote:
Dat is je straf vanwege je dilemma topicquote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:15 schreef SCH het volgende:
Ik heb een ansichtkaart van Bluezz
en ben nog steeds 10 mille kwijt
ik wil wel een mooie geiser voor in de achtertuinquote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:06 schreef dndiek het volgende:
[..]
Als je nog wat monopoly-geld overhebt wel
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:15 schreef SCH het volgende:
Ik vind zo'n boven-golfstroomse provincie wel wat.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:06 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik wil wel een mooie geiser voor in de achtertuin
en toen?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:25 schreef EnGCatjuh het volgende:
Bij Deal or No Deal heeft die gast nog 50k en 125k over
Deal op 81k. Had zelf de 50k in zijn koffer.quote:
Nou wat een wereldplaat heeft Koelewijn er van gemaakt zeg.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:21 schreef borisz het volgende:
Alice, Alice who the fuck is Alice
Leuke muziek toch bij MetMichiel.
Dat is nu makkelijk praten, blijkbaar waren er meer mensen die er geen kwaad in zagen. Het werd door iedereen en alles tot en met de consumentenbond als een prima bank gezien.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]SCH je bent toch wel slimmer dan je geld naar de ICESAVE te 'verschepen?
Het was ook geen heel risicovolle actie om geld naar IJsland te verschepen. Alleen met de kredietcrisis vallen er opeens zo veel - zeker lijkende - banken om... Zelfde geldt voor Fortis, Lehman Brothers, enz. Het is in deze gewoon balen dat de Landsbank van IJsland, waar Icesave volgens mij onder valt, te groot is om door IJsland gered te worden zoals met Fortis ed. nog wel gebeurd is.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:30 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat is nu makkelijk praten, blijkbaar waren er meer mensen die er geen kwaad in zagen. Het werd door iedereen en alles tot en met de consumentenbond als een prima bank gezien.
Inderdaad, achteraf is alles makkelijk. Ik heb er ook naar gekeken voor de zomer, maar uiteindelijk niet gedaan omdat ik geen enkele IJslander ken die er mij iets over wilde vertellen.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:30 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat is nu makkelijk praten, blijkbaar waren er meer mensen die er geen kwaad in zagen. Het werd door iedereen en alles tot en met de consumentenbond als een prima bank gezien.
JaloerSCHquote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:15 schreef SCH het volgende:
tja wel één van de weinige banken die niet geregistreerd stond in Nederland. Beetje makkelijk om je dan achter anderen te verschuilen, zo van maar hun deden ook dom. Ik had beter van je verwachtquote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:30 schreef SCH het volgende:
[..]
nou dat vind ik allemaal wel heel makelijk. Tis niet zomaar iets om je geld even in IJsland te stallenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Het is gewoon erg veel pech hebben, dit was niet te voorzien.
tis meer dat de overheid daar niet de totale bankaire sector kan redden. Wat gewoon het failliet van IJsland betekend.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:34 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Het was ook geen heel risicovolle actie om geld naar IJsland te verschepen. Alleen met de kredietcrisis vallen er opeens zo veel - zeker lijkende - banken om... Zelfde geldt voor Fortis, Lehman Brothers, enz. Het is in deze gewoon balen dat de Landsbank van IJsland, waar Icesave volgens mij onder valt, te groot is om door IJsland gered te worden zoals met Fortis ed. nog wel gebeurd is.
Onzin. Ik heb me niet op andere mensen gericht maar op o.a. de consumentenbond en belangrijke economische berichtgevers - het is niet terecht om nu te doen alsof het een hele louche onderneming was en een groot risico, anders had ik het ook nooit gedaan. Ik heb niks met op die manier met geld omgaan.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:11 schreef rubbereend het volgende:
[..]
tja wel één van de weinige banken die niet geregistreerd stond in Nederland. Beetje makkelijk om je dan achter anderen te verschuilen, zo van maar hun deden ook dom. Ik had beter van je verwacht
Misschien had ik het wel gestolen?quote:Niet te min vind ik het heel vervelnd voor je en ik hoop dat er snel een oplossing komt want het is wel je eigen zuurverdeinde geld
nou ik vind echt dat er te gemakkelijk over wordt gedaan, als ik zie hoeveel mensen er enorme bedragen naar IJsland hebben gebracht, waar het nou niet echt gunstig was in eht bankaire klimaat.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:41 schreef SCH het volgende:
[..]
Onzin. Ik heb me niet op andere mensen gericht maar op o.a. de consumentenbond en belangrijke economische berichtgevers - het is niet terecht om nu te doen alsof het een hele louche onderneming was en een groot risico, anders had ik het ook nooit gedaan. Ik heb niks met op die manier met geld omgaan.
[..]
quote:Misschien had ik het wel gestolen?
Jawel, die stelen het van de rijken!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:57 schreef rubbereend het volgende:dat doen linkse rakkers toch niet?
* EnGCatjuh doet een mondkapje op.quote:
Tong, dit is echt een verrijking voor je leven hoor!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:08 schreef EnGCatjuh het volgende:Mogguh!
http://ibood.com/site/nl/ibood.php Echt iets voor tong vandaag.
SIS-PM Silver Shield-programmeerbare Stekkerdoos « terugquote:
Klote man.quote:
Vragen mag altijd, maar ik heb niet zo'n behoefte om die naam hier neer te zettenquote:
Ook niet of het een familielid, vriend, kennis enzovoorts is?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 13:50 schreef dndiek het volgende:
[..]
Vragen mag altijd, maar ik heb niet zo'n behoefte om die naam hier neer te zetten
Het was een goede vriendquote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:54 schreef SCH het volgende:
[..]
Ook niet of het een familielid, vriend, kennis enzovoorts is?
Mooi afscheidquote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:27 schreef SCH het volgende:
Gecondoleerd dndiek, was het wel een 'mooie' bijeenkomst?
Neucken?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:40 schreef SCH het volgende:
Dadelijk persconferentie Wouter B. - krijg ik vast mijn centjes terug en ga ik een groot net van kopen om rubbereend in te vagen
En jij wilt altijd 2 uur voorspel, je weet dat ik dan binnen 15 seconden klaarkom!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:45 schreef SCH het volgende:
Eerst even strelen en tongen Franky, jij wilt er altijd meteen bovenop
Ik wil gewoon mijn geld terug, dan huur ik de duurste hotelkamer voor onsquote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:49 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
En jij wilt altijd 2 uur voorspel, je weet dat ik dan binnen 15 seconden klaarkom!
Gaat het weg of wil je het weg?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:57 schreef borisz het volgende:
SCH, doe eens wat aan de RVU
Simek Snachts schrappen
tuurlijk krijg jij je geld terug, Bos wil het alleen niet zelf betalen. Maar uiteindelijk komt het goed. Ik denk dat de Nederlandse staat het gaat voorschieten.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:40 schreef SCH het volgende:
Dadelijk persconferentie Wouter B. - krijg ik vast mijn centjes terug en ga ik een groot net van kopen om rubbereend in te vagen
Jij niet blij moeten zijn met RVUquote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:01 schreef SCH het volgende:
Jij begrijpen moet ik blij ben het weggaat maar waar jouw gevoel vandaan komt borisz?
wat ben je toch een kennerquote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:21 schreef SCH het volgende:
Simek is een zeldzaam slechte programmamaker. Blij dat ie geen zendtijd meer krijgt.
Dank u. Maar ik erger me altijd rot aan die truttige nietszeggende semipsychologie in dat brabbeltaaltje en die enorme overgave aan zijn gasten - logisch dat Groenteman het voor hem opneemt, die is net zo non-kritisch.quote:
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:30 schreef SCH het volgende:
[..]
Dank u. Maar ik erger me altijd rot aan die truttige nietszeggende semipsychologie in dat brabbeltaaltje en die enorme overgave aan zijn gasten - logisch dat Groenteman het voor hem opneemt, die is net zo non-kritisch.
Daar scheiden onze wegen zich enigszins al mag er wel 1 batterij uit.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:35 schreef rubbereend het volgende:
Nu Tijs van den Brink van de radio
zijn interview met Ron Jans deze week was echt verschrikkelijkquote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:54 schreef SCH het volgende:
[..]
Daar scheiden onze wegen zich enigszins al mag er wel 1 batterij uit.
Op sportgebied is het een absolute dombo inderdaad. Maar politici doet ie soms wel weer goed.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zijn interview met Ron Jans deze week was echt verschrikkelijkzo vooringenomen over de voetbalwereld
dat ligt hem beter, wel een aardige combi met Arie Boomsa trouwensquote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:00 schreef SCH het volgende:
[..]
Op sportgebied is het een absolute dombo inderdaad. Maar politici doet ie soms wel weer goed.
dat ze nog 100 nummers halen zegquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 00:11 schreef rubbereend het volgende:
morgen de top 100 van de jaren 90maar een paar beroerde nummers voor de rest
![]()
![]()
Ik ga er ook maar eens voor zittenquote:
Vandaag hoorquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 00:11 schreef rubbereend het volgende:
morgen de top 100 van de jaren 90maar een paar beroerde nummers voor de rest
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 09:39 schreef Suijk het volgende:
Skik nu.
Het wordt gewoon lekker weer dit weekend!
Engel zeker?quote:
Je bent al oud hoorquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 12:16 schreef tong80 het volgende:
Borisz kent Johnie Rotten niet
Ik word oud
Engel ja. Rammstein kan ik meestal wel aanhoren jaquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 12:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Engel zeker?
En hoezo heerlijk af en toe? Meestal zul je bedoelen.
Stink je (zoals gewoonlijk) weer een uur in de wind?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 13:09 schreef SCH het volgende:
Ik ben vandaag oppasvader van Hannah van 1,5. Heb net een luier verschoond. Dus!
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 12:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Engel zeker?
En hoezo heerlijk af en toe? Meestal zul je bedoelen.
Ik zal er mee stoppenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 13:27 schreef rubbereend het volgende:oi
de helft van Tong zijn posts zijn tegenwoordig linkjes naar zijn dilemmatopics
Onder de kast in het derde laatje.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 13:46 schreef Memento-Mori het volgende:
blub
iemand mn motivatie gezien? ben m kwijt
heb geen boekenplankquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 13:51 schreef borisz het volgende:
[..]
Boekenplank 8ste boek van rechts op bladzijde 465 dan
Dan ga maar naar de IKEAquote:
Ik zeg toch ook niet dat je moet borenquote:
Wel een van hun betere, maar zelf vind ik Du Riechst So Gut hun beste/mooistequote:Op vrijdag 10 oktober 2008 13:27 schreef rubbereend het volgende:oi
de helft van Tong zijn posts zijn tegenwoordig linkjes naar zijn dilemmatopics
[..]by far hun beste nummer
Zijn ze al in de top 10 aanbeland dan?quote:
neuh plaats 34 ofzo.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zijn ze al in de top 10 aanbeland dan?
Okee.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:14 schreef borisz het volgende:
[..]
neuh plaats 34 ofzo.
Party animals staat boven Innuendo.
de lijst is Hierrrrrr te vinden. Er staan een hoop foute dingen inquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee.
Ach ik volg die lijst niet en ik weet toch dat ik een heel andere smaak heb dan de luisteraars/stemmers van de lijst.
ONe van Metallica, leuk dat het er in staat (geweldig nummer) maar het is wmb gewoon een nummer uit de jaren 80quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:20 schreef borisz het volgende:
[..]
de lijst is Hierrrrrr te vinden. Er staan een hoop foute dingen in.
Je zou het ook eens van de positieve kant kunnen bekijkenquote:
Wat had jij dan op 1 willen zien?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:30 schreef RayMania het volgende:
Echt weer zo'n kutnummer op één.
Helaas voor jou (en gelukkig voor de luisteraar van de jaren 90) komt dit nummer niet uit de jaren 90quote:
Iets van The Backstreet Boys.quote:
Nee, niet als zo'n zelfmoordnummer op één staat.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:36 schreef dndiek het volgende:
[..]
Je zou het ook eens van de positieve kant kunnen bekijken
quote:
wel opvallend dat afgelopen week de lusiteraars een ander nummer kozen van Nirvana voor in de Canonquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 15:08 schreef RayMania het volgende:
[..]
Nee, niet als zo'n zelfmoordnummer op één staat.
Welk nummer?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 15:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wel opvallend dat afgelopen week de lusiteraars een ander nummer kozen van Nirvana voor in de Canon
Je hebt toch een jonge poes? Inspiratie genoeg dus.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 13:46 schreef Memento-Mori het volgende:
blub
iemand mn motivatie gezien? ben m kwijt
Beetje mosterd naar de maaltijd verhaal, heel veel media hebben hem al bij de kraag gevat.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 23:06 schreef SCH het volgende:
Interessant interview met Martijn Reuser, klinkt gek maar het is waar.
Breng je die mosterd nou alweer wegquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 00:31 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Beetje mosterd naar de maaltijd verhaal, heel veel media hebben hem al bij de kraag gevat.
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 09:03 schreef Againzender het volgende:
Mogguh
Jörg Haider dood, dat wordt weer mooi samenzweringtheorieen bedenken
De niet nader te noemen wekker A. iddquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 09:05 schreef borisz het volgende:
[..]
Als in dat de wekkers vroeg af gingen ?
het is maar wat je lekker vindtquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 09:12 schreef appelsientje het volgende:
Goedemorgen
Az is ook lekker vroeg wakker
Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lachquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 09:12 schreef Againzender het volgende:
[..]
het is maar wat je lekker vindt
Met die opmerking wordt AZ nog meer depriquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 09:33 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach
wat ken je mij toch goedquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 09:41 schreef borisz het volgende:
[..]
Met die opmerking wordt AZ nog meer depri.
Van mij mag je.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 11:17 schreef RayMania het volgende:
Nee. Zal ik Nirvana opzetten?
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 11:40 schreef RayMania het volgende:
Hoezo dat? Omdat ik zeg dat ik hoofdpijn heb?. Lekkere sfeer hier de laatste tijd ook.
Precies neem een voorbeeld aan dit slowchat topic :quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 11:40 schreef RayMania het volgende:
Hoezo dat? Omdat ik zeg dat ik hoofdpijn heb?. Lekkere sfeer hier de laatste tijd ook.
Gezellig topicquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 11:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Precies neem een voorbeeld aan dit slowchat topic :
I.R. Baboons semibikkeltijd, deel 106
Daar hebben ze lol en zitten de echte lachebekjes.
Je blauw golfpakje lijkt me wel geschiktquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 12:18 schreef SCH het volgende:
Iedereen lulde idd maar wat tong, al die Willem Middelkoopjes, dan kun je nog beter SCH op FOK! geloven
Ik ga trouwens vanmiddag bij een bejaard stel op bezoek dat net terug is uit Australie, heb jij een tip wat ik aan moet trekken?
Er zijn meer mensen dan je denkt. Alleen zijn dat niet echt praatgrage personen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 16:30 schreef EnGCatjuh het volgende:
Er is toch niemand...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |