Johan Derksen of Hugo Borst
Piet de Visser of Fritz KorbachDe Kuip of
Het oude WembleyMet van Bommel en Seedorf waren we op het EK verder gekomen of
Dat had niks uitgemaaktEvert ten Napel of Frank Snoeks
Vrouwenvoetbal is leuk of
Dat kan me niet boeienEK-88 of WK-74 toen was ik er nog niet
Rinus Michels heeft alles aan Cruijff en van Basten te danken of Rinus Michels was een top-coachMooi al die nieuwe stadions of Ik mis de oude stadions
Engeland heeft de sterkste competitie of Spanje heeft de sterkste competitie
Cruijff was de beste of Van Basten was de beste
Gullit wordt als voetballer onderschat of Hij wordt op waarde beoordeeldCoen Moelijn is de beste Feijenoorder ooit of Wim van Hanegem is de beste Feijenoorder ooit
Ik droom over voetbal of
Ik droom niet over voetbalIk geniet van Jack van Gelder op de radio of Ik kan daar niet van genieten van Gelder
Voetbal bij de NOS of Voetbal bij RTL
De solo van Maradona of
De omhaal van van BastenMijn favoriete club wint de CL of Nederland wordt wereldkampioen
Ik ken de echte voornaam van Marco van Basten of
Ik heb geen idee______________________________________________________________
Komt nooit meer goed met Nederlandse clubs in europa of Het is een tijdelijke dip
Robin van Persie of
Wesley SneijderVoetbalvrouwen is leuk of
Ik kijk daar niet naarIk hoop dat alle Nederlandse clubs in de europa cup winnen of Dat hoop ik alleen bij mijn favoriete club
Berry van Aerle is een cultheld of Berry van Aerle was een matige verdedigerIk kijk interlands op grote toernooien het liefst in de kroeg of
Dat doe ik het liefst thuisEr zouden videobeelden tijdens wedstrijden moeten worden gebruikt of Laat het maar zoals het is
Péle of Maradona"Trauma" van het WK-98 of "Trauma" van het WK-74René van der Gijp is leuk of René van der Gijp is niet leuk
Vreemd dat van Hanegem de pers niet te woord staat na een wedstrijd of Dat is zijn goed recht
Leuk dat Groningen koploper is of Ik heb niks met die club
Gomes had nooit naar Tottenham moeten gaan of
Dat was een juiste keuzeIk volg de eerste divisie of
Dat boeit me nietMooi al die Nederlanders bij Real Madrid of Speelden ze maar in Nederland
Brabant is de voetbalprovincie van Nederland of Dat is Noord-Holland
MVV Roda JC en VVV zouden moeten fuseren tot FC Limburg of
Laat die clubs maar bestaan en bemoei je met je eigen zaken!Voetballers verdienen veel te veel of Ze hebben recht op dat geld
Ik ken de oorspronkelijke achternaam van Ruud Gullit of
Ik heb geen idee[ Bericht 1% gewijzigd door Niconigger op 04-10-2008 13:53:19 ]