Ik denk dat je de twee toernooien door elkaar haalt. Eerste toernooi (met silverstone idd) was het de finale en ben ik 2e/3e geworden met inderdaad een mooie trein achter mequote:Op maandag 6 oktober 2008 18:17 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Jij zat toen toch niet in de finale (Suzuka)? Ik werd toen 4e achter een stomme Porsche en 2 andere gare bakken die in de bochten niet vooruit te branden waren.
De halve finale (Silverstone) was echter wel stoer, jij had een complete trein achter je hangen terwijl ik mijn voorsprong rustig aan het uitbreiden was naar 15 secondenHeb jullie toen ook maar even bij de start gezien, verder niets meer van jullie vernomen tijdens die race
ferarri f430 racing , en volledig getunedquote:Op maandag 6 oktober 2008 18:54 schreef anoniemm het volgende:
Speel forza 2 nog dagelijks <3 m'n lambourghini
Hahahahahahahha ga dan niet in Nederland wonen als het 1939 is. Ik neem aan dat je nog een kind bent? Jonger dan 18? Anders ben je echt een idiootquote:Op maandag 6 oktober 2008 20:35 schreef Wessiej het volgende:
Mensen die klagen over de prijs van games
Je weet waar je aan begint, je hebt een dure hobby, wil je dat er niet aan spenderen koop dan lekker geen console 1 weekje terug ipv te gaan klagen over ''150 gulden''
Volgens mij ben jij de idioot, want je weet toch waar je aan begint? Ga dan puzzelen ofzo, maar niet klagen hier.quote:Op maandag 6 oktober 2008 20:40 schreef santax het volgende:
[..]
Hahahahahahahha ga dan niet in Nederland wonen als het 1939 is. Ik neem aan dat je nog een kind bent? Jonger dan 18? Anders ben je een idioot
Whehehe, net even je postgeschiedenis bekeken. Je hebt gelijk. Hoe oud ben je trouwens? 16, 17? Maargoed doet er verder niet toe, maar laat de grote mensen maar even met rust ja... Dan hoef ik je mamma niet te vragen om je pc uit te zettenquote:Op maandag 6 oktober 2008 20:42 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij de idioot, want je weet toch waar je aan begint? Ga dan puzzelen ofzo, maar niet klagen hier.
Ja ik haat het als mensen het altijd doen als ik in een discussie zit, maar hier moet ik wel dequote:Op maandag 6 oktober 2008 20:45 schreef santax het volgende:
[..]
Whehehe, net even je postgeschiedenis bekeken. Je hebt gelijk. Hoe oud ben je trouwens? 16, 17? Maargoed doet er verder niet toe, maar laat de grote mensen maar even met rust ja... Dan hoef ik je mamma niet te vragen om je pc uit te zettenVoor de rest ben je wel schattig, herken me wel in dat rebelse, had ik ook toen ik nog 20 was.
AFCAquote:Op maandag 6 oktober 2008 20:47 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ja ik haat het als mensen het altijd doen als ik in een discussie zit, maar hier moet ik wel deplaatsen, excuus.
Maar ik zou zeggen bouw je 360 om, is toch 'betere kwaliteit' en je betaalt niets
quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:02 schreef Sackboy het volgende:
Oh wacht, toch wel dus.
quote:AQuila: En hij heeft wel gelijk, Sackboy, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan
quote:Feit is dat een gekopieerde game waar de kopieerbeveiliging uit geript is, sneller laad, minder geheugen verbruikt en ook nogeens niets kost... Het geripte product is letterlijk (als je voor beide zou moeten betalen) meer waard dan het origineel... Dus serieus, ga het beleid van de aandeelhouders van de softwarehuizen niet goed praten want dat is gewoonweg niet zo een slim standpunt dat door mijn neefje van 5 nog onderuit te halen is...
quote:Op maandag 6 oktober 2008 20:46 schreef Leonos het volgende:
FIFA
Alles al gewonnen met manager mode....
Next?
Professioneel uiteraardquote:Op maandag 6 oktober 2008 22:41 schreef Un4 het volgende:
[..]
Op World Class?
Respect voor jou als je geen top team hebt.Heb het er flink moeilijk mee, maar nu gaat het steeds beter.
FIFA 09
Die is al heel lang weg, was een demo met expire-datum.quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:33 schreef Niek. het volgende:
Weet iemand waarom de demo van Fight Night 3 niet meer op marketplace te vinden is?
Helaas, wel apart, snap niet waarom ze hem weg hebben gehaald, het is niet zo dat er een nieuwere versie is dus dat kan geen reden zijn.quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:58 schreef Devz het volgende:
[..]
Die is al heel lang weg, was een demo met expire-datum.
oehhh een moedervlek op dr borstquote:Op maandag 6 oktober 2008 22:53 schreef Chocobo het volgende:
Exclusive Tomb Raider episodes for 360
Microsoft has secured the exclusive rights to distribute two downloadable add-on episodes for Tomb Raider: Underworld on Xbox Live following the release of the game.
Tomb Raider: Underworld - Beneath the Ashes and Tomb Raider: Underworld - Lara's Shadow will offer "up to six hours of new gameplay and content" between them.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:A demo for Tomb Raider: Underworld will also be available on Xbox LIVE Marketplace in October.
dat mag dan van de week wel een keer gebeurenquote:
Doe mij die bovenste episode maar!quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:53 schreef Chocobo het volgende:
Exclusive Tomb Raider episodes for 360
Microsoft has secured the exclusive rights to distribute two downloadable add-on episodes for Tomb Raider: Underworld on Xbox Live following the release of the game.
Tomb Raider: Underworld - Beneath the Ashes and Tomb Raider: Underworld - Lara's Shadow will offer "up to six hours of new gameplay and content" between them.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vond Lost City's ook klote terwijl ik die andere spellen wel tof vond zoals Catan, Carcasonne en dat spel met die treinverbindingen leggen maar daar weer ik de naam niet meer van!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 02:39 schreef koei het volgende:
Tja, spellen waarbij je moet nadenken zijn nou eenmaal niet jouw ding Roy...
Je nadert het einde,.... erg leuk spel vond ik het!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 01:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
Net een flinke sessie Lost Odyssey gehad (bijna 2u op de teller) en het eerste stuk in de Grand Staff is klaar nu. De 6 eindbazen waren vrij simpel als je het eenmaal doorhad, behalve de witte dan omdat ik niemand had die shinus kon
3 keer uitgespeeld inmiddels, mis nog 2 items voor de alle-items achievementquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 08:42 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Je nadert het einde,.... erg leuk spel vond ik het!
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 08:47 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
3 keer uitgespeeld inmiddels, mis nog 2 items voor de alle-items achievement
Hele goede service en ja de kans dat je hem binnen 2 weken terug hebt is zeer grootquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:46 schreef Pronk het volgende:
Hoe zijn jullie ervaringen met het Microsoft Reparatiecentrum/UPS, verwachten jullie dat ik mijn Xdoos binnen 2 weken terug heb? Hoe lang duur de het bij jullie? (ik ga er gewoon blind van uit dat bijna iedereen al een RRod heeft gehad)
LO ga ik ook maar één keer spelen, ben er al 40 uur mee bezig. Dan is het wel goedquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:17 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik heb hem 1x uitgespeeld,... en daarna verkocht. Zo uniek en legendarisch vond ik hem uiteindelijk niet. Wel de beste J-RPG voor de 360 als je het mij vraagt.
Mooimooi! Dan ga ik er vanuit dat ik over 2 weken weer kan spelen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:48 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hele goede service en ja de kans dat je hem binnen 2 weken terug hebt is zeer groot
VInd hem erg vermakelijk... Eternal Sonata en Enchanted Arms moet ik nog steeds uitspelen zit met beide spellen 2 meter voor de eindbaas maar ze boeien me simpelweg niet meer.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:17 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik heb hem 1x uitgespeeld,... en daarna verkocht. Zo uniek en legendarisch vond ik hem uiteindelijk niet. Wel de beste J-RPG voor de 360 als je het mij vraagt.
Klopt, NHL 09 is een zeer goede game geworden. Ben er al een paar maanden verslaafd aanquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 08:39 schreef Damzkieee het volgende:
NHL09 gekocht en paar keer gespeeld. Superspel! Wel gigantisch lastig om te scoren, maar soix, effe oefenen he
Enchanted Arms lijkt me vreselijk, veel te generiek (net als RPG's die nog gaan komen zoals Star Ocean 4 en Last Remnant). Eternal Sonata heb ik ook nog liggen en aangezien ik Tales of fan ben zie ik deze ook wel zittenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:31 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
VInd hem erg vermakelijk... Eternal Sonata en Enchanted Arms moet ik nog steeds uitspelen zit met beide spellen 2 meter voor de eindbaas maar ze boeien me simpelweg niet meer.
Ik heb wel nog effe de oldschool controls aangezet, maar dan kun je met de Skill Stick ook schieten en deken.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:53 schreef Devz het volgende:
[..]
Klopt, NHL 09 is een zeer goede game geworden. Ben er al een paar maanden verslaafd aan
In het begin even wennen die Skill Stick, maar als je dat eenmaal een beetje onder controle hebt wil je niet anders meer.
Het frustrerende aan EA zijn de random encounters die soms (letterlijk) om de 3 stappen voorkomen, je ziet de beesten niet op het scherm dus kunt ze ook niet vermijden. Eternal Sonata is erg leuk verder en moet gewoon nog ff een uurtje of 2 uitrekken om hem uit te spelen... de nieuwe Tales of... ben ik ook wel benieuwd naar, maar eerst Fallout 3 en Fable voordat ik nog meer RPG's op m'n bord krijgquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Enchanted Arms lijkt me vreselijk, veel te generiek (net als RPG's die nog gaan komen zoals Star Ocean 4 en Last Remnant). Eternal Sonata heb ik ook nog liggen en aangezien ik Tales of fan ben zie ik deze ook wel zitten
tales of vesperia is echt een MUST voor de rpg fansquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Enchanted Arms lijkt me vreselijk, veel te generiek (net als RPG's die nog gaan komen zoals Star Ocean 4 en Last Remnant). Eternal Sonata heb ik ook nog liggen en aangezien ik Tales of fan ben zie ik deze ook wel zitten
Tales of Vesperia wil ik zeker kopen, maar dat wordt pas tegen kerst.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 11:58 schreef DJ_ het volgende:
[..]
tales of vesperia is echt een MUST voor de rpg fans
ik ben nu ongeveer 45 uur bezig en heb nog steeds de verhaal lijn niet uitgespeeld .
terwijl ik normaal gesproken erg snel ben met rpg's ( LO , eternal sonata ect allemaal erg snel uitgespeeld en dat terwijl ik wel alles doorzoek voor items , kistjes , en side quests enz )
geweldig verhaal ook zeer veel side quests met moeilijke achievements
kortom kopen dat spel
Dat is juist een tegen argumentquote:
mm ja ik vind het nog steeds belachelijk waarom dat zolang moet duren , de amerikaanse versie was er al een maand geleden .quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 12:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat is juist een tegen argument
Anyway, ik wil Tales of Vesperia ook nog wel hebben ja, maar eerst Fable 2, Blue Dragon en Eternal Sonata. Gelukkig komt de game ook pas ver in 2009 in Europa waarschijnlijk...
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 18:09 schreef lennartb.nl het volgende:
Fallout is de enige waar ik blind voor ga, worst case scenario is dat het oblivion met een andere stijl wordt, en dan nog is t geniaal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:00 schreef Chocobo het volgende:
[..]![]()
Eerste review hier
[ afbeelding ]Fallout 3SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vanaf het begin wist je al dat deze game super zou gaan worden
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
Ik ook,.... ik kan haast niet wachten. Je moet de setting wel trekken,.... iets waar ik totaal geen probleem mee heb. De gameplay lijkt me ook geweldig.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:03 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Fallout 3Vanaf het begin wist je al dat deze game super zou gaan worden
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:03 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Fallout 3Vanaf het begin wist je al dat deze game super zou gaan worden
Dat klopt, staat ook bij mijn betaling.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:14 schreef lennartb.nl het volgende:
Beste Lennart Breel,
Deze e-mail bevestigt dat u Gamehubs.com (litsantomato@gmail.com) ¤32,99 EUR heeft betaald met PayPal.
WTF is dat, dat is mijn email helemaal niet? Of heeft gamehubs.com een gmail? Ik snap 't niet echt.
Ik vind zowiezo de setting al heel vet!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:05 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik ook,.... ik kan haast niet wachten. Je moet de setting wel trekken,.... iets waar ik totaal geen probleem mee heb. De gameplay lijkt me ook geweldig.
dan kan je jezelf alvast vermaken met een nieuwe trailer van the last remnantquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:37 schreef outcast_within het volgende:
infinite undiscovery binnen! alleen is mijn xbox meegenomen door ups
Jorgen speel jij eigenlijk die westerse rpg's alla Oblivion en strax weer Fallout? Of alleen die japanse dingen?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:37 schreef DJ_ het volgende:
[..]
dan kan je jezelf alvast vermaken met een nieuwe trailer van the last remnant![]()
http://www.gametrailers.com/player/40828.html
oblivion was erg ehh eentonig eigenlijk , fallout moet ik nog bekijken ligt eraan hoe grote rol de guns spelen en hoeveel rpg elementen er inzitten .quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:39 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Jorgen speel jij eigenlijk die westerse rpg's alla Oblivion en strax weer Fallout? Of alleen die japanse dingen?
Komt die eigenlijk ook op de 360?quote:
Is idd mail adres van gamehubs. Gamehubs is eenmanszakje geloof ik.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:16 schreef Niek. het volgende:
[..]
Dat klopt, staat ook bij mijn betaling.
Die gif is er perfect voor inderdaad. Erg zonde want had erg graag een next gen KoTOR gehad.quote:
Doet ie goed dan in z'n eentje, maar waarom niet een @gamehubs adresquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:43 schreef existenz het volgende:
[..]
Is idd mail adres van gamehubs. Gamehubs is eenmanszakje geloof ik.
MMORPGquote:
2equote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:22 schreef Frutsel het volgende:
domme vraag misschien...
maar ik heb sinds kort een xbox elite...
kan ik simpelweg spelletjes uit de VS of Azie laten komen of kan dat alleen als het spel PAL ondersteund?
domme vragen bestaan niet, alleen domme antwoordenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:22 schreef Frutsel het volgende:
domme vraag misschien...
maar ik heb sinds kort een xbox elite...
kan ik simpelweg spelletjes uit de VS of Azie laten komen of kan dat alleen als het spel PAL ondersteund?
Je leest niet goed.... litsantomato@gmail.com is het e-mail adres van Gamehubs, precies zoals het in die zin staat...quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:14 schreef lennartb.nl het volgende:
Beste Lennart Breel,
Deze e-mail bevestigt dat u Gamehubs.com (litsantomato@gmail.com) ¤32,99 EUR heeft betaald met PayPal.
WTF is dat, dat is mijn email helemaal niet? Of heeft gamehubs.com een gmail? Ik snap 't niet echt.
Ja zo zie ik het in de zin ook, maar omdat het mij zo onlogisch leek dat dat de email van een bedrijf is ging ik er aan twijfelen dat ze misschien dachten dat het die van mij was.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:07 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Je leest niet goed.... litsantomato@gmail.com is het e-mail adres van Gamehubs, precies zoals het in die zin staat...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |