Daar staat m'n vorige huis nog te koop, gaat niet echt hard helaas. Wonen nu samen in Rijnsweerd!quote:
Nou dan mag ie je zeker niet, bij mij zitten er standaard altijd aardig wat plakken kaas op.quote:Op maandag 6 oktober 2008 21:07 schreef Becherovka het volgende:
Broodje marioDie vuile kutitaliaan stopt altijd die vierkante cm kaas aan de rand om te laten lijken alsof er kaas op zit. Mooi niet. Dat ie in z'n broodjes blijft.
Idd, helemaal op een broodje dubbel mario, dan heb je meer kaas en zo dan broodquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 11:33 schreef Public_NME het volgende:
Nou dan mag ie je zeker niet, bij mij zitten er standaard altijd aardig wat plakken kaas op.
Inderdaadquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 11:41 schreef Tim86 het volgende:
wel bij Mario's zaak halen, niet bij de Appie to go. Die zijn vaak niet warm
Sinds ik ruim 3 jaar geleden begon met studeren zijn ze elk jaar 50cent duurder geworden ofzo..daarvan moet dat plakje wel betaald kunnen wordenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:39 schreef Becherovka het volgende:
Misschien heeft hij zn beleid dan gewijzigd. Zeker weten dat er consequent bar weinig kaas op zat een jaar geleden, misschien twee. Ik haal er iig nooit meer iets.
Het is de bedoeling dat ze orde in de chaos daar scheppen, maar ik ben er nu twee keer langsgefietst en zie ze vooral gewoon niks uitvreten. Melkertbanenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 14:46 schreef jakkop het volgende:
Snapt iemand wat die verkeersregelaars bij die hekken op het smakkelaarsveld doen?
Daar is buiten wonen volgens mij toch niks te vindenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 11:02 schreef Catbert het volgende:
[..]
Daar staat m'n vorige huis nog te koop, gaat niet echt hard helaas. Wonen nu samen in Rijnsweerd!![]()
Enige nadeel: geen AH dicht in de buurt
Ojee!quote:
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 13:45 schreef NiksTeVerbergen het volgende:
pfff
mensen die tof doen over broodje mario zijn doorgaans studenten die net in utrecht wonen.
De kalverstraat vergelijken met broodje mario....quote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:07 schreef NiksTeVerbergen het volgende:
True
en je begrijpt wat ik bedoel
er is meer dan broodje mario
iemand die in Amsterdam woont schept ook niet op over hoe tof de kalverstraat is.
Tja, Witte Vrouwen is fantastisch, ik woon ook liever in een grachtenpand aan de kromme nieuwe ofzo hoorquote:Op donderdag 9 oktober 2008 09:07 schreef bork het volgende:
Daar is buiten wonen volgens mij toch niks te vinden![]()
en wat kantoren.
Witte Vrouwen FTW! o,ja TVPeetje trouwens, niet lullig bedoeld hoor Catbert maar mijn zwager woont er en heb daar toch het wonen/slapen en verder nix idee bij.
(Rijnsweerd hebben we het dus over)
105m2?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:24 schreef Tim86 het volgende:
Ik woon in Witte Vrouwen..mooi grachtenpand
Geen idee, ben student en zit er via Koopstudio. In totaal met 11 man zitten we erin. Kelder + 3 verdiepingen en elke kamer heeft een eigen keukenblog. Heb zelf 20m2. Ideaalquote:
Koop studioquote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Geen idee, ben student en zit er via Koopstudio. In totaal met 11 man zitten we erin. Kelder + 3 verdiepingen en elke kamer heeft een eigen keukenblog. Heb zelf 20m2. Ideaal
ach, hypotheek in de goede tijd afgesloten en de mensen die hem tot nu toe hebben verkocht hebben er minimaal 15% van de aankoopwaarde bovenop gekregen dus daar maak ik me echt niet druk om..ik begrijp ook wel dat de huizenmarkt momenteel wat inkakt maar dat komt allemaal wel goed. Buiten het feit om dat het een amateuristische toko is heb ik er geen seconde spijt van gehad, fantastisch pand/locatie enz enz.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 04:15 schreef leejow het volgende:
[..]
Koop studiosucces met het genereren van een overwaarde van je kamertje zodat je die 'lastendemper' eruit kan halen
Wittevrouwen is wel de boemshizzle
En je bent gewoon ook nog wakkerquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 04:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
ach, hypotheek in de goede tijd afgesloten en de mensen die hem tot nu toe hebben verkocht hebben er minimaal 15% van de aankoopwaarde bovenop gekregen dus daar maak ik me echt niet druk om..ik begrijp ook wel dat de huizenmarkt momenteel wat inkakt maar dat komt allemaal wel goed. Buiten het feit om dat het een amateuristische toko is heb ik er geen seconde spijt van gehad, fantastisch pand/locatie enz enz.
was net thuisquote:
Dat is dus bij Fietspunt, maar zoals hierboven gezegd zijn die nog steeds redelijk duur...quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 12:33 schreef The6thgate het volgende:
Dan komen we de verkeerde tegen want ik zie alleen maar brakke dingen voorbij komen
Ik heb wel eens gehoord dat er ergens wat mensen zitten die fietsen opknappen en doorverkopen voor een goeie prijs, maar geen idee waar
Fietsen van zwervers helen bedoel je? Daarvoor moet je bij Hei-bike zijnquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 12:33 schreef The6thgate het volgende:
Dan komen we de verkeerde tegen want ik zie alleen maar brakke dingen voorbij komen
Ik heb wel eens gehoord dat er ergens wat mensen zitten die fietsen opknappen en doorverkopen voor een goeie prijs, maar geen idee waar
Ik was daarvoor bij Pete Philly & Perquisite, kon niet blijven want moest met de trein naar Eindje, maar Erol Alkan is wel hard.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 22:21 schreef marcek het volgende:
Vanaf 23.00 Rauw in de tivoli met erol alkan en joost van bellen
Idd, de calzones zijn veel beterquote:Op donderdag 9 oktober 2008 13:45 schreef NiksTeVerbergen het volgende:
pfff
mensen die tof doen over broodje mario zijn doorgaans studenten die net in utrecht wonen.
Ben er geweest, was dik uitverkocht.quote:Op zondag 12 oktober 2008 01:28 schreef Molluck het volgende:
[..]
Ik was daarvoor bij Pete Philly & Perquisite, kon niet blijven want moest met de trein naar Eindje, maar Erol Alkan is wel hard.
Ga je/ben je er geweest?
Klopt. Heb ze alleen veel te vaak gegeten. Zelfs dat gaat vervelen.quote:Op zondag 12 oktober 2008 14:08 schreef ssebass het volgende:
ja de broodjes zijn kleiner geworden, duurder en minder belegd. Zes jaar geleden waren het nog halve maaltijden, nu past het in een holle kies. Voor echt goede broodjes ga je naar Bigoli. Ook wel duur maar veel beter.
Precies, dus maak tegenwoordig een uistapje naar MO z'n kebab karquote:Op zondag 12 oktober 2008 22:43 schreef bork het volgende:
De broodjes van de Italiaan op de Uithof vertonen een soort zelfde patroon, waren groot uberheerlijk en goedkoop, nu is het stukken duurder.
Roeleert inderdaad!!quote:Op maandag 13 oktober 2008 17:22 schreef PBateman1978 het volgende:
En anders uiteraard een Pita Gyros bij El Greco.
Pff die vind ik helemaal duur.quote:Op zondag 12 oktober 2008 23:26 schreef PinPine het volgende:
Precies, dus maak tegenwoordig een uistapje naar MO z'n kebab kar
Zo die broodjes mis ik echt. Werkte eerst in het centrum dus dat was in pauze lekker broodje bigoli halen. Nu zit ik op een kantorencomplex met niks in de buurt.quote:Op zondag 12 oktober 2008 21:08 schreef ssebass het volgende:
Ik zie geen beter alternatief voor de Bigoli. Ze hebben genoeg keus en erg goede ingredienten. Daarbij is het gewoon erg dichtbij voor mij al moet ik zeggen dat je rond 1 uur echt belachelijk lang moet wachten. Het is daar zo druk dan. Dat was vroeger nooit zo.
Ik verbaas me iedere keer dat die vent om 10uur 's ochtends al zn kar klaar heeft staanquote:Op zondag 12 oktober 2008 23:26 schreef PinPine het volgende:
[..]
Precies, dus maak tegenwoordig een uistapje naar MO z'n kebab kar
Juist na het stappen, heerlijk effe Gyros eten bij El Greco om 5 uur s'ochtends.quote:Op zondag 19 oktober 2008 18:28 schreef ImHungryLetsGetATaco het volgende:
En voor wat betreft El Greco, vooral niet doen als afsluiter van een avondje stappen; daar krijg je de volgende dag spijt van.
Er is daar geen parkeergarage maar alleen een parkeervlakte. Geen idee hoe laat die open is.quote:Op maandag 20 oktober 2008 @ 23:07 schreef kkkk het volgende:
Wie is er bekend op dat afgelegen stuk daar en kan mij helpen? Wie kent de openingstijden van de parkeergarage van het muziektheater (24/7?)?
Anders zet je hem in de wijk aan de overkant van de snelweg neer, daar is het ook wel veilig. 500m lopen.quote:Op maandag 20 oktober 2008 23:07 schreef kkkk het volgende:
Wie is er bekend op dat afgelegen stuk daar en kan mij helpen?
shit! Dat was vorige week hé! DAMN!quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 23:41 schreef afterhourpower het volgende:
Bokbier festival was geniaal, die bok op stelten was hilarisch. Wat een mooi feestje was het weer.
Verder nog leuke dingen de komende tijd? tipjes?
Woningen zwaarbeschadigd door explosie in Utrechtquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:08 schreef Shoombak het volgende:
Wat een politiesirenes allemaal op dit moment.,
Ah, dus dat was die knal.quote:Op zondag 26 oktober 2008 00:27 schreef Ireth het volgende:
[..]
Woningen zwaarbeschadigd door explosie in Utrecht
quote:Op zondag 26 oktober 2008 15:32 schreef Twin1983 het volgende:
broodje mario.. bah, wat een teleurstelling was dat.
kut immigrant met zijn zgn ludieke italiaanse broodjes, echt niet te vreten.
De Marokkanen krijg je er dan gratis bijquote:Op zondag 26 oktober 2008 19:56 schreef Ireth het volgende:
Ik vind de pizza's én de italiaanse bollen van Lucia (parkeerplaats Winkelcentrum Overvecht!) nog steeds het lekkerste!
Er lopen in Zuilen ook veel "quote:Op zondag 26 oktober 2008 20:10 schreef Ireth het volgende:
Ik woon ook in Zuilen, maar snap je opmerking eerlijk gezegd niet![]()
quote:SSH Utrecht koopt KPN-gebouw en terrein
SSH Utrecht heeft op 20 oktober het terrein en gebouwen van de KPN aan de Burgemeester Fockema Andrealaan aangekocht. De studentenhuisvester verwerft daarmee 19.000m2 grond aan de populaire oostzijde van Utrecht die op termijn ontwikkeld zal worden. De KPN huurt het complex tot 2016 terug van de SSH en het gebied krijgt daarna een woonbestemming. De SSH gaat het terrein herontwikkelen tot een woongebied voor haar doelgroep. De ontwikkelperiode lijkt lang maar de voorbereiding van een normaal bouwproces duurt toch ook al snel drie tot vier jaar.
De locatie grenst vrijwel aan het studentencomplex IBB, waardoor het gebied "Rondom Rubens" op termijn zal worden herontwikkeld tot een mooi woongebied voor studenten en starters in de dynamische en levendige wijk tussen het centrum en De Uithof.
Achja hup, hier meteen dan maar het SSH-inschrijfformulierquote:Op zondag 26 oktober 2008 21:49 schreef jakkop het volgende:
Misschien zijn er hier fokkers met jonge kinderen? Voor hen is het wel handig, weten ze nu alvast een plekje voor als hun kind gaat studeren.
quote:Op zondag 26 oktober 2008 15:32 schreef Twin1983 het volgende:
broodje mario.. bah, wat een teleurstelling was dat.
kut immigrant met zijn zgn ludieke italiaanse broodjes, echt niet te vreten.
Bij mij in de straat.quote:Op zondag 26 oktober 2008 00:27 schreef Ireth het volgende:
[..]
Woningen zwaarbeschadigd door explosie in Utrecht
Marnixlaan tegenover de voetbalvelden van DHC.quote:Op maandag 27 oktober 2008 17:18 schreef Shoombak het volgende:
waar is het nou precies dan? Want op de Werner Helmichstraat heb ik geen knal gehoord Zat. avond.
Ik woon d'r ook niet heel ver vandaan en heb ook niks gehoord..quote:Op maandag 27 oktober 2008 17:18 schreef Shoombak het volgende:
waar is het nou precies dan? Want op de Werner Helmichstraat heb ik geen knal gehoord Zat. avond.
Hier nog een (van Tuyllkade); geen knal, geen sirenes, niets.quote:Op maandag 27 oktober 2008 17:48 schreef Naamah het volgende:
[..]
Ik woon d'r ook niet heel ver vandaan en heb ook niks gehoord..
Nog beter gezegd, zijn inventaris staat zelfs nog binnen! Dat spul lijkt geen meter verschoven te zijn. Echt veel had hij niet om voor te leven wat dat betreft...quote:Op maandag 27 oktober 2008 17:21 schreef speknek het volgende:
Marnixlaan.
Apart om te zien hoe de voorpui er compleet uitligt, maar de rest redelijk ongedeerd is gebleven. Zelfs de houten deuren zijn heel.
ja, best bizar dat het hele verhaal niet ingestort is, geluk bij een 'ongeluk'.quote:Op maandag 27 oktober 2008 17:21 schreef speknek het volgende:
Marnixlaan.
Apart om te zien hoe de voorpui er compleet uitligt, maar de rest redelijk ongedeerd is gebleven. Zelfs de houten deuren zijn heel.
Een Utrechtenaar is een inwoner van de stad Utrecht, of een bewoner van de provincie Utrecht. Sinds de Utrechtse homoseksuelenaffaire van 1730 werd de term ook een scheldwoord voor 'homo'.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:11 schreef bewegende_ninja het volgende:
Hey, hier een import-utrechter in spé. Eind volgende maand ga ik eindelijk naar Utrecht verhuizen en ben ik officieel Utrechtenaar. (vlakbij het kleine rode bruggetje dat altijd nat wordt gespoten) Heb er zin inIn de stad zelf ben ik vaak te vinden in Belgie en de ACU.
nou zou daar wel willen wonen....met een stuk of 4 relexte gasten.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 15:30 schreef MisterTata het volgende:
Iemand enig idee wat er is met het postkantoor op de Neude?
Edit: ik hoopte dus op een overval ofzomaar het was een brandje: http://www.ad.nl/utrecht/(...)eude_uren_dicht.html
Veel plezier vanavond!quote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:32 schreef zwahiel het volgende:
Vrijdagavond...
Mijn laatste avondje in Utrecht in mijn eigen huisje...
Zaterdagmiddag 12 uur komt de huisbaas en moet ik 't opleveren
Vrijdag dus een lekker feestje in een praktisch leeg huis. Het museumcafé mag dan wel dicht zijn, erboven feesten wel nog een keertje.
* zwahiel gaat 't missen!
Straks echt definitief in Antwerpen en dan eens echt aan de studie werken. Nu de hele tijd nog in Utrecht en zo af en toe eens hoorco's bezoeken en boeken lezen, maar dan volgende week voor de echie... (jaiks)
Iemand die in Utrecht woont hoort dit wel te weten.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:13 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Een Utrechtenaar is een inwoner van de stad Utrecht, of een bewoner van de provincie Utrecht. Sinds de Utrechtse homoseksuelenaffaire van 1730 werd de term ook een scheldwoord voor 'homo'.
De hoofdredacteur van het Utrechtsch Nieuwsblad, G.J. van Heuven Goedhart (1901-1956), ergerde zich hier zo aan, dat hij in zijn krant en daarmee in het Utrechtse spraakgebruik sinds de jaren dertig bewust een ander woord ging gebruiken: het woord 'Utrechter', dat tot dan toe veel minder voorkwam.
In het dagelijks taalgebruik worden beide termen door veel Nederlanders gebruikt zonder dat zij van de pejoratieve betekenis weten. Maar 'Utrechtenaar' is tegenwoordig veel zeldzamer dan 'Utrechter', dus Van Heuven Goedhart is in zijn opzet geslaagd.
RIP aan de nabestaanden.quote:Op dinsdag 4 november 2008 12:00 schreef ReisT het volgende:
[ afbeelding ]
Dat was dus de rode brug...
Juist.quote:Op zaterdag 1 november 2008 10:05 schreef Specularium het volgende:
[..]
Iemand die in Utrecht woont hoort dit wel te weten.
Utrechtenaar.
't Zandpad, zoals het in de volksmond ook wel genoemd wordt (maar Rode Brug staat bovenaan)quote:Op dinsdag 4 november 2008 14:59 schreef speknek het volgende:
Wat? Is de rode brug weg? Hoe moet ik het nu noemen, ik ga naar de Zandweg, ofzo?!
Dan toch nog wel de rooiuh brugquote:Op dinsdag 4 november 2008 15:04 schreef Blik het volgende:
[..]
't Zandpad, zoals het in de volksmond ook wel genoemd wordt (maar Rode Brug staat bovenaan)
De Neude ja, daar werden in vroeger tijden mensen opgehangen voor een publiek.quote:Op dinsdag 4 november 2008 13:39 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Juist.
Net zoals mensen die het over het Neude, in plaats van de Neude hebben.
De ontdemping van de Catharijnesingel staat inderdaad voor 2015 op de planning.quote:Op dinsdag 4 november 2008 @ 22:05 schreef zwahiel het volgende:
Zeker als ze NU nog de vergunningen voor de gracht ipv de Catharijnebaan aan moeten vragen. Lekker op tijd!
Er zit er een in HC, bij het station.quote:Op woensdag 5 november 2008 12:13 schreef DAMH het volgende:
Hey waar zit in jullie stad een goeie bloemenwinkel vlak bij hoog catharijne??
Ik weiger de IBBquote:Op donderdag 6 november 2008 11:22 schreef Nosh het volgende:
Zo Zuilen was lachen, maar 380 betalen gaat nergens over. Dus dat wordt met hangende pootjes terug naar de SSH. En dan ook echt het IBB waarschijnlijk, want meer is niet beschikbaar..
Hoera!
Met gratis pleelucht.quote:Op donderdag 6 november 2008 @ 21:15 schreef Sjoewe het volgende:
Kafe België (heel heel veel soorten speciaalbier)
EN DREADS DIE IN JE SOEP HANGEN!11!quote:
Tuindorp West Complex dan?quote:Op donderdag 6 november 2008 11:22 schreef Nosh het volgende:
Zo Zuilen was lachen, maar 380 betalen gaat nergens over. Dus dat wordt met hangende pootjes terug naar de SSH. En dan ook echt het IBB waarschijnlijk, want meer is niet beschikbaar..
Hoera!
ook prima om lekker te borrelen of om even goedkoop wat te etenquote:Op donderdag 6 november 2008 21:56 schreef zwahiel het volgende:
Lekker 't Gras van de Buren, die stoelenheerlijke chillkroeg op zondag (damn ik mis Utrecht nu al!)
Ik was zaterdag nog in de Derrick. 20 minuten wachten in de rij. Maar erg lachen is het daar.quote:Op donderdag 6 november 2008 21:56 schreef zwahiel het volgende:
Lekker 't Gras van de Buren, die stoelenheerlijke chillkroeg op zondag (damn ik mis Utrecht nu al!)
Olivier, is ook wel leuk en anders. Euhm Orloff altijd wel gezellig. De Derrick
Anders bij 't Hoogt
Zussen (naast Broers, tegenover de Janskerkquote:Op donderdag 6 november 2008 20:29 schreef DAMH het volgende:
Btw mensen nog één vraagje,, een café of ergens waar je wat kan drinken maar dan een beetje apart, dus geen standaard kroeg, hoeft niet iets super chique te zijn, maar iets anders, apart dus,, in jullie stad,, iemand goeie tip(s) ..
BVD mensen
Veel soorten speciale mensen ook...quote:Op donderdag 6 november 2008 21:15 schreef Sjoewe het volgende:
Kafe België (heel heel veel soorten speciaalbier)
Derrick is niet echt een plek om wat te gaan drinken. Olivier is erg mooi. 't Gras is wel okay.quote:Op donderdag 6 november 2008 21:56 schreef zwahiel het volgende:
Olivier, is ook wel leuk en anders. Euhm Orloff altijd wel gezellig. De Derrick
Anders bij 't Hoogt
Nee, het komt door het belachelijk slappe optreden van de politie en het OM. Heb wel eens op HC gezien dat op HC een tweetal agenten voluit uitgescholden werden door een groepje hangjongeren ("hoerenzoon", dat soort werk), en dan gewoon stug doorlopen en doen alsof er niks aan de hand is. En dan klagen dat je geen respect krijgt. Well, DUH.quote:Op vrijdag 7 november 2008 12:09 schreef zwahiel het volgende:
Trouwens, Utrecht is weer de meest onveilige stad van NL, stiekem al sinds 2004 ghehe. Dacht al. Misschien komt 't door die fietsenpikkende gemeente van ons?
Mja, we zien wel wat er het eerst beschikbaar is.quote:
Tenzij je chick een bijkeuken/schuur/garagebox overheeft, ja.quote:
Smartlappen-festival volgens mij.quote:Op maandag 10 november 2008 13:44 schreef afterhourpower het volgende:
Crisis, ben vannacht wakker geworden van de regen en de wind
wat een weer..
zijn er nog leuke activiteitjes komend weekend in ons stadsie? heb geen zin om te zoeken naar een uitgaansagenda
kloptquote:Op maandag 10 november 2008 13:53 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Smartlappen-festival volgens mij.
Wel een kruipruimtequote:Op vrijdag 7 november 2008 16:45 schreef Nosh het volgende:
[..]
Tenzij je chick een bijkeuken/schuur/garagebox overheeft, ja.
Ik vond het altijd erg leuk, maar je moet wel met een groepje zijn IMHO, met een of twee is er weinig aan.quote:Op maandag 10 november 2008 14:45 schreef afterhourpower het volgende:
Oh ok, is dat smartlappenfestival een beetje ok, ben er eigenlijk nog nooit geweest.. En dit weekend komt Sinterklaas ook nog eens aan
quote:Op zondag 16 november 2008 02:26 schreef MaJo het volgende:
trouwens de derrick is geweldigmijn favoriete nieuwe uitgaansplek. Wel veel zuipen vantevoren en dan lekker gek doen
Olivier was vrij van smartlappen bovendien hebben ze daar goed bier!quote:Op zondag 16 november 2008 22:40 schreef Becherovka het volgende:
Wat een ellende met die koleresmartlappen. Ben uit verdriet maar in de Beurs bier gaan drinken.!
Welliswaar tegen erg hoge prijzen. Maar goed het is een mooie kroeg met idd lekker bierquote:Op maandag 17 november 2008 08:22 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Olivier was vrij van smartlappen bovendien hebben ze daar goed bier!
Vanaf de springweg is Gamma oudenoord zeker dichterbij. Klein eindje fietsen trouwens, 2 minuten vanaf de bijenkorf luie donder!quote:Op maandag 17 november 2008 12:21 schreef Ireth het volgende:
Op de nachtegaalstraat (aan het einde, ter hoogte van die AH) zit een doe het zelf zaak She, maar geen idee of dat een beetje te doen is qua afstand en of de oudenoord dan niet dichterbij is.
Het is maar zo'n dertig meter van de gracht vandaanquote:
Ik weet niet of ze goed zijn, maar ik zag in Overvecht bij winkelcentrum Overkapel een kapperszaak, Brainwash, die doet wassen & knippen voor 12,50 (mannen en vrouwen).. leek mij wel eens de moeite waard iigquote:Op maandag 17 november 2008 19:16 schreef jakkop het volgende:
Weet iemand een goeie(!) goedkope(!) leuke kapper in Utrecht?
Das idd niet duur. Mijn kapper is wel duurder, maar wel een hele goeie.quote:Op maandag 17 november 2008 19:23 schreef Joesse het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze goed zijn, maar ik zag in Overvecht bij winkelcentrum Overkapel een kapperszaak, Brainwash, die doet wassen & knippen voor 12,50 (mannen en vrouwen).. leek mij wel eens de moeite waard iig
ah ze hebben ook een site: http://www.brainwash-kappers.nl/
Kapper De Tondeuze.quote:Op maandag 17 november 2008 @ 19:16 schreef jakkop het volgende:
DIEZX is de aller, allerbeste kapper in Utrechtquote:Op maandag 17 november 2008 19:16 schreef jakkop het volgende:
Kale koppen zijn voor tsjappies en dertigers met een te hoge haarlijnquote:
Rob Peetoom is goed ja, maar idd duuhuuuur!quote:Op maandag 17 november 2008 20:59 schreef Molluck het volgende:
[..]
Kale koppen zijn voor tsjappies en dertigers met een te hoge haarlijn![]()
Bij Rob Peetoom hebben ze goeie kappers, ook niet al te goedkoop though.
Zomg, ik ga dat checken, mijn kapper is bijna dood of met pensioen.quote:Op dinsdag 18 november 2008 07:36 schreef bork het volgende:
Ik heb een echte Utregse kapper, kapsalon Cees op de Alexander Numankade, 18 euro en een half uur onderbroekenlol.
Oi.quote:Op maandag 17 november 2008 20:59 schreef Molluck het volgende:
[..]
Kale koppen zijn voor tsjappies en dertigers met een te hoge haarlijn![]()
quote:Op dinsdag 18 november 2008 19:41 schreef SterkStaaltje het volgende:
Wie weet waar de de dichtstbijzijnde glasbak zit vanaf begin biltstraat?
Iets in me zegt dat op de kruisstraat glasbakken staan.quote:Glas zelf wegbrengen
Ook bij de afvalscheidingsstations kunt u uw glas inleveren. Hier kunt ook de grote stukken glas (vlakglas) kwijt, die niet in een kringlooppunt passen. Bel voor locaties bij u in de buurt naar Stadswerken, telefoon 030 - 286 69 00.
Veeartsenijterrein zegt me eigenlijk niks, maar de Biltstraat begint voor mij althans en volgens de nummering bij de Wittevrouwensingel / Voorstraat. Zal morgen eens over de kruisstraat lopen / fietsen.quote:Op dinsdag 18 november 2008 22:43 schreef Sjoewe het volgende:
Er zit er op het aan het begin van het voormalige Veeartsenijterrein. Of begin de Biltstraat voor jou aan de andere kant?
bus 10 (& 30), en bus 8 een stukje.. volgens mij was dat 'tquote:Op woensdag 19 november 2008 12:21 schreef Dropkogel het volgende:
welke bus rijdt er over de Blauwkapelseweg?
Een stukje verder, bij het postkantoor/de Neude staat er nog eentjequote:Op woensdag 19 november 2008 23:18 schreef Argento het volgende:
Het is misschien al lang en breed ter sprake gebracht, maar waarom is het voetgangerslicht tussen de WE en de Bijenkorf een Nijntje-figuur? Dus een rode en groene Nijn ipv een staand of lopend mannetje.
oei als dat nog van mijn weekgeld afmoet is het een fiks bedrag.quote:Op donderdag 20 november 2008 09:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
¤11, ik twijfel nog want ik zoek eigenlijk niks maar het is zo leuk snuffelen.
Alleen doen die stoplichten het al een tijdje niet meerquote:Op donderdag 20 november 2008 10:24 schreef ioko het volgende:
[..]
Een stukje verder, bij het postkantoor/de Neude staat er nog eentje.
En afhankelijk van de resultaten gaan ze helemaal verdwijnen.quote:Op donderdag 20 november 2008 16:15 schreef Blik het volgende:
[..]
Alleen doen die stoplichten het al een tijdje niet meer
Triest eigenlijk, dat je dit soort dingen moet doen op je ouwe dag.quote:Op maandag 24 november 2008 14:22 schreef afterhourpower het volgende:
Face van the A-Team zat er ook, maar 20 euro voor een foto met die gast vind ik wat te gortig..
Nooit van gehoord. Waar zit dat? *hongerquote:Op dinsdag 25 november 2008 18:47 schreef bewegende_ninja het volgende:
Even een ode aan dimitri petit, waar je voor 5 euro een bak vol met overheerlijk gyros vlees krijgt en een bult tzaziki waar ik emotioneel van werd.
ik denk dat ze daar niet de deuren langsgaan om te vragen of het jouw sleutelbos is. Ik denk dat ze dat heel vriendelijk zelf wel uitproberenquote:Op maandag 24 november 2008 20:06 schreef Undergod het volgende:
Bij ons is eens aangebeld met "Is dit van 1 van jullie?"
Lombok is tof!
Moet het alleen voor 4 maanden gaan missen, hopelijk bied Kaapstad ook wat.
Tegenover restaurant sirtaki.quote:Op woensdag 26 november 2008 05:02 schreef The6thgate het volgende:
[..]
Nooit van gehoord. Waar zit dat? *honger
ja ook erg lekker toch.quote:Op woensdag 26 november 2008 11:41 schreef Nielsch het volgende:
Ik ga altijd naar De Baron toe aan de Donkere Gaard als ik ben uitgeweest. Niks geen exotische troep, maar gewoon een frikandel speciaal en een kaassoufflé.
Alleen de friet is daar altijd veel te zout.quote:Op woensdag 26 november 2008 11:41 schreef Nielsch het volgende:
Ik ga altijd naar De Baron toe aan de Donkere Gaard als ik ben uitgeweest. Niks geen exotische troep, maar gewoon een frikandel speciaal en een kaassoufflé.
Dat dus. Of de Falafel city, want dat is de enige plek waar je je helemaal ziek kan vreten aan de jalalalalapeno-pepers.quote:
Ik weet die zaak al zo'n 8 jaar te negeren. Het ziet eruit alsof je er spontaan een voedselvergiftiging krijgt, enkel door er alleen al binnen te lopen.quote:Op vrijdag 28 november 2008 12:59 schreef Nosh het volgende:
[..]
Dat dus. Of de Falafel city, want dat is de enige plek waar je je helemaal ziek kan vreten aan de jalalalalapeno-pepers.
Op zich.......quote:Op vrijdag 28 november 2008 13:22 schreef Nosh het volgende:
ja ik ben niet van plan het laat te maken daar dus als er iets vets is in de ACU dan ben ik zeker op voor een flinke after.
edit. queer party. fuck..
Heh, was er een keer met een paar vrienden, waarvan een van de meiden op een van die krukken ging zitten. Ze staat ff op d'r friet aan te nemen, gaat d'r een of andere zwaar getatoeerde kerel op d'r kruk zitten. Zij helemaal te keer gaan tegen 'em (klein iel meisje van 165 ofzo), niet doorhebben dat 'ie zo vaag uit z'n ogen staart omdat wat hij rookt tabak noch wiet is. Wel grappig maar toch maar ff meegesleurdquote:Op vrijdag 28 november 2008 15:22 schreef Nielsch het volgende:
Ik weet die zaak al zo'n 8 jaar te negeren. Het ziet eruit alsof je er spontaan een voedselvergiftiging krijgt, enkel door er alleen al binnen te lopen.
In den beginne (Toen ik mee begon te lurken in deze top-reeks) waren er een aantal mensen die vonden dat dit topic alleen voor binnen-de-ring-woners was.quote:Op vrijdag 28 november 2008 15:41 schreef Dropkogel het volgende:
nog geen uitgaansagenda gezien dus zal het nog niet weten.
jammer dat het vrijdag is dan gaat de laatste bus ook weer om 0.55 uur.
er is slechts een oplossing terug naar Utrecht verhuizen.
tis een Domverlaoterquote:Op vrijdag 28 november 2008 16:43 schreef Undergod het volgende:
[..]
In den beginne (Toen ik mee begon te lurken in deze top-reeks) waren er een aantal mensen die vonden dat dit topic alleen voor binnen-de-ring-woners was.
Ik vind van niet, ook al voldoe ik ruim aan de eis.![]()
Waar vandaan bezoek je ons Utrecht?
Volgens mij ging dat over mensen die in Leidsche Rijn wonen en menen in de stad Utrecht te wonen volgens mijquote:Op vrijdag 28 november 2008 16:43 schreef Undergod het volgende:
In den beginne (Toen ik mee begon te lurken in deze top-reeks) waren er een aantal mensen die vonden dat dit topic alleen voor binnen-de-ring-woners was.
Van de voorlichtingsdagen van de UU omdat al die scholieren anders niet weten waar ze moeten uitstappen!quote:Op vrijdag 28 november 2008 12:17 schreef jakkop het volgende:
Over eten gesproken: Huzur, op de Voorstraat! Koning Memmeth!
Enne, weet iemand wat die letters in het centrum doen? Op bushokjes enzo gekleurde a4tjes met een letter er op. anyone?
Daar zou je wel eens gelijk in kunnen hebbenquote:Op vrijdag 28 november 2008 16:55 schreef Catbert het volgende:
[..]
Volgens mij ging dat over mensen die in Leidsche Rijn wonen en menen in de stad Utrecht te wonen volgens mij
Zelf vind ik ook dat iedereen hier welkom isquote:Ik zie niet waarom iemand die uitgaans tips zoekt hier niet welkom zou zijn, vertel graag over m'n voorkeuren wat betreft cafe's enzo.
laten we het hierop houden...woon 25 min met de bus vanuit de stad.quote:Op vrijdag 28 november 2008 16:43 schreef Undergod het volgende:
[..]
Ik vind van niet, ook al voldoe ik ruim aan de eis.![]()
Waar vandaan bezoek je ons Utrecht?
Korte Jansstraat, tussen de Dom en het Janskerkhof in.quote:Op zaterdag 29 november 2008 13:44 schreef zwahiel het volgende:
En mocht je nu toch hongerig zijn ga dan niet het Polleke maar het Bolleke. 't Polleke bestaat niet
Korte Jansstraat 12, heet toch echt Polleke, heb er vrijdag nog gesnacktquote:Op zaterdag 29 november 2008 13:44 schreef zwahiel het volgende:
En mocht je nu toch hongerig zijn ga dan niet het Polleke maar het Bolleke. 't Polleke bestaat niet
Dat is toch die belachelijk dure snackbar waar je bijna 2 euro voor een kroket of kaassouffle moet neerleggen?quote:Op zondag 30 november 2008 03:29 schreef Catbert het volgende:
[..]
Korte Jansstraat 12, heet toch echt Polleke, heb er vrijdag nog gesnackt
Geen idee, als ik om 5 uur ga snacken ben ik enorm goed op te lichten, check nooit hoeveel 't kostquote:Op zondag 30 november 2008 10:17 schreef Nielsch het volgende:
Dat is toch die belachelijk dure snackbar waar je bijna 2 euro voor een kroket of kaassouffle moet neerleggen?
Weet ik het, ik kom daar alleen op momenten dat 'geld maar geld is'.quote:Op zondag 30 november 2008 10:17 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Dat is toch die belachelijk dure snackbar waar je bijna 2 euro voor een kroket of kaassouffle moet neerleggen?
Laconya oid.quote:Op maandag 1 december 2008 18:24 schreef MoneyTalks het volgende:
Die dürüm tent daar bij Jankskerkhof in de buurt (is dat Polleke, nee tog zeker?) is ook goed te doen, lekker veel vleesch.
Ja, daar heb ik maanden geleden al iets over gehoord maar nu is het blijkbaar zover.quote:Op donderdag 4 december 2008 17:50 schreef jakkop het volgende:
Waarom reed er opeens zo'n antieke tram bij het station?
Die gaan vanaf januari extra spitssneldiensten (stoppen op beperkt aantal haltes) rijden naar Nieuwegein Centrum. Vind ik helemaal niet verkeerd, de frequentie is mij nog te laag, ik mis de tram ook altijd net omdat ik te lui ben om op de dienstregeling te kijken. En daarbij, probeer maar eens een fatsoenlijke haltevertrekstaat van Connexxion.nl af te halen. Wat een drama.quote:Op donderdag 4 december 2008 17:50 schreef jakkop het volgende:
Waarom reed er opeens zo'n antieke tram bij het station?
Er zit een pendeldienst tussen centraal en het spoorwegmuseum. Da's die treinquote:Op vrijdag 5 december 2008 13:14 schreef Becherovka het volgende:
Ik zag afgelopen woensdag een hele oude trein rijden op spoor 5, wist echt niet wat ik zag. Was niet de enige geloof ik.
En ze gaan nog wel eens kapot, ze komen uit 1983.quote:Op donderdag 11 december 2008 09:12 schreef zatoichi het volgende:
Die tram rijdt iedere vijf minutenHoe kan een spitstram daar nou tussendoor jakkeren? Staat ie continu achter de trams die wel op alle haltes stoppen.
Echt als een tram het wel eens begeeft is het binnen no-time een file van trams op die route....
Cool, dat wist ik niet. Wel ging hij de andere kant op, richting a'dam zeg maar. Lijkt me mooi om daar eens mee te rijden!quote:Op donderdag 11 december 2008 10:07 schreef Catbert het volgende:
[..]
Er zit een pendeldienst tussen centraal en het spoorwegmuseum. Da's die trein
Quote:quote:Op donderdag 11 december 2008 15:26 schreef Becherovka het volgende:
Cool, dat wist ik niet. Wel ging hij de andere kant op, richting a'dam zeg maar. Lijkt me mooi om daar eens mee te rijden!
Je kunt dus die trein ook nemen zonder naar het spoorwegmuseum te gaan (wat ik zelf wel een aanrader vind, ben er met m'n broertjes geweest maar vond 't stiekem zelf ook erg leuk), maar dan zou ik wel ff informeren of die oude trein inderdaad rijdt. Ik kan me zo voorstellen dat dat ding wel eens kuren heeftquote:Met de trein naar Het Spoorwegmuseum?
Dat kan! Iedere dag rijdt er een (pendel)trein tussen Utrecht CS en Het Spoorwegmuseum (Utrecht Maliebaan). De treinkaartjes zijn bij NS-kaartautomaten met touch-screen, bij de NS-ticketservice balies en bij Het Spoorwegmuseum verkrijgbaar. In de NS-kaartautomaat is het treinkaartje te vinden onder de knop ‘actie’.
Niemand die dit weet?quote:Op donderdag 11 december 2008 08:27 schreef Trashcanman het volgende:
Waar kun je trouwens een beetje leuk airhockeyen in Utrecht?
Er zit of zat vlak bij het gemeentehuis een pool-cafe...ding. Kan zijn dat ze ze daar ook hebben. Volgens mij is het deze:quote:
Zijn die beroemd in UT? Die wheelyden ook altijd door de rijnlaan, gelukkig woon ik inmiddels op standquote:Op zaterdag 29 november 2008 21:32 schreef Becherovka het volgende:
En bolleke is een bolwerk van criminelen. Beter mijden dus. Die motormongolen op hun KTM's bivakkeren daar ook altijd. Gooi je wielen in de lucht...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |