Das idd niet duur. Mijn kapper is wel duurder, maar wel een hele goeie.quote:Op maandag 17 november 2008 19:23 schreef Joesse het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze goed zijn, maar ik zag in Overvecht bij winkelcentrum Overkapel een kapperszaak, Brainwash, die doet wassen & knippen voor 12,50 (mannen en vrouwen).. leek mij wel eens de moeite waard iig
ah ze hebben ook een site: http://www.brainwash-kappers.nl/
Kapper De Tondeuze.quote:Op maandag 17 november 2008 @ 19:16 schreef jakkop het volgende:
Weet iemand een goeie(!) goedkope(!) leuke kapper in Utrecht?
DIEZX is de aller, allerbeste kapper in Utrechtquote:Op maandag 17 november 2008 19:16 schreef jakkop het volgende:
Weet iemand een goeie(!) goedkope(!) leuke kapper in Utrecht?
Kale koppen zijn voor tsjappies en dertigers met een te hoge haarlijnquote:
Rob Peetoom is goed ja, maar idd duuhuuuur!quote:Op maandag 17 november 2008 20:59 schreef Molluck het volgende:
[..]
Kale koppen zijn voor tsjappies en dertigers met een te hoge haarlijn![]()
Bij Rob Peetoom hebben ze goeie kappers, ook niet al te goedkoop though.
Zomg, ik ga dat checken, mijn kapper is bijna dood of met pensioen.quote:Op dinsdag 18 november 2008 07:36 schreef bork het volgende:
Ik heb een echte Utregse kapper, kapsalon Cees op de Alexander Numankade, 18 euro en een half uur onderbroekenlol.
Oi.quote:Op maandag 17 november 2008 20:59 schreef Molluck het volgende:
[..]
Kale koppen zijn voor tsjappies en dertigers met een te hoge haarlijn![]()
quote:Op dinsdag 18 november 2008 19:41 schreef SterkStaaltje het volgende:
Wie weet waar de de dichtstbijzijnde glasbak zit vanaf begin biltstraat?
Iets in me zegt dat op de kruisstraat glasbakken staan.quote:Glas zelf wegbrengen
Ook bij de afvalscheidingsstations kunt u uw glas inleveren. Hier kunt ook de grote stukken glas (vlakglas) kwijt, die niet in een kringlooppunt passen. Bel voor locaties bij u in de buurt naar Stadswerken, telefoon 030 - 286 69 00.
Veeartsenijterrein zegt me eigenlijk niks, maar de Biltstraat begint voor mij althans en volgens de nummering bij de Wittevrouwensingel / Voorstraat. Zal morgen eens over de kruisstraat lopen / fietsen.quote:Op dinsdag 18 november 2008 22:43 schreef Sjoewe het volgende:
Er zit er op het aan het begin van het voormalige Veeartsenijterrein. Of begin de Biltstraat voor jou aan de andere kant?
bus 10 (& 30), en bus 8 een stukje.. volgens mij was dat 'tquote:Op woensdag 19 november 2008 12:21 schreef Dropkogel het volgende:
welke bus rijdt er over de Blauwkapelseweg?
Een stukje verder, bij het postkantoor/de Neude staat er nog eentjequote:Op woensdag 19 november 2008 23:18 schreef Argento het volgende:
Het is misschien al lang en breed ter sprake gebracht, maar waarom is het voetgangerslicht tussen de WE en de Bijenkorf een Nijntje-figuur? Dus een rode en groene Nijn ipv een staand of lopend mannetje.
oei als dat nog van mijn weekgeld afmoet is het een fiks bedrag.quote:Op donderdag 20 november 2008 09:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
¤11, ik twijfel nog want ik zoek eigenlijk niks maar het is zo leuk snuffelen.
Alleen doen die stoplichten het al een tijdje niet meerquote:Op donderdag 20 november 2008 10:24 schreef ioko het volgende:
[..]
Een stukje verder, bij het postkantoor/de Neude staat er nog eentje.
En afhankelijk van de resultaten gaan ze helemaal verdwijnen.quote:Op donderdag 20 november 2008 16:15 schreef Blik het volgende:
[..]
Alleen doen die stoplichten het al een tijdje niet meer
Triest eigenlijk, dat je dit soort dingen moet doen op je ouwe dag.quote:Op maandag 24 november 2008 14:22 schreef afterhourpower het volgende:
Face van the A-Team zat er ook, maar 20 euro voor een foto met die gast vind ik wat te gortig..
Nooit van gehoord. Waar zit dat? *hongerquote:Op dinsdag 25 november 2008 18:47 schreef bewegende_ninja het volgende:
Even een ode aan dimitri petit, waar je voor 5 euro een bak vol met overheerlijk gyros vlees krijgt en een bult tzaziki waar ik emotioneel van werd.
ik denk dat ze daar niet de deuren langsgaan om te vragen of het jouw sleutelbos is. Ik denk dat ze dat heel vriendelijk zelf wel uitproberenquote:Op maandag 24 november 2008 20:06 schreef Undergod het volgende:
Bij ons is eens aangebeld met "Is dit van 1 van jullie?"
Lombok is tof!
Moet het alleen voor 4 maanden gaan missen, hopelijk bied Kaapstad ook wat.
Tegenover restaurant sirtaki.quote:Op woensdag 26 november 2008 05:02 schreef The6thgate het volgende:
[..]
Nooit van gehoord. Waar zit dat? *honger
ja ook erg lekker toch.quote:Op woensdag 26 november 2008 11:41 schreef Nielsch het volgende:
Ik ga altijd naar De Baron toe aan de Donkere Gaard als ik ben uitgeweest. Niks geen exotische troep, maar gewoon een frikandel speciaal en een kaassoufflé.
Alleen de friet is daar altijd veel te zout.quote:Op woensdag 26 november 2008 11:41 schreef Nielsch het volgende:
Ik ga altijd naar De Baron toe aan de Donkere Gaard als ik ben uitgeweest. Niks geen exotische troep, maar gewoon een frikandel speciaal en een kaassoufflé.
Dat dus. Of de Falafel city, want dat is de enige plek waar je je helemaal ziek kan vreten aan de jalalalalapeno-pepers.quote:
Ik weet die zaak al zo'n 8 jaar te negeren. Het ziet eruit alsof je er spontaan een voedselvergiftiging krijgt, enkel door er alleen al binnen te lopen.quote:Op vrijdag 28 november 2008 12:59 schreef Nosh het volgende:
[..]
Dat dus. Of de Falafel city, want dat is de enige plek waar je je helemaal ziek kan vreten aan de jalalalalapeno-pepers.
Op zich.......quote:Op vrijdag 28 november 2008 13:22 schreef Nosh het volgende:
ja ik ben niet van plan het laat te maken daar dus als er iets vets is in de ACU dan ben ik zeker op voor een flinke after.
edit. queer party. fuck..
Heh, was er een keer met een paar vrienden, waarvan een van de meiden op een van die krukken ging zitten. Ze staat ff op d'r friet aan te nemen, gaat d'r een of andere zwaar getatoeerde kerel op d'r kruk zitten. Zij helemaal te keer gaan tegen 'em (klein iel meisje van 165 ofzo), niet doorhebben dat 'ie zo vaag uit z'n ogen staart omdat wat hij rookt tabak noch wiet is. Wel grappig maar toch maar ff meegesleurdquote:Op vrijdag 28 november 2008 15:22 schreef Nielsch het volgende:
Ik weet die zaak al zo'n 8 jaar te negeren. Het ziet eruit alsof je er spontaan een voedselvergiftiging krijgt, enkel door er alleen al binnen te lopen.
In den beginne (Toen ik mee begon te lurken in deze top-reeks) waren er een aantal mensen die vonden dat dit topic alleen voor binnen-de-ring-woners was.quote:Op vrijdag 28 november 2008 15:41 schreef Dropkogel het volgende:
nog geen uitgaansagenda gezien dus zal het nog niet weten.
jammer dat het vrijdag is dan gaat de laatste bus ook weer om 0.55 uur.
er is slechts een oplossing terug naar Utrecht verhuizen.
tis een Domverlaoterquote:Op vrijdag 28 november 2008 16:43 schreef Undergod het volgende:
[..]
In den beginne (Toen ik mee begon te lurken in deze top-reeks) waren er een aantal mensen die vonden dat dit topic alleen voor binnen-de-ring-woners was.
Ik vind van niet, ook al voldoe ik ruim aan de eis.![]()
Waar vandaan bezoek je ons Utrecht?
Volgens mij ging dat over mensen die in Leidsche Rijn wonen en menen in de stad Utrecht te wonen volgens mijquote:Op vrijdag 28 november 2008 16:43 schreef Undergod het volgende:
In den beginne (Toen ik mee begon te lurken in deze top-reeks) waren er een aantal mensen die vonden dat dit topic alleen voor binnen-de-ring-woners was.
Van de voorlichtingsdagen van de UU omdat al die scholieren anders niet weten waar ze moeten uitstappen!quote:Op vrijdag 28 november 2008 12:17 schreef jakkop het volgende:
Over eten gesproken: Huzur, op de Voorstraat! Koning Memmeth!
Enne, weet iemand wat die letters in het centrum doen? Op bushokjes enzo gekleurde a4tjes met een letter er op. anyone?
Daar zou je wel eens gelijk in kunnen hebbenquote:Op vrijdag 28 november 2008 16:55 schreef Catbert het volgende:
[..]
Volgens mij ging dat over mensen die in Leidsche Rijn wonen en menen in de stad Utrecht te wonen volgens mij
Zelf vind ik ook dat iedereen hier welkom isquote:Ik zie niet waarom iemand die uitgaans tips zoekt hier niet welkom zou zijn, vertel graag over m'n voorkeuren wat betreft cafe's enzo.
laten we het hierop houden...woon 25 min met de bus vanuit de stad.quote:Op vrijdag 28 november 2008 16:43 schreef Undergod het volgende:
[..]
Ik vind van niet, ook al voldoe ik ruim aan de eis.![]()
Waar vandaan bezoek je ons Utrecht?
Korte Jansstraat, tussen de Dom en het Janskerkhof in.quote:Op zaterdag 29 november 2008 13:44 schreef zwahiel het volgende:
En mocht je nu toch hongerig zijn ga dan niet het Polleke maar het Bolleke. 't Polleke bestaat niet
Korte Jansstraat 12, heet toch echt Polleke, heb er vrijdag nog gesnacktquote:Op zaterdag 29 november 2008 13:44 schreef zwahiel het volgende:
En mocht je nu toch hongerig zijn ga dan niet het Polleke maar het Bolleke. 't Polleke bestaat niet
Dat is toch die belachelijk dure snackbar waar je bijna 2 euro voor een kroket of kaassouffle moet neerleggen?quote:Op zondag 30 november 2008 03:29 schreef Catbert het volgende:
[..]
Korte Jansstraat 12, heet toch echt Polleke, heb er vrijdag nog gesnackt
Geen idee, als ik om 5 uur ga snacken ben ik enorm goed op te lichten, check nooit hoeveel 't kostquote:Op zondag 30 november 2008 10:17 schreef Nielsch het volgende:
Dat is toch die belachelijk dure snackbar waar je bijna 2 euro voor een kroket of kaassouffle moet neerleggen?
Weet ik het, ik kom daar alleen op momenten dat 'geld maar geld is'.quote:Op zondag 30 november 2008 10:17 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Dat is toch die belachelijk dure snackbar waar je bijna 2 euro voor een kroket of kaassouffle moet neerleggen?
Laconya oid.quote:Op maandag 1 december 2008 18:24 schreef MoneyTalks het volgende:
Die dürüm tent daar bij Jankskerkhof in de buurt (is dat Polleke, nee tog zeker?) is ook goed te doen, lekker veel vleesch.
Ja, daar heb ik maanden geleden al iets over gehoord maar nu is het blijkbaar zover.quote:Op donderdag 4 december 2008 17:50 schreef jakkop het volgende:
Waarom reed er opeens zo'n antieke tram bij het station?
Die gaan vanaf januari extra spitssneldiensten (stoppen op beperkt aantal haltes) rijden naar Nieuwegein Centrum. Vind ik helemaal niet verkeerd, de frequentie is mij nog te laag, ik mis de tram ook altijd net omdat ik te lui ben om op de dienstregeling te kijken. En daarbij, probeer maar eens een fatsoenlijke haltevertrekstaat van Connexxion.nl af te halen. Wat een drama.quote:Op donderdag 4 december 2008 17:50 schreef jakkop het volgende:
Waarom reed er opeens zo'n antieke tram bij het station?
Er zit een pendeldienst tussen centraal en het spoorwegmuseum. Da's die treinquote:Op vrijdag 5 december 2008 13:14 schreef Becherovka het volgende:
Ik zag afgelopen woensdag een hele oude trein rijden op spoor 5, wist echt niet wat ik zag. Was niet de enige geloof ik.
En ze gaan nog wel eens kapot, ze komen uit 1983.quote:Op donderdag 11 december 2008 09:12 schreef zatoichi het volgende:
Die tram rijdt iedere vijf minutenHoe kan een spitstram daar nou tussendoor jakkeren? Staat ie continu achter de trams die wel op alle haltes stoppen.
Echt als een tram het wel eens begeeft is het binnen no-time een file van trams op die route....
Cool, dat wist ik niet. Wel ging hij de andere kant op, richting a'dam zeg maar. Lijkt me mooi om daar eens mee te rijden!quote:Op donderdag 11 december 2008 10:07 schreef Catbert het volgende:
[..]
Er zit een pendeldienst tussen centraal en het spoorwegmuseum. Da's die trein
Quote:quote:Op donderdag 11 december 2008 15:26 schreef Becherovka het volgende:
Cool, dat wist ik niet. Wel ging hij de andere kant op, richting a'dam zeg maar. Lijkt me mooi om daar eens mee te rijden!
Je kunt dus die trein ook nemen zonder naar het spoorwegmuseum te gaan (wat ik zelf wel een aanrader vind, ben er met m'n broertjes geweest maar vond 't stiekem zelf ook erg leuk), maar dan zou ik wel ff informeren of die oude trein inderdaad rijdt. Ik kan me zo voorstellen dat dat ding wel eens kuren heeftquote:Met de trein naar Het Spoorwegmuseum?
Dat kan! Iedere dag rijdt er een (pendel)trein tussen Utrecht CS en Het Spoorwegmuseum (Utrecht Maliebaan). De treinkaartjes zijn bij NS-kaartautomaten met touch-screen, bij de NS-ticketservice balies en bij Het Spoorwegmuseum verkrijgbaar. In de NS-kaartautomaat is het treinkaartje te vinden onder de knop ‘actie’.
Niemand die dit weet?quote:Op donderdag 11 december 2008 08:27 schreef Trashcanman het volgende:
Waar kun je trouwens een beetje leuk airhockeyen in Utrecht?
Er zit of zat vlak bij het gemeentehuis een pool-cafe...ding. Kan zijn dat ze ze daar ook hebben. Volgens mij is het deze:quote:
Zijn die beroemd in UT? Die wheelyden ook altijd door de rijnlaan, gelukkig woon ik inmiddels op standquote:Op zaterdag 29 november 2008 21:32 schreef Becherovka het volgende:
En bolleke is een bolwerk van criminelen. Beter mijden dus. Die motormongolen op hun KTM's bivakkeren daar ook altijd. Gooi je wielen in de lucht...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |