quote:Op zondag 16 november 2008 02:26 schreef MaJo het volgende:
trouwens de derrick is geweldigmijn favoriete nieuwe uitgaansplek. Wel veel zuipen vantevoren en dan lekker gek doen
Olivier was vrij van smartlappen bovendien hebben ze daar goed bier!quote:Op zondag 16 november 2008 22:40 schreef Becherovka het volgende:
Wat een ellende met die koleresmartlappen. Ben uit verdriet maar in de Beurs bier gaan drinken.!
Welliswaar tegen erg hoge prijzen. Maar goed het is een mooie kroeg met idd lekker bierquote:Op maandag 17 november 2008 08:22 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Olivier was vrij van smartlappen bovendien hebben ze daar goed bier!
Vanaf de springweg is Gamma oudenoord zeker dichterbij. Klein eindje fietsen trouwens, 2 minuten vanaf de bijenkorf luie donder!quote:Op maandag 17 november 2008 12:21 schreef Ireth het volgende:
Op de nachtegaalstraat (aan het einde, ter hoogte van die AH) zit een doe het zelf zaak She, maar geen idee of dat een beetje te doen is qua afstand en of de oudenoord dan niet dichterbij is.
Het is maar zo'n dertig meter van de gracht vandaanquote:
Ik weet niet of ze goed zijn, maar ik zag in Overvecht bij winkelcentrum Overkapel een kapperszaak, Brainwash, die doet wassen & knippen voor 12,50 (mannen en vrouwen).. leek mij wel eens de moeite waard iigquote:Op maandag 17 november 2008 19:16 schreef jakkop het volgende:
Weet iemand een goeie(!) goedkope(!) leuke kapper in Utrecht?
Das idd niet duur. Mijn kapper is wel duurder, maar wel een hele goeie.quote:Op maandag 17 november 2008 19:23 schreef Joesse het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze goed zijn, maar ik zag in Overvecht bij winkelcentrum Overkapel een kapperszaak, Brainwash, die doet wassen & knippen voor 12,50 (mannen en vrouwen).. leek mij wel eens de moeite waard iig
ah ze hebben ook een site: http://www.brainwash-kappers.nl/
Kapper De Tondeuze.quote:Op maandag 17 november 2008 @ 19:16 schreef jakkop het volgende:
DIEZX is de aller, allerbeste kapper in Utrechtquote:Op maandag 17 november 2008 19:16 schreef jakkop het volgende:
Kale koppen zijn voor tsjappies en dertigers met een te hoge haarlijnquote:
Rob Peetoom is goed ja, maar idd duuhuuuur!quote:Op maandag 17 november 2008 20:59 schreef Molluck het volgende:
[..]
Kale koppen zijn voor tsjappies en dertigers met een te hoge haarlijn![]()
Bij Rob Peetoom hebben ze goeie kappers, ook niet al te goedkoop though.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |