Een stukje verder, bij het postkantoor/de Neude staat er nog eentjequote:Op woensdag 19 november 2008 23:18 schreef Argento het volgende:
Het is misschien al lang en breed ter sprake gebracht, maar waarom is het voetgangerslicht tussen de WE en de Bijenkorf een Nijntje-figuur? Dus een rode en groene Nijn ipv een staand of lopend mannetje.
oei als dat nog van mijn weekgeld afmoet is het een fiks bedrag.quote:Op donderdag 20 november 2008 09:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
¤11, ik twijfel nog want ik zoek eigenlijk niks maar het is zo leuk snuffelen.
Alleen doen die stoplichten het al een tijdje niet meerquote:Op donderdag 20 november 2008 10:24 schreef ioko het volgende:
[..]
Een stukje verder, bij het postkantoor/de Neude staat er nog eentje.
En afhankelijk van de resultaten gaan ze helemaal verdwijnen.quote:Op donderdag 20 november 2008 16:15 schreef Blik het volgende:
[..]
Alleen doen die stoplichten het al een tijdje niet meer
Triest eigenlijk, dat je dit soort dingen moet doen op je ouwe dag.quote:Op maandag 24 november 2008 14:22 schreef afterhourpower het volgende:
Face van the A-Team zat er ook, maar 20 euro voor een foto met die gast vind ik wat te gortig..
Nooit van gehoord. Waar zit dat? *hongerquote:Op dinsdag 25 november 2008 18:47 schreef bewegende_ninja het volgende:
Even een ode aan dimitri petit, waar je voor 5 euro een bak vol met overheerlijk gyros vlees krijgt en een bult tzaziki waar ik emotioneel van werd.
ik denk dat ze daar niet de deuren langsgaan om te vragen of het jouw sleutelbos is. Ik denk dat ze dat heel vriendelijk zelf wel uitproberenquote:Op maandag 24 november 2008 20:06 schreef Undergod het volgende:
Bij ons is eens aangebeld met "Is dit van 1 van jullie?"
Lombok is tof!
Moet het alleen voor 4 maanden gaan missen, hopelijk bied Kaapstad ook wat.
Tegenover restaurant sirtaki.quote:Op woensdag 26 november 2008 05:02 schreef The6thgate het volgende:
[..]
Nooit van gehoord. Waar zit dat? *honger
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |