Er is daar geen parkeergarage maar alleen een parkeervlakte. Geen idee hoe laat die open is.quote:Op maandag 20 oktober 2008 @ 23:07 schreef kkkk het volgende:
Wie is er bekend op dat afgelegen stuk daar en kan mij helpen? Wie kent de openingstijden van de parkeergarage van het muziektheater (24/7?)?
Anders zet je hem in de wijk aan de overkant van de snelweg neer, daar is het ook wel veilig. 500m lopen.quote:Op maandag 20 oktober 2008 23:07 schreef kkkk het volgende:
Wie is er bekend op dat afgelegen stuk daar en kan mij helpen?
shit! Dat was vorige week hé! DAMN!quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 23:41 schreef afterhourpower het volgende:
Bokbier festival was geniaal, die bok op stelten was hilarisch. Wat een mooi feestje was het weer.
Verder nog leuke dingen de komende tijd? tipjes?
Woningen zwaarbeschadigd door explosie in Utrechtquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:08 schreef Shoombak het volgende:
Wat een politiesirenes allemaal op dit moment.,
Ah, dus dat was die knal.quote:Op zondag 26 oktober 2008 00:27 schreef Ireth het volgende:
[..]
Woningen zwaarbeschadigd door explosie in Utrecht
quote:Op zondag 26 oktober 2008 15:32 schreef Twin1983 het volgende:
broodje mario.. bah, wat een teleurstelling was dat.
kut immigrant met zijn zgn ludieke italiaanse broodjes, echt niet te vreten.
De Marokkanen krijg je er dan gratis bijquote:Op zondag 26 oktober 2008 19:56 schreef Ireth het volgende:
Ik vind de pizza's én de italiaanse bollen van Lucia (parkeerplaats Winkelcentrum Overvecht!) nog steeds het lekkerste!
Er lopen in Zuilen ook veel "quote:Op zondag 26 oktober 2008 20:10 schreef Ireth het volgende:
Ik woon ook in Zuilen, maar snap je opmerking eerlijk gezegd niet![]()
quote:SSH Utrecht koopt KPN-gebouw en terrein
SSH Utrecht heeft op 20 oktober het terrein en gebouwen van de KPN aan de Burgemeester Fockema Andrealaan aangekocht. De studentenhuisvester verwerft daarmee 19.000m2 grond aan de populaire oostzijde van Utrecht die op termijn ontwikkeld zal worden. De KPN huurt het complex tot 2016 terug van de SSH en het gebied krijgt daarna een woonbestemming. De SSH gaat het terrein herontwikkelen tot een woongebied voor haar doelgroep. De ontwikkelperiode lijkt lang maar de voorbereiding van een normaal bouwproces duurt toch ook al snel drie tot vier jaar.
De locatie grenst vrijwel aan het studentencomplex IBB, waardoor het gebied "Rondom Rubens" op termijn zal worden herontwikkeld tot een mooi woongebied voor studenten en starters in de dynamische en levendige wijk tussen het centrum en De Uithof.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |