* van opluchting de tranen over z'n wangen heeft lopenquote:
* geeft een knuffel en aai over je bolquote:Op maandag 6 oktober 2008 17:10 schreef Mikkie het volgende:
[..]
* van opluchting de tranen over z'n wangen heeft lopen
quote:Op maandag 6 oktober 2008 17:11 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
* geeft een knuffel en aai over je bol
Naar het station jaquote:Op maandag 6 oktober 2008 17:08 schreef swarmahoer het volgende:
cocktail je zou toch met de auto gaan
ontzettende prutserquote:Op maandag 6 oktober 2008 17:28 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Naar het station jaanders moet ik 9 min fietsen door de regen
http://www.kerstma-heida.nl/cms/dp_shop.php?use=artikel&artikel_id=3131quote:Op maandag 6 oktober 2008 17:51 schreef morgane het volgende:
Is iemand dit ergens tegengekomen?
[ afbeelding ]
Heb AH, C1000, Kruidvat, Etos en DA al gehad.
Zo zag het er ongeveer uit jaquote:Op maandag 6 oktober 2008 19:16 schreef swarmahoer het volgende:oi yas
a
elp je
ier morgen met
et
erschikken van
et aanrec
t?
Ik lust ze wel!quote:Op maandag 6 oktober 2008 19:22 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Zo zag het er ongeveer uit ja
En ik lust geen kaneelstokken, maar ik vroeg of mijn vader er zin in had.
Maar jij bent bijna jarig!quote:Op maandag 6 oktober 2008 19:31 schreef swarmahoer het volgende:
ik hou ook van kaneelstokken, maar heb geen tas
Dat kan niet, je kan niet en tot 11 uur klimmen en om 11 uur terug zijnquote:Op maandag 6 oktober 2008 19:43 schreef swarmahoer het volgende:
ja
maar ik ben klimmen tot 11 uur ben k weer terug
Wat is het met jullie en dat klimmen? Serieusquote:Op maandag 6 oktober 2008 19:43 schreef swarmahoer het volgende:
ja
maar ik ben klimmen tot 11 uur ben k weer terug
Mijn allereerste zoen was met hem! Als lief en onschuldig 14-jarig Mereltjequote:Op maandag 6 oktober 2008 19:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
Jullie kennen elkaar?
Dat staat er jaquote:Op maandag 6 oktober 2008 19:03 schreef Nielez het volgende:
Staat er goudzeep?
Geen fobo en een leeg profiel, dat is wel heul weinig info.quote:
Pas nog voor 35e een paar DC´s gescoord in de sale bij 24/7quote:Op maandag 6 oktober 2008 19:52 schreef Nielez het volgende:
Goedkope sneakers dan :p waar haal je die?
Oquote:Op maandag 6 oktober 2008 19:56 schreef IrishBastard het volgende:
[..]Ik was naar de uni/eten bij 'n maatje
In de molenpoortquote:Op maandag 6 oktober 2008 19:57 schreef morgane het volgende:
[..]
Pas nog voor 35e een paar DC´s gescoord in de sale bij 24/7![]()
Ik heb geen idee of er een boerenbond zit in Nijmegen.
Waar zit de Coop?
Toch jammer dat ie er dan nog eentje vergeet.quote:Op maandag 6 oktober 2008 19:19 schreef LastRequest het volgende:
+1 omdat ie z'n best heeft gedaan een zin met zoveel mogelijk H's te bedenken.
quote:Op maandag 6 oktober 2008 20:16 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Toch jammer dat ie er dan nog eentje vergeet.
Jij was nummer 2quote:Op maandag 6 oktober 2008 20:32 schreef Cocktailprikker het volgende:
wtf, merel in het nijmegen topic?
Ik ken swarmahoer (en swine).quote:Op maandag 6 oktober 2008 21:20 schreef LastRequest het volgende:
Mag ik dan uitleg wie Merel is misschien?
Ik heb zo feestjeeeee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The rock candy's melted, only diamonds now remain
Ik doe aan lange termijnplanning, korte termijn is ondergeschikt.quote:Op maandag 6 oktober 2008 21:31 schreef LastRequest het volgende:
Zeg Piet je sleept ons weer hierheen en gevolg: 2 dode topics.
quote:Op maandag 6 oktober 2008 21:33 schreef LastRequest het volgende:
Maar als wij praktisch vrienden zijn omdat we beiden swarma (en Swine) kennen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
quote:Op maandag 6 oktober 2008 21:33 schreef LastRequest het volgende:
Maar als wij praktisch vrienden zijn omdat we beiden swarma (en Swine) kennen...Kent die hen ook dan? Wist ik niet!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar waren mn pepernoten danquote:Op maandag 6 oktober 2008 19:56 schreef IrishBastard het volgende:
[..]Ik was naar de uni/eten bij 'n maatje
aangezien sommigen hier elkaar al ruim 200 topics kennen zijn er al verschillende meets geweestquote:Op maandag 6 oktober 2008 21:38 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Kent die hen ook dan? Wist ik niet!
Je bent hier als toerist, bedoel je?quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:46 schreef spy08 het volgende:
Ik ben de hele week in Nimwegen dus als iemand wat tips heeft wat allemaal de moeite waard is om te zien(naast wat ik allemaal moet gaan uitzoeken) dan hoor ik het het graag.
quote:Op maandag 6 oktober 2008 21:40 schreef Cocktailprikker het volgende:
Damn, als die beredenering overal op ging had ik me toch een hoop vriendenToch zeker 500 man op Hyves
[ afbeelding ]
Hoe droogquote:
Kijk dat vind ik nou liefquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 00:38 schreef Mikkie het volgende:
[..]![]()
[..]
Hoe droog
LR, ik ga je trouwens wel missen vrijdag.
.
Zo werken torrents nietquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:26 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik pak altijd die van Eztv, weet ik zeker dat ze goed zijn, dat doen meer mensen dus het kan nog al eens lang duren dan
Jawel, maar als het er veel zijn, dan maakt het niets uit, hoe meer, hoe beter is het idee...quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:31 schreef Yashaaaaa het volgende:
Als er veel downloaden en weinig seeden heeft dat geen effect dan?
je kan ook van andere downloaders downloaden, die hoeven niet perse te seedenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:36 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja, meeste mensen zetten toch na het downloaden de download uit, dus weinig seeders --> veel downloaders = sloom.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hey Hosti, het is weer de week van een lijstje.
Samevattend: Leechers.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:41 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
je kan ook van andere downloaders downloaden, die hoeven niet perse te seeden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.weer zon brak kut lijntje op stage
en mikkie die ses haalt ons niet in toch?
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:swarmaspam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
Ik betwijfel of er überhaupt mensen zijn die aan jouw stok willen likken.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 11:48 schreef swarmahoer het volgende:
ik koop wel een zuurstok kan iedereen omde beurt likken
kwart voor 7 wekker zetten, doorronken tot half 9, trein met weer vertraging en nog nét op tijd het lokaal binnen lopen om 1032quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 11:18 schreef Mikkie het volgende:
Beetje jammer trouwens: om half acht de wekker zetten, niet uit bed kunnen, en vervolgens om elf uur wakker worden.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 12:47 schreef LastRequest het volgende:
Geen wekker zetten, om 8u wakker worden en denken gatverdamme kutzooi en vervolgens beseffen dat je net zo lang mag blijven liggen als je wil
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon ermee naar beneden lopen is zeker geen optie?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 14:20 schreef LastRequest het volgende:
Waarschijnlijk dat eierspel?
Dat je een rauw ei krijgt en iets moet bedenken om het zonder breken op de grond te krijgen van 4 hoog ofzo.. deden wij op de basisschool met Pasen altijd, maar doet de Pabo vaak ook.
Hey, het is de paboquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 14:23 schreef Mikkie het volgende:
Gewoon ermee naar beneden lopen is zeker geen optie?
Oja, ze moeten natuurlijk eerst een tekening maken en een liedje zingen voordat ze met dat ding naar beneden mogen lopen.quote:
Vertel eens iets spectaculairs danquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:14 schreef Nielez het volgende:
wat is te stil hier :p oe two and and half men begint weer
Dat heb je ook nog nooit gedaanquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:08 schreef swarmahoer het volgende:
we gaan discobowlen met personeelsuitje van stage
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 15:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
Feyenoord moet in Nancy beginnen, pwnd.
En dan ook nog zo matig per sms. Wat een stomme kut zeg.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:13 schreef LastRequest het volgende:
Degene waarmee ik vrijdag naar Marco zou gaan smst net af![]()
Wat een kut zeg.. ze mag niet nu nog afzeggen voor training, terwijl ze al sinds juli ofzo weet dat het op 10 okt is.
Hooooiquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:13 schreef LastRequest het volgende:
Degene waarmee ik vrijdag naar Marco zou gaan smst net af![]()
Wat een kut zeg.. ze mag niet nu nog afzeggen voor training, terwijl ze al sinds juli ofzo weet dat het op 10 okt is.
Ik vind dat je er een paar mag nemen!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:16 schreef Yashaaaaa het volgende:
MikkieHet bleek dat ik film ging kijken bij het vriendinnetje thuis
Dus nu zijn Zeh cookies nog hier en niet op
nee lijkt me erg leukquote:
Daar doe ik het uiteindelijk allemaal voorquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:29 schreef LastRequest het volgende:
Mikkie en Yasha zijn nu m'n favorietjes
Dan heb je nog een hele avond om ze op te etenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:16 schreef Yashaaaaa het volgende:
MikkieHet bleek dat ik film ging kijken bij het vriendinnetje thuis
Dus nu zijn Zeh cookies nog hier en niet op
Als ik naar Marco kan, kan die meet me de boom inquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:17 schreef LastRequest het volgende:
Jij hebt een meet Mik
LG heeft die van haar net verkocht en is aant mailen want er wilde nog iemand een kaartje hebben.. en dan kan ik met anderen mee die ik ken. Maar vind het toch een kutactie van dr.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:29 schreef LastRequest het volgende:
Mikkie en Yasha zijn nu m'n favorietjes
Nouja, ik gok dat et met die 2 ballonnen niet zo'n succes is gewordenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 14:20 schreef LastRequest het volgende:
Waarschijnlijk dat eierspel?
Dat je een rauw ei krijgt en iets moet bedenken om het zonder breken op de grond te krijgen van 4 hoog ofzo.. deden wij op de basisschool met Pasen altijd, maar doet de Pabo vaak ook.
dan kan mama je verzorgen en je hoeft niets zelf te doenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:44 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Wat ik dan niet snap, waarom zou je dat per sé bij je ouders doen?
Ik ben heul niet zelfstandig, ik ben een mama's kindje in hart en nierenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:47 schreef IrishBastard het volgende:
Mja, ik denk dan altijd, je bent toch zelfstandig, dan los je dat soort zaken toch ook zelf op
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:47 schreef IrishBastard het volgende:
Mja, ik denk dan altijd, je bent toch zelfstandig, dan los je dat soort zaken toch ook zelf op
Dames 1 gaat altijd voor jeweetzquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:40 schreef IrishBastard het volgende:
Lila!!
Wat een stomme vriendin idd, en waarom zou je niet überhaupt een training skippen als je naar zo'n concert kan, losstaand van het feit dat ze er wss gewoon te laat mee was?
ik heb zo het idee dat het niet rooskleurig is...quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:54 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Wtf... vage shit. Hoe gaan ze dat oplossen dan?
Het schijnt dat al die concerten alleen maar utiverkocht zijn, omdat alle kaarten als promotie opgekocht worden door grote bedrijven als T Mobile, en weet ik veel waar je nog meer kaarten krijgtquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 18:01 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Dames 1 gaat altijd voor jeweetz![]()
Maar goed ze is stom. En jongens volgens mij is het helemaal geen leuk concert hoor, anders hadden ze niet zo debiel veel gratis kaartjes weggegevenWaarschijnlijk alleen nummers van z'n nieuwe album..
En ik hou niet zo van uitzieken bij m'n ouders, tenzij ik er toevallig al ben.. papa moet dan altijd melden dat wij ziek worden van zoveel achter de computer zitten
Als ik er daadwerkelijk ben wil ik meestal ook weer snel wegquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 18:01 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Dames 1 gaat altijd voor jeweetz![]()
Maar goed ze is stom. En jongens volgens mij is het helemaal geen leuk concert hoor, anders hadden ze niet zo debiel veel gratis kaartjes weggegevenWaarschijnlijk alleen nummers van z'n nieuwe album..
En ik hou niet zo van uitzieken bij m'n ouders, tenzij ik er toevallig al ben.. papa moet dan altijd melden dat wij ziek worden van zoveel achter de computer zitten
Pfff, klinkt niet goed CP. Wat is dan het voornaamste probleem en heb je een idee waarom zoveel verschillende trajecten haar nog steeds niet op weg kunnen helpen?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 18:02 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
ik heb zo het idee dat het niet rooskleurig is...zal misschien wel uitdraaien op gesloten inrichting, terwijl ze nu "goed" op weg was met zelfstandig wonen project. En als ze 18 is volgend jaar valt alle hulp in 1 klap weg.
Lang verhaal enz... duurt al enige jaren. Prachtverhaal van het falen Jeugdzorg, kan zo een Netwerkreportage over gemaakt worden
Wellicht. Probeer het eens een week of watquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 18:03 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Nu lijk je net zo oud als mij?Als ik dan mn baard laat staan, lijk ik dan net zo oud als jou?
!
Dat is altijd sneu ja. Zelfde met die concerten van Guus Meeuwis vorig jaar. Bergen vrijkaarten weggegeven, en al die andere mensen maar dokkenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 18:05 schreef LastRequest het volgende:
Dat bedoel ik CP, als ze een half jaar geleden al zoveel kaarten gratis weggaven..
Maarja op zich sneu voor mensen die wel een kaartje hebben gekocht.
Dan ga je wat drinken met LR en mijquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 18:09 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Pfff, klinkt niet goed CP. Wat is dan het voornaamste probleem en heb je een idee waarom zoveel verschillende trajecten haar nog steeds niet op weg kunnen helpen?
[..]
Wellicht. Probeer het eens een week of wat
[..]
Dat is altijd sneu ja. Zelfde met die concerten van Guus Meeuwis vorig jaar. Bergen vrijkaarten weggegeven, en al die andere mensen maar dokken.
Mag ik me trouwens aansluiten bij je clubje LR? Ik zou vanavond met twee vrienden wat bier drinken enzulks, kan er ééntje niet door een verenigingsborrel en de ander heeft ernstige relatieproblemen en is nu plots naar z'n vriendin om het uit te praten... Op zich allebei redenen waar ik in kan komen, al heb ik nu onverwacht een vrije avond
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 18:08 schreef IrishBastard het volgende:
Plaats een contactadvertentie:
"Verzakte, zieke, vrouwelijke dwerg zoekt slaaf om eten te brengen en voeten te wassen"
is alleen wat haar weg, geen kilo'squote:Op dinsdag 7 oktober 2008 18:03 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Nu lijk je net zo oud als mij?Als ik dan mn baard laat staan, lijk ik dan net zo oud als jou?
!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:swarmaspam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
lol, ik vermoed dat Yasha haar bovenstaande post weer weghaaltquote:
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 18:10 schreef LastRequest het volgende:
Mik pas op wat je post hier over vrije avond vanavond...
Vanavond is Puberpop.
Ik doe helemaal niks behalve straks even eten maken en daarna mezelf op de bank parkeren.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 18:10 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Dan ga je wat drinken met LR en mij
probleem is dat mijn moeder haar best doet om van alles goed voor elkaar te krijgen, mijn zusje in eerst instantie een week meewerkt en daarna haar eigen gang gaat, en de "hulpverlening" grijpt niet / te laat / fout in. Keer op keer op keer op keer. Dit gaat al jaren door, en het einde er van is nog niet in zicht. Ze is nu 3 jaar uit huis geplaatst, en in die tijd zijn we nog niet 1 stap verder gekomen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 18:09 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Pfff, klinkt niet goed CP. Wat is dan het voornaamste probleem en heb je een idee waarom zoveel verschillende trajecten haar nog steeds niet op weg kunnen helpen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alsof ik zelf nog niet genoeg problemen heb![]()
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 18:20 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
probleem is dat mijn moeder haar best doet om van alles goed voor elkaar te krijgen, mijn zusje in eerst instantie een week meewerkt en daarna haar eigen gang gaat, en de "hulpverlening" grijpt niet / te laat / fout in. Keer op keer op keer op keer. Dit gaat al jaren door, en het einde er van is nog niet in zicht. Ze is nu 3 jaar uit huis geplaatst, en in die tijd zijn we nog niet 1 stap verder gekomen.Dat klinkt inderdaad vrij ernstig CP. Wat is het 'probleemgedrag'? Opstandigheid tov ouders of überhaupt tov gezag? Zit er ook nog delinquent gedrag aan vast?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alsof ik zelf nog niet genoeg problemen hebZerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
Tegen alles en iedereen, en bij de politie is ze ook bekend ja.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 18:51 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat klinkt inderdaad vrij ernstig CP. Wat is het 'probleemgedrag'? Opstandigheid tov ouders of überhaupt tov gezag? Zit er ook nog delinquent gedrag aan vast?
Ik twijfel om zo nog even naar de Hatertseweg te rijdenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 18:56 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Nu je het zegtff in de oven
Ik snap niet waarom er uberhaupt nog andere kramen naar Nijmegen komen, iedereen haalt zen bollen daar lijkt welquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:21 schreef morgane het volgende:
Deniesgaan we ook altijd heen. Goed spul!
En terecht, vooral om dat te doen zonder overlegquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:17 schreef LastRequest het volgende:
LG heeft die van haar net verkocht en is aant mailen want er wilde nog iemand een kaartje hebben.. en dan kan ik met anderen mee die ik ken. Maar vind het toch een kutactie van dr.
Oh sorry nu ik jouw reactie zie, zie ik dat het lijkt alsof LG de bitch is.. is ze niet hoorquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
En terecht, vooral om dat te doen zonder overleg.
No shit.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 18:00 schreef Mikkie het volgende:
Dat van uitzieken bij je ouders vind ik ook maar raar.
Ohquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:49 schreef LastRequest het volgende:
Oh sorry nu ik jouw reactie zie, zie ik dat het lijkt alsof LG de bitch is.. is ze niet hoor
Het gaat hier om m'n "beste vriendin"
ja die staat dus ook altijd bij ons in de straatquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:21 schreef morgane het volgende:
Deniesgaan we ook altijd heen. Goed spul!
idd beetje jammer.. komt ze naar de meet? ben te lui om te kijkenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Oh.
voor LG, die is er trouwens nooit meer
![]()
swine wil eerst klimmen dus ja gaan we vroeg klimmen en dan op tijd bij de meetquote:
Nee ze gaat op vakantiequote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:00 schreef Swine het volgende:
[..]
idd beetje jammer.. komt ze naar de meet? ben te lui om te kijken
Goeie zaak, dan zijn we al met 11quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:01 schreef Swine het volgende:
swine wil eerst klimmen dus ja gaan we vroeg klimmen en dan op tijd bij de meetgeen kermis of eten dus
?quote:
Aantal posts erboven, verdeelt over meerdere posts over z'n zus(je).quote:
nahh zekerquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
CP is ook nog een misschiener.......?!?
Dat zegt niks bij jouquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:06 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
nahh zekerheb geen excuus uit het boekje meer
Overhalen tot wat?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
Alleen Hosti en Duppie nog ff overhalen.
Echt dikke plaatquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:40 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Eén van mijn eerste twee singles
Dat ist origineel heurquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:42 schreef Houniet het volgende:
Guus meeeuwisrrrrrr: :R:R ::R:R :R:
:R
![]()
rrrrrrrrrrrrrrrrr
Yash.. beweer jij dat Guus Meeuwis dat nummer als eerste zong?quote:
Ik heb namelijk wel eens een intervieuw gehoord waarin Antonie Guus bedankte voor dat hij dat nummer mocht zingen ofzo.quote:Toen Ik Je Zag is een single van Hero uit 1997. Het nummer werd geschreven door Guus Meeuwis en Jan Willem Rozeboom.
* PietjePuk007 gaat op z'n vingers zittenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:03 schreef Yashaaaaa het volgende:
* Yashaaaaa heeft het gevoel dat ze van LR's favo personenlijstje gaat verdwijnen
quote:
De film is ook zooo geniaalquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:19 schreef IrishBastard het volgende:
Die albums Live at Folsom Prison, en Live at San Quentin zijn ook te briljant
"You drink this shit every day?" Over dat water dat die gevangenen drinken
Ik heb het toch allang gerectiviseerdquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:20 schreef Houniet het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik weet het, maar ik had zin in veel smiliesquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:26 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik heb het toch allang gerectiviseerd
Toen ik jou zagquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
tt?
Mij wel, als je 't achteraf luistert dan ervaar je 't toch anders. Ik was best shocked toen ik 't voor 't eerst hoorde.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:46 schreef IrishBastard het volgende:
Verrast me niet echt, dat hele verhaal hoax enzo
Ik was 't nietquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:00 schreef Cocktailprikker het volgende:
ik zag een blonde plofkop in de bus vanochtend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |