Puur het proberen te bespelen van de publieke opinie w.m.b.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:37 schreef pberends het volgende:
[..]
Waarom proberen McCain en Palin rednecks voor zich te winnen? Die rednecks stemmen toch al op McCain.
Wat een maverickquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:39 schreef LouLou het volgende:
[..]
Puur het proberen te bespelen van de publieke opinie w.m.b.
Niemand wil immers op een verliezend paard wedden, dus moet hij voor eigen parochie preken om te laten zien dat hij nog 'believers' heeft.
In ieder geval diegenen die zichzelf tot Maverick hebben uitgeroepen, i.p.v. dit als 'geuzennaam' te hebben verworven.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:54 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
En nog steeds vraag ik me af wie er in dat 'team of mavericks' zitten...
Keith Olbermann en Bill O'Reillly.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:54 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
En nog steeds vraag ik me af wie er in dat 'team of mavericks' zitten...
Hij kan weer dezelfde kleine paraplu als een half jaar geleden pakken...quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 18:58 schreef ub40_bboy het volgende:
Op FOX praten ze alleen nog maar over Bill Ayers. Ik hoop dat Obama deze storm doorstaat.
Klopt maar Obama officials spreken elkaar nu tegen. Een hoge Obama official zei dat ze friendly tegen elkaar zijn, terwijl een persbericht van de Obama campaign zegt zij elkaar nauwelijks kennen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:00 schreef Monidique het volgende:
[..]
Hij kan weer dezelfde kleine paraplu als een half jaar geleden pakken...
Friendly en elkaar nauwelijks kennen hoeft elkaar toch niet tegen te spreken?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:05 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Klopt maar Obama officials spreken elkaar nu tegen. Een hoge Obama official zei dat ze friendly tegen elkaar zijn, terwijl een persbericht van de Obama campaign zegt zij elkaar nauwelijks kennen.
Ik hoop in ieder geval dat het debat zich gauw weer op issues concentreert.
quote:Gallup Daily: 9-Point Obama Lead Ties Campaign High
Voters prefer Obama to McCain by 51% to 42%
Nou het woord terrorist maakt veel mensen wel bang hoor. En Bill Mayers was een terrorist.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:10 schreef Caesu het volgende:
ook CNN meldt dat Obama niet helemaal eerlijk was.
maar McCain heeft zo z'n eigen problematische vriendjes.
en die heksenjager dominee Muthee van Palin is ook niet helemaal fris.
maar ik denk toch dat de meeste Amerikanen zich zorgen maken om andere zaken.
quote:"Now our opponent's campaign is claiming for the first time Barack Obama wasn't aware of Ayers' radical background," the Republican vice-presidential candidate told a crowd of thousands at a rally here, launching a fourth straight day of attacks on Obama over personal associations. "He didn't know he launched own political career in the living room of a domestic terrorist? What's next, claiming he didn't know that two of his biggest supporters were running Fannie Mae? ... Maybe he just thought they were just guys in his Washington neighborhood."
quote:Examining the candidates
Oct 2nd 2008 | WASHINGTON, DC
From The Economist print edition
In our special report on the election we analyse the two candidates’ economic plans. Here, we ask professional economists to give us their views
de zwevende kiezers houden niet van een negatieve campagne.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:15 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Nou het woord terrorist maakt veel mensen wel bang hoor. En Bill Mayers was een terrorist.
Dat zeg je nou wel maar remember the swiftboat ads. Volgens mij lag Kerry eerst voor in de polls maar na de swiftboats ads kreeg Bush momentum en won hij uiteindelijk.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:29 schreef Caesu het volgende:
[..]
de zwevende kiezers houden niet van een negatieve campagne.
zullen tussen meer richting Obama gaan.
kiezers die toch al hebben besloten McCain te stemmen vinden het misschien geweldig dat McCain zo negatief gaat.
maar met hen alleen kan McCain niet winnen.
51, hoogste ooit geloof ik. Werkt goed, dat negatieve campaignenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:14 schreef Caesu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
http://www.gallup.com/pol(...)s-Campaign-High.aspx
Rasmussen 8 punten voorsprong.
Precies, ik snap niet waarom McCain en Palin de rednecks dol aan't maken zijn. Daar win je geen extra kiezers mee.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:29 schreef Caesu het volgende:
[..]
de zwevende kiezers houden niet van een negatieve campagne.
zullen tussen meer richting Obama gaan.
kiezers die toch al hebben besloten McCain te stemmen vinden het misschien geweldig dat McCain zo negatief gaat.
maar met hen alleen kan McCain niet winnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |