Goede samenvatting van laforestquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:35 schreef matthijst het volgende:
laforest loopt de boel een beetje te stangen.
Of zijn er werkelijk mensen zo achterlijk om die veredelde nieuwslezeres een goed politicus te vinden?
Schitterend. Mens heeft ingestudeerde antwoorden op een lading vragen en dan is ze opeens God...
Hoe laag moeten je verwachtingen wel niet zijn, als je dit al "goed debatteren" vindt...
De Westerse, kapitalistische en vrije zijde.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 12:52 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Welke "zijde" behoor je dan wel toe?
[..]
Daarmee geef je wel aan een naprater te zijn en geen denker.
[..]
Als je een Amerikaans stemgerechtigde was wellicht wel ... puur om je stem te trekken. In realiteit (en na de verkiezingen) ligt het allemaal wat complexer dan "Ik hoor daarbij dus ik 'denk' zo".
Volgens mij weet jij helemaal niet wat communisme inhoudt.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 13:21 schreef laforest het volgende:
[..]
De Westerse, kapitalistische en vrije zijde.
Dus omdat je ergens bij hoort en om die reden (zoals je zelf eerder zei) die mening deelt is iets "gewoon een feit"? Denk jij dan uberhaupt wel na hoe het is om aan de andere kant van een lijn te staan of gaat dat te ver?quote:Neen, ik denk daar zelf zo over, is niet napraten, is mijn persoonlijke mening en om heel eerlijk te zijn is het gewoon een feit.
Nou ... deze mag je me graag uitleggenquote:Dat laaste maakt jou juist een naprater
Hij doet z'n best ... maar ik blijf om uitleg vragenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 13:42 schreef Verbal het volgende:
En zo heeft laforest de discussies in deze topics naar het niveau van de door hem zo aanbeden 'Could possibly be president' Palin gemanoeuvreerd: welles, nietes, welles, nietes.
V.
Ach, nog zo'n xenofoob.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 13:21 schreef laforest het volgende:
De ... vrije zijde.
Ik gok er nog steeds op dat het onwetendheid is ... De strijdvlag van de confederatie heeft 'ie inmiddels ook al uit z'n avatar gehaald. Aldoende leert men ... hopelijk.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 14:02 schreef matthijst het volgende:
[..]
Ach, nog zo'n xenofoob.
Mooi op je plek bij Adolf McCain en Helga Palin
1 uur GMTquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 13:40 schreef ub40_bboy het volgende:
Vannacht town hall debat? En hoelaat is het? Als het weer om 3 uur is ga ik pitten.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 14:04 schreef ub40_bboy het volgende:
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:52 schreef laforest het volgende:
[..]
Wat is er zo erg aan die connectie![]()
Dat was tegen de communisten in Nicaragua, lijkt me alleen maar te waarderen![]()
Mijn confederate flag is niet weg, dit zit gewoon in een andere avatar van mij, een vlag die niet voor racisme staat maar voor de trots en historie van de Zuiderlijke Staten wat nu de VS is.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 14:05 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Ik gok er nog steeds op dat het onwetendheid is ... De strijdvlag van de confederatie heeft 'ie inmiddels ook al uit z'n avatar gehaald. Aldoende leert men ... hopelijk.
[ afbeelding ]
Trots en historie, waar doel je op?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 14:53 schreef laforest het volgende:
[..]
Mijn confederate flag is niet weg, dit zit gewoon in een andere avatar van mij, een vlag die niet voor racisme staat maar voor de trots en historie van de Zuiderlijke Staten wat nu de VS is.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 14:53 schreef laforest het volgende:
[..]
Mijn confederate flag is niet weg, dit zit gewoon in een andere avatar van mij, een vlag die niet voor racisme staat maar voor de trots en historie van de Zuiderlijke Staten wat nu de VS is.
Ik ben i.i.g. wel klaar met jequote:
Main Entry:
ig·no·rant
1 a: destitute of knowledge or education <an ignorant society> ; also : lacking knowledge or comprehension of the thing specified <parents ignorant of modern mathematics> b: resulting from or showing lack of knowledge or intelligence <ignorant errors>
2: unaware , uninformed
2 a: a member of a body of detached light troops making forays and harassing an enemy b: a member of a guerrilla band operating within enemy lines
De mensen die hun leven hebben gegeven in de burgeroorlog. Men die streed voor Jefferson Davis voor een beter Amerikaquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 15:00 schreef pberends het volgende:
[..]
Trots en historie, waar doel je op?
Of je steutn Fok! zoals ik doe en je neemt een Pimp Abo, kun je ook gewoon users blokken.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 15:58 schreef AlanSmitheeJr het volgende:
Offtopic: Ik heb een greasemonkey scriptje gemaakt om posts van en over laforest te verbergen. Om het te draaien moet je eerst Greasemonkey installeren.
http://www.washingtonpost(...)AR2008100602935.htmlquote:Palin then went on to blame Katie Couric's questions for her "less-than-successful interview with kinda mainstream media." At that, Palin supporters turned on reporters in the press area, waving thunder sticks and shouting abuse. Others hurled obscenities at a camera crew. One Palin supporter shouted a racial epithet at an African American sound man for a network and told him, "Sit down, boy."
(...)
"One of his earliest supporters is a man named Bill Ayers," she said. ("Boooo!" said the crowd.) "And, according to the New York Times, he was a domestic terrorist and part of a group that, quote, 'launched a campaign of bombings that would target the Pentagon and our U.S. Capitol,' " she continued. ("Boooo!" the crowd repeated.)
"Kill him!" proposed one man in the audience.
http://thinkprogress.org/2008/10/06/mccain-obama-terrorist/quote:At one point, McCain asked, “Who is the real Barack Obama?”
A member of the crowd yelled out, “a terrorist!”
McCain paused while the audience laughed at the comment, and then continued with his attack — without condemning or admonishing the audience member.
http://www.philly.com/phi(...)sts_best_friend.htmlquote:I received in an email the sleaziest political press release I've ever seen. It came from the Republican Party of Pennsylvania and it's headlined: "PAGOP: OBAMA - A TERRORIST'S BEST FRIEND."
Alle westerse landen hebben zonder oorlog slavernij afgeschaft. De Amerikaanse burgeroorlog was een schande.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 15:22 schreef laforest het volgende:
[..]
De mensen die hun leven hebben gegeven in de burgeroorlog. Men die streed voor Jefferson Davis voor een beter Amerika
Ik snap niet dat iedereen meteen racisme schreeuwt
Waarom proberen McCain en Palin rednecks voor zich te winnen? Die rednecks stemmen toch al op McCain.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:33 schreef Monidique het volgende:
Amerikaans conservatisme,, en waar het beland is,
:
[..]
http://www.washingtonpost(...)AR2008100602935.html
[..]
http://thinkprogress.org/2008/10/06/mccain-obama-terrorist/
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |