abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62237875
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 17:56 schreef laforest het volgende:

[..]

Feiten gaan er bij jou altijd moelijk in als ze jou niet uitkomen
Ik vond het debat een redelijk gelijkspel, alhoewel Obama presidentieler overkwam.

Leuk dat McCain zich staande weet te houden, maar hij kan op deze manier nooit zijn grote achterstand inhalen.
pi_62237955
quote:
TAMPA, Fla. - Democratic vice presidential candidate Joe Biden says Republican John McCain isn't a maverick, but President Bush's sidekick.

Barack Obama's running mate ridiculed McCain during an appearance at the University of South Florida on Wednesday.

He said McCain is "an angry man, lurching from one position to another" and making ugly attacks against Obama instead of offering solutions to a troubled country.

The Delaware senator said McCain is trying to distract voters from his support for President Bush's policies. He repeated Pennsylvania Sen. Bob Casey's line, "You can't call yourself a maverick when all you've ever been is a sidekick."
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
  woensdag 8 oktober 2008 @ 18:08:15 #228
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_62237979
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 17:11 schreef laforest het volgende:
CNN is het FOX news van de Democraten. Totaal geen neutrale berichtgeving.
CNN is geen haar beter dan FOX.
Als je voor Obama bent vind je FOX walgelijk en CNN te gek. Ben je voor McCain dan stem je liever op Fox af, iets wat ik zelf ook liever doe.

Palin Weighs in on Debate
by Fin Gomez

Shush Walshe, FOX Producer covering the Palin trail, reports that Gov. Palin campaigning in North Carolina, told reporters weighed in on the debate tonight:

“Great. Great. It was a great night for America. He’s proposing real plans that will work for economic recovery and energy independence. I think Barack was even less candid than usual, which I was kinda surprised. But McCain has fought on and sounded very energized, and and it was a good night for him, for all of us, for all of America. It’s gonna be a great 28 days to go. Taking this message of reform on the road and just having it resonate more and more every day is what I believe’s happening. And it’s good. It’s very good. I look forward to the 28 days.

Palin die zegt dat Mccain het goed doet, het is me wat.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
  woensdag 8 oktober 2008 @ 18:14:42 #229
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_62238131
MCain moest in de aanval maar het lukte gewoon niet, als 'ie wat scherps had kwam Obama steeds met een prima rebound. Met veel bombarie werd een aanval aangekondigt echter het strandde in een niet al te best debat voor de GOP.

Het deed me een beetje denken aan Noord Korea die wat raketproeven met veel heisa aankondigden. We kennen allemaal het resultaat.

Toch zal bij mij en heel veel anderen het ronduit onbeschofte gedrag van McCain het meest bijblijven.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_62238806
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 17:50 schreef pberends het volgende:

[..]

Ehhhhhhhh, heb ik iets gemist? Ik heb toch echt het hele debat gezien.
Niets gemist ... saai debat maar Obama kwam beter over. McCain heeft veel mensen boos gemaakt door zo vaak "My friends" te zeggen en door zo vaak te zeggen "I know ... I can".

Een aantal quotes van 538:
quote:
Yeah the my friends thing was infuriating. He began to look like a bizarre CGI half human half lizard, circling around like a maniac wandering around the stage. The whole thing was honestly baffling to me.

I was surprised at how unhinged and bad he appeared
quote:
This lost him the debate, and by extension probably cost him the election:

"That one"
"Not you!" (to Brokaw on who'd be Treasury Secretary)
"My Hero is Teddy Roosevelt"
"I need a hair transplant"
"Hand on the tiller"
"It's like the days of Hoover" (only you were around back then, dipshit)

Then pointing to his wife when Obama wanted to shake his hand, and leaving the hall immediately after it was over. Not to mention the folks at RedState who are jumping off the ship like sewer rats off the titanic, which ironically is something their candidate probably remembers.

Game. Match.
quote:
McCain is in a tough spot. He does not have a "presidential demeanor" and now, as he strains to define and differentiate himself, he looks and sounds desperate
quote:
The question in the first debate was "is Obama ready", and the answer then was "yes, and so is McCain". Now it's "what a silly question!" Obama didn't necessarily win on content, but his style was so reassuring that he locked down the people already leaning his way, and gained a few more.

Meanwhile, McCain looked grumpy and annoying. That's about as important as "who do you want to have a beer with", but it will cost McCain some votes. McCain spent half his ammunition and only wounded himself. This election's over.
quote:
I think someone should make a tshirt with the words, "I'm voting for "that One"!"

Calm down, please!
  woensdag 8 oktober 2008 @ 18:44:10 #231
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_62238841
Als je met je ogen dicht kijkt lijkt het goddomme of je GWB hoort lullen.
My friends, my friends....

Dat mensen serieus nog overwegen op zo'n fragiele bejaarde aap te stemmen is diep triest.
Haters everywhere but I don't really care.
pi_62239030

As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
pi_62239250
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
pi_62239300
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 18:42 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

Niets gemist ... saai debat maar Obama kwam beter over. McCain heeft veel mensen boos gemaakt door zo vaak "My friends" te zeggen en door zo vaak te zeggen "I know ... I can".

Een aantal quotes van 538:
[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

.

De fysieke en geestelijke staat van McCain is ook vreselijk. En dat moet het land nog 4 of 8 jaar gaan besturen. Wtf?
pi_62239355
Obama weer gestegen op Gallup. 52 - 41, grootste voorsprong tot nu toe op Gallup en het hoogste percentage. Met het oog op de andere peilingen had ik eigenlijk verwacht dat hij vandaag flink zou inleveren.

pi_62239382
quote:
'McCain verkiezingsmoe'

AMSTERDAM - John McCain zou verkiezingsmoe zijn. Verschillende Amerikaanse media hebben opgemerkt dat Barack Obama veel harder campagne voert dan zijn republikeinse opponent, die nu zelfs in het weekend vrijneemt.

Zo zou McCain de afgelopen maand negen dagen vrij hebben genomen en Obama maar vier.

En op de dagen dat ze beide campagne voeren holt de democraat zo'n vier locaties af terwijl McCain het vaak na een of twee plekken wel voor gezien houdt.

De democratische vice-kandidaat Biden schortte zijn campagne zelfs even helemaal op nadat eerst zijn zoon was afgereisd naar Irak en daarna zijn schoonmoeder overleed.
http://www.telegraaf.nl/b(...)rkiezingsmoe___.html

Nee, zo haal je Obama in.
  woensdag 8 oktober 2008 @ 19:08:20 #238
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_62239437
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 19:04 schreef AlanSmitheeJr het volgende:
Obama weer gestegen op Gallup. 52 - 41, grootste voorsprong tot nu toe op Gallup en het hoogste percentage. Met het oog op de andere peilingen had ik eigenlijk verwacht dat hij vandaag flink zou inleveren.
Veel van de gegevens die Gallup daarvoor gebruikt zijn al een paar dagen ouder.
pi_62239502
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 19:08 schreef Wheelgunner het volgende:

[..]

Die van andere peilingen ook.
pi_62239519
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 19:08 schreef Wheelgunner het volgende:

[..]

Ja ik weet het, deze gegevens zijn van zondag, maandag en dinsdag. Maar Hotline, R2000, Rasmussen, Zogby en Battleground zijn allemaal gezakt en die gebruiken ook gegevens van drie dagen.
pi_62239522
Joh, ze werken toch met een voortschrijdend gemiddeld, of hoe dat ook heet.
pi_62240564
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 18:04 schreef pberends het volgende:

[..]

Ik vond het debat een redelijk gelijkspel, alhoewel Obama presidentieler overkwam.

Leuk dat McCain zich staande weet te houden, maar hij kan op deze manier nooit zijn grote achterstand inhalen.
Ik vond het 55% McCain en 45% Obama.
Dit omdat ik Obama veel te soft vond en niet de beste antwoorden vond geven,
McCain was niet op zijn sterkst maar je merkt wel dat er jaren verschil zijn omdat hij wel betere antwoorden heeft (ongeacht of je het er mee eens bent of niet), hij sprak hardere taal dan Obama maar McCain zag er minder sterk uit dan zijn woorden.
“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars
  woensdag 8 oktober 2008 @ 19:50:44 #243
136 V.
Like tears in rain...
pi_62240655
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 19:47 schreef laforest het volgende:

[..]

Ik vond het 55% McCain en 45% Obama.
Dit omdat ik Obama veel te soft vond en niet de beste antwoorden vond geven,
McCain was niet op zijn sterkst maar je merkt wel dat er jaren verschil zijn omdat hij wel betere antwoorden heeft (ongeacht of je het er mee eens bent of niet), hij sprak hardere taal dan Obama maar McCain zag er minder sterk uit dan zijn woorden.
Je weet dat Obama die zwarte is en McCain dat opgewarmde lijk?

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_62240751
Vriend van mij is nu in New York en ze doen daar allemaal drinkspelletjes tijdens het debat. Als McCain of Palin maverick zegt moeten ze drinken. Wel mooi.
lollig
  woensdag 8 oktober 2008 @ 19:58:50 #245
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_62240867
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 19:54 schreef ub40_bboy het volgende:
Vriend van mij is nu in New York en ze doen daar allemaal drinkspelletjes tijdens het debat. Als McCain of Palin maverick zegt moeten ze drinken. Wel mooi.
Wij deden het gisterenavond bij "My friends".

Straalbezopen ...
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_62241066
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 19:58 schreef popolon het volgende:

[..]

Wij deden het gisterenavond bij "My friends".

Straalbezopen ...
HAHAAHAHAH vet.
lollig
pi_62241248
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 19:04 schreef AlanSmitheeJr het volgende:

[ afbeelding ]
pi_62241569
Dit gaat bijna té goed... Ik vrees voor een anti-climax op 4 november.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_62241733
Ik vrees er niet voor, als in: ik acht het niet waarschijnlijk. Sowieso niet zonder in de peilingen een kleiner gat tussen de kandidaten te zien ontstaan. Maar het kan, en ik hoop het niet, en in zoverre 'vrees' ik ervoor.
  woensdag 8 oktober 2008 @ 20:31:31 #250
136 V.
Like tears in rain...
pi_62241972
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 19:54 schreef ub40_bboy het volgende:
Op 1 minuut 15:

V.
Ja inderdaad, V. ja.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')