Gheyl!!quote:Op zondag 5 oktober 2008 23:47 schreef motorbloempje het volgende:
whihi
even een evil foto voor het slapengaan:
[ afbeelding ]
Nou vooruit, met een ode aan Mobloquote:Op zondag 5 oktober 2008 23:53 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Je laatste post wissen is gemeen
Oke dan dit keer geen OP
Ik vroeg me al af waarom het topic maar 299 posts had en toch dicht was.quote:Op zondag 5 oktober 2008 23:53 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Je laatste post wissen is gemeen
Oke dan dit keer geen OP
Bwehehehe ik nietquote:Op maandag 6 oktober 2008 07:28 schreef vamperotica het volgende:
Mogguh....
Ik wil de deken over mn kop trekken en pas weer wakker worden als het lente wordt...( Of eventjes als er een dik pak sneeuw ligt)
Winterslaap...Heerlijk!!
Past er ff iemand op mn kids voor zolang?
Dank U.
Hoiquote:Op maandag 6 oktober 2008 09:16 schreef AKnynke het volgende:
zo. nu moet ik mezelf aan het werk zetten, en dat vind ik maar lastig!
Oh, dat ken ik. Let je een paar dagen héél goed op, gaat er níks af. En als je je te barsten vreet ben je ineens een halve kilo kwijtquote:Op maandag 6 oktober 2008 09:16 schreef Laureline het volgende:
Ik heb een pesthumeur. Gisteren manmoedig van de fles wijn afgebleven, maar braaf spa rood met beetje grapefruitsap erin gedronken 's avonds. Dus ik dacht vanochtend: ha, kijken wat mijn beloning is! Kijk ik op de weegschaal: 63,1.Terwijl ik vorige week al op 62,5 zat!
Grrrr. En ik dacht nog wel de 61 in zicht te krijgen deze week. Is dat normaal, dat 'geschommel' in gewicht? Ik had echt nog geen aardbei op...
Op de echte weegschaal heb ik ook al een tijdje niet meer gestaan, doe ik wel weer als ik niet meer ongesteld benquote:Op maandag 6 oktober 2008 09:36 schreef vamperotica het volgende:
* vamperotica durft al een tijdje niet meer op de weegschaal te gaan staan!
quote:Op maandag 6 oktober 2008 09:20 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hoi. Hoe was het in Stockholm met de Duitser je vriendje?
.
Ongeloofelijk maar waar, binnen 3 minuten geregeld wat geregeld moest worden met de ib-groep! Ik sta helemaal versteld!quote:Op maandag 6 oktober 2008 09:39 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Dat was super tof! Heb jij al woord uit amersfoort? (Ha, dat rijmt!)
Blegh, geen zin om te gaan studeren. Eerst maar eens de ib-groep bellen, en me dan eens proberen in te schrijven bij de migratiedienst hier!
cinnamongirl en aventura zijn ook blauw!quote:Op maandag 6 oktober 2008 10:25 schreef Goodbye het volgende:
We hebben maar één blauwe vrouw voor je in de aanbieding
Nou dat ligt er een beetje aanquote:Op maandag 6 oktober 2008 10:22 schreef kraaksandaal het volgende:
Of heb ik nu definitief mijn glazen ingegooit?
Ohja. Net wakker enzoquote:Op maandag 6 oktober 2008 10:27 schreef conleche het volgende:
[..]
cinnamongirl en aventura zijn ook blauw!
Nee. Hopelijk vanavond nog en anders morgen.quote:Op maandag 6 oktober 2008 09:39 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Dat was super tof! Heb jij al woord uit amersfoort? (Ha, dat rijmt!)
Mensen die werkwoorden verkeerd vervoegen doen het sowieso niet voor mijquote:Op maandag 6 oktober 2008 10:22 schreef kraaksandaal het volgende:
Of heb ik nu definitief mijn glazen ingegooit?
Wow!!quote:Op maandag 6 oktober 2008 10:24 schreef Goodbye het volgende:
Vanmorgen 56.6 op de weegschaal!Zal wel een toevallig duik naar onder zijn, maar het is echt fijn dat je dat na een week bikkelen op de weegschaal ziet staan! Toen ik me vorige week woog was ik 58.4 kilo.
quote:Op maandag 6 oktober 2008 10:34 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Mensen die werkwoorden verkeerd vervoegen doen het sowieso niet voor mij
Nee, ik zal nog eens even kijken of ik mezelf ook aan het lijstje kan toevoegen! Ik ben 1.63, da's niet echt chantabele dirt hequote:Op maandag 6 oktober 2008 10:34 schreef conleche het volgende:
[..]
Wow!!![]()
Hoe lang ben je? Je staat niet in het lijstje en je zal het vast al eens hebben verteld, maar ik onthou in ttt mijn reputatie niet alles. (eigenlijk alleen de chantabele dirt)
Oeh, spannend, ik hoop dat het wat wordt!quote:Op maandag 6 oktober 2008 10:33 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee. Hopelijk vanavond nog en anders morgen.
* Viking84 zit in spanning.
Ik denk nergens anders aan vandaagquote:Op maandag 6 oktober 2008 10:36 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oeh, spannend, ik hoop dat het wat wordt!
Ach, alles heeft z'n voor- en nadelen. Ik juich wel met je mee als je ergens blij om bentquote:Op maandag 6 oktober 2008 10:39 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik denk nergens anders aan vandaag. Probeer de hele tijd te beredeneren waarom ik het wel moet worden of waarom juist niet. Gekmakend, want ik heb er toch geen invloed meer op. Verder probeer ik reëel te blijven: als het niet doorgaat is dat jammer, maar helaas pindakaas. Er komt wel weer een nieuwe kans. Plus: dan kan ik hier nog even blijven wonen en dat is ongeveer de helft goedkoper
.
Gezelligquote:
Oh nee joh, het valt reuze mee hoor!quote:Op maandag 6 oktober 2008 10:47 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Gezellig![]()
Kunnen we iets doen om je op te vrolijken?![]()
Hier ook, ben er nog steeds manisch depressief vanquote:Op maandag 6 oktober 2008 10:58 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
't Is enkel dat zo'n weekend er hard inhakt, tegenwoordig
Taartjesquote:Op maandag 6 oktober 2008 10:58 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Oh nee joh, het valt reuze mee hoor!'t Is enkel dat zo'n weekend er hard inhakt, tegenwoordig
Vanavond ga ik rijsttaartjes maken met gerookte mozzarella en gegrillde aubergine
je wordt oud joh, CF!quote:Op maandag 6 oktober 2008 10:58 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Oh nee joh, het valt reuze mee hoor!'t Is enkel dat zo'n weekend er hard inhakt, tegenwoordig
Vanavond ga ik rijsttaartjes maken met gerookte mozzarella en gegrillde aubergine
Ja. En?quote:Op maandag 6 oktober 2008 10:20 schreef kraaksandaal het volgende:
Is dit het topic waar alle blauwe vrouwen op Fok zitten?
Ja, dat weet ik dus nog niet. Ik heb het in een restaurantje in rome gegeten en ga het nu namaken. Rijst met wat oregano enzo (en ik doe er ook wat tomaat door) in een gezellig vormpje in de oven, denk ik. Aubergine erover, een lik pesto ernaast. I'll keep you posted.quote:Op maandag 6 oktober 2008 11:14 schreef AKnynke het volgende:
[..]
je wordt oud joh, CF!
Zeg, zou je eens een receptje willen plaatsen van die rijsttaartjes? Klinkt namelijk perfect vegetarisch!
Wat liefquote:Op maandag 6 oktober 2008 11:17 schreef AKnynke het volgende:
oh, en ik word net heel blij van een email van m'n professor. Ben bezig een paper aan het schrijven over een vrij nieuw onderwerp, en heb problemen met het vinden van literatuur die m'n argument zou kunnen ondersteunen. Heeft hij heel erg uitgebreid voor me gezocht, en een 6-tal artikelen gevonden, en met link en al in de email geplaatst!
quote:Op maandag 6 oktober 2008 12:44 schreef Vivi het volgende:
Eyecandy!
http://amyatlas.com/index.php/main/portfolio/
Dat vergeten tussendoortje intrigeert me, vast geen soepstengelquote:Op maandag 6 oktober 2008 12:53 schreef vamperotica het volgende:
Mijn lijstje...
O: yoghurt met lijnzaad en zemelen
T: vergeten
L: 2 stengels bleekselderij, 2 gekookte eitjes, wat komkommer en wat spinazie
L: nootjes denk
D: broccoli met een stukkie zalm
'vergeten' tussendoortjequote:Op maandag 6 oktober 2008 13:10 schreef conleche het volgende:
[..]
Dat vergeten tussendoortje intrigeert me, vast geen soepstengel![]()
Ik ben deze maandag goed begonnen:
O: gekookt eitje, plakje ham en 10 gram 30+ kaas extra gerijpt.
L: 63 gram garnalenstaarten met geblancheerde bloemkool, broccoli en worteltjes met dip van 15 gram zure light mayo, 5 gram ketchup en veel peper.
Ik ga nu naar de winkel voor kwark en fruit. Eigenlijk wil ik alleen meloen en rood fruit eten zoals aardbeien, maar dat seizoen begint nu toch echt af te lopen, ik had laatst zo'n bakje meloensalade, nou je kon er de ruiten van de Nederlandse bank mee ingooien...
Ik zou stante pede ontslag nemen en haar een knal voor d'r kop geven, wat een hoer!quote:Op maandag 6 oktober 2008 13:10 schreef Anosmie het volgende:
Mijn humeur is ook om op te schieten. Ben vanochtend na binnenkomst op kantoor een beetje ontploft.
Ik was afgelopen week ziek en mijn manager heeft die tijd heeeeel nuttig gebruikt door mijn kastje uit te mesten. De complete inhoud is tot op de bladzijde nagelopen. Vervolgens heeft ze op elk papiertje / boekje / dingetje een post-it geplakt met commentaar (Waarom bewaar je dit? Weggooien svp! en Status? en Rommel, kan weg! en oe, en mn least favo: Wat is dit? Uitleg svp!) en de hele bups lag op mijn bureau. Ik ben godverdomme een uur bezig geweest met post-its verscheuren, mapjes te splitsen en mn archief weer op orde te krijgen.![]()
Daarna wilde ik mn pc opstarten.. Hebben ze mn wachtwoord gewijzigd. Want 'ze moesten in mn mail'. Erm.. ten eerste: Waarom moest je in mijn mail en ten tweede: heb je toevallig t weekend polio opgelopen zodat je me niet kan bellen om mn wachtwoord te vragen??
Is mn mailbox ook 'opgeruimd'. Die muts heeft mail gewist, mailtjes gemarkeert, en alles, alles, alles gelezen. Ik heb niks te verbergen, maar een mailtje die ik heb verstuurd aan mij doorsturen voorzien van commentaar... ik heb echt een stoomhoofd! Iik heb ooit ergens in mei 1 mailtje verstuurd aan in vriendinnetje ivm onze sportdate die niet door kon gaan..: Beste Anos, uit principe vertuur ik geen privémal vanaf mijn werkadres. Maar dat is mijn persoonlijke mening en iedereen regelt dit anders. Kan je er echter wel voor zorgen dat je dergelijke mail alleen in eigen tijd verstuurd? Aan het tijdstip van verzenden kan ik afleiden dat je dit buiten je pauze om heb verstuurd. Die mail is van mei en zat in mn verzonden items..
Jezus friggin' Maria. Je zou toch denken dat je als manager genoeg te doen hebt op een dag. Maar blijkbaar heeft ze tijd over.
quote:
Ik vind dat zo knap als mensen puur op smaak iets kunnen nabouwen. Ik heb daar zo geen aanleg voor. Bij mij wordt het altijd iets van: Nou, alle kleurtjes kloppen... mmm.. wat mis ik toch?quote:Op maandag 6 oktober 2008 11:20 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik dus nog niet. Ik heb het in een restaurantje in rome gegeten en ga het nu namaken. Rijst met wat oregano enzo (en ik doe er ook wat tomaat door) in een gezellig vormpje in de oven, denk ik. Aubergine erover, een lik pesto ernaast. I'll keep you posted.
sjeesis. Ik zou serieus heel snel opzoek gaan naar een nieuwe baan, als je manager je zo behandelt. Een beetje vertrouwen lijkt me wel vrij belangrijk zodat je je werk zelfstandig kunt doen!quote:Op maandag 6 oktober 2008 13:10 schreef Anosmie het volgende:
Mijn humeur is ook om op te schieten. Ben vanochtend na binnenkomst op kantoor een beetje ontploft.
Ik was afgelopen week ziek en mijn manager heeft die tijd heeeeel nuttig gebruikt door mijn kastje uit te mesten. De complete inhoud is tot op de bladzijde nagelopen. Vervolgens heeft ze op elk papiertje / boekje / dingetje een post-it geplakt met commentaar (Waarom bewaar je dit? Weggooien svp! en Status? en Rommel, kan weg! en oe, en mn least favo: Wat is dit? Uitleg svp!) en de hele bups lag op mijn bureau. Ik ben godverdomme een uur bezig geweest met post-its verscheuren, mapjes te splitsen en mn archief weer op orde te krijgen.![]()
Daarna wilde ik mn pc opstarten.. Hebben ze mn wachtwoord gewijzigd. Want 'ze moesten in mn mail'. Erm.. ten eerste: Waarom moest je in mijn mail en ten tweede: heb je toevallig t weekend polio opgelopen zodat je me niet kan bellen om mn wachtwoord te vragen??
Is mn mailbox ook 'opgeruimd'. Die muts heeft mail gewist, mailtjes gemarkeert, en alles, alles, alles gelezen. Ik heb niks te verbergen, maar een mailtje die ik heb verstuurd aan mij doorsturen voorzien van commentaar... ik heb echt een stoomhoofd! Iik heb ooit ergens in mei 1 mailtje verstuurd aan in vriendinnetje ivm onze sportdate die niet door kon gaan..: Beste Anos, uit principe vertuur ik geen privémal vanaf mijn werkadres. Maar dat is mijn persoonlijke mening en iedereen regelt dit anders. Kan je er echter wel voor zorgen dat je dergelijke mail alleen in eigen tijd verstuurd? Aan het tijdstip van verzenden kan ik afleiden dat je dit buiten je pauze om heb verstuurd. Die mail is van mei en zat in mn verzonden items..
Jezus friggin' Maria. Je zou toch denken dat je als manager genoeg te doen hebt op een dag. Maar blijkbaar heeft ze tijd over.
ik zou sowieso een formele klacht indienen, nee je hebt niets te verbergen maar dit is echt ongehoord natuurlijk.quote:
Tering hee. Ik zou dus zo weer rechtsomkeert hebben gemaakt en weer naar huis zijn gegaan!quote:Op maandag 6 oktober 2008 13:10 schreef Anosmie het volgende:
Mijn humeur is ook om op te schieten.
Tering!quote:Op maandag 6 oktober 2008 13:10 schreef Anosmie het volgende:
Nou het is duidelijk: heel snel wegwezen daar! Jezus zeg, zo'n bizar verhaal heb ik nog nooit gehoord...quote:Op maandag 6 oktober 2008 13:10 schreef Anosmie het volgende:
Ik wil ook wel tipsquote:Op maandag 6 oktober 2008 13:15 schreef Liejannuh het volgende:
Als je tips wilt om gevonden te worden op Monsterboard, dan hoor ik het wel.
Ieeh! Dat mens kan zo bij de Gestapo! Ik heb nog nooit een vaste baan gehad, maar dit lijkt me echt niet normaal, zo'n soort stiptheidsactie. Doet me denken aan op de basisschool, dat de juf dan de laatjes nagaat van iedereen of ze wel opgeruimd zijnquote:Op maandag 6 oktober 2008 13:10 schreef Anosmie het volgende:
...horrorverhaal...
Ik zou een andere baan gaan zoeken als ik zo'n baas had.quote:Op maandag 6 oktober 2008 13:10 schreef Anosmie het volgende:
Ja, dat dus. Holy mac, dat doe je toch niet? IN JE MAILBOX??? IN AL JE LAATJES???quote:Op maandag 6 oktober 2008 13:13 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik zou stante pede ontslag nemen en haar een knal voor d'r kop geven, wat een hoer!
quote:Op maandag 6 oktober 2008 13:13 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik zou stante pede ontslag nemen en haar een knal voor d'r kop geven, wat een hoer!
Oh, maar er mislukt ook best weleens iets hoor, met dat soort experimentenquote:Op maandag 6 oktober 2008 13:13 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Ik vind dat zo knap als mensen puur op smaak iets kunnen nabouwen. Ik heb daar zo geen aanleg voor. Bij mij wordt het altijd iets van: Nou, alle kleurtjes kloppen... mmm.. wat mis ik toch?
Tuurlijk!quote:Op maandag 6 oktober 2008 13:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik wil ook wel tips. Of spui je die niet op Fok? Ik word tot nu toe vooral benaderd door uitzendbureaus die namens banken callcentermedewerkers zoeken
.
Ik heb een uitnodiging gekregen voor een gesprek voor a.s. donderdag. Toevallig niet?quote:Op maandag 6 oktober 2008 13:15 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Tering!Staat je functioneringsgesprek toevallig in de planning? Of is je relatie met je manager uberhaupt al niet zo goed?
Heb je al sollicitaties lopen? Als je tips wilt om gevonden te worden op Monsterboard, dan hoor ik het wel.
En, vergeet niet al je cursussen enzo erop te zetten!quote:Op maandag 6 oktober 2008 13:24 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Tuurlijk!
Je moet uitgebreid zijn in je CV. Zet de vakken van je studie erop, zet een duidelijke omschrijving van alle functies die je hebt gedaan op je CV, schrijf alle programma's waar je ervaring mee hebt uit en wees niet bang om je CV lang te maken. Zet in je CV ook een algemeen verhaal met je competenties en wat je wilt.
Zoeken op Monsterboard wordt gedaan op basis van zoektermen. Als ik iemand zoek voor een functie waarbij Access bijvoorbeeld belangrijk is, vind ik je wel als je Access in je CV hebt staan, maar niet als je MS Office erin hebt staan. Je moet natuurlijk geen hele epistels in je CV gooien, maar het is helemaal geen probleem om uitgebreid te zijn in je CV op Monsterboard.
Zo een vrouw wil ik ook thuis.quote:Op maandag 6 oktober 2008 13:24 schreef k_i_m het volgende:
Wij wijzigen echt NOOIT wachtwoorden van mensen omdat een manager "even in de mail moet". Dan mogen ze de persoon zelf laten bellen, en dán kijken wij of we het veranderen.
Volgens de afdeling automatisering hebben ze hier geen 'protocol' voor dat soort dingen. Toen brieste ik dat ik geen protocol nodig had omdat mijn privacy door de NL wet wordt beschermd. En dat dit dus niet mag.quote:Op maandag 6 oktober 2008 13:24 schreef k_i_m het volgende:
Wij wijzigen echt NOOIT wachtwoorden van mensen omdat een manager "even in de mail moet". Dan mogen ze de persoon zelf laten bellen, en dán kijken wij of we het veranderen.
Ik zal eens even navragen hoe dat zit, protocol of niet. Want volgens mij mag het gewoon niet. Je mailbox is "prive bezit". Jij bent ervoor verantwoordelijk, dus jij bent ook de enige met toestemming voor wijzigingen etc.quote:Op maandag 6 oktober 2008 13:31 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Volgens de afdeling automatisering hebben ze hier geen 'protocol' voor dat soort dingen. Toen brieste ik dat ik geen protocol nodig had omdat mijn privacy door de NL wet wordt beschermd. En dat dit dus niet mag.
Nu gaan ze protocol maken omdat ze mijn manager ook stom vinden.
Maar evenzo.. schaap - put enzo..
Ze is zwanger. Zou dat een excuus zijn?quote:Op maandag 6 oktober 2008 13:29 schreef Tinkepink het volgende:Anosmie, niet te geloven dit verhaal
Waren er vooraf al tekenen dat je manager zo raar zou gaan doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |