abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62167069
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 10:33 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Nee. Hopelijk vanavond nog en anders morgen.
* Viking84 zit in spanning.
Oeh, spannend, ik hoop dat het wat wordt!
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  maandag 6 oktober 2008 @ 10:39:47 #52
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62167143
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 10:36 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Oeh, spannend, ik hoop dat het wat wordt!
Ik denk nergens anders aan vandaag . Probeer de hele tijd te beredeneren waarom ik het wel moet worden of waarom juist niet. Gekmakend, want ik heb er toch geen invloed meer op. Verder probeer ik reëel te blijven: als het niet doorgaat is dat jammer, maar helaas pindakaas. Er komt wel weer een nieuwe kans. Plus: dan kan ik hier nog even blijven wonen en dat is ongeveer de helft goedkoper .
Niet meer actief op Fok!
pi_62167175
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 10:39 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik denk nergens anders aan vandaag . Probeer de hele tijd te beredeneren waarom ik het wel moet worden of waarom juist niet. Gekmakend, want ik heb er toch geen invloed meer op. Verder probeer ik reëel te blijven: als het niet doorgaat is dat jammer, maar helaas pindakaas. Er komt wel weer een nieuwe kans. Plus: dan kan ik hier nog even blijven wonen en dat is ongeveer de helft goedkoper .
Ach, alles heeft z'n voor- en nadelen. Ik juich wel met je mee als je ergens blij om bent

Over pindakaas gesproken, ik heb me zonet aan m'n eerste boterham pindakaas in jaren gewaagd! Best te eten, in gedachte houdend dat het supergezond is
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_62167234
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 10:34 schreef Viking84 het volgende:

[..]

wat ben je streng vandaag!
Klotehumeur
pi_62167315
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 10:44 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Klotehumeur
Gezellig

Kunnen we iets doen om je op te vrolijken?
pi_62167596
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 10:47 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Gezellig

Kunnen we iets doen om je op te vrolijken?
Oh nee joh, het valt reuze mee hoor! 't Is enkel dat zo'n weekend er hard inhakt, tegenwoordig

Vanavond ga ik rijsttaartjes maken met gerookte mozzarella en gegrillde aubergine
  maandag 6 oktober 2008 @ 11:01:33 #57
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_62167665
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 10:58 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

't Is enkel dat zo'n weekend er hard inhakt, tegenwoordig
Hier ook, ben er nog steeds manisch depressief van .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_62167742
mogge
Ja doei.
pi_62167779
quote:

[..]

Oh nee joh, het valt reuze mee hoor! 't Is enkel dat zo'n weekend er hard inhakt, tegenwoordig

Vanavond ga ik rijsttaartjes maken met gerookte mozzarella en gegrillde aubergine
Taartjes

Ookal klinken die van jou eigenlijk een stuk lekkerder dan een gewoon stuk taart
  maandag 6 oktober 2008 @ 11:14:44 #60
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_62168011
quote:

[..]

je wordt oud joh, CF!

Zeg, zou je eens een receptje willen plaatsen van die rijsttaartjes? Klinkt namelijk perfect vegetarisch!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  maandag 6 oktober 2008 @ 11:17:50 #61
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_62168099
oh, en ik word net heel blij van een email van m'n professor. Ben bezig een paper aan het schrijven over een vrij nieuw onderwerp, en heb problemen met het vinden van literatuur die m'n argument zou kunnen ondersteunen. Heeft hij heel erg uitgebreid voor me gezocht, en een 6-tal artikelen gevonden, en met link en al in de email geplaatst!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_62168114
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 10:20 schreef kraaksandaal het volgende:
Is dit het topic waar alle blauwe vrouwen op Fok zitten?
Ja. En?
pi_62168142
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 11:14 schreef AKnynke het volgende:

[..]

je wordt oud joh, CF!

Zeg, zou je eens een receptje willen plaatsen van die rijsttaartjes? Klinkt namelijk perfect vegetarisch!
Ja, dat weet ik dus nog niet. Ik heb het in een restaurantje in rome gegeten en ga het nu namaken. Rijst met wat oregano enzo (en ik doe er ook wat tomaat door) in een gezellig vormpje in de oven, denk ik. Aubergine erover, een lik pesto ernaast. I'll keep you posted.
pi_62168364
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 10:44 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Klotehumeur
Dat zijn de beste op een maandag
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  maandag 6 oktober 2008 @ 12:00:19 #65
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62169194
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 11:17 schreef AKnynke het volgende:
oh, en ik word net heel blij van een email van m'n professor. Ben bezig een paper aan het schrijven over een vrij nieuw onderwerp, en heb problemen met het vinden van literatuur die m'n argument zou kunnen ondersteunen. Heeft hij heel erg uitgebreid voor me gezocht, en een 6-tal artikelen gevonden, en met link en al in de email geplaatst!
Wat lief . Zo'n professor had ik ook. Ik vond het wel iets minder dat 'ie pas met die extra artikelen aan kwam zetten toen ik het theoretische gedeelte al bijna afgerond had .
Niet meer actief op Fok!
  maandag 6 oktober 2008 @ 12:44:27 #66
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_62170380
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_62170469
Ook klotehumeur. Zo erg dat mijn zakenpartner me naar huis heeft gestuurd!
Nu ga ik maar naar het bos met mijn roedel.

Lijstje van vandaag:
O: magere kwark, muesli zonder suiker, aardbeien, peer
T: 2 cracottes met runderrookvlees
L: neem ik mee naar het bos: meergranen boterhammen met pindakaas

D: een soort van kippenstoofpotje met kastanjechampignons, spruitjes er bij.
pi_62170492
quote:
Hemel, wat ontzettend fancy
pi_62170572
Oh ja, mijn lijstje.

O: 2 crackers met jam
T: smoothie bosvruchten/yoghurt
L: 2 bolletjes met tzatziki
T: hazelnoten
T: peer
D: rijsttaartjes met aubergine en mozzarella (gerookte ) met verse pesto en een salade. En een groot glas wijn
pi_62170637
Mijn lijstje...
O: yoghurt met lijnzaad en zemelen
T: vergeten
L: 2 stengels bleekselderij, 2 gekookte eitjes, wat komkommer en wat spinazie
L: nootjes denk
D: broccoli met een stukkie zalm
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  maandag 6 oktober 2008 @ 13:08:55 #71
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_62170967
Mijn lijstje:
O: halfvolle melk, weetabix
T: twee gebakken eieren
T: schaaltje magere kwark
L: 2 bruine boterhammen + pompoensoep + schaaltje magere yoghurt
T: heel klein stukje taart
T: kiwi
D: weet ik nog niet. Iets makkelijks.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_62170987
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 12:53 schreef vamperotica het volgende:
Mijn lijstje...
O: yoghurt met lijnzaad en zemelen
T: vergeten
L: 2 stengels bleekselderij, 2 gekookte eitjes, wat komkommer en wat spinazie
L: nootjes denk
D: broccoli met een stukkie zalm
Dat vergeten tussendoortje intrigeert me, vast geen soepstengel

Ik ben deze maandag goed begonnen:

O: gekookt eitje, plakje ham en 10 gram 30+ kaas extra gerijpt.
L: 63 gram garnalenstaarten met geblancheerde bloemkool, broccoli en worteltjes met dip van 15 gram zure light mayo, 5 gram ketchup en veel peper.

Ik ga nu naar de winkel voor kwark en fruit. Eigenlijk wil ik alleen meloen en rood fruit eten zoals aardbeien, maar dat seizoen begint nu toch echt af te lopen, ik had laatst zo'n bakje meloensalade, nou je kon er de ruiten van de Nederlandse bank mee ingooien...
  maandag 6 oktober 2008 @ 13:10:17 #73
41427 Anosmie
G.R.A.S.002
pi_62170999
Mijn humeur is ook om op te schieten. Ben vanochtend na binnenkomst op kantoor een beetje ontploft.
Ik was afgelopen week ziek en mijn manager heeft die tijd heeeeel nuttig gebruikt door mijn kastje uit te mesten. De complete inhoud is tot op de bladzijde nagelopen. Vervolgens heeft ze op elk papiertje / boekje / dingetje een post-it geplakt met commentaar (Waarom bewaar je dit? Weggooien svp! en Status? en Rommel, kan weg! en oe, en mn least favo: Wat is dit? Uitleg svp!) en de hele bups lag op mijn bureau. Ik ben godverdomme een uur bezig geweest met post-its verscheuren, mapjes te splitsen en mn archief weer op orde te krijgen.

Daarna wilde ik mn pc opstarten.. Hebben ze mn wachtwoord gewijzigd. Want 'ze moesten in mn mail'. Erm.. ten eerste: Waarom moest je in mijn mail en ten tweede: heb je toevallig t weekend polio opgelopen zodat je me niet kan bellen om mn wachtwoord te vragen??
Is mn mailbox ook 'opgeruimd'. Die muts heeft mail gewist, mailtjes gemarkeert, en alles, alles, alles gelezen. Ik heb niks te verbergen, maar een mailtje die ik heb verstuurd aan mij doorsturen voorzien van commentaar... ik heb echt een stoomhoofd! Iik heb ooit ergens in mei 1 mailtje verstuurd aan in vriendinnetje ivm onze sportdate die niet door kon gaan..: Beste Anos, uit principe vertuur ik geen privémal vanaf mijn werkadres. Maar dat is mijn persoonlijke mening en iedereen regelt dit anders. Kan je er echter wel voor zorgen dat je dergelijke mail alleen in eigen tijd verstuurd? Aan het tijdstip van verzenden kan ik afleiden dat je dit buiten je pauze om heb verstuurd. Die mail is van mei en zat in mn verzonden items..

Jezus friggin' Maria. Je zou toch denken dat je als manager genoeg te doen hebt op een dag. Maar blijkbaar heeft ze tijd over.
Fok!bejaarde
  maandag 6 oktober 2008 @ 13:10:38 #74
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62171009
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 13:10 schreef conleche het volgende:

[..]

Dat vergeten tussendoortje intrigeert me, vast geen soepstengel

Ik ben deze maandag goed begonnen:

O: gekookt eitje, plakje ham en 10 gram 30+ kaas extra gerijpt.
L: 63 gram garnalenstaarten met geblancheerde bloemkool, broccoli en worteltjes met dip van 15 gram zure light mayo, 5 gram ketchup en veel peper.

Ik ga nu naar de winkel voor kwark en fruit. Eigenlijk wil ik alleen meloen en rood fruit eten zoals aardbeien, maar dat seizoen begint nu toch echt af te lopen, ik had laatst zo'n bakje meloensalade, nou je kon er de ruiten van de Nederlandse bank mee ingooien...
'vergeten' tussendoortje .
Niet meer actief op Fok!
pi_62171073
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 13:10 schreef Anosmie het volgende:
Mijn humeur is ook om op te schieten. Ben vanochtend na binnenkomst op kantoor een beetje ontploft.
Ik was afgelopen week ziek en mijn manager heeft die tijd heeeeel nuttig gebruikt door mijn kastje uit te mesten. De complete inhoud is tot op de bladzijde nagelopen. Vervolgens heeft ze op elk papiertje / boekje / dingetje een post-it geplakt met commentaar (Waarom bewaar je dit? Weggooien svp! en Status? en Rommel, kan weg! en oe, en mn least favo: Wat is dit? Uitleg svp!) en de hele bups lag op mijn bureau. Ik ben godverdomme een uur bezig geweest met post-its verscheuren, mapjes te splitsen en mn archief weer op orde te krijgen.

Daarna wilde ik mn pc opstarten.. Hebben ze mn wachtwoord gewijzigd. Want 'ze moesten in mn mail'. Erm.. ten eerste: Waarom moest je in mijn mail en ten tweede: heb je toevallig t weekend polio opgelopen zodat je me niet kan bellen om mn wachtwoord te vragen??
Is mn mailbox ook 'opgeruimd'. Die muts heeft mail gewist, mailtjes gemarkeert, en alles, alles, alles gelezen. Ik heb niks te verbergen, maar een mailtje die ik heb verstuurd aan mij doorsturen voorzien van commentaar... ik heb echt een stoomhoofd! Iik heb ooit ergens in mei 1 mailtje verstuurd aan in vriendinnetje ivm onze sportdate die niet door kon gaan..: Beste Anos, uit principe vertuur ik geen privémal vanaf mijn werkadres. Maar dat is mijn persoonlijke mening en iedereen regelt dit anders. Kan je er echter wel voor zorgen dat je dergelijke mail alleen in eigen tijd verstuurd? Aan het tijdstip van verzenden kan ik afleiden dat je dit buiten je pauze om heb verstuurd. Die mail is van mei en zat in mn verzonden items..

Jezus friggin' Maria. Je zou toch denken dat je als manager genoeg te doen hebt op een dag. Maar blijkbaar heeft ze tijd over.
Ik zou stante pede ontslag nemen en haar een knal voor d'r kop geven, wat een hoer!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')