Gheyl!!quote:Op zondag 5 oktober 2008 23:47 schreef motorbloempje het volgende:
whihi
even een evil foto voor het slapengaan:
[ afbeelding ]
Nou vooruit, met een ode aan Mobloquote:Op zondag 5 oktober 2008 23:53 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Je laatste post wissen is gemeen
Oke dan dit keer geen OP
Ik vroeg me al af waarom het topic maar 299 posts had en toch dicht was.quote:Op zondag 5 oktober 2008 23:53 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Je laatste post wissen is gemeen
Oke dan dit keer geen OP
Bwehehehe ik nietquote:Op maandag 6 oktober 2008 07:28 schreef vamperotica het volgende:
Mogguh....
Ik wil de deken over mn kop trekken en pas weer wakker worden als het lente wordt...( Of eventjes als er een dik pak sneeuw ligt)
Winterslaap...Heerlijk!!
Past er ff iemand op mn kids voor zolang?
Dank U.
Hoiquote:Op maandag 6 oktober 2008 09:16 schreef AKnynke het volgende:
zo. nu moet ik mezelf aan het werk zetten, en dat vind ik maar lastig!
Oh, dat ken ik. Let je een paar dagen héél goed op, gaat er níks af. En als je je te barsten vreet ben je ineens een halve kilo kwijtquote:Op maandag 6 oktober 2008 09:16 schreef Laureline het volgende:
Ik heb een pesthumeur. Gisteren manmoedig van de fles wijn afgebleven, maar braaf spa rood met beetje grapefruitsap erin gedronken 's avonds. Dus ik dacht vanochtend: ha, kijken wat mijn beloning is! Kijk ik op de weegschaal: 63,1.Terwijl ik vorige week al op 62,5 zat!
Grrrr. En ik dacht nog wel de 61 in zicht te krijgen deze week. Is dat normaal, dat 'geschommel' in gewicht? Ik had echt nog geen aardbei op...
Op de echte weegschaal heb ik ook al een tijdje niet meer gestaan, doe ik wel weer als ik niet meer ongesteld benquote:Op maandag 6 oktober 2008 09:36 schreef vamperotica het volgende:
* vamperotica durft al een tijdje niet meer op de weegschaal te gaan staan!
quote:Op maandag 6 oktober 2008 09:20 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hoi. Hoe was het in Stockholm met de Duitser je vriendje?
.
Ongeloofelijk maar waar, binnen 3 minuten geregeld wat geregeld moest worden met de ib-groep! Ik sta helemaal versteld!quote:Op maandag 6 oktober 2008 09:39 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Dat was super tof! Heb jij al woord uit amersfoort? (Ha, dat rijmt!)
Blegh, geen zin om te gaan studeren. Eerst maar eens de ib-groep bellen, en me dan eens proberen in te schrijven bij de migratiedienst hier!
cinnamongirl en aventura zijn ook blauw!quote:Op maandag 6 oktober 2008 10:25 schreef Goodbye het volgende:
We hebben maar één blauwe vrouw voor je in de aanbieding
Nou dat ligt er een beetje aanquote:Op maandag 6 oktober 2008 10:22 schreef kraaksandaal het volgende:
Of heb ik nu definitief mijn glazen ingegooit?
Ohja. Net wakker enzoquote:Op maandag 6 oktober 2008 10:27 schreef conleche het volgende:
[..]
cinnamongirl en aventura zijn ook blauw!
Nee. Hopelijk vanavond nog en anders morgen.quote:Op maandag 6 oktober 2008 09:39 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Dat was super tof! Heb jij al woord uit amersfoort? (Ha, dat rijmt!)
Mensen die werkwoorden verkeerd vervoegen doen het sowieso niet voor mijquote:Op maandag 6 oktober 2008 10:22 schreef kraaksandaal het volgende:
Of heb ik nu definitief mijn glazen ingegooit?
Wow!!quote:Op maandag 6 oktober 2008 10:24 schreef Goodbye het volgende:
Vanmorgen 56.6 op de weegschaal!Zal wel een toevallig duik naar onder zijn, maar het is echt fijn dat je dat na een week bikkelen op de weegschaal ziet staan! Toen ik me vorige week woog was ik 58.4 kilo.
quote:Op maandag 6 oktober 2008 10:34 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Mensen die werkwoorden verkeerd vervoegen doen het sowieso niet voor mij
Nee, ik zal nog eens even kijken of ik mezelf ook aan het lijstje kan toevoegen! Ik ben 1.63, da's niet echt chantabele dirt hequote:Op maandag 6 oktober 2008 10:34 schreef conleche het volgende:
[..]
Wow!!![]()
Hoe lang ben je? Je staat niet in het lijstje en je zal het vast al eens hebben verteld, maar ik onthou in ttt mijn reputatie niet alles. (eigenlijk alleen de chantabele dirt)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |