Platje?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:10 schreef Bullet-tooth het volgende:
In de dezelfde categorie: Platje nam de bal bewust met de hand mee.
Platje.....
Dan zijn we het 100% eens.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:06 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja ik bedoelde dat het vanuit de herhaling duidelijk een handsbal was (dus geen twijfel mogelijk) maar dat de scheids het nooit gezien kon hebben als hij recht achter Bakkal stond.
Speler van Volendam, scoorde vanavond de 1-0 tegen WII na de bal met de hand beroerd te hebben.quote:
...wat ie na de wedstrijd ook eerlijk toegaf.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:14 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Speler van Volendam, scoorde vanavond de 1-0 tegen WII na de bal met de hand beroerd te hebben.
Niks gezien, maar wel gehoord over een goal van Sparta met een buitenspelluchtje?quote:Op zaterdag 1 november 2008 12:08 schreef RayMania het volgende:
Waren er deze week nog dwalingen? Heb eigenlijk niets gezien, op Ajax na.
En die rode kaart voor Oleguer was natuurlijk gewoonweg te licht.quote:Op zaterdag 1 november 2008 12:11 schreef denthemen het volgende:
Alvast voor vanavond: Die 1-0 was buitenspel en KJH had toch echt wel die pingel moeten hebben
Inderdaad, het enige goeie daaraan was dat N'Kufo de gracht in vloogquote:Op zaterdag 1 november 2008 12:27 schreef Prosac het volgende:
[..]
En die rode kaart voor Oleguer was natuurlijk gewoonweg te licht.
Bij twijfel de aanvallende club voordeel, werd idd niet gegeven. Meerdere malen aan beide kanten. Voordeel situatie in de 2de helft die niet gegeven wordt. Werd die dat wel stond Urby alleen voor de keeper. Doet overigens niet zo veel af van een prima wedstrijd val Luinge. zeg ik ook niet vaak.quote:Op zondag 2 november 2008 11:44 schreef RayMania het volgende:
Luinge plus assistenten zaten er een aantal keer naast wat buitenspel betreft, maar verder weinig dingen gezien.
quote:Op zondag 2 november 2008 09:05 schreef sjimz het volgende:
Kolkka slaat tegen Sep de Roover maar krijgt wel de vrije trap mee
Duurt wel lang zeg.......quote:Op maandag 27 oktober 2008 09:54 schreef Scorpie het volgende:
[..]
We wachten nog steeds het vooronderzoek af
En heeft dit zelf toegegeven...quote:Op zondag 2 november 2008 16:59 schreef sjimz het volgende:
Platje was vandaag ook weer met zijn handen bezig.
Althans zo zag het er uit bij de 1-0 voor Volendam.
Nu snap ik tquote:Op zondag 2 november 2008 17:03 schreef Prosac het volgende:
Belgische scheidsrechters, toch mooi dat uitwisselingsprogramma, even duidelijk maken dat het NOG slechter kan.
Welke dwalingen heeft hij dan gemaakt?quote:Op maandag 3 november 2008 15:30 schreef Lamzak_ het volgende:
Luinge was niet briljant aan het fluiten, eerste helft waardeloos, tweede helft beter.
Allebei hadden ze rood moeten hebben, en zeker die van hofland van ik donkerrood, een tackle ala Taylor tegen Eduardo, schande.quote:Op zondag 9 november 2008 22:05 schreef Jasza het volgende:
Braamhaar 2x, 1x Cornelisse en die van Hofland was helemaal erg, lompe kutspeler is het toch ook.
Inderdaad, allebei was het rood.quote:Op zondag 9 november 2008 22:12 schreef Mr_DG het volgende:
[..]
Allebei hadden ze rood moeten hebben, en zeker die van hofland van ik donkerrood, een tackle ala Taylor tegen Eduardo, schande.
Dat dus.quote:Op zondag 9 november 2008 22:19 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Inderdaad, allebei was het rood.
Jammer dat ze dan weer geel krijgen, dan is er niets tegen te doen.
was al geel, kan niet verder bestraft worden daardoor.quote:Op zondag 9 november 2008 22:40 schreef Mr_DG het volgende:
En ook raar dat je niks meer hoort van die karatetrap van Hofs in de rug van Heubach, vond ik ook te gek voor woorden.
Die van Buttner vond ik minder overtuigend dan die van Berg eigenlijk.quote:Op zondag 9 november 2008 23:54 schreef sjimz het volgende:
Die elleboog van Berg en van Butner mochten ook wel een rood prentje krijgen.
Die was echt smerig.quote:Op zondag 9 november 2008 22:43 schreef fanneke het volgende:
[..]
Dat dus.
...verder kwam Hofs gisteravond goed weg met geel na zijn twee-benige tackle.
En Väyrynen kreeg vandaag niet eens geel na zijn tackle op Immers.
Ik vond 't eigenlijk wel terecht. Hij wordt dan wel lichtjes aangeraakt, maar als je ziet hoe 'ie voorover valt (met die rare handjes van 'm erbij), dan gaat 'ie gewoon alleen naar de grond voor de penalty en niet omdat 'ie niet anders kan.quote:
Ik denk dat ik afgelopen weekend een stuk of 8 schwalbes heb gezien, en slechts 1 gele kaart...rara wie krijgt hem weer.quote:Op maandag 10 november 2008 10:29 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ik vond 't eigenlijk wel terecht. Hij wordt dan wel lichtjes aangeraakt, maar als je ziet hoe 'ie voorover valt (met die rare handjes van 'm erbij), dan gaat 'ie gewoon alleen naar de grond voor de penalty en niet omdat 'ie niet anders kan.
Het zijn net mensen....quote:Op dinsdag 11 november 2008 16:29 schreef DuvelDuvel het volgende:
Gister Vink bij Sport aan tafel. En een fragment over Luinge. Opzich zijn het wel symphatieke gasten. Ze zijn ook wel eerlijk als ze een fout hebben gemaakt. Alleen komen ze af en toe zo dictatoriaal over. Net zoals Vink die Sturing wegstuurd. Luinge was trouwens bij kennissen van mij een borrel gaan drinken en dat was nogal gezellig geworden![]()
Nee en zal er ook niet komen, maar reken er maar op dat alle ogen op hem gericht zijn de komende tijd.quote:Op dinsdag 11 november 2008 16:40 schreef Kopbal het volgende:
Nog steeds geen vooronderzoek naar Berg?
Waarom nietquote:Op dinsdag 11 november 2008 16:44 schreef Bullet-tooth het volgende:
Nee en zal er ook niet komen
Tja, de heren in Zeist vinden het niet erg genoeg blijkbaar.quote:
Geef het nog een paar dagen.. soms duurt het eventjesquote:Op dinsdag 11 november 2008 17:28 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Tja, de heren in Zeist vinden het niet erg genoeg blijkbaar.
Pas maar op jonge.quote:Op dinsdag 11 november 2008 17:45 schreef BB-boy het volgende:
Wat zijn ze allemaal opgefokt bij groningen joh. Er is iedere week wel iets daar.
Beter dit, dan een blessuregolf zoals vorig jaar.quote:Op dinsdag 11 november 2008 17:45 schreef BB-boy het volgende:
Wat zijn ze allemaal opgefokt bij groningen joh. Er is iedere week wel iets daar.
Die van Wolfswinkel mag blij zijn dat hij zijn poot niet breekt door die mongool van een Romeroquote:Op maandag 17 november 2008 15:11 schreef DuvelDuvel het volgende:
Heeft iemand een gifje van Romero en Van Wolfswinkel?. Was een prachtige salto.
quote:Op maandag 17 november 2008 15:17 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Die van Wolfswinkel mag blij zijn dat hij zijn poot nek niet breekt door die mongool van een Romero
Was het ook niet.. Heb van Gaal niet gehoord na afloop over de scheids . Hier pakt hij wel een punt dankzij de scheids.quote:Op zondag 16 november 2008 20:00 schreef RayMania het volgende:
Volgens mij was de 2-1 van Kolk geen buitenspel.
Ik wel, hij was lovend.quote:Op maandag 17 november 2008 15:31 schreef Chadi het volgende:
Heb van Gaal niet gehoord na afloop over de scheids .
Jah zou ik ook zijn.. een pengel niet tegen gehad.. geen rood voor Romero want dat was gewoon donker rood en 6 weken schorsing minimaal. verder een goal die onterecht af werd gekeurd.quote:
Hij heeft inderdaad erg veel geluk dat hij zelf al op wilde springen...quote:Op maandag 17 november 2008 16:21 schreef Dos37 het volgende:
Is maar goed dat zijn been niet in het gras blijft staan.
Wat een mongolen zeg.....quote:Op maandag 17 november 2008 16:28 schreef Scorpie het volgende:
http://www.nusport.nl/200(...)nderzoek-naar-romeroTe triest voor woorden.
quote:Er zal een onderzoek worden ingesteld naar de ingooi van Mika Väyrynen. De middenvelder van sc Heerenveen gooide de bal zaterdag in het duel met FC Twente (6-0 verlies) tegen de rug van Kenneth Perez, waarvoor hij zijn tweede gele kaart ontving.
Scheidsrechter Eric Braamhaar gaf Väyrynen conform de regels van de KNVB vanwege misleiding de gele kaart. Nu blijkt echter dat de regels van de KNVB niet overeenkomen met die van de FIFA. De wereldvoetbalbond schrapte de sanctie onlangs uit de boeken. De werkgroep Spelregels Veldvoetbal, onder leiding van Henk van Ettekoven, zal een onderzoek uitvoeren.
Haverkort schorsen maar? Wat een idioot.quote:Op zaterdag 6 december 2008 23:17 schreef fanneke het volgende:
Onterechte gele kaart voor Bodor voor een schwalbe. Was een duidelijke penalty.
Velthuizen raakte Bodor vol op de enkel.
Zo doorgebroken vond ik hem nog niet. Ging nog niet echt richting goal, moest de bal nog onder controle krijgen zelfs. 4 passen verder en je kunt het al beter beoordelen.quote:Op zondag 7 december 2008 14:35 schreef Reeve het volgende:
is een doorgebroken speler neerhalen geen rood meer...?
Ver-schrik-ke-lijk inderdaad. Kost NEC gewoon 2 punten, wat ook gewoon verdiend was geweest.quote:Op zondag 21 december 2008 22:32 schreef fanneke het volgende:
Van Egmond...wat een drama weer vandaag.
Vergeet NEC tot 3 maal toe een penalty te geven. Eerst een handsbal, dan een duw op Collins John en shirtje trekken bij Van Beukering.
Wanneer stopt die man nou eens met fluiten? Hij zou er veel voetballiefhebbers een plezier mee doen.
Idd. Die Kum had er al lang afgemoeten.quote:Op zondag 28 december 2008 13:55 schreef versteegrob het volgende:
Braamhaar bij Ajax - Den Haag.
Rode kaart niet gegeven en dan ook nog eens een penalty gegeven, bah!
Ik vroeg me al af of ik de eerste zou zijn hier, maar gelukkig zijn er meer mensen het met me eens. Wat een prutser eersteklas. Braamhaar.quote:Op zondag 28 december 2008 16:27 schreef RayMania het volgende:
Ongelooflijk hoe inconsequent iemand kan fluiten. Tig keer geen geel geven, maar bij de eerste de beste overtreding van Ajax (Vermaelen) wel een kaart trekken.
Ik heb me doodgeërgerd.
Hij floot idd inconsequent. Waar ik me nog meer aan zat te ergeren dat het "publiek" bij de eerste fout van van Egmond gelijk zijn moeder voor hoer uitmaakt. Enorm triest. Slaat echt nergens op, stelletje idioten. Ik snap ook niet dat een trainer of speler zich daar nooit eens over uitspreekt.quote:Op zondag 28 december 2008 16:27 schreef RayMania het volgende:
Ongelooflijk hoe inconsequent iemand kan fluiten. Tig keer geen geel geven, maar bij de eerste de beste overtreding van Ajax (Vermaelen) wel een kaart trekken.
Ik heb me doodgeërgerd.
Volgens mij haal je een aantal wedstrijden, scheidsrechters en momenten door elkaar.quote:Op zondag 28 december 2008 20:02 schreef jakees het volgende:
[..]
Hij floot idd inconsequent. Waar ik me nog meer aan zat te ergeren dat het "publiek" bij de eerste fout van van Egmond gelijk zijn moeder voor hoer uitmaakt. Enorm triest. Slaat echt nergens op, stelletje idioten. Ik snap ook niet dat een trainer of speler zich daar nooit eens over uitspreekt.
quote:Op zondag 28 december 2008 20:01 schreef Prosac het volgende:
blom..helemaal de weg kwijt vandaag. De goal viel zelfs in de 95e minuut..
ik bedoel idd Braamhaar (van egmond is bijna altijd slecht).quote:Op zondag 28 december 2008 20:03 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Volgens mij haal je een aantal wedstrijden, scheidsrechters en momenten door elkaar.
Maar die werd toch niet meteen bij zijn eerste foute beslissingen uitgescholden, of z'n moeder? Gebeurde pas toen 'ie echt inconsequent ging fluiten en toen de Belgen van Ajax weer eens werden teruggefloten na de meeste mooie slidings.quote:Op zondag 28 december 2008 20:07 schreef jakees het volgende:
[..]
ik bedoel idd Braamhaar (van egmond is bijna altijd slecht).
Was al vrij rap hoor ik meen na 20 minuten.quote:Op zondag 28 december 2008 20:09 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Maar die werd toch niet meteen bij zijn eerste foute beslissingen uitgescholden, of z'n moeder? Gebeurde pas toen 'ie echt inconsequent ging fluiten en toen de Belgen van Ajax weer eens werden teruggefloten na de meeste mooie slidings.
Belachelijk dat men (lees: FIFA) maar geen camera's op de doellijn wil.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:43 schreef RayMania het volgende:
Dwaling van het jaar; gewoon een 100% doelpunt afgekeurd van Heracles.
Vergeet niet dat er in de eerste helft bij Den Haag ook een doelpunt afgekeurd werd. Sowieso floot die scheidsrechter verschrikkelijk.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:43 schreef RayMania het volgende:
In Engeland zou Ruud Bossen vier wedstrijden aan zijn broek krijgen, in Bulgarije of Rusland zou hij voor het leven geschorst worden.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:40 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Vergeet niet dat er in de eerste helft bij Den Haag ook een doelpunt afgekeurd werd. Sowieso floot die scheidsrechter verschrikkelijk.
Dat afgekeurde doelpunt van Schulmeister was wel het grootste schandaal van de wedstrijd.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:43 schreef De_Hypotheker het volgende:
Oei, de Heraclieden zullen zich genaaid voelen
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:43 schreef De_Hypotheker het volgende:
Oei, de Heraclieden zullen zich genaaid voelen
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:43 schreef RayMania het volgende:
Volgens mij Vitesse ook, bij die overtreding van Wisgerhof op Kolk waarna Kolk de wedstrijd niet meer af kon maken.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:42 schreef Ofyles2 het volgende:
En ook Blaise N'Kufo werd een penalty onthouden.
Geweldig.
˛
Laten we het er maar ophouden dat hij net zo goed was als de zangkwaliteit van driesquote:Op zondag 18 januari 2009 19:51 schreef kevin6188 het volgende:
Moeten we het nog over Blom hebben hier?
Die was voor beide kanten erg slecht, maar kan me eigenlijk niet echt een "Wegereef" dwaling herinneren. Misschien dat rood ipv geel op zijn plaats was geweest bij vd Beukeringquote:Op zondag 18 januari 2009 19:51 schreef kevin6188 het volgende:
Moeten we het nog over Blom hebben hier?
Die Wegereef, hč!quote:Op zondag 18 januari 2009 19:36 schreef Prosac het volgende:
Wegereef geeft toe dat hij er naast zat.
Hij "voelde" dat het hands was en het geluid klonk ook als een handsbal, toen de spelers ook nog zo heftig reageerden gaf hij maar een penalty.![]()
kortom:bewezen dat het helpt om heftig te reageren
Dat zou kunnen.. echter kun je (bijna) nooit met zekerheid zeggen hoe een wedstrijd geëindigd zou zijn als de scheidsrechter wel de goede beslissing zou hebben genomen.quote:Op zondag 18 januari 2009 20:46 schreef snowgoon het volgende:
Volgens mij zou de stand er heel anders uitzien zonder al die blunders van scheidsen. Roda JC had moeten winnen, Heracles ook een goal onthouden.
Elektronische waarneming van buitenspel en doelpunten zou al heel wat schelen, net als een soort Hawkeye systeem.quote:Op zondag 18 januari 2009 20:52 schreef snowgoon het volgende:
Ja dat is natuurlijk ook de pest. Daarom is het ook niet mogelijk om een penalty terug te trekken of een doelpunt alsnog toe te kennen.
Helemaal mee eens, wat een wanvertoning van de scheidsen dit weekend. Heracles en Roda van een eerlijke wedstrijd ontnomenquote:Op zondag 18 januari 2009 20:57 schreef Scorpie het volgende:
Het was weer een ware verzameling van droeftoeters dit weekend. Ongelooflijk wat slecht
Ik ben bang dat we deze ook kunnen gebruiken voor de volgende week, de week daarna en de week daarna tot het seizoen is afgelopen.quote:Op zondag 18 januari 2009 20:57 schreef Scorpie het volgende:
Het was weer een ware verzameling van droeftoeters dit weekend. Ongelooflijk wat slecht
Ik geloof toch niets van de smeekbedes van de scheidsrechters.quote:Op zondag 18 januari 2009 21:30 schreef Prosac het volgende:
Viel mij ook op, dat ze hun fouten toegaven. Waarschijnlijk instructies, want eerder waren ze redelijk consequent in het ontkennen van hun fouten. Althans, zo leek het.
Ze zijn in de samenvatting van Roda-PSV alleen even 'vergeten' te laten zien dat Roda ook nog een keer echt hands maakte en dat daar geen strafschop voor werd gegeven.quote:Op zondag 18 januari 2009 21:16 schreef DaDude1987 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, wat een wanvertoning van de scheidsen dit weekend. Heracles en Roda van een eerlijke wedstrijd ontnomen
Daar vertelde de scheids het volgende over:"Geen strafbaar hands want de bal ging naar de arm en niet andersom."quote:Op maandag 19 januari 2009 08:13 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ze zijn in de samenvatting van Roda-PSV alleen even 'vergeten' te laten zien dat Roda ook nog een keer echt hands maakte en dat daar geen strafschop voor werd gegeven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |