Die van Wolfswinkel mag blij zijn dat hij zijn poot niet breekt door die mongool van een Romeroquote:Op maandag 17 november 2008 15:11 schreef DuvelDuvel het volgende:
Heeft iemand een gifje van Romero en Van Wolfswinkel?. Was een prachtige salto.
quote:Op maandag 17 november 2008 15:17 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Die van Wolfswinkel mag blij zijn dat hij zijn poot nek niet breekt door die mongool van een Romero
Was het ook niet.. Heb van Gaal niet gehoord na afloop over de scheids . Hier pakt hij wel een punt dankzij de scheids.quote:Op zondag 16 november 2008 20:00 schreef RayMania het volgende:
Volgens mij was de 2-1 van Kolk geen buitenspel.
Ik wel, hij was lovend.quote:Op maandag 17 november 2008 15:31 schreef Chadi het volgende:
Heb van Gaal niet gehoord na afloop over de scheids .
Jah zou ik ook zijn.. een pengel niet tegen gehad.. geen rood voor Romero want dat was gewoon donker rood en 6 weken schorsing minimaal. verder een goal die onterecht af werd gekeurd.quote:
Hij heeft inderdaad erg veel geluk dat hij zelf al op wilde springen...quote:Op maandag 17 november 2008 16:21 schreef Dos37 het volgende:
Is maar goed dat zijn been niet in het gras blijft staan.
Wat een mongolen zeg.....quote:Op maandag 17 november 2008 16:28 schreef Scorpie het volgende:
http://www.nusport.nl/200(...)nderzoek-naar-romeroTe triest voor woorden.
quote:Er zal een onderzoek worden ingesteld naar de ingooi van Mika Väyrynen. De middenvelder van sc Heerenveen gooide de bal zaterdag in het duel met FC Twente (6-0 verlies) tegen de rug van Kenneth Perez, waarvoor hij zijn tweede gele kaart ontving.
Scheidsrechter Eric Braamhaar gaf Väyrynen conform de regels van de KNVB vanwege misleiding de gele kaart. Nu blijkt echter dat de regels van de KNVB niet overeenkomen met die van de FIFA. De wereldvoetbalbond schrapte de sanctie onlangs uit de boeken. De werkgroep Spelregels Veldvoetbal, onder leiding van Henk van Ettekoven, zal een onderzoek uitvoeren.
Haverkort schorsen maar? Wat een idioot.quote:Op zaterdag 6 december 2008 23:17 schreef fanneke het volgende:
Onterechte gele kaart voor Bodor voor een schwalbe. Was een duidelijke penalty.
Velthuizen raakte Bodor vol op de enkel.
Zo doorgebroken vond ik hem nog niet. Ging nog niet echt richting goal, moest de bal nog onder controle krijgen zelfs. 4 passen verder en je kunt het al beter beoordelen.quote:Op zondag 7 december 2008 14:35 schreef Reeve het volgende:
is een doorgebroken speler neerhalen geen rood meer...?
Ver-schrik-ke-lijk inderdaad. Kost NEC gewoon 2 punten, wat ook gewoon verdiend was geweest.quote:Op zondag 21 december 2008 22:32 schreef fanneke het volgende:
Van Egmond...wat een drama weer vandaag.
Vergeet NEC tot 3 maal toe een penalty te geven. Eerst een handsbal, dan een duw op Collins John en shirtje trekken bij Van Beukering.
Wanneer stopt die man nou eens met fluiten? Hij zou er veel voetballiefhebbers een plezier mee doen.
Idd. Die Kum had er al lang afgemoeten.quote:Op zondag 28 december 2008 13:55 schreef versteegrob het volgende:
Braamhaar bij Ajax - Den Haag.
Rode kaart niet gegeven en dan ook nog eens een penalty gegeven, bah!
Ik vroeg me al af of ik de eerste zou zijn hier, maar gelukkig zijn er meer mensen het met me eens. Wat een prutser eersteklas. Braamhaar.quote:Op zondag 28 december 2008 16:27 schreef RayMania het volgende:
Ongelooflijk hoe inconsequent iemand kan fluiten. Tig keer geen geel geven, maar bij de eerste de beste overtreding van Ajax (Vermaelen) wel een kaart trekken.
Ik heb me doodgeërgerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |