Platje?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:10 schreef Bullet-tooth het volgende:
In de dezelfde categorie: Platje nam de bal bewust met de hand mee.
Platje.....
Dan zijn we het 100% eens.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:06 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja ik bedoelde dat het vanuit de herhaling duidelijk een handsbal was (dus geen twijfel mogelijk) maar dat de scheids het nooit gezien kon hebben als hij recht achter Bakkal stond.
Speler van Volendam, scoorde vanavond de 1-0 tegen WII na de bal met de hand beroerd te hebben.quote:
...wat ie na de wedstrijd ook eerlijk toegaf.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:14 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Speler van Volendam, scoorde vanavond de 1-0 tegen WII na de bal met de hand beroerd te hebben.
Niks gezien, maar wel gehoord over een goal van Sparta met een buitenspelluchtje?quote:Op zaterdag 1 november 2008 12:08 schreef RayMania het volgende:
Waren er deze week nog dwalingen? Heb eigenlijk niets gezien, op Ajax na.
En die rode kaart voor Oleguer was natuurlijk gewoonweg te licht.quote:Op zaterdag 1 november 2008 12:11 schreef denthemen het volgende:
Alvast voor vanavond: Die 1-0 was buitenspel en KJH had toch echt wel die pingel moeten hebben
Inderdaad, het enige goeie daaraan was dat N'Kufo de gracht in vloogquote:Op zaterdag 1 november 2008 12:27 schreef Prosac het volgende:
[..]
En die rode kaart voor Oleguer was natuurlijk gewoonweg te licht.
Bij twijfel de aanvallende club voordeel, werd idd niet gegeven. Meerdere malen aan beide kanten. Voordeel situatie in de 2de helft die niet gegeven wordt. Werd die dat wel stond Urby alleen voor de keeper. Doet overigens niet zo veel af van een prima wedstrijd val Luinge. zeg ik ook niet vaak.quote:Op zondag 2 november 2008 11:44 schreef RayMania het volgende:
Luinge plus assistenten zaten er een aantal keer naast wat buitenspel betreft, maar verder weinig dingen gezien.
quote:Op zondag 2 november 2008 09:05 schreef sjimz het volgende:
Kolkka slaat tegen Sep de Roover maar krijgt wel de vrije trap mee
Duurt wel lang zeg.......quote:Op maandag 27 oktober 2008 09:54 schreef Scorpie het volgende:
[..]
We wachten nog steeds het vooronderzoek af
En heeft dit zelf toegegeven...quote:Op zondag 2 november 2008 16:59 schreef sjimz het volgende:
Platje was vandaag ook weer met zijn handen bezig.
Althans zo zag het er uit bij de 1-0 voor Volendam.
Nu snap ik tquote:Op zondag 2 november 2008 17:03 schreef Prosac het volgende:
Belgische scheidsrechters, toch mooi dat uitwisselingsprogramma, even duidelijk maken dat het NOG slechter kan.
Welke dwalingen heeft hij dan gemaakt?quote:Op maandag 3 november 2008 15:30 schreef Lamzak_ het volgende:
Luinge was niet briljant aan het fluiten, eerste helft waardeloos, tweede helft beter.
Allebei hadden ze rood moeten hebben, en zeker die van hofland van ik donkerrood, een tackle ala Taylor tegen Eduardo, schande.quote:Op zondag 9 november 2008 22:05 schreef Jasza het volgende:
Braamhaar 2x, 1x Cornelisse en die van Hofland was helemaal erg, lompe kutspeler is het toch ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |