Hij floot idd inconsequent. Waar ik me nog meer aan zat te ergeren dat het "publiek" bij de eerste fout van van Egmond gelijk zijn moeder voor hoer uitmaakt. Enorm triest. Slaat echt nergens op, stelletje idioten. Ik snap ook niet dat een trainer of speler zich daar nooit eens over uitspreekt.quote:Op zondag 28 december 2008 16:27 schreef RayMania het volgende:
Ongelooflijk hoe inconsequent iemand kan fluiten. Tig keer geen geel geven, maar bij de eerste de beste overtreding van Ajax (Vermaelen) wel een kaart trekken.
Ik heb me doodgeërgerd.
Volgens mij haal je een aantal wedstrijden, scheidsrechters en momenten door elkaar.quote:Op zondag 28 december 2008 20:02 schreef jakees het volgende:
[..]
Hij floot idd inconsequent. Waar ik me nog meer aan zat te ergeren dat het "publiek" bij de eerste fout van van Egmond gelijk zijn moeder voor hoer uitmaakt. Enorm triest. Slaat echt nergens op, stelletje idioten. Ik snap ook niet dat een trainer of speler zich daar nooit eens over uitspreekt.
quote:Op zondag 28 december 2008 20:01 schreef Prosac het volgende:
blom..helemaal de weg kwijt vandaag. De goal viel zelfs in de 95e minuut..
ik bedoel idd Braamhaar (van egmond is bijna altijd slecht).quote:Op zondag 28 december 2008 20:03 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Volgens mij haal je een aantal wedstrijden, scheidsrechters en momenten door elkaar.
Maar die werd toch niet meteen bij zijn eerste foute beslissingen uitgescholden, of z'n moeder? Gebeurde pas toen 'ie echt inconsequent ging fluiten en toen de Belgen van Ajax weer eens werden teruggefloten na de meeste mooie slidings.quote:Op zondag 28 december 2008 20:07 schreef jakees het volgende:
[..]
ik bedoel idd Braamhaar (van egmond is bijna altijd slecht).
Was al vrij rap hoor ik meen na 20 minuten.quote:Op zondag 28 december 2008 20:09 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Maar die werd toch niet meteen bij zijn eerste foute beslissingen uitgescholden, of z'n moeder? Gebeurde pas toen 'ie echt inconsequent ging fluiten en toen de Belgen van Ajax weer eens werden teruggefloten na de meeste mooie slidings.
Belachelijk dat men (lees: FIFA) maar geen camera's op de doellijn wil.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:43 schreef RayMania het volgende:
Dwaling van het jaar; gewoon een 100% doelpunt afgekeurd van Heracles.
Vergeet niet dat er in de eerste helft bij Den Haag ook een doelpunt afgekeurd werd. Sowieso floot die scheidsrechter verschrikkelijk.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:43 schreef RayMania het volgende:
In Engeland zou Ruud Bossen vier wedstrijden aan zijn broek krijgen, in Bulgarije of Rusland zou hij voor het leven geschorst worden.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:40 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Vergeet niet dat er in de eerste helft bij Den Haag ook een doelpunt afgekeurd werd. Sowieso floot die scheidsrechter verschrikkelijk.
Dat afgekeurde doelpunt van Schulmeister was wel het grootste schandaal van de wedstrijd.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:43 schreef De_Hypotheker het volgende:
Oei, de Heraclieden zullen zich genaaid voelen
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:43 schreef De_Hypotheker het volgende:
Oei, de Heraclieden zullen zich genaaid voelen
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:43 schreef RayMania het volgende:
Volgens mij Vitesse ook, bij die overtreding van Wisgerhof op Kolk waarna Kolk de wedstrijd niet meer af kon maken.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:42 schreef Ofyles2 het volgende:
En ook Blaise N'Kufo werd een penalty onthouden.
Geweldig.
²
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |