Inside information, lek 3fmquote:Op zondag 5 oktober 2008 22:39 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hoe weet je trouwens dat hij anoniem belde?![]()
Postmen - Cocktail![]()
quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ff lijstje ingevuld:
AMANDA MARSHALL - BEAUTIFUL GOODBYE
AIR - ALL I NEED
U2 - ONE
VAN DIK HOUT - STIL IN MIJ
VERVE PIPE - FRESH MEN
CRANBERRIES - LINGER
GALA - FREED FROM DESIRE
HADDAWAY - WHAT IS LOVE
MASSIVE ATTACK - UNFINISHED SYMPATHY
QUEEN - INNUENDO
Er hadden ook tien andere nummers kunnen staan.
Ik was ook bezig met 'n lijstje. Na 'n poosje ben ik maar gestopt. Té veel (verschil in) keuze..quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ff lijstje ingevuld:
AIR - ALL I NEED
U2 - ONE
VERVE PIPE - FRESH MEN
CRANBERRIES - LINGER
GALA - FREED FROM DESIRE
HADDAWAY - WHAT IS LOVE
QUEEN - INNUENDO
Er hadden ook tien andere nummers kunnen staan.
quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:47 schreef Brennel het volgende:
Beautiful Goodbye![]()
Die heb ik [bekertje]"vroegâh"[/bekertje] ooit eens aangevraagd, is toen ook gedraaid.
Juweeltje
Oh okay..quote:
Jups, helemaal mee eens!quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
Precies waar ik 'bang' voor was deze week... Zo zonde om steeds maar weer dezelfde nummers te draaien. "Ja, maar dat is wat de luisteraars aanvragen." Ja, alsof iedereen dezelfde platen van één artiest aanvraagt.
Die laatste had Michiel geloof ik wel gedraaid maar Lucky Man heb ik nog niet gehoord.quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:37 schreef DiedjeeJ het volgende:
Lucky man en The drugs don't work nog niet gedraaid?
Ik had tijdens het typen van mijn reply ook niet verwacht dat ik de lapo zou hebben. Vandaar dat het allemaal wat langer duurde.quote:
Het kan dus wel.quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:54 schreef DiedjeeJ het volgende:
Roxette is ook 3 keer gedraaid. Alle keren 'n andere plaat!!
Zoals 't hoort.quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:54 schreef DiedjeeJ het volgende:
gelukkig heeft roxette een breed scala aan 90's nummers op hun contoquote:Op zondag 5 oktober 2008 22:54 schreef DiedjeeJ het volgende:
ik zal ook nog proberen een lijst te maken.... als ik het een tweede keer doe komt er een compleet andere lijst uit weet ik al.quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ff lijstje ingevuld:
AIR - ALL I NEED
U2 - ONE
VERVE PIPE - FRESH MEN
CRANBERRIES - LINGER
GALA - FREED FROM DESIRE
HADDAWAY - WHAT IS LOVE
QUEEN - INNUENDO![]()
Er hadden ook tien andere nummers kunnen staan ....
Ik heb gistermiddag de Hansons gehoordquote:Op zondag 5 oktober 2008 22:56 schreef morpheus_at_work het volgende:
ben blij dat we niet de hansons gehoord hebben de kelly family
Was ook mijn eerste reactie maar het is de 2x keer deze week. Vrijdag tijdens het EkStra weekend was de eerste keer dat Millenium werd gedraaid tijdens de 90's request week.quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:58 schreef Brennel het volgende:
[..]
Ik heb gistermiddag de Hansons gehoord![]()
En dit is ook iets van de vijfde keer ofzo dat ik dit liedje hoor
Dan heb ik niets gezegdquote:Op zondag 5 oktober 2008 23:01 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Was ook mijn eerste reactie maar het is de 2x keer deze week. Vrijdag tijdens het EkStra weekend was de eerste keer dat Millenium werd gedraaid tijdens de 90's request week.
quote:Op zondag 5 oktober 2008 23:06 schreef DiedjeeJ het volgende:
Zo, maar 's ff Engels voetbal kijken.![]()
Bye bye all!!
waar baseer je dat opquote:Op zondag 5 oktober 2008 23:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
Post 71717 draag ik op aan jullie allen.
quote:
quote:Op zondag 5 oktober 2008 23:14 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Soort van tvp, mocht er een mogelijkheid zijn, dan heb ik het snel gevonden morgen op mijn werk....
Accu is leeg en geen zin om die aan te sluiten dus
zeer goede herinneringen aanquote:Op zondag 5 oktober 2008 23:04 schreef morpheus_at_work het volgende:
COUNTING CROWS - MR. JONES
super uur opener
Ik ben de hele dag platgespammed door Youtube's "Er is een reactie geplaatst"-mails.quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:31 schreef -Hans- het volgende:
[..]
uuhhm ik blijf er een beetje een dubbel gevoel aan overhouden.. Zag trouwens dat er wel onwijs veel reacties zijn geplaatst n.a.v. het Youtube fragment.
Yup, lang genoeg nagedacht om het zeker te weten.quote:Op zondag 5 oktober 2008 23:17 schreef Brennel het volgende:DiedjeeJ en L-L.
Ik ga zo ook maar denk ik.
Neequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 5 oktober 2008 23:55 schreef Piles het volgende:
[..]
NeeBij dezeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
ben je alle dvd boxen gaan kijkenquote:Op maandag 6 oktober 2008 08:53 schreef cosmick het volgende:
Zohoho. Een weekendje Twin Peak-en zorgt dat je raar gaat dromen.
ligt er aan met wie je er zatquote:Op maandag 6 oktober 2008 09:12 schreef Brennel het volgende:
Vannacht gedroomd dat ik in The Grudge zat. Ik heb wel eens leuker gedroomd opzich
Alleen maar met dat enge ratelende meiske, maar daar waren er tientallen van.quote:Op maandag 6 oktober 2008 09:18 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ligt er aan met wie je er zat
Ik wil toch wel weten of 't echt is of een ontzettend zieke grap.quote:Op maandag 6 oktober 2008 09:52 schreef morpheus_at_work het volgende:
kap nou is met dat stomme otto gelul
ik ook en ik vind het fijn dat Giel en Gerard zich niet hullen in geheimen maar het er gewoon nog n keertje over hebbenquote:Op maandag 6 oktober 2008 09:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik wil toch wel weten of 't echt is of een ontzettend zieke grap.
Komen ze toch niet achter , geen telefoonnummer , geen woonplaats genoemd, geen achternaam en twijfelachtig of otto ook otto heet.quote:Op maandag 6 oktober 2008 09:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik wil toch wel weten of 't echt is of een ontzettend zieke grap.
True. Maar als 't echt waar is, zullen vrienden zich wel melden om hen voor het draaien van die plaat ofzo te bedanken.quote:Op maandag 6 oktober 2008 09:54 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Komen ze toch niet achter , geen telefoonnummer , geen woonplaats genoemd, geen achternaam en twijfelachtig of otto ook otto heet.
Verwacht dat het nooit zal gebeuren.quote:Op maandag 6 oktober 2008 09:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
True. Maar als 't echt waar is, zullen vrienden zich wel melden om hen voor het draaien van die plaat ofzo te bedanken.
Nee, maar dit wel!quote:Op maandag 6 oktober 2008 10:06 schreef Glacier het volgende:
Ekdom
Alleen jammer van die Friends tune...niet echt en krent in de pap
quote:If it hadn`t been for cotton-eye joe
I`d been married long time ago
Where did you come from? Where did you go?
Where did you come from cotton-eye joe?
(repeat)
He came to town like a midwinter storm
He rode through the fields so handsome and strong
His eyes was his tools and his smile was his gun
But all he had come for was having some fun
(repeat intro)
He brought disaster wherever he went
The hearts of the girls was to hell broken sent
They all ran away so nobody would know
And left only men cause of cotton-eye joe
(repeat intro)
quote:Op maandag 6 oktober 2008 09:48 schreef morpheus_at_work het volgende:
piles gaat overuren maken, elke dag deze week bij giel een sandstorm mix.
Nog een weekje, dan heb ik vakantie, dus no problemoquote:Op maandag 6 oktober 2008 09:48 schreef muisje-eliza het volgende:
vanaf morgen elke dag speciale Sandstorm-mix bij Giel
Gerard gaat kijken wat hij voor je kan doenquote:Op maandag 6 oktober 2008 10:36 schreef Piles het volgende:
Ik ga voor de verandering maar weer anderhalf uur in de bus zitten
Maar samen met de AV en m'n boek wordt het al een stuk beter
Dat is ze nu nogquote:Op maandag 6 oktober 2008 10:41 schreef morpheus_at_work het volgende:
Leuk madonna plaatje uit haar experimentele fase
Marcel of die homos? Ik beide...quote:Op maandag 6 oktober 2008 10:49 schreef Sersjee het volgende:
Waarom kan ik deze plaat woordelijk meezingen?! Waarom kan ik echt belangrijke dingen niet onthouden en dit soort ongein wel?!
*in een hoekje gaat zitten mokken*
Het ging over Marcel, maar bij de Army of Lovers kwam ik weer uit het hoekje, want ja, ook met die plaat moest meegezongen worden. Heel treurig allemaal.quote:
Ach ja... ik hou het er maar op dat ik mijn hersencapaciteit ergens voor gebruik. Ookal is het deze meuk.quote:Op maandag 6 oktober 2008 11:06 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Het ging over Marcel, maar bij de Army of Lovers kwam ik weer uit het hoekje, want ja, ook met die plaat moest meegezongen worden. Heel treurig allemaal.
quote:Op maandag 6 oktober 2008 11:12 schreef on_air het volgende:
Ja, groot succes dat parachut springen.
http://www.nos.nl/nosjour(...)008_parachutist.html
Beste plaat van Marco. Beter dan z'n depri shit met z'n wit licht. Deze kun je heerlijk meezingen in de kroeg.quote:Op maandag 6 oktober 2008 11:32 schreef Sersjee het volgende:
Deze is nog best oké trouwens. Ook qua meebrullen.
ik kan die tekst van deze plaat niet verstaanquote:Op maandag 6 oktober 2008 11:33 schreef Qunix het volgende:
Duke - So In Love With You 14.gif
Succesquote:Op maandag 6 oktober 2008 11:34 schreef borisz het volgende:
Laatste colleges van de eerste periode, tot bij MM
Mijn treinen rijden vandaag niet. Vanochtend anderhalf uur op het station staan wachten maar het werd alleen maar drukker, toen er op een gegeven moment een rij stond voor de roltrappen om het peron op te kunnen en het nog steeds niet op schoot ben ik maar terug gegaan naar huis. Vandaag dus geen les voor mijquote:Op maandag 6 oktober 2008 11:34 schreef borisz het volgende:
Laatste colleges van de eerste periode, tot bij MM
Het zuiden was vandaag echt een ramp als ik het zo op de borden zag , tot 1,5 uur vertraging dankzij prorail.quote:Op maandag 6 oktober 2008 11:36 schreef toma het volgende:
[..]
Mijn treinen rijden vandaag niet. Vanochtend anderhalf uur op het station staan wachten maar het werd alleen maar drukker, toen er op een gegeven moment een rij stond voor de roltrappen om het peron op te kunnen en het nog steeds niet op schoot ben ik maar terug gegaan naar huis. Vandaag dus geen les voor mij
Dat is voor mij de reden om de boot naar Amsterdam te nemen vanuit IJmuiden heb je altijd plaatsquote:Op maandag 6 oktober 2008 11:36 schreef toma het volgende:
[..]
Mijn treinen rijden vandaag niet. Vanochtend anderhalf uur op het station staan wachten maar het werd alleen maar drukker, toen er op een gegeven moment een rij stond voor de roltrappen om het peron op te kunnen en het nog steeds niet op schoot ben ik maar terug gegaan naar huis. Vandaag dus geen les voor mij
Echt een ramp. Er kan geen trein vanuit Eindhoven of Tilburg bij Den Bosch komen. Er stonden vanochtend zo'n 5 tot 8 duizend mensen op 2 perrons in Tilburg. Het was echt ziekelijk.quote:Op maandag 6 oktober 2008 11:37 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Het zuiden was vandaag echt een ramp als ik het zo op de borden zag , tot 1,5 uur vertraging dankzij prorail.
als ik het al zou zien dan zou ik al omkeren, dat gaat nooit weg zijn zelfs met 20 treinen niet.quote:Op maandag 6 oktober 2008 11:42 schreef toma het volgende:
[..]
Echt een ramp. Er kan geen trein vanuit Eindhoven of Tilburg bij Den Bosch komen. Er stonden vanochtend zo'n 5 tot 8 duizend mensen op 2 perrons in Tilburg. Het was echt ziekelijk.
Om half 9 riepen ze om dat er een extra trein zou komen. Die trein zou binnen 10 minuten arriveren. Maar na 9 uur was er nog niks en werd het alleen maar drukker. Toen ben ik maar omgekeerd.quote:Op maandag 6 oktober 2008 11:44 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
als ik het al zou zien dan zou ik al omkeren, dat gaat nooit weg zijn zelfs met 20 treinen niet.
op de stations van houten werken al bijna 2 weken , de klokken en de vertrekstaten niet meer, wordt naar mijn idee ook niets aangedaan. de ns verpaupert.quote:Op maandag 6 oktober 2008 11:45 schreef toma het volgende:
[..]
Om half 9 riepen ze om dat er een extra trein zou komen. Die trein zou binnen 10 minuten arriveren. Maar na 9 uur was er nog niks en werd het alleen maar drukker. Toen ben ik maar omgekeerd.
quote:Op maandag 6 oktober 2008 11:39 schreef borisz het volgende:
[..]
Dat is voor mij de reden om de boot naar Amsterdam te nemen vanuit IJmuiden heb je altijd plaats.
Nu echt weg is
quote:* PEARL JAM - ALIVE
* FOO FIGHTERS - LEARN TO FLY
* BLINK 182 - WHAT'S MY AGE AGAIN?
* METALLICA - ENTER SANDMAN
* METALLICA - ONE (radio edit)
* RADIOHEAD - CREEP
* CHARLY LOWNOISE - WONDERFUL DAYS
* BEASTIE BOYS - INTERGALACTIC
* KORN - FREAK ON A LEASH
* PRESIDENTS OF THE UNITED STATES - PEACHES
Ik wel... Maakt me dat stoer?quote:Op maandag 6 oktober 2008 11:34 schreef toma het volgende:
[..]
ik kan die tekst van deze plaat niet verstaan
Oh kleine onderdaan... Neen liever niet.quote:Op maandag 6 oktober 2008 12:12 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
o grote verstaander
mogen wij uw voeten kussen
![]()
Wat zijn we het weer eensquote:
quote:AIR - ALL I NEED
ALICE IN CHAINS - WOULD?
BRYAN ADAMS - SUMMER OF '69
CROWDED HOUSE - FOUR SEASONS IN ONE DAY
LA'S - THERE SHE GOES
MANIC STREET PREACHERS - MOTORCYCLE EMPTINESS
METALLICA - ENTER SANDMAN
MOBY - FEELING SO REAL
R.E.M. - ONE I LOVE
RADIOHEAD - NO SURPRISES
En hier ben ik 't dan weer mee eensquote:Op maandag 6 oktober 2008 12:52 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Het zal je maar gebeuren zo'n hoog voltage door je heen, auw.quote:Op maandag 6 oktober 2008 13:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hier crasht de lightning ook overigens:
http://www.nuvideo.nl/video/show/18944
Auwtsch!quote:Op maandag 6 oktober 2008 13:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hier crasht de lightning ook overigens:
http://www.nuvideo.nl/video/show/18944
Idd. En 't dan toch nog kunnen navertellen...quote:Op maandag 6 oktober 2008 13:25 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Het zal je maar gebeuren zo'n hoog voltage door je heen, auw.
lijkt wel of de wenkbrouwen getekend zijnquote:Op maandag 6 oktober 2008 13:39 schreef Sersjee het volgende:
Hier trouwens die nieuwslezeres waar Rob het over had. Voorwaar geen rommel!
quote:Op maandag 6 oktober 2008 13:55 schreef morpheus_at_work het volgende:
tering we gaan giel vrijdag 5 uur lang horen
Giel (09:00 - 11:00)
Gerard (11:00 - 13:00)
Paul (13:00 - 16:00)
Coen en Sander (16:00 - 18:00)
Goede zangeres hoor. Al dit vind ik dit echt een naar nummer.quote:Op maandag 6 oktober 2008 13:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
Aaliyah... Die leeft ook al niet meer.
quote:
Mjah, dat zou kunnen, inderdaad. Ik vind het nogal poppy, allemaal.quote:Op maandag 6 oktober 2008 13:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
Rockmuziek zou meer in de buurt komen toch
Plaats het even terug in de tijd dat het uit kwam.quote:Op maandag 6 oktober 2008 14:00 schreef cosmick het volgende:
[..]
Niet echt alternatief hoor vind ik.
Dan nog! Zo vernieuwd of alternatief waren ze niet hoor.quote:Op maandag 6 oktober 2008 14:04 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Plaats het even terug in de tijd dat het uit kwam.
ze hebben officieel het label grunge , dat is een sub stroming van alternative rock.quote:Op maandag 6 oktober 2008 14:06 schreef cosmick het volgende:
[..]
Dan nog! Zo vernieuwd of alternatief waren ze niet hoor.
Het is je andere rilling geworden Blofquote:Op maandag 6 oktober 2008 14:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nee, niet alweer BSB. Herinneringen *ril*.
quote:Op maandag 6 oktober 2008 14:14 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Het is je andere rilling geworden Blof
quote:Op maandag 6 oktober 2008 14:21 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Kortom Cosmic , je hebt dit keer ongelijk![]()
![]()
True, maar is niet onmogelijk zoals gebleken.quote:Op maandag 6 oktober 2008 14:26 schreef cosmick het volgende:
[..]
Alternatieve muziek staat doorgaans niet in de Top40.
Daarin geef ik je gelijkquote:Op maandag 6 oktober 2008 14:35 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
True, maar is niet onmogelijk zoals gebleken.
Was overigens mijn lijstjequote:LIVE - LAKINI'S JUICE
MARILYN MANSON - BEAUTIFUL PEOPLE
METALLICA - UNTIL IT SLEEPS
MICHAEL JACKSON - BLOOD ON THE DANCEFLOOR
NIRVANA - IN BLOOM
R.E.M. - BANG AND BLAME
RADIOHEAD - STREET SPIRIT
RAGE AGAINST THE MACHINE - KILLING IN THE NAME OF
RED HOT CHILI PEPPERS - AEROPLANE
SMASHING PUMPKINS - BULLET WITH BUTTERFLY WINGS
Ik zie het nuquote:Op maandag 6 oktober 2008 14:21 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Je bevestigde mijn woorden, die ik later postte.
Sorryquote:Kortom Cosmic , je hebt dit keer ongelijk![]()
![]()
quote:Op maandag 6 oktober 2008 14:48 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
je voorraadje Guiness nu al aangebroken
Verfrissendquote:Op maandag 6 oktober 2008 14:51 schreef Maricha het volgende:
ppsssstttt
zoals Michiel zou zeggen: gloedjespikfonkel! KLIK
Mariesjquote:Op maandag 6 oktober 2008 14:51 schreef Maricha het volgende:
ppsssstttt
Dat kanquote:Op maandag 6 oktober 2008 15:06 schreef EdvandeBerg het volgende:
Zullen we ergens onze eigen 90's in een eigen topic zetten? Inclusief youtube fimpjes?
Leuk om eens dingen bij een ander onder de aandacht te brengen die niet zo mainstream zijn?
Goed idee... Alleen het eerste de beste nummer dat ik in zo'n lijstje wil zetten, staat niet op YouTube!quote:Op maandag 6 oktober 2008 15:06 schreef EdvandeBerg het volgende:
Zullen we ergens onze eigen 90's in een eigen topic zetten? Inclusief youtube fimpjes?
Leuk om eens dingen bij een ander onder de aandacht te brengen die niet zo mainstream zijn?
Spammert.quote:Op maandag 6 oktober 2008 14:51 schreef Maricha het volgende:
ppsssstttt
welk nummer staat er niet op ?quote:Op maandag 6 oktober 2008 15:17 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Goed idee... Alleen het eerste de beste nummer dat ik in zo'n lijstje wil zetten, staat niet op YouTube!
Iets dat niet op YouTube staat. Kan dat?quote:Op maandag 6 oktober 2008 15:17 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Goed idee... Alleen het eerste de beste nummer dat ik in zo'n lijstje wil zetten, staat niet op YouTube!
Voodoo Glow Skulls - Nazicanquote:Op maandag 6 oktober 2008 15:22 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
welk nummer staat er niet op ?
* Klik *quote:Op maandag 6 oktober 2008 14:51 schreef Maricha het volgende:
ppsssstttt
Yup. Toen noemde ik de Rode Schoentjes nogquote:Op maandag 6 oktober 2008 15:34 schreef on_air het volgende:
Had ik het hier twee dagen geleden niet over? Met die regen.... Kaplaarzen.
Op mijn 1992 verzamelaar.
Dacht ik ook, maar dat valt nog best mee.quote:Op maandag 6 oktober 2008 15:17 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Dat popfeitje zal ook zo wel weer aan bod komen.quote:Op maandag 6 oktober 2008 15:52 schreef on_air het volgende:
Booty shakin' meezingen. Toch leuk, die Goodman. En Simply dRedful.
quote:Op maandag 6 oktober 2008 15:43 schreef on_air het volgende:
Een hoog WTF gehalte.
Ben koud gescheiden of een vriend van mijn ex-man, uit freacking Qatar, mailt me opeens.
Na normale wetenswaardigheden en dat ik toen de tijd "niet mezelf leek" kreeg ik opeens dit:
Haha. I always thought you were more adventurous than you appeare. Thought you'd enjoy the company of women, as much as a man.
De kapper heeft niet per ongeluk misgeknipt? Of leeft ie nog?quote:Op maandag 6 oktober 2008 16:02 schreef on_air het volgende:
Nou, houdoe!
Sander had ik zaterdag nog naast me bij de kapper, dus die zullen we niet missen.
Kunnen we dat niet beter aan 3FM zelf overlaten?quote:Op maandag 6 oktober 2008 15:57 schreef Resco het volgende:
In de aanloop naar Serious Request 2008 lijkt het me wel leuk om hiervoor een weblog/site op te zetten gericht op Serious Request. Zijn er misschien mensen die er iets in zien om te helpen? Reageer dan even.
Alvast bedankt
quote:Op maandag 6 oktober 2008 16:20 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Kunnen we dat niet beter aan 3FM zelf overlaten?
Sterker nog, die houden zelfs al een weblog bij op Hyves over wat er nu al allemaal gebeurt als voorbereiding op SR.
3FMFan is voornamelijk een site met allemaal links naar andere sites (het forum, nieuws, weblogs, etc.) en natuurlijk de handige muziekstatistieken. Alles wat met SR08 te maken zal hebben zal daar ook wel verschijnen.quote:Op maandag 6 oktober 2008 16:21 schreef Resco het volgende:
[..]
Mwa, als je een site als 3FMFan kunt opzetten dacht ik, waarom niet?
Bestaan nog steeds. Op 16 juli stonden ze nog in Paradiso.quote:Op maandag 6 oktober 2008 16:49 schreef morpheus_at_work het volgende:
na de opleving van BLONDIE - MARIA, ook nooit meer wat van gehoord.
Kijk aan, maar nieuw werk is er niet te vinden, ze kan na al die jaren nog best wel zingen en maria was een lekkere hit.quote:Op maandag 6 oktober 2008 16:53 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Bestaan nog steeds. Op 16 juli stonden ze nog in Paradiso.
Was?quote:Op maandag 6 oktober 2008 17:14 schreef EdvandeBerg het volgende:
The road ahead - wat een zeiknummer was dat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |