De kapper heeft niet per ongeluk misgeknipt? Of leeft ie nog?quote:Op maandag 6 oktober 2008 16:02 schreef on_air het volgende:
Nou, houdoe!
Sander had ik zaterdag nog naast me bij de kapper, dus die zullen we niet missen.
Kunnen we dat niet beter aan 3FM zelf overlaten?quote:Op maandag 6 oktober 2008 15:57 schreef Resco het volgende:
In de aanloop naar Serious Request 2008 lijkt het me wel leuk om hiervoor een weblog/site op te zetten gericht op Serious Request. Zijn er misschien mensen die er iets in zien om te helpen? Reageer dan even.
Alvast bedankt
quote:Op maandag 6 oktober 2008 16:20 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Kunnen we dat niet beter aan 3FM zelf overlaten?
Sterker nog, die houden zelfs al een weblog bij op Hyves over wat er nu al allemaal gebeurt als voorbereiding op SR.
3FMFan is voornamelijk een site met allemaal links naar andere sites (het forum, nieuws, weblogs, etc.) en natuurlijk de handige muziekstatistieken. Alles wat met SR08 te maken zal hebben zal daar ook wel verschijnen.quote:Op maandag 6 oktober 2008 16:21 schreef Resco het volgende:
[..]
Mwa, als je een site als 3FMFan kunt opzetten dacht ik, waarom niet?
Bestaan nog steeds. Op 16 juli stonden ze nog in Paradiso.quote:Op maandag 6 oktober 2008 16:49 schreef morpheus_at_work het volgende:
na de opleving van BLONDIE - MARIA, ook nooit meer wat van gehoord.
Kijk aan, maar nieuw werk is er niet te vinden, ze kan na al die jaren nog best wel zingen en maria was een lekkere hit.quote:Op maandag 6 oktober 2008 16:53 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Bestaan nog steeds. Op 16 juli stonden ze nog in Paradiso.
Was?quote:Op maandag 6 oktober 2008 17:14 schreef EdvandeBerg het volgende:
The road ahead - wat een zeiknummer was dat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |