quote:Op maandag 6 oktober 2008 09:48 schreef morpheus_at_work het volgende:
piles gaat overuren maken, elke dag deze week bij giel een sandstorm mix.
Nog een weekje, dan heb ik vakantie, dus no problemoquote:Op maandag 6 oktober 2008 09:48 schreef muisje-eliza het volgende:
vanaf morgen elke dag speciale Sandstorm-mix bij Giel
Gerard gaat kijken wat hij voor je kan doenquote:Op maandag 6 oktober 2008 10:36 schreef Piles het volgende:
Ik ga voor de verandering maar weer anderhalf uur in de bus zitten
Maar samen met de AV en m'n boek wordt het al een stuk beter
Dat is ze nu nogquote:Op maandag 6 oktober 2008 10:41 schreef morpheus_at_work het volgende:
Leuk madonna plaatje uit haar experimentele fase
Marcel of die homos? Ik beide...quote:Op maandag 6 oktober 2008 10:49 schreef Sersjee het volgende:
Waarom kan ik deze plaat woordelijk meezingen?! Waarom kan ik echt belangrijke dingen niet onthouden en dit soort ongein wel?!
*in een hoekje gaat zitten mokken*
Het ging over Marcel, maar bij de Army of Lovers kwam ik weer uit het hoekje, want ja, ook met die plaat moest meegezongen worden. Heel treurig allemaal.quote:
Ach ja... ik hou het er maar op dat ik mijn hersencapaciteit ergens voor gebruik. Ookal is het deze meuk.quote:Op maandag 6 oktober 2008 11:06 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Het ging over Marcel, maar bij de Army of Lovers kwam ik weer uit het hoekje, want ja, ook met die plaat moest meegezongen worden. Heel treurig allemaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |