quote:Op maandag 6 oktober 2008 11:12 schreef on_air het volgende:
Ja, groot succes dat parachut springen.
http://www.nos.nl/nosjour(...)008_parachutist.html
Beste plaat van Marco. Beter dan z'n depri shit met z'n wit licht. Deze kun je heerlijk meezingen in de kroeg.quote:Op maandag 6 oktober 2008 11:32 schreef Sersjee het volgende:
Deze is nog best oké trouwens. Ook qua meebrullen.
ik kan die tekst van deze plaat niet verstaanquote:Op maandag 6 oktober 2008 11:33 schreef Qunix het volgende:
Duke - So In Love With You 14.gif
Succesquote:Op maandag 6 oktober 2008 11:34 schreef borisz het volgende:
Laatste colleges van de eerste periode, tot bij MM
Mijn treinen rijden vandaag niet. Vanochtend anderhalf uur op het station staan wachten maar het werd alleen maar drukker, toen er op een gegeven moment een rij stond voor de roltrappen om het peron op te kunnen en het nog steeds niet op schoot ben ik maar terug gegaan naar huis. Vandaag dus geen les voor mijquote:Op maandag 6 oktober 2008 11:34 schreef borisz het volgende:
Laatste colleges van de eerste periode, tot bij MM
Het zuiden was vandaag echt een ramp als ik het zo op de borden zag , tot 1,5 uur vertraging dankzij prorail.quote:Op maandag 6 oktober 2008 11:36 schreef toma het volgende:
[..]
Mijn treinen rijden vandaag niet. Vanochtend anderhalf uur op het station staan wachten maar het werd alleen maar drukker, toen er op een gegeven moment een rij stond voor de roltrappen om het peron op te kunnen en het nog steeds niet op schoot ben ik maar terug gegaan naar huis. Vandaag dus geen les voor mij
Dat is voor mij de reden om de boot naar Amsterdam te nemen vanuit IJmuiden heb je altijd plaatsquote:Op maandag 6 oktober 2008 11:36 schreef toma het volgende:
[..]
Mijn treinen rijden vandaag niet. Vanochtend anderhalf uur op het station staan wachten maar het werd alleen maar drukker, toen er op een gegeven moment een rij stond voor de roltrappen om het peron op te kunnen en het nog steeds niet op schoot ben ik maar terug gegaan naar huis. Vandaag dus geen les voor mij
Echt een ramp. Er kan geen trein vanuit Eindhoven of Tilburg bij Den Bosch komen. Er stonden vanochtend zo'n 5 tot 8 duizend mensen op 2 perrons in Tilburg. Het was echt ziekelijk.quote:Op maandag 6 oktober 2008 11:37 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Het zuiden was vandaag echt een ramp als ik het zo op de borden zag , tot 1,5 uur vertraging dankzij prorail.
als ik het al zou zien dan zou ik al omkeren, dat gaat nooit weg zijn zelfs met 20 treinen niet.quote:Op maandag 6 oktober 2008 11:42 schreef toma het volgende:
[..]
Echt een ramp. Er kan geen trein vanuit Eindhoven of Tilburg bij Den Bosch komen. Er stonden vanochtend zo'n 5 tot 8 duizend mensen op 2 perrons in Tilburg. Het was echt ziekelijk.
Om half 9 riepen ze om dat er een extra trein zou komen. Die trein zou binnen 10 minuten arriveren. Maar na 9 uur was er nog niks en werd het alleen maar drukker. Toen ben ik maar omgekeerd.quote:Op maandag 6 oktober 2008 11:44 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
als ik het al zou zien dan zou ik al omkeren, dat gaat nooit weg zijn zelfs met 20 treinen niet.
op de stations van houten werken al bijna 2 weken , de klokken en de vertrekstaten niet meer, wordt naar mijn idee ook niets aangedaan. de ns verpaupert.quote:Op maandag 6 oktober 2008 11:45 schreef toma het volgende:
[..]
Om half 9 riepen ze om dat er een extra trein zou komen. Die trein zou binnen 10 minuten arriveren. Maar na 9 uur was er nog niks en werd het alleen maar drukker. Toen ben ik maar omgekeerd.
quote:Op maandag 6 oktober 2008 11:39 schreef borisz het volgende:
[..]
Dat is voor mij de reden om de boot naar Amsterdam te nemen vanuit IJmuiden heb je altijd plaats.
Nu echt weg is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |