quote:Op maandag 6 oktober 2008 14:48 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
je voorraadje Guiness nu al aangebroken
Verfrissendquote:Op maandag 6 oktober 2008 14:51 schreef Maricha het volgende:
ppsssstttt
zoals Michiel zou zeggen: gloedjespikfonkel! KLIK
Mariesjquote:Op maandag 6 oktober 2008 14:51 schreef Maricha het volgende:
ppsssstttt
Dat kanquote:Op maandag 6 oktober 2008 15:06 schreef EdvandeBerg het volgende:
Zullen we ergens onze eigen 90's in een eigen topic zetten? Inclusief youtube fimpjes?
Leuk om eens dingen bij een ander onder de aandacht te brengen die niet zo mainstream zijn?
Goed idee... Alleen het eerste de beste nummer dat ik in zo'n lijstje wil zetten, staat niet op YouTube!quote:Op maandag 6 oktober 2008 15:06 schreef EdvandeBerg het volgende:
Zullen we ergens onze eigen 90's in een eigen topic zetten? Inclusief youtube fimpjes?
Leuk om eens dingen bij een ander onder de aandacht te brengen die niet zo mainstream zijn?
Spammert.quote:Op maandag 6 oktober 2008 14:51 schreef Maricha het volgende:
ppsssstttt
welk nummer staat er niet op ?quote:Op maandag 6 oktober 2008 15:17 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Goed idee... Alleen het eerste de beste nummer dat ik in zo'n lijstje wil zetten, staat niet op YouTube!
Iets dat niet op YouTube staat. Kan dat?quote:Op maandag 6 oktober 2008 15:17 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Goed idee... Alleen het eerste de beste nummer dat ik in zo'n lijstje wil zetten, staat niet op YouTube!
Voodoo Glow Skulls - Nazicanquote:Op maandag 6 oktober 2008 15:22 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
welk nummer staat er niet op ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |