quote:Op zondag 5 oktober 2008 23:55 schreef Piles het volgende:
[..]
NeeBij dezeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
ben je alle dvd boxen gaan kijkenquote:Op maandag 6 oktober 2008 08:53 schreef cosmick het volgende:
Zohoho. Een weekendje Twin Peak-en zorgt dat je raar gaat dromen.
ligt er aan met wie je er zatquote:Op maandag 6 oktober 2008 09:12 schreef Brennel het volgende:
Vannacht gedroomd dat ik in The Grudge zat. Ik heb wel eens leuker gedroomd opzich
Alleen maar met dat enge ratelende meiske, maar daar waren er tientallen van.quote:Op maandag 6 oktober 2008 09:18 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ligt er aan met wie je er zat
Ik wil toch wel weten of 't echt is of een ontzettend zieke grap.quote:Op maandag 6 oktober 2008 09:52 schreef morpheus_at_work het volgende:
kap nou is met dat stomme otto gelul
ik ook en ik vind het fijn dat Giel en Gerard zich niet hullen in geheimen maar het er gewoon nog n keertje over hebbenquote:Op maandag 6 oktober 2008 09:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik wil toch wel weten of 't echt is of een ontzettend zieke grap.
Komen ze toch niet achter , geen telefoonnummer , geen woonplaats genoemd, geen achternaam en twijfelachtig of otto ook otto heet.quote:Op maandag 6 oktober 2008 09:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik wil toch wel weten of 't echt is of een ontzettend zieke grap.
True. Maar als 't echt waar is, zullen vrienden zich wel melden om hen voor het draaien van die plaat ofzo te bedanken.quote:Op maandag 6 oktober 2008 09:54 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Komen ze toch niet achter , geen telefoonnummer , geen woonplaats genoemd, geen achternaam en twijfelachtig of otto ook otto heet.
Verwacht dat het nooit zal gebeuren.quote:Op maandag 6 oktober 2008 09:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
True. Maar als 't echt waar is, zullen vrienden zich wel melden om hen voor het draaien van die plaat ofzo te bedanken.
Nee, maar dit wel!quote:Op maandag 6 oktober 2008 10:06 schreef Glacier het volgende:
Ekdom
Alleen jammer van die Friends tune...niet echt en krent in de pap
quote:If it hadn`t been for cotton-eye joe
I`d been married long time ago
Where did you come from? Where did you go?
Where did you come from cotton-eye joe?
(repeat)
He came to town like a midwinter storm
He rode through the fields so handsome and strong
His eyes was his tools and his smile was his gun
But all he had come for was having some fun
(repeat intro)
He brought disaster wherever he went
The hearts of the girls was to hell broken sent
They all ran away so nobody would know
And left only men cause of cotton-eye joe
(repeat intro)