Tegenwoordig niet meer vind ik, Feyenoord denkt al 2 jaar kampioen te worden met de alzheimer jongens, en PSV gaat er ook elk jaar weer vanuit (gek genoeg komt het nog uit ookquote:Op zondag 5 oktober 2008 17:53 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Omdat Ajax een arrogante club is. Feyenoord en PSV veel minder.
quote:Op zondag 5 oktober 2008 17:45 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Het kan nog steeds 4-5 worden jongens. MvB heeft de boel in de rust op scherp gezet!
quote:Op zondag 5 oktober 2008 17:54 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Nu zul je vanavond die ajacieden dat ze door de scheids hebben verloren omdat hij een pingel gaf
Overtreding eindigt er toch binnen?quote:
quote:Op zondag 5 oktober 2008 17:56 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Tegenwoordig niet meer vind ik, Feyenoord denkt al 2 jaar kampioen te worden met de alzheimer jongens, en PSV gaat er ook elk jaar weer vanuit (gek genoeg komt het nog uit ook)
dat zeker. Maar ten eerste was het niet eens een overtreding en ten 2e werd hij niet eens ingezet in het strafschopgebied. Vink verlaagd zich tot het niveau van Ajax.quote:
quote:Op zondag 5 oktober 2008 16:16 schreef RayMania het volgende:
Hallo, wij zijn Ajax? Ik verwacht een makkelijke 0-4 overwinning.
nu nog 1quote:Op zondag 5 oktober 2008 17:56 schreef One_conundrum het volgende:
Krijgen we bijna interessante wissels? Ik noem een Elyounoussi of een Beda
Dat is de tactiek van Van Basten. Zo verras je de tegenstanderquote:Op zondag 5 oktober 2008 17:57 schreef TC03 het volgende:
De Ajacieden lopen echt als een kip zonder kop over het veld. Hilarisch eigenlijk.
iddquote:Op zondag 5 oktober 2008 17:54 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Nu zul je vanavond die ajacieden dat ze door de scheids hebben verloren omdat hij een pingel gaf
Volgens Jol iddquote:Op zondag 5 oktober 2008 17:57 schreef Adelante het volgende:
[..]
Overtreding eindigt er toch binnen?
Gaat om het inzetten van de overtreding.quote:Op zondag 5 oktober 2008 17:57 schreef Adelante het volgende:
[..]
Gelukkig gaat het erom waar de overtreding is ingezet...quote:Op zondag 5 oktober 2008 17:57 schreef Adelante het volgende:
[..]
Nu ja sneu is het wel dat ze elke keer denken "de verlosser" binnen te hebben gehaald.quote:Op zondag 5 oktober 2008 17:57 schreef TC03 het volgende:
[..]Alsof er ook maar één Feyenoorder zonder het syndroom van Down was die een kampioenschap realistisch achtte.
Uh, toen er een samenvatting van de open dag was wel. Toen gaven ze als reden dat ze wel kampioen zouden worden, omdat ze 100 jaar bestaanquote:Op zondag 5 oktober 2008 17:57 schreef TC03 het volgende:
[..]Alsof er ook maar één Feyenoorder zonder het syndroom van Down was die een kampioenschap realistisch achtte.
Jij moet echt eens een keer een cursus sarcasme nemen. Anders lees je m'n post in het Heerenveen topic even. Of kijk in het tototopic.quote:
Dat schijnt dus te zijn veranderdquote:Op zondag 5 oktober 2008 17:59 schreef ARR-I het volgende:
[..]
Gelukkig gaat het erom waar de overtreding is ingezet...
Jullie halen toch elke keer de verlosser binnen? Kunnen we ook niks aan doen dat die binnen een paar dagen dan weer vertrektquote:Op zondag 5 oktober 2008 17:59 schreef Longmen het volgende:
[..]
Nu ja sneu is het wel dat ze elke keer denken "de verlosser" binnen te hebben gehaald.
Oh ja. Dat is het.quote:Op zondag 5 oktober 2008 18:00 schreef Stereotomy het volgende:
Op zich speelt Ajax niet heel slecht. Maar Heerenveen is wel erg goed.
Niet dus. Zei Dick Jol vorige week nog expliciet in SV, en ik sla hem hoger aan dan jou als het gaat om dit soort kennis, sorry.quote:Op zondag 5 oktober 2008 17:59 schreef ARR-I het volgende:
[..]
Gelukkig gaat het erom waar de overtreding is ingezet...
Idd. Maarja sommige mensen zijn gewoon te dom.quote:Op zondag 5 oktober 2008 18:00 schreef RayMania het volgende:
[..]
Jij moet echt eens een keer een cursus sarcasme nemen. Anders lees je m'n post in het Heerenveen topic even. Of kijk in het tototopic.
"elke keer"quote:Op zondag 5 oktober 2008 18:00 schreef Irrem het volgende:
[..]
Jullie halen toch elke keer de verlosser binnen? Kunnen we ook niks aan doen dat die binnen een paar dagen dan weer vertrekt
Over arrogantie gesprokenquote:Op zondag 5 oktober 2008 18:02 schreef BOYS1985 het volgende:
KAMPIOEEEEEEEENE OLE OLEEEEEEEEE
Ik zou niet echt kunnen zeggen dat ajax speelt... kijken meer toequote:Op zondag 5 oktober 2008 18:00 schreef Stereotomy het volgende:
Op zich speelt Ajax niet heel slecht. Maar Heerenveen is wel erg goed.
jij denkt echt dat Ajacieden het IQ hebben van een badeend?quote:Op zondag 5 oktober 2008 18:02 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Haha, er zullen vast nog wel Ajacieden komen die dat écht zullen zeggen
teugzakken tegen dit ajax?quote:Op zondag 5 oktober 2008 18:03 schreef noxious het volgende:
Het mooiste vind ik ook dat Heerenveen gewoon door blijft gaan, ipv terugzakken
Ach man doe niet zo serieus. Was maar een grap hoor.quote:Op zondag 5 oktober 2008 18:00 schreef RayMania het volgende:
[..]
Jij moet echt eens een keer een cursus sarcasme nemen. Anders lees je m'n post in het Heerenveen topic even. Of kijk in het tototopic.
Iddquote:Op zondag 5 oktober 2008 18:03 schreef toma het volgende:
[..]
jij denkt echt dat Ajacieden het IQ hebben van een badeend?
quote:Op zondag 5 oktober 2008 18:01 schreef StarGazer het volgende:
Fluit gewoon af en maak er maar 8-0 van voor de statistieken
Zo'n beetje de enige speler die voldoende scoort, de rest zwaar onder de maat, en dan met name de verdedigers.quote:Op zondag 5 oktober 2008 18:03 schreef Angelob het volgende:
Die Vermeer staat trouwens nog aardig te keepen ook
quote:Op zondag 5 oktober 2008 18:04 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ach man doe niet zo serieus. Was maar een grap hoor.
Elke club heeft een groot aantal supporters met het IQ van een badeend. Grappig altijd dat gebitch over elkaars clubs terwijl het echt niet zoveel verschilt van elkaarquote:Op zondag 5 oktober 2008 18:03 schreef toma het volgende:
[..]
Ik wil niet generaliseren maar gemiddeld genomen doen ze denk ik niet veel onder voor Feyenoord (arbeiders) en Ado (idioten).quote:Op zondag 5 oktober 2008 18:03 schreef toma het volgende:
[..]
Ik verbaas me nergens meer over hoor, er lopen zoveel domme kindjes rond het in Ajax-topic.quote:Op zondag 5 oktober 2008 18:03 schreef toma het volgende:
[..]
Dat zeg jij ja...quote:
Waar bemoei jij je nou weer mee. Sensatie aan het zoeken? Blijf maar lekker on-topic, is beter voor je.quote:
Waar hebben wij dat gezegd dan?quote:Op zondag 5 oktober 2008 18:05 schreef BOYS1985 het volgende:
Het lag aan het veld, de scheids, het publiek, de busreis, de shirts, het schoeisel, of mischien toch aan de doelnetten van het Abe Lenstra Stadion?
Valt wel mee, maar ik denk gewoon niet dat je dat als grapje bedoelde, maar dat je Ray wel serieus nam. Ook gezien je eerdere opmerking op een soortgelijke post.quote:Op zondag 5 oktober 2008 18:05 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Waar bemoei jij je nou weer mee. Sensatie aan het zoeken? Blijf maar lekker on-topic, is beter voor je.
Het is altijd zo gruwelijk overdreven dit soort onzin. Bij andere clubs geven ze net zo vaak iets anders de schuld dan zichzelf. Dat hoort bij het voetballen en echt niet alleen bij Ajax.quote:Op zondag 5 oktober 2008 18:05 schreef BOYS1985 het volgende:
Het lag aan het veld, de scheids, het publiek, de busreis, de shirts, het schoeisel, of mischien toch aan de doelnetten van het Abe Lenstra Stadion?
badeenden horen in een (bad) KUIP.quote:Op zondag 5 oktober 2008 18:03 schreef toma het volgende:
[..]
quote:Op zondag 5 oktober 2008 18:05 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik wil niet generaliseren maar gemiddeld genomen doen ze denk ik niet veel onder voor Feyenoord (arbeiders) en Ado (idioten).
je vergeet het slechte weerquote:Op zondag 5 oktober 2008 18:05 schreef BOYS1985 het volgende:
Veeg me opquote:Op zondag 5 oktober 2008 18:06 schreef BOYS1985 het volgende:
Dat zijn redenen uit het "Ajax heeft weer eens verloren hoe kan dat nou" multiple choice antwoordenboek.
Nee man, je ziet toch ook dequote:Op zondag 5 oktober 2008 18:07 schreef Grulez het volgende:
[..]
Valt wel mee, maar ik denk gewoon niet dat je dat als grapje bedoelde, maar dat je Ray wel serieus nam. Ook gezien je eerdere opmerking op een soortgelijke post.
Zo is het meer net.quote:Op zondag 5 oktober 2008 18:07 schreef VatosLoco het volgende:
Ow nee.. :
Ik verlies hier liever met 4-0 dan 4x met 1-0
Was toch Suárez?quote:Op zondag 5 oktober 2008 18:07 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Whahaha die argentijn die boos word omdat zijn goal niet zit bij een 4-0 achterstand
Offtopic, maar opzich wel interessante vraag natuurlijk.quote:Op zondag 5 oktober 2008 17:50 schreef toma het volgende:
ik snap sowiezo niet waarom alle eredivisie clubs een grotere hekel hebben aan Ajax dan aan PSV.
Sarcasmequote:Op zondag 5 oktober 2008 18:09 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
lol.. daar gaan we weer.. Ajax speelt elke wedstrijd zeker tegen de scheids
Dat jij die reacties serieus neemt zegt meer over jou denk ik. Calimero.quote:Op zondag 5 oktober 2008 18:09 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
Noem nu eens één iemand die de schuld geeft aan de scheids hier?quote:Op zondag 5 oktober 2008 18:09 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
quote:Op zondag 5 oktober 2008 18:10 schreef Grulez het volgende:
Rood voor Suarez zou de slagroom op de taart zijn.
Veeg me op..quote:Op zondag 5 oktober 2008 18:10 schreef Hertog_Martin het volgende:
Ja zie anders was dit al de 4-2 en had ajax alle kans nog
Ajax is bestolen door vink!
quote:Op zondag 5 oktober 2008 18:12 schreef Pizzakoppo het volgende:
KAMPIOENUUUYHHHHHHHH JAAAAAAAAAAAAAAAA
weer geen punten vandaagquote:Op zondag 5 oktober 2008 18:12 schreef StarGazer het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!
]quote:Op zondag 5 oktober 2008 18:13 schreef DJ_Ryow het volgende:
zonde zeg. onterechte penalty tegen en onterecht een goal afgekeurd. had eigenlijk 3-3 moeten staan.
quote:Op zondag 5 oktober 2008 18:13 schreef DJ_Ryow het volgende:
zonde zeg. onterechte penalty tegen en onterecht een goal afgekeurd. had eigenlijk 3-3 moeten staan.
quote:Op zondag 5 oktober 2008 18:13 schreef DJ_Ryow het volgende:
Hoort ook bij het voetbal hequote:Op zondag 5 oktober 2008 18:13 schreef Suijk het volgende:
Op zich ook knap, 0 kansen, 2 goals.
gelijk maken of niet, nu heeft ajax iig iets om over te klagenquote:Op zondag 5 oktober 2008 18:13 schreef DJ_Ryow het volgende:
Anders ga je er nog op in ookquote:Op zondag 5 oktober 2008 18:14 schreef leolinedance het volgende:
[..]
]
Haha, tuurlijkAjax had na de eerst helft al 6-0 achter moeten staan.
PURMERENDquote:Op zondag 5 oktober 2008 18:14 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
EN NIET ALLEEN VAN AMSTERDAM, MAAR OOK VAN:
Het zijn net jodenquote:Op zondag 5 oktober 2008 18:15 schreef Prik0 het volgende:
Waarom kan Heerenveen nooit een keer een ruime voorsprong vasthouden.
ZUID AFRIKAquote:Op zondag 5 oktober 2008 18:14 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
EN NIET ALLEEN VAN AMSTERDAM, MAAR OOK VAN:
Is alleen maar goed. Nu denken ze dat het eigenlijk een gelijkspel had moeten zijn.quote:Op zondag 5 oktober 2008 18:14 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
gelijk maken of niet, nu heeft ajax iig iets om over te klagen
Wat een baasquote:Op zondag 5 oktober 2008 18:16 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
vast, die is voor mij gemaakt mafkees
verliezen in de kuip van NEC is ook netjes.quote:Op zondag 5 oktober 2008 18:16 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Is alleen maar goed. Nu denken ze dat het eigenlijk een gelijkspel had moeten zijn.
Niet gek toch, een gelijkspel bij Heerenveen uit met alle blessuregevallen en het slechte weer.
Huilen! Huilen! Huilen!quote:Op zondag 5 oktober 2008 18:17 schreef Longmen het volgende:
verliezen in de kuip van NEC is ook netjes.
en dat terwijl die laatste goal van Heerenveen niet eens een penalty wasquote:Op zondag 5 oktober 2008 18:17 schreef donpsp het volgende:
4-2 en nog een goal afgekeurd ook nog. Had het dan 4-0 gelatendit is nog pijnlijker
Thanksquote:Op zondag 5 oktober 2008 18:18 schreef Daniane het volgende:
[..]
De Ossenaar heeft een prachtige avatar.
Ik denk dat de tranen daar inmiddels wel op zijnquote:
Kom op man dat slaat nergens op....quote:Op zondag 5 oktober 2008 18:20 schreef patrickt37 het volgende:
Onterecht afgekeurde goal, pingel voor SCH wat geen pingel was, en het eigen doelpuntje van Silva.
We zijn bestolen, we hadden kunnen winnen
rebound telt nietquote:Op zondag 5 oktober 2008 18:21 schreef Hertog_Martin het volgende:
nooit lachen voor een penal dan gaat ie mis
eigen doelpunt hoort niet in dat rijtjequote:Op zondag 5 oktober 2008 18:20 schreef patrickt37 het volgende:
Onterecht afgekeurde goal, pingel voor SCH wat geen pingel was, en het eigen doelpuntje van Silva.
We zijn bestolen, we hadden kunnen winnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |