Waar hebben wij dat gezegd dan?quote:Op zondag 5 oktober 2008 18:05 schreef BOYS1985 het volgende:
Het lag aan het veld, de scheids, het publiek, de busreis, de shirts, het schoeisel, of mischien toch aan de doelnetten van het Abe Lenstra Stadion?
Valt wel mee, maar ik denk gewoon niet dat je dat als grapje bedoelde, maar dat je Ray wel serieus nam. Ook gezien je eerdere opmerking op een soortgelijke post.quote:Op zondag 5 oktober 2008 18:05 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Waar bemoei jij je nou weer mee. Sensatie aan het zoeken? Blijf maar lekker on-topic, is beter voor je.
Het is altijd zo gruwelijk overdreven dit soort onzin. Bij andere clubs geven ze net zo vaak iets anders de schuld dan zichzelf. Dat hoort bij het voetballen en echt niet alleen bij Ajax.quote:Op zondag 5 oktober 2008 18:05 schreef BOYS1985 het volgende:
Het lag aan het veld, de scheids, het publiek, de busreis, de shirts, het schoeisel, of mischien toch aan de doelnetten van het Abe Lenstra Stadion?
badeenden horen in een (bad) KUIP.quote:Op zondag 5 oktober 2008 18:03 schreef toma het volgende:
[..]
jij denkt echt dat Ajacieden het IQ hebben van een badeend?
quote:Op zondag 5 oktober 2008 18:05 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik wil niet generaliseren maar gemiddeld genomen doen ze denk ik niet veel onder voor Feyenoord (arbeiders) en Ado (idioten).
je vergeet het slechte weerquote:Op zondag 5 oktober 2008 18:05 schreef BOYS1985 het volgende:
Veeg me opquote:Op zondag 5 oktober 2008 18:06 schreef BOYS1985 het volgende:
Dat zijn redenen uit het "Ajax heeft weer eens verloren hoe kan dat nou" multiple choice antwoordenboek.
Nee man, je ziet toch ook dequote:Op zondag 5 oktober 2008 18:07 schreef Grulez het volgende:
[..]
Valt wel mee, maar ik denk gewoon niet dat je dat als grapje bedoelde, maar dat je Ray wel serieus nam. Ook gezien je eerdere opmerking op een soortgelijke post.
Zo is het meer net.quote:Op zondag 5 oktober 2008 18:07 schreef VatosLoco het volgende:
Ow nee.. :
Ik verlies hier liever met 4-0 dan 4x met 1-0
Was toch Suárez?quote:Op zondag 5 oktober 2008 18:07 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Whahaha die argentijn die boos word omdat zijn goal niet zit bij een 4-0 achterstand
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |