Dat is niet opeens hoor.quote:
Dat kwam pas later.quote:Op maandag 19 mei 2008 00:10 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ajax straalt al jaren een bepaalde arrogantie uit, althans zo denken de supporters. Ik schaar mezelf ook onder de Ajax-fans en snap niet waar deze haat vandaan komt.
Wel frappant is dat er menig supporter van andere clubs blij was toen Ajax in de grootse jaren (1995-1996) de Champions League en de Wereldbeker won. Toen hadden we nog twee rechtstreekse plekken voor de CL.
Nu is iedereen blij dat er 'niets is in Amsterdam' triest.
Dank je. Meer hoef ik ook niet te zeggen.quote:Op maandag 19 mei 2008 00:11 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat is niet opeens hoor.
Dat is al jarenlang zo.
Komt voornamelijk voort uit pure jaloezie op de naam en status die Ajax nog steeds wereldwijd heeft en die al die andere Nederlandse clubjes nooit zullen bereiken.
Vanaf zijn 17de bij Ajax, Vanenburg van af zijn 16de. Deze geniale voetballers mogen een uitzondering zijn. Terwijl ik ze toch Ajacieden noem.quote:
Zie je, puur jaloezie dus.quote:Op maandag 19 mei 2008 00:27 schreef latin_LiZzY het volgende:
Gewoon een hekel aan de hoofdstad. Amsterdammers. Dat slappe Amsterdamse gewauwel, ik kan het niet uitstaan. En die arrogantie, al een decennia lang niks gepresteerd en altijd die grote muil. En trots dat ze zijn dat ze kampers als Sneijder en vd Vaart hebben leren voetballen. Grafjoden. Niks sympathiek aan die club.
Kampers schijnen ook graag lelijke tieten in de avatars te hebben.quote:Op maandag 19 mei 2008 00:27 schreef latin_LiZzY het volgende:
Gewoon een hekel aan de hoofdstad. Amsterdammers. Dat slappe Amsterdamse gewauwel, ik kan het niet uitstaan. En die arrogantie, al een decennia lang niks gepresteerd en altijd die grote muil. En trots dat ze zijn dat ze kampers als Sneijder en vd Vaart hebben leren voetballen. Grafjoden. Niks sympathiek aan die club.
quote:Op maandag 19 mei 2008 00:28 schreef jorienvdherik het volgende:
Omdat de fans denken dat ze alles zijn,
In het stadion met hun ons aller ajax
In het stadion met het omroepen van die namen
In het stadion met die 410 fans die denken dat ze alles zijn
een das dragen met nr 1 er op
Omdat Piet uit 020 voor Ajax is, heeft hij een grote bek omdat zijn club de ''beste'' is en meeste heeft gewonnen toch. dat gebruikt hij als argument tegen andere.quote:Op maandag 19 mei 2008 00:32 schreef GGMM het volgende:
Ajax heeft het meeste prijzen gewonnen. PSV en Feyenoord zulllen Ajax nooit meer inhalen. Dat werkt frustrerend. Helemaal als je club een subtopper is geworden waarvan je weet dat ze nooit meer een landstitel zullen pakken.
Als je in het buitenland zegt dat je uit Nederland komt zul je nooit iemand over een andere club horen dan Ajax.
Ik ben niet in 020 geboren.quote:Op maandag 19 mei 2008 00:36 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Omdat Piet uit 020 voor Ajax is, heeft hij een grote bek omdat zijn club de ''beste'' is en meeste heeft gewonnen toch. dat gebruikt hij als argument tegen andere.
Maar als Piet geboren was in 040 of 010, had hij niet zo grote bek.
Kortom, ga nou niet patsen met de prijzenkast van je club, als jij in 040 of 010 was geboren, was je voor die clubs
Hij heet René en komt uit 033quote:Op maandag 19 mei 2008 00:36 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Omdat Piet uit 020 voor Ajax is, heeft hij een grote bek omdat zijn club de ''beste'' is en meeste heeft gewonnen toch. dat gebruikt hij als argument tegen andere.
Maar als Piet geboren was in 040 of 010, had hij niet zo grote bek.
Kortom, ga nou niet patsen met de prijzenkast van je club, als jij in 040 of 010 was geboren, was je voor die clubs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |