Tegenwoordig niet meer vind ik, Feyenoord denkt al 2 jaar kampioen te worden met de alzheimer jongens, en PSV gaat er ook elk jaar weer vanuit (gek genoeg komt het nog uit ookquote:Op zondag 5 oktober 2008 17:53 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Omdat Ajax een arrogante club is. Feyenoord en PSV veel minder.
quote:Op zondag 5 oktober 2008 17:45 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Het kan nog steeds 4-5 worden jongens. MvB heeft de boel in de rust op scherp gezet!
quote:Op zondag 5 oktober 2008 17:54 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Nu zul je vanavond die ajacieden dat ze door de scheids hebben verloren omdat hij een pingel gaf
Overtreding eindigt er toch binnen?quote:
quote:Op zondag 5 oktober 2008 17:56 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Tegenwoordig niet meer vind ik, Feyenoord denkt al 2 jaar kampioen te worden met de alzheimer jongens, en PSV gaat er ook elk jaar weer vanuit (gek genoeg komt het nog uit ook)
dat zeker. Maar ten eerste was het niet eens een overtreding en ten 2e werd hij niet eens ingezet in het strafschopgebied. Vink verlaagd zich tot het niveau van Ajax.quote:
quote:Op zondag 5 oktober 2008 16:16 schreef RayMania het volgende:
Hallo, wij zijn Ajax? Ik verwacht een makkelijke 0-4 overwinning.
nu nog 1quote:Op zondag 5 oktober 2008 17:56 schreef One_conundrum het volgende:
Krijgen we bijna interessante wissels? Ik noem een Elyounoussi of een Beda
Dat is de tactiek van Van Basten. Zo verras je de tegenstanderquote:Op zondag 5 oktober 2008 17:57 schreef TC03 het volgende:
De Ajacieden lopen echt als een kip zonder kop over het veld. Hilarisch eigenlijk.
iddquote:Op zondag 5 oktober 2008 17:54 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Nu zul je vanavond die ajacieden dat ze door de scheids hebben verloren omdat hij een pingel gaf
Volgens Jol iddquote:Op zondag 5 oktober 2008 17:57 schreef Adelante het volgende:
[..]
Overtreding eindigt er toch binnen?
Gaat om het inzetten van de overtreding.quote:Op zondag 5 oktober 2008 17:57 schreef Adelante het volgende:
[..]
Gelukkig gaat het erom waar de overtreding is ingezet...quote:Op zondag 5 oktober 2008 17:57 schreef Adelante het volgende:
[..]
Nu ja sneu is het wel dat ze elke keer denken "de verlosser" binnen te hebben gehaald.quote:Op zondag 5 oktober 2008 17:57 schreef TC03 het volgende:
[..]Alsof er ook maar één Feyenoorder zonder het syndroom van Down was die een kampioenschap realistisch achtte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |