Tuurlijk, maar je wil toch ook wel een beetje zien dat er verbetering in zit. Ik vind dit weer een enorme stap terug vergeleken met eerdere wedstrijden. Heerenveen is niet de zwaarste tegenstander die we gaan krijgen.quote:Op zondag 5 oktober 2008 18:27 schreef twi het volgende:
Heerenveen-uit kun je gewoon verliezen. Dat het op zo'n manier gebeurt doet pijn, maar aan het eind van het seizoen blijft het 1 van de x verliespartijen, waar de som van de resultaten echt nog wel een kampioenschap kan opleveren.
Tjah, op zich zie ik ook nog wel aanknopingspunten dat het op de lange termijn goed moet gaan komen. Maar met wedstrijden zoals dit is het zwaar om Ajax-supporter te zijn.quote:Op zondag 5 oktober 2008 18:25 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Is ook niet nodig, ik vind zijn filosofie over voetbal geweldig, jonge talenten laten groeien en zo een team bouwen zoals Ajax traditioneel gezien altijd speelde, en ik vind dit echt dood en doodzonde maar besef hoeveel potentie Ajax bezit. Scheelt overigens dat mijn verwachtingspatroon al laag was voor het seizoen dus dit is semi-ingecalculeerd.
Natuurlijk wil je zien dat het beter gaat, maar nu is de wond nog vers en flapt iedereen er alles uit. Wekenlang hebben we eigenlijk amper wat gehoord en nu is het weer tijd om met z'n allen massaal van de brug te springen.quote:Op zondag 5 oktober 2008 18:28 schreef Suijk het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar je wil toch ook wel een beetje zien dat er verbetering in zit. Ik vind dit weer een enorme stap terug vergeleken met eerdere wedstrijden. Heerenveen is niet de zwaarste tegenstander die we gaan krijgen.
Dat dacht ik gvd na willem ii al.quote:Op zondag 5 oktober 2008 18:30 schreef Wooldoor het volgende:
Hopelijk is Ajax nu wel wakker geschud voor de volgende wedstrijden.
Iedereen heeft gezien wat voor een stel dwazen hij er in gezet heeft bij het Nederlands elftal, en als ie al een keer de goede mensen in het veld stuurde, zette hij ze vaak weer op de verkeerde plek.quote:Op zondag 5 oktober 2008 18:23 schreef Enchanter het volgende:
Vraag me af hoelang van Basten krediet krijgt , 7 punten uit 5 wedstrijden is natuurlijk niet best.
Nou ben ik geen voorstander van het ontslaan van trainers die net nieuw zijn , maar ja bij Ajax verwacht met goede resultaten
Hopelijk? Kun je vergeten, thuis wedstrijden gaan nog wel... maar uitwedstrijden?quote:Op zondag 5 oktober 2008 18:30 schreef Wooldoor het volgende:
Hopelijk is Ajax nu wel wakker geschud voor de volgende wedstrijden. Opzich geen probleem natuurlijk verliezen tegen Heerenveen volgende week hopelijk Gabri er weer bij.
Eigenlijk is Heerenveen de eerste club van redelijk niveau die we tegen komen, waar je ieder jaar uit van kunt verliezen, maar dat het dan zo makkelijk gaat...quote:Op zondag 5 oktober 2008 18:31 schreef twi het volgende:
[..]
Natuurlijk wil je zien dat het beter gaat, maar nu is de wond nog vers en flapt iedereen er alles uit. Wekenlang hebben we eigenlijk amper wat gehoord en nu is het weer tijd om met z'n allen massaal van de brug te springen.
De progressie is noodzakelijk, maar mensen die nu al het kampioenschap opheven zorgen er alleen maar voor dat de club nog verder afzakt. Mijn verwachtingspatroon blijft hoog, ondanks deze nederlaag.
Voorbeschouwing op Ajax.nlquote:Duels tussen sc Heerenveen en Ajax zijn zelden saai te noemen. Dat heeft grotendeels te maken met de positieve spelopvatting die beide clubs doorgaans hanteren.
Klopt gewoon. Alleen Heerenveen voerde het ook uit.quote:
Haha oh ja, krijgen we deze dooddoener weer.quote:Op zondag 5 oktober 2008 18:30 schreef Wooldoor het volgende:
Hopelijk is Ajax nu wel wakker geschud voor de volgende wedstrijden. Opzich geen probleem natuurlijk verliezen tegen Heerenveen volgende week hopelijk Gabri er weer bij.
Helaas wel. Het was weer een rare wedstrijd. Het "Lucky" was helaas even weg bij Ajax. Heb echt een dubieus gevoel bij die wedstrijd, echt slecht en mak gespeeld door Ajax maar vervolgens wel 3 goals scoren bij een 4-0 achterstand.quote:Op zondag 5 oktober 2008 18:39 schreef Suijk het volgende:
[..]
Klopt gewoon. Alleen Heerenveen voerde het ook uit.
Misschien aan de heer Böke vragenquote:
quote:Op zondag 5 oktober 2008 18:30 schreef Wooldoor het volgende:
Hopelijk is Ajax nu wel wakker geschud voor de volgende wedstrijden.
Als Ajax zijnde moet je alle westrijden winnen. Dan kan de scheids een keer tegenzitten maar dan moeten ze nog beter hun best doen punt.quote:Op zondag 5 oktober 2008 18:42 schreef MaxC het volgende:
Volledig terecht verslagen door Heerenveen maar daarna ook wel vernederd door de heer Vink
Hij heeft gewoon gelijk, en heeft gewoon aangegeven hoe Ajax ervoor stond. En dat klopt het is een laag kut niveau.quote:Op zondag 5 oktober 2008 18:48 schreef finsdefis het volgende:
Gelukkig heeft en had van Basten een realistische "visie". Hij gaf aan het begin van het seizoen al aan dat het nog allemaal niet op niveau was en dat het wel even gaat duren. Alleen jammer dat ie dat nu weer moet zeggen.
Jep, Aissati ligt er nu ook al zo´n 3 weken uit en opmerkelijk genoeg duurt zijn blessure nog steeds 3 tot 6 weken, net zolang als toen het persbericht naar voren kwam hoelang hij uit de running zou zijn. Idd 3 tot 6 wekenquote:Op zondag 5 oktober 2008 18:57 schreef Cyberia18 het volgende:
In principe moet Oleguer tegen Groningen weer van de partij zijn.
Maar goed wat is in principe met onze medische staf...
Ik vind 4-3-1-2 beter. Dan hebben we een mannetje achter de spits (Sulejmani is uitstekend voor deze positie) die de brug tussen middenveld en spitsen, wat nu een link is die vaak fout gaat kan leggen.quote:Op zondag 5 oktober 2008 18:48 schreef marp0 het volgende:
Beter speelt Ajax geen 4-3-3 meer, want dat werkt echt niet alleen tegen clubs die er niks van bakken.
De spelers van Ajax speelden ook niet met diepgang en dat zag je bij Heereveen wel, bij ajax stond iedereen stil om aangespeeld te worden maar vervolgens doen ze niks met die bal.
Beter speelt Ajax 442 of 4231 met spelers die opkomen vanaf het middenveld.
Zo spelen we nu ook vaak al.... gewoon het Nederlands efltal systeem invoeren, heb je een extra slot op de deur achterin...quote:Op zondag 5 oktober 2008 19:02 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Ik vind 4-3-1-2 beter. Dan hebben we een mannetje achter de spits (Sulejmani is uitstekend voor deze positie) die de brug tussen middenveld en spitsen, wat nu een link is die vaak fout gaat kan leggen.
Precies, het is gewoon de instelling. De supporters-gedachte van "Wij zijn Ajax, wij zijn de beste" is helaas door de spelers overgenomen, en die verwachten ook altijd sowieso te winnen, met die gedachte spelen ze ook. Ze vechten niet om te winnen, want Ajax zal toch wel winnen. En zie het resultaat: je wint niet.quote:Op zondag 5 oktober 2008 19:05 schreef Pizzakoppo het volgende:
altijd dat geld gezeik, dit is INSTELLING wat er niet is!
Hoeveel van dat bedrag stond vandaag ook daadwerkelijk op het veld? En schijnbaar verwacht jij dat als er een nieuwe trainer komt, er meteen een heel ander systeem wordt ingeslepen. Van Basten valt in deze vrij weinig te verwijten.quote:Op zondag 5 oktober 2008 18:28 schreef ASroma het volgende:
ik schrijf em weer even bij..... 35 miljoen geinvesteeerd... 7 uit 5.... top marcoje kan zo aan de slag bij Milan
En je hebt er een coach voor die dit vervolgens de spelers duidelijk moet maken, desnoods met een donderpreek. Zou Louis een keer tijd vrij kunnen maken?quote:Op zondag 5 oktober 2008 19:08 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Precies, het is gewoon de instelling. De supporters-gedachte van "Wij zijn Ajax, wij zijn de beste" is helaas door de spelers overgenomen, en die verwachten ook altijd sowieso te winnen, met die gedachte spelen ze ook. Ze vechten niet om te winnen, want Ajax zal toch wel winnen. En zie het resultaat: je wint niet.
Jep slaat allemaal nergens op, voetbal toch gewoon eens voor die godverdomde miljoenenquote:Op zondag 5 oktober 2008 19:08 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Precies, het is gewoon de instelling. De supporters-gedachte van "Wij zijn Ajax, wij zijn de beste" is helaas door de spelers overgenomen, en die verwachten ook altijd sowieso te winnen, met die gedachte spelen ze ook. Ze vechten niet om te winnen, want Ajax zal toch wel winnen. En zie het resultaat: je wint niet.
Ik geef hem wel groot gelijk.quote:Op zondag 5 oktober 2008 19:00 schreef _Mike_ het volgende:
Azijnpisser Pizzakoppo is er weer hoor, jij bent hier echt alleen maar te vinden als er iets mis is hé?
De enige die het waard was was Suarez. 4-0 achter en nog steeds zijn kop omhoog en schouders eronder. Nooit opgeven. Het is de enige zwaluw op het moment.quote:Op zondag 5 oktober 2008 19:12 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Jep slaat allemaal nergens op, voetbal toch gewoon eens voor die godverdomde miljoenen
En daarom MOET vBasten ook gewoon behouden worden voor Ajax gedurende een aantal jaar, eindelijk is er weer een trainer met een visie die iets wilt neerzetten en een echt Ajax hart heeft. Hij weet waar het er om draait bij Ajax en ik geloof dat hij Ajax ook weer op de rails kan zetten mits hij genoeg tijd krijgt en de resultaten enigzins naar zijn hand weet te zetten.quote:Op zondag 5 oktober 2008 19:12 schreef Wooldoor het volgende:
Dat geld verhaal van je gaat niet op want succes is niet te koop, kijk bijvoorbeeld naar Tottenham vandaag. Chelsea heeft in al die jaren met verschrikkelijk veel geld gesmeten waar de champions league winnen ho maar. Een ingespeeld team is belangrijker, als je dat met goede spelers kan invullen dan heb je geheid succes. Maar dat team smeden komt er de laatste jaren gewoon niet uit.
Absoluut, hij is ook iemand die gewoon keihard voor die bal blijft gaan, en af en toe zelfs een overtreding maakt puur en alleen omdat hij wilt winnen!quote:Op zondag 5 oktober 2008 19:15 schreef Red_85 het volgende:
[..]
De enige die het waard was was Suarez. 4-0 achter en nog steeds zijn kop omhoog en schouders eronder. Nooit opgeven. Het is de enige zwaluw op het moment.
Van Basten zal het ongetwijfeld zeggen, maar het blijft toch bij die spelers hangen. Belangrijker is inderdaad dat er een ingespeeld team staat dat met plezier voetbalt, en er dan ook met z'n alleen voor wil gaan. Het feit dat we veel blessures hebben werkt dit inderdaad voor een gedeelte tegen, maar dat mag geen excuus zijn voor het gebrek aan passie en beleving bij de vervangers.quote:Op zondag 5 oktober 2008 19:11 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
En je hebt er een coach voor die dit vervolgens de spelers duidelijk moet maken, desnoods met een donderpreek. Zou Louis een keer tijd vrij kunnen maken?
Ik weet niet of jij Van Basten net hebt gehoord, maar die was toch duidelijk in zijn woorden. Maar als je als speler niet wil dan hebben donderpreken geen enkel effect.quote:Op zondag 5 oktober 2008 19:11 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
En je hebt er een coach voor die dit vervolgens de spelers duidelijk moet maken, desnoods met een donderpreek. Zou Louis een keer tijd vrij kunnen maken?
Jij hebt geen Eredivisie Live gekeken?quote:Op zondag 5 oktober 2008 19:16 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Absoluut, hij is ook iemand die gewoon keihard voor die bal blijft gaan, en af en toe zelfs een overtreding maakt puur en alleen omdat hij wilt winnen!
jij bent wel lekker bezig vandaag, keep on the good workquote:Op zondag 5 oktober 2008 19:17 schreef Palmboom313 het volgende:
Troll
Wat was er bij Eredivisie Live dan?quote:Op zondag 5 oktober 2008 19:17 schreef Breach het volgende:
[..]
Jij hebt geen Eredivisie Live gekeken?
Jawel, maar ik doel op hem in zijn algemeenheid.quote:Op zondag 5 oktober 2008 19:17 schreef Breach het volgende:
[..]
Jij hebt geen Eredivisie Live gekeken?
Ben ik het helemaal mee eens, trainerswisselingen hebben de laatste jaren al laten zien geen ene flikker uit te maken. Maar komop we hebben nu verloren maar het seizoen is heus nog niet verloren.quote:Op zondag 5 oktober 2008 19:15 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
En daarom MOET vBasten ook gewoon behouden worden voor Ajax gedurende een aantal jaar, eindelijk is er weer een trainer met een visie die iets wilt neerzetten en een echt Ajax hart heeft. Hij weet waar het er om draait bij Ajax en ik geloof dat hij Ajax ook weer op de rails kan zetten mits hij genoeg tijd krijgt en de resultaten enigzins naar zijn hand weet te zetten.
Zie mijn post van daarvoorquote:Op zondag 5 oktober 2008 19:19 schreef le_knightclub_soda het volgende:
[..]
Wat was er bij Eredivisie Live dan?
Scouting...quote:Op zondag 5 oktober 2008 19:04 schreef Red_85 het volgende:
Even een vraagje..
Hoe kan het zo zijn dat we 40mln investeren in een team dat nog niet eens kan winnen van een subtopper?
who cares. Van Basten ziet iig de redenen waarom we niets hebben gepresteerd vandaag.quote:Op zondag 5 oktober 2008 19:18 schreef Red_85 het volgende:
Studio sport laat de (onterecht)afgekeurde goal niet eens zien
Ze zullen bij de NOS wel bang zijn om als pro-Ajax bestempeld te worden.quote:Op zondag 5 oktober 2008 19:19 schreef GieJay het volgende:
Wat een klote censuur bij de NOS! Waarom lieten ze gvd die onterecht afgekeurde goal niet zien!?
Ik denk het meer de cultuur van de club is qua beleving. Wie zegt dat de gescoute spelers van Groningen en Heerenveen bij Ajax diezelfde beleving/passie tonen als ze nu bij hun clubs doen?quote:
Nee nog niet, ik moet het commentaar nog horen.quote:Op zondag 5 oktober 2008 19:16 schreef Breach het volgende:
[..]
Ik weet niet of jij Van Basten net hebt gehoord, maar die was toch duidelijk in zijn woorden.
Mijn God, Ajax verliest met 4-2 ga je zitten zeuren over de scheids....quote:Op zondag 5 oktober 2008 19:20 schreef Red_85 het volgende:
Om de scheids te behoeden van gigantische kritiek. Ik hoop dat Hugo borst vanavond los gaat. En op mijn club en op de scheidsen.
Ik kan me er alleen maar aan ergeren. Als je 4-5 goals tegen krijgt dan wil ik koppen zien die op onweer staan, gasten die zich kapot schamen. En het enige dat je ziet zijn gasten die lekker snel de warme kleedkamer opzoeken.quote:Op zondag 5 oktober 2008 19:19 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Jawel, maar ik doel op hem in zijn algemeenheid.
en dan dat stukje tekst onder jouw naamquote:
Volgens mij weet je niet wat een post icon isquote:Op zondag 5 oktober 2008 19:22 schreef donpsp het volgende:
[..]
en dan dat stukje tekst onder jouw naam![]()
Echt een trieste wedstrijd zeg. Ik kan me morgen echt niet vertonen op mijn school in Eindhoven
Ik zou het niet zo persoonlijk op Vink willen spelen, het is in het algemeen niet goed met de scheidsrechters in Nederland.quote:Op zondag 5 oktober 2008 19:22 schreef _Mike_ het volgende:
Terecht verloren, maar Vink is echt een prutser
Plus het feit dat Van der Wiel in de 25e minuut de 2e gele kaart had kunnen krijgen.quote:Op zondag 5 oktober 2008 19:22 schreef qonmann het volgende:
[..]
Mijn God, Ajax verliest met 4-2 5-2 ga je zitten zeuren over de scheids....
Nee, heb je mijn post niet gelezen? ben je daar te lui voor? Er is gewoon een goal onterecht afgekeurd en die wordt keihard verzwegen door de nos. zelfkennis is aanwezig hier, jij moet alleen ff lezen.quote:Op zondag 5 oktober 2008 19:22 schreef qonmann het volgende:
[..]
Mijn God, Ajax verliest met 4-2 ga je zitten zeuren over de scheids....
Ik wel, het is gewoon een autoritaire klootzak... dat de rest ook niet deugt staat hierbuitenquote:Op zondag 5 oktober 2008 19:24 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Ik zou het niet zo persoonlijk op Vink willen spelen, het is in het algemeen niet goed met de scheidsrechters in Nederland.
En Jong-a-pin in de eerste helft ook minimaal geel na de aanslag van achter op Suarez.quote:Op zondag 5 oktober 2008 19:24 schreef Burner2000 het volgende:
[..]
Plus het feit dat Van der Wiel in de 25e minuut de 2e gele kaart had kunnen krijgen.
En een penalty gegeven voor een overtreding die een meter buiten de 16 meter was.quote:Op zondag 5 oktober 2008 19:25 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Nee, heb je mijn post niet gelezen? ben je daar te lui voor? Er is gewoon een goal onterecht afgekeurd en die wordt keihard verzwegen door de nos. zelfkennis is aanwezig hier, jij moet alleen ff lezen.
Ja, maar hij had het over geld.quote:Op zondag 5 oktober 2008 19:21 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik denk het meer de cultuur van de club is qua beleving. Wie zegt dat de gescoute spelers van Groningen en Heerenveen bij Ajax diezelfde beleving/passie tonen als ze nu bij hun clubs doen?
De regel blijkt dus veranderd te zijn.quote:Op zondag 5 oktober 2008 19:26 schreef Breach het volgende:
[..]
En een penalty gegeven voor een overtreding die een meter buiten de 16 meter was.
Ok, dat wist ik niet. In dat geval terechte penalty.quote:Op zondag 5 oktober 2008 19:28 schreef sjimz het volgende:
[..]
De regel blijkt dus veranderd te zijn.
Het gaat erom waar die eindigt.
Slechte aanpassing als je het mij vraagt.
Wordt ook al in het scheidsrechterstopic besproken als ik mij niet vergis.
eenschquote:Op zondag 5 oktober 2008 19:25 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Ik wel, het is gewoon een autoritaire klootzak... dat de rest ook niet deugt staat hierbuiten
Ik herinner me volgens mij tegen Willem 2 een zelfde situatie maar toen werd de overtreding op van der Wiel gemaakt en die werd er buiten gelegd. Terwijl van der Wiel er heel wat verder in de 16 lag dan de Heerenveen speler vandaag.quote:Op zondag 5 oktober 2008 19:28 schreef sjimz het volgende:
[..]
De regel blijkt dus veranderd te zijn.
Het gaat erom waar die eindigt.
Slechte aanpassing als je het mij vraagt.
Wordt ook al in het scheidsrechterstopic besproken als ik mij niet vergis.
Het beleid is dat scheldwoorden sowieso geedit worden en dus niet alleen in dit topic.quote:Op zondag 5 oktober 2008 19:38 schreef _Mike_ het volgende:
Die moderatie in dit topic1 scheldwoord en ze gaan huilen..
Mekkeren op de scheids mag wel, maar je kan niet zeggen dat het zijn schuld is dat wij verloren hebbenquote:Op zondag 5 oktober 2008 19:39 schreef Longmen het volgende:
Laten we niet gaan mekkeren op de scheids. Ajax was zeer en zeer slecht. Eigen schuld.
Dat kan wel, maar dan wel gewoon op een normale manierquote:Op zondag 5 oktober 2008 19:41 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Mekkeren op de scheids mag wel, maar je kan niet zeggen dat het zijn schuld is dat wij verloren hebben
Hoeveel van dat aangekochte stond vandaag op het veld? Ow wat zeg je..? Heel weinig...quote:
Serieus is vraag me echt af of het met Sno slechter zou zijn gegaan dan met Lindgren die echt tergend traag was. En eerstkomende wedstrijd van Ajax duurt het nog ff dan is Gabri er ook weer gewoon bij.quote:Op zondag 5 oktober 2008 19:44 schreef King_of_cubes het volgende:
Nu hebben we verloren en dat zuigt maar voor volgende wedstrijd vrees ik ook. Straks staat Sno weer in de basis.
Wat je ook van Sno vindt, ik denk dat Sno vandaag een pré was geweest. Juist omdat hij het tempo eruit haalt en omdat hij fysiek sterk is.quote:Op zondag 5 oktober 2008 19:44 schreef King_of_cubes het volgende:
Nu hebben we verloren en dat zuigt maar voor volgende wedstrijd vrees ik ook. Straks staat Sno weer in de basis.
Rot op kut Trollquote:Op zondag 5 oktober 2008 19:55 schreef Fortitudo het volgende:
mensen die zeiken op de scheids
ajax is volledig van de mat gespeeld, zoals de commentator al zei, voor hetzelfde geld was het 8-2 geworden
Ik was al verbaasd over de weinige kritiek die ze lieten horen op de beslissingen van Vink maar d'r zat dus ook nog een onterecht afgekeurde goal voor Ajax bij?quote:Op zondag 5 oktober 2008 19:20 schreef Red_85 het volgende:
Om de scheids te behoeden van gigantische kritiek. Ik hoop dat Hugo borst vanavond los gaat. En op mijn club en op de scheidsen.
Mee eens, het wordt echt eens tijd dat dit probleem wordt erkend en dat ze iets ermee gaan doen.quote:Op zondag 5 oktober 2008 19:59 schreef Wooldoor het volgende:
Achja ook met al die kut beslissingen van Vink hadden we niet gewonnen of gelijk gespeeld, maar wanneer worden zulke scheidsrechters nou eens aangepakt op het wekelijks blunderen.
dit is niet zo'n troll reactie maar de waarheid, m.i.quote:
No shit sherlock.quote:Op zondag 5 oktober 2008 19:55 schreef Fortitudo het volgende:
mensen die zeiken op de scheids
ajax is volledig van de mat gespeeld, zoals de commentator al zei, voor hetzelfde geld was het 8-2 geworden
Hij zegt het alsof dit topic vol zit met mensen die denken dat Ajax verloor door Vink, terwijl ik die zelf nog niet heb gezien. De troll is dus echt wel aanwezig lijkt me.quote:Op zondag 5 oktober 2008 20:03 schreef Longmen het volgende:
[..]
dit is niet zo'n troll reactie maar de waarheid, m.i.
Dat weet ik wel zeker, hij post hier alleen maar dat soort reactiesquote:Op zondag 5 oktober 2008 20:06 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Hij zegt het alsof dit topic vol zit met mensen die denken dat Ajax verloor door Vink, terwijl ik die zelf nog niet heb gezien. De troll is dus echt wel aanwezig lijkt me.
Qua voetballend vermogen? Huntelaar.quote:Op zondag 5 oktober 2008 20:09 schreef RijstNatie het volgende:
Wie vinden jullie nou de slechtste spelers in deze selectie??
gewoon zomaar ff een vraagje tussendoor
Sno en Van Der Wiel.quote:Op zondag 5 oktober 2008 20:09 schreef RijstNatie het volgende:
Wie vinden jullie nou de slechtste spelers in deze selectie??
gewoon zomaar ff een vraagje tussendoor
Tsja daar kun je op wachten. Zo'n ignore button zie ik nog altijd graag verschijnen.quote:Op zondag 5 oktober 2008 20:04 schreef Cheiron het volgende:
En fucking SCH natuurlijk weer een week lang kind aan huis in dit topic.
Vind ik ook man, die gast heeft totaal geen techniek zijn aannames zijn de laatste tijd echt dramatisch.quote:Op zondag 5 oktober 2008 20:11 schreef Radegast het volgende:
[..]
Qua voetballend vermogen? Huntelaar.
quote:‘We moeten ons schamen’
HEERENVEEN - Trainer Marco van Basten had zondagavond na afloop van de nederlaag van Ajax tegen Heerenveen (5-2) geen goed woord voor zijn ploeg over. "Dit was echt een wanprestatie. Het is voor mij echt onbegrijpelijk dat ze zich zo hebben laten afslachten."
“Het is misschien raar dat ik dit zeg. Maar ik heb me afgevraagd of ze voor het eerst in de regen voetbalden. Zo’n oorwassing heb ik nog nooit meegemaakt. We moeten ons voor deze prestatie schamen. Na acht minuten stonden we al met 2-0 achter en daarna was het heel vreemd om te zien dat spelers die bij Ajax voetballen niet beter dan hun tegenstander zijn”, aldus Van Basten.
“Op deze manier krijg je echt de bevestiging over waarom ze “mooiweervoetballers” worden genoemd. Ik miste absoluut de wil om te winnen. Zo zijn ze kennelijk opgeleid.”
Onbegrijpelijk
Van Basten wacht met Ajax nog steeds op de eerste uitzege in de competitie. “Tegen Feyenoord hebben we nog aardig gespeeld”, doelde hij op het gelijke spel (2-2). “Maar tegen Willem II werden we overlopen en tegen Heerenveen zijn we weggespeeld. Hoe ik dit ga veranderen? Zeggen jullie het maar”, zei de trainer in de perskamer van Heerenveen. “De competitie telt gelukkig 34 wedstrijden. Maar hier snap ik echt helemaal niets van.”
Trainer Trond Sollied van Heerenveen geloofde naar eigen zeggen ook lang niet wat hij zag. “Ik ben natuurlijk trots op mijn spelers. Maar ik heb me ook verbaasd over het krachtverschil tussen Heerenveen en Ajax. Dit had ik nooit verwacht.”
Fuck it. Klaas-Jan Huntelaar scoort 25 á 30 keer per seizoen, dan hoeft hij van mij helemaal niet te kunnen voetballen. Zag gisteren Simone Inzaghi scoren, zo'n jongen wordt nooit aangespeeld in de kaats, staat er alleen maar om op de goede plaats te staan, om af te rondenquote:Op zondag 5 oktober 2008 20:14 schreef marp0 het volgende:
[..]
Vind ik ook man, die gast heeft totaal geen techniek zijn aannames zijn de laatste tijd echt dramatisch.
En hij kan ook niet eens een bal even wat langer vasthouden om vervolgens terug te kaatsen, hij kaatst alle ballen meteen terug of speelt de bal altijd terug naar achteren, echt zo hatelijk vind ik.
Dat was het eerste doelpunt sinds 2004 voor hemquote:Op zondag 5 oktober 2008 20:21 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Fuck it. Klaas-Jan Huntelaar scoort 25 á 30 keer per seizoen, dan hoeft hij van mij helemaal niet te kunnen voetballen. Zag gisteren Simone Inzaghi scoren, zo'n jongen wordt nooit aangespeeld in de kaats, staat er alleen maar om op de goede plaats te staan, om af te ronden
Volledig mee eens. Daarstraks zat Jan van Halst ook te zeiken dat als KJH echt naar een grote club wil, hij dan moet leren voetballen. Complete bullshit. Zoveel grote spitsen die niet kunnen 'voetballen'. De Inzaghi's, Shevshenko, Van Nistelrooij en ga zo maar door.quote:Op zondag 5 oktober 2008 20:21 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Fuck it. Klaas-Jan Huntelaar scoort 25 á 30 keer per seizoen, dan hoeft hij van mij helemaal niet te kunnen voetballen. Zag gisteren Simone Inzaghi scoren, zo'n jongen wordt nooit aangespeeld in de kaats, staat er alleen maar om op de goede plaats te staan, om af te ronden
Inderdaad...alleen v. Nistelrooy kan niet voetballenquote:Op zondag 5 oktober 2008 20:21 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Klopt, maar ik nam hem als voorbeeld omdat hij écht niet kan voetballen. Hij is nog veel slechter dan zijn broer.quote:Op zondag 5 oktober 2008 20:23 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dat was het eerste doelpunt sinds 2004 voor hem
Als Huntelaar naar een grote club in Engeland gaat zal hij het niet redden daar let maar op, zelfde geld voor de Spaanse competitie. Enige competitie die bij Huntelaar past is de Italiaanse.quote:Op zondag 5 oktober 2008 20:24 schreef Breach het volgende:
[..]
Volledig mee eens. Daarstraks zat Jan van Halst ook te zeiken dat als KJH echt naar een grote club wil, hij dan moet leren voetballen. Complete bullshit. Zoveel grote spitsen die niet kunnen 'voetballen'. De Inzaghi's, Shevshenko, Van Nistelrooij en ga zo maar door.
ik hoop dat je het als grapje bedoeldquote:Op zondag 5 oktober 2008 20:11 schreef Radegast het volgende:
[..]
Qua voetballend vermogen? Huntelaar.
En die eerste had ook afgekeurd moeten worden omdat Sibon voor de man ging ipv de bal. Eigenlijk was het 3-3!quote:Op zondag 5 oktober 2008 20:19 schreef M0NTANA het volgende:
Terechte nederlaag. Al kan het nog spannend worden, als de eerste strafschop niet aan Heerenveen wordt gegeven en het doelpunt van Dario Cvitanich niet wordt afgekeurd. Maar goed, laten we ons maar richten op de komende 29 wedstrijden, in plaats van terug blijven kijken naar de arbitraire dwalingen van dit seizoen.
Op de goede plaats staan echter ook niet, had dan Pipo genoemd.quote:Op zondag 5 oktober 2008 20:38 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Klopt, maar ik nam hem als voorbeeld omdat hij écht niet kan voetballen. Hij is nog veel slechter dan zijn broer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |