abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62153243
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 18:27 schreef twi het volgende:
Heerenveen-uit kun je gewoon verliezen. Dat het op zo'n manier gebeurt doet pijn, maar aan het eind van het seizoen blijft het 1 van de x verliespartijen, waar de som van de resultaten echt nog wel een kampioenschap kan opleveren.
Tuurlijk, maar je wil toch ook wel een beetje zien dat er verbetering in zit. Ik vind dit weer een enorme stap terug vergeleken met eerdere wedstrijden. Heerenveen is niet de zwaarste tegenstander die we gaan krijgen.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_62153263
In de play offs doen we het gewoon weer

Oh nee die zijn afgeschaft
MOKUM XXX RATED
  zondag 5 oktober 2008 @ 18:29:44 #153
82589 S-Two
barba macacu
pi_62153266
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 18:25 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Is ook niet nodig, ik vind zijn filosofie over voetbal geweldig, jonge talenten laten groeien en zo een team bouwen zoals Ajax traditioneel gezien altijd speelde, en ik vind dit echt dood en doodzonde maar besef hoeveel potentie Ajax bezit. Scheelt overigens dat mijn verwachtingspatroon al laag was voor het seizoen dus dit is semi-ingecalculeerd.
Tjah, op zich zie ik ook nog wel aanknopingspunten dat het op de lange termijn goed moet gaan komen. Maar met wedstrijden zoals dit is het zwaar om Ajax-supporter te zijn.
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_62153274
Hopelijk is Ajax nu wel wakker geschud voor de volgende wedstrijden. Opzich geen probleem natuurlijk verliezen tegen Heerenveen volgende week hopelijk Gabri er weer bij.
  zondag 5 oktober 2008 @ 18:31:05 #155
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_62153295
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 18:28 schreef Suijk het volgende:

[..]

Tuurlijk, maar je wil toch ook wel een beetje zien dat er verbetering in zit. Ik vind dit weer een enorme stap terug vergeleken met eerdere wedstrijden. Heerenveen is niet de zwaarste tegenstander die we gaan krijgen.
Natuurlijk wil je zien dat het beter gaat, maar nu is de wond nog vers en flapt iedereen er alles uit. Wekenlang hebben we eigenlijk amper wat gehoord en nu is het weer tijd om met z'n allen massaal van de brug te springen.

De progressie is noodzakelijk, maar mensen die nu al het kampioenschap opgeven zorgen er alleen maar voor dat de club nog verder afzakt. Mijn verwachtingspatroon blijft hoog, ondanks deze nederlaag.
pi_62153305
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 18:30 schreef Wooldoor het volgende:
Hopelijk is Ajax nu wel wakker geschud voor de volgende wedstrijden.
Dat dacht ik gvd na willem ii al.
  zondag 5 oktober 2008 @ 18:32:12 #157
3432 Whiteguy
TÜV geprüft
pi_62153315
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 18:23 schreef Enchanter het volgende:
Vraag me af hoelang van Basten krediet krijgt , 7 punten uit 5 wedstrijden is natuurlijk niet best.
Nou ben ik geen voorstander van het ontslaan van trainers die net nieuw zijn , maar ja bij Ajax verwacht met goede resultaten
Iedereen heeft gezien wat voor een stel dwazen hij er in gezet heeft bij het Nederlands elftal, en als ie al een keer de goede mensen in het veld stuurde, zette hij ze vaak weer op de verkeerde plek.

Ik was als psv-er sowieso blij dat van Basten naar Ajax ging.. liever dat hij er zit dan een echte trainer
pi_62153323
Toen had je nog wat extra spelers die wat konden brengen als je straks Gabri, Sulejmani, Aissati en Oleguer weer terug krijgt zou het gewoon beter moeten.
pi_62153326
quote:
Hopelijk is Ajax nu wel wakker geschud voor de volgende wedstrijden. Opzich geen probleem natuurlijk verliezen tegen Heerenveen volgende week hopelijk Gabri er weer bij.
Hopelijk? Kun je vergeten, thuis wedstrijden gaan nog wel... maar uitwedstrijden?

Nu maar hopen dat we van Groningen winnen...

Ik ben weg hier, voordat die SCH het topic heeft gevonden

Have fun mannen.
pi_62153374
Ongelofelijk zeg, eerst je 75 minuten dol laten spelen en als je al 4-0 achterstaat nog vol gaan spelen om nog terug te komen. Als ze nou iets eerder met inzet waren gaan spelen dan was het misschien nog wat geworden maar zo win je natuurlijk nooit uit bij heerenveen.

En dat afgekeurde doelpunt weer, ongelofelijk
AFC Ajax
pi_62153383
Jammer dat Enoh zo vroeg uitvalt, mischien had hij nog wat agressiviteit kunnen overbrengen naar de rest.
pi_62153392
En we gaan weer op naar de klere interlands.
pi_62153415
Wat een bagger. Op Vermeer na kan ik geen een speler bedenken die een voldoende krijgt.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  zondag 5 oktober 2008 @ 18:37:41 #164
95236 marcb1974
Dakshin Ray
pi_62153426
5-2 is wel heel erg. Verliezen kan, maar dit
stupidity has become as common as common sense was before
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Travel Is Fatal To Prejudice, Bigotry and Narrow-Mindedness
pi_62153427
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 18:31 schreef twi het volgende:

[..]

Natuurlijk wil je zien dat het beter gaat, maar nu is de wond nog vers en flapt iedereen er alles uit. Wekenlang hebben we eigenlijk amper wat gehoord en nu is het weer tijd om met z'n allen massaal van de brug te springen.

De progressie is noodzakelijk, maar mensen die nu al het kampioenschap opheven zorgen er alleen maar voor dat de club nog verder afzakt. Mijn verwachtingspatroon blijft hoog, ondanks deze nederlaag.
Eigenlijk is Heerenveen de eerste club van redelijk niveau die we tegen komen, waar je ieder jaar uit van kunt verliezen, maar dat het dan zo makkelijk gaat...

Ik zie gewoon nog veel elementaire dingen fout gaan, waarom kan SCH wel afvallende ballen op het middenveld oppikken? Waarom komen hun passes naar de spitsen wel aan? Waarom kunnen diezelfde spitsen dan ook altijd de bal kwijt? Vroeger waren we goed in het creëren van een mannetje meer, overal op het veld. Tegenwoordig lopen we overal achteraan, zijn we te laat, moeten we overtredingen maken (kijk al die gele kaarten eens) in plaats van dat de tegenstanders geen andere oplossing meer zien en ons onderuit halen, waarom moeten we tegenwoordig bikkelen om een overwicht te krijgen en laten we de bal het werk niet doen? En dit is trouwens niet alleen tegen SCH zo, ook tegen andere clubs moet Ajax ontzettend hard werken om te winnen. Op individuele klasse zullen we echt nog wel bovenin eindigen, maar ik wil zo ontzettend graag weer eens goede techniek zien, vloeiende combinatie's, driehoekjes, slimheid.
Klik dan als je durft
  zondag 5 oktober 2008 @ 18:39:10 #166
219855 finsdefis
I.. I got authoritah?
pi_62153464
quote:
Duels tussen sc Heerenveen en Ajax zijn zelden saai te noemen. Dat heeft grotendeels te maken met de positieve spelopvatting die beide clubs doorgaans hanteren.
Voorbeschouwing op Ajax.nl
The strong do what they can and the weak suffer what they must.
- Thucydides
pi_62153475
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 18:39 schreef finsdefis het volgende:

[..]

Voorbeschouwing op Ajax.nl
Klopt gewoon. Alleen Heerenveen voerde het ook uit.
Klik dan als je durft
pi_62153487
Ajax wordt dus geen kampioen

Dadelijk worden we niet eens 2e.
As long as people continue to seek the true meaning of freedom, they will never ceased to be.
  zondag 5 oktober 2008 @ 18:40:53 #169
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_62153506
5 gespeeld en in het rechterrijtje, 5 punten achter op PSV dat ook nog niet in goede doen is en alleen maar beter zal gaan spelen. Hopeloos.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_62153533
quote:
Haha oh ja, krijgen we deze dooddoener weer.
pi_62153535
Klopt Suijk maar ik denk dat op de plek van de afvallende bal staan ook een kwaliteit, als je zag hoevaak Enoh de laatste wedstrijden de afvallende bal had kan het geen toeval meer zijn. Je mist gewoon een echte sterke aanvallende middenvelder die het spel kan verleggen met 1x tikken. Dat tikken ging met Sulejmani op 10 stukken beter ook Aissati zou dat moeten kunnen.

Je zag vandaag en ook donderdag hoe de ballen worden aangenomen, alles springt een meter van de voet en Ajax loopt weer een meter naar achter.
pi_62153536
Volledig terecht verslagen door Heerenveen maar daarna ook wel vernederd door de heer Vink
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
  zondag 5 oktober 2008 @ 18:42:15 #173
219855 finsdefis
I.. I got authoritah?
pi_62153537
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 18:39 schreef Suijk het volgende:

[..]

Klopt gewoon. Alleen Heerenveen voerde het ook uit.
Helaas wel. Het was weer een rare wedstrijd. Het "Lucky" was helaas even weg bij Ajax. Heb echt een dubieus gevoel bij die wedstrijd, echt slecht en mak gespeeld door Ajax maar vervolgens wel 3 goals scoren bij een 4-0 achterstand.
- Thucydides
pi_62153589
Die 3 goals kwamen ook door Heerenveen wat toch al niet meer hoefde en daardoor gas terug nam.
pi_62153596
waar kan ik mijn geld terug krijgen
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_62153613
Zouden Silva en Suarez zich 17 oktober wel bij de groep aan kunnen sluiten als er niet weer een vertraging voordoet? Anders zit je die zaterdag wel heel erg krap in de spelers.
  zondag 5 oktober 2008 @ 18:46:04 #177
219855 finsdefis
I.. I got authoritah?
pi_62153628
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 18:45 schreef denthemen het volgende:
waar kan ik mijn geld terug krijgen
Misschien aan de heer Böke vragen
- Thucydides
  zondag 5 oktober 2008 @ 18:48:17 #178
219855 finsdefis
I.. I got authoritah?
pi_62153661
Gelukkig heeft en had van Basten een realistische "visie". Hij gaf aan het begin van het seizoen al aan dat het nog allemaal niet op niveau was en dat het wel even gaat duren. Alleen jammer dat ie dat nu weer moet zeggen.
- Thucydides
pi_62153676
Beter speelt Ajax geen 4-3-3 meer, want dat werkt echt niet alleen tegen clubs die er niks van bakken.

De spelers van Ajax speelden ook niet met diepgang en dat zag je bij Heereveen wel, bij ajax stond iedereen stil om aangespeeld te worden maar vervolgens doen ze niks met die bal.

Beter speelt Ajax 442 of 4231 met spelers die opkomen vanaf het middenveld.
As long as people continue to seek the true meaning of freedom, they will never ceased to be.
pi_62153701
AFC AJAX
pi_62153741
Magoed, de Uefacup pakken we wel ff.
  zondag 5 oktober 2008 @ 18:54:53 #182
160473 Rossoneri
Daar hoorden zij engelen zinge
pi_62153796
quote:
Hopelijk is Ajax nu wel wakker geschud voor de volgende wedstrijden.
Volgende keer (tegen groningen) presteren de heren het gewoon weer.
AJAX AJAX AJAX!!
PSN: Rossoneri15
  zondag 5 oktober 2008 @ 18:56:44 #183
160473 Rossoneri
Daar hoorden zij engelen zinge
pi_62153833
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 18:42 schreef MaxC het volgende:
Volledig terecht verslagen door Heerenveen maar daarna ook wel vernederd door de heer Vink
Als Ajax zijnde moet je alle westrijden winnen. Dan kan de scheids een keer tegenzitten maar dan moeten ze nog beter hun best doen punt.
AJAX AJAX AJAX!!
PSN: Rossoneri15
pi_62153837
Volgende week kunnen we Silva terug geven aan Groningen
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_62153840
In principe moet Oleguer tegen Groningen weer van de partij zijn.

Maar goed wat is in principe met onze medische staf...
  Moderator zondag 5 oktober 2008 @ 18:57:11 #186
138438 crew  Pizzakoppo
pi_62153841
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 18:48 schreef finsdefis het volgende:
Gelukkig heeft en had van Basten een realistische "visie". Hij gaf aan het begin van het seizoen al aan dat het nog allemaal niet op niveau was en dat het wel even gaat duren. Alleen jammer dat ie dat nu weer moet zeggen.
Hij heeft gewoon gelijk, en heeft gewoon aangegeven hoe Ajax ervoor stond. En dat klopt het is een laag kut niveau.
pi_62153849
Thuis kan in ieder geval het dak dicht dus hebben de heren geen last van de regen.
  Moderator zondag 5 oktober 2008 @ 18:58:24 #188
138438 crew  Pizzakoppo
pi_62153867
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 18:57 schreef Cyberia18 het volgende:
In principe moet Oleguer tegen Groningen weer van de partij zijn.

Maar goed wat is in principe met onze medische staf...
Jep, Aissati ligt er nu ook al zo´n 3 weken uit en opmerkelijk genoeg duurt zijn blessure nog steeds 3 tot 6 weken, net zolang als toen het persbericht naar voren kwam hoelang hij uit de running zou zijn. Idd 3 tot 6 weken
pi_62153922
Azijnpisser Pizzakoppo is er weer hoor, jij bent hier echt alleen maar te vinden als er iets mis is hé?
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
  zondag 5 oktober 2008 @ 19:02:57 #190
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_62153966
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 18:48 schreef marp0 het volgende:
Beter speelt Ajax geen 4-3-3 meer, want dat werkt echt niet alleen tegen clubs die er niks van bakken.

De spelers van Ajax speelden ook niet met diepgang en dat zag je bij Heereveen wel, bij ajax stond iedereen stil om aangespeeld te worden maar vervolgens doen ze niks met die bal.

Beter speelt Ajax 442 of 4231 met spelers die opkomen vanaf het middenveld.
Ik vind 4-3-1-2 beter. Dan hebben we een mannetje achter de spits (Sulejmani is uitstekend voor deze positie) die de brug tussen middenveld en spitsen, wat nu een link is die vaak fout gaat kan leggen.
  Moderator zondag 5 oktober 2008 @ 19:03:40 #191
138438 crew  Pizzakoppo
pi_62153985
Boehoe zeg ik iets verkeerd
  zondag 5 oktober 2008 @ 19:04:24 #192
168739 Red_85
'echt wel'
pi_62153998
Even een vraagje..
Hoe kan het zo zijn dat we 40mln investeren in een team dat nog niet eens kan winnen van een subtopper? Die investering in dit team is zo ongeveer 2x de jaarbegroting van de club waar tegen we vandaag verliezen.
Ga dan eens bij jezelf te rade. De aanval is prima maar je kan niets met de verdediging. Wat een drama. Niemand weet hoe je een speler moet dekken en wat je moet doen wanneer hij bij de 16 aan komt sloffen. Afhouden? Ja, laat ik dat eens proberen op 3 meter afstand. Pootje ertussen? Neuh, denk niet dat het gaat werken, ik blijf wel op afstand kijken hoe de keeper hem uit zijn doel werkt. Oow oeps hij zit…

Het is niet des Ajax om zo te denken, aanval is de beste verdediging. Maar gezien de laatste jaren denk ik dat we lering eruit moeten halen dat je aanval niets kan zonder een degelijke verdediging. Die is nu gewoon slecht. Oleguer weg? Het is gelijk niet eens middenmoot waardig. 9 voor Huntelaar, 9 voor Suarez, 6 voor Cvitanich, 16 voor Sulejmani. En wat voor de verdediging? Laten we eens een transfervrije speler ergens vandaan toveren en niet ergens eens iets goeds proberen los te weken. Valse zuinigheid nadat je 20mln hebt uitgegeven voor iets dat niet werkt als er iets anders gewoon niet is.

Vermaelen zit nu al 4 jaar bij het eerste maar nog steeds weet hij niet hoe hij een speler moet dekken. Triest. Ronduit triest.

Grote stevige ervaren mannen hebben we niet. De tegenstander wel. Ik lach me dood. De luchtmacht van de tegenstander komt bij een corner de 16 in. Wie moet hun dekken? Jochies van 1 meter 70.

Lichtpuntjes heb ik toch nog gezien vandaag. Suarez en Vermeer.
De kleine man uit Uruguay geloofd er nog gewoon in na 4 goals achter te staan. Als enige liet hij zijn kop niet hangen en ging er nog voor. Wat een held, wat een speler. In je eigen team wil je hem graag hebben. Als tegenstander zou ik me dood irriteren. Enige die een compliment verdiend vandaag. De enige die zijn waarde vandaag waard is.
En dat je Vermeer op de bank heb zitten achter Stekelenburg is alleen maar positief. Wat een keeper. Klein maar erg fijn.

Over de scheids zal ik maar niets zeggen. Denk niet dat het het waard is om daarover ook maar iets te zeggen. Wel wil ik kwijt dat die gasten het plezier in het voetbal totaal verneuken.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_62154006
-troll-

[ Bericht 98% gewijzigd door sjimz op 05-10-2008 19:06:24 ]
  zondag 5 oktober 2008 @ 19:05:05 #194
95846 Mr.Mills
Nog steeds
pi_62154015
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 19:02 schreef King_of_cubes het volgende:

[..]

Ik vind 4-3-1-2 beter. Dan hebben we een mannetje achter de spits (Sulejmani is uitstekend voor deze positie) die de brug tussen middenveld en spitsen, wat nu een link is die vaak fout gaat kan leggen.
Zo spelen we nu ook vaak al.... gewoon het Nederlands efltal systeem invoeren, heb je een extra slot op de deur achterin...
  Moderator zondag 5 oktober 2008 @ 19:05:28 #195
138438 crew  Pizzakoppo
pi_62154022
altijd dat geld gezeik, dit is INSTELLING wat er niet is!
pi_62154080
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 19:05 schreef Pizzakoppo het volgende:
altijd dat geld gezeik, dit is INSTELLING wat er niet is!
Precies, het is gewoon de instelling. De supporters-gedachte van "Wij zijn Ajax, wij zijn de beste" is helaas door de spelers overgenomen, en die verwachten ook altijd sowieso te winnen, met die gedachte spelen ze ook. Ze vechten niet om te winnen, want Ajax zal toch wel winnen. En zie het resultaat: je wint niet.
pi_62154094
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 18:28 schreef ASroma het volgende:
ik schrijf em weer even bij..... 35 miljoen geinvesteeerd... 7 uit 5.... top marco je kan zo aan de slag bij Milan
Hoeveel van dat bedrag stond vandaag ook daadwerkelijk op het veld? En schijnbaar verwacht jij dat als er een nieuwe trainer komt, er meteen een heel ander systeem wordt ingeslepen. Van Basten valt in deze vrij weinig te verwijten.

Maar daarentegen de instelling van al die verwaande kwasten Suarez die na het laatste fluitsignaal door Van Basten teruggestuurd moet worden om de meegereisde supporters te bedanken. Belachelijk gewoon.
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_62154123
VAN BASTEN OPROTTEN !!!
  zondag 5 oktober 2008 @ 19:11:55 #199
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_62154155
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 19:08 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Precies, het is gewoon de instelling. De supporters-gedachte van "Wij zijn Ajax, wij zijn de beste" is helaas door de spelers overgenomen, en die verwachten ook altijd sowieso te winnen, met die gedachte spelen ze ook. Ze vechten niet om te winnen, want Ajax zal toch wel winnen. En zie het resultaat: je wint niet.
En je hebt er een coach voor die dit vervolgens de spelers duidelijk moet maken, desnoods met een donderpreek. Zou Louis een keer tijd vrij kunnen maken?
  Moderator zondag 5 oktober 2008 @ 19:12:12 #200
138438 crew  Pizzakoppo
pi_62154157
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 19:08 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Jep slaat allemaal nergens op, voetbal toch gewoon eens voor die godverdomde miljoenen
pi_62154167
Dat geld verhaal van je gaat niet op want succes is niet te koop, kijk bijvoorbeeld naar Tottenham vandaag. Chelsea heeft in al die jaren met verschrikkelijk veel geld gesmeten waar de champions league winnen ho maar. Een ingespeeld team is belangrijker, als je dat met goede spelers kan invullen dan heb je geheid succes. Maar dat team smeden komt er de laatste jaren gewoon niet uit.
pi_62154198
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 19:00 schreef _Mike_ het volgende:
Azijnpisser Pizzakoppo is er weer hoor, jij bent hier echt alleen maar te vinden als er iets mis is hé?
Ik geef hem wel groot gelijk.
  zondag 5 oktober 2008 @ 19:15:18 #203
168739 Red_85
'echt wel'
pi_62154206
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 19:12 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Jep slaat allemaal nergens op, voetbal toch gewoon eens voor die godverdomde miljoenen
De enige die het waard was was Suarez. 4-0 achter en nog steeds zijn kop omhoog en schouders eronder. Nooit opgeven. Het is de enige zwaluw op het moment.
1947-2016
  Moderator zondag 5 oktober 2008 @ 19:15:58 #204
138438 crew  Pizzakoppo
pi_62154218
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 19:12 schreef Wooldoor het volgende:
Dat geld verhaal van je gaat niet op want succes is niet te koop, kijk bijvoorbeeld naar Tottenham vandaag. Chelsea heeft in al die jaren met verschrikkelijk veel geld gesmeten waar de champions league winnen ho maar. Een ingespeeld team is belangrijker, als je dat met goede spelers kan invullen dan heb je geheid succes. Maar dat team smeden komt er de laatste jaren gewoon niet uit.
En daarom MOET vBasten ook gewoon behouden worden voor Ajax gedurende een aantal jaar, eindelijk is er weer een trainer met een visie die iets wilt neerzetten en een echt Ajax hart heeft. Hij weet waar het er om draait bij Ajax en ik geloof dat hij Ajax ook weer op de rails kan zetten mits hij genoeg tijd krijgt en de resultaten enigzins naar zijn hand weet te zetten.
  Moderator zondag 5 oktober 2008 @ 19:16:45 #205
138438 crew  Pizzakoppo
pi_62154235
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 19:15 schreef Red_85 het volgende:

[..]

De enige die het waard was was Suarez. 4-0 achter en nog steeds zijn kop omhoog en schouders eronder. Nooit opgeven. Het is de enige zwaluw op het moment.
Absoluut, hij is ook iemand die gewoon keihard voor die bal blijft gaan, en af en toe zelfs een overtreding maakt puur en alleen omdat hij wilt winnen!
pi_62154239
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 19:11 schreef King_of_cubes het volgende:

[..]

En je hebt er een coach voor die dit vervolgens de spelers duidelijk moet maken, desnoods met een donderpreek. Zou Louis een keer tijd vrij kunnen maken?
Van Basten zal het ongetwijfeld zeggen, maar het blijft toch bij die spelers hangen. Belangrijker is inderdaad dat er een ingespeeld team staat dat met plezier voetbalt, en er dan ook met z'n alleen voor wil gaan. Het feit dat we veel blessures hebben werkt dit inderdaad voor een gedeelte tegen, maar dat mag geen excuus zijn voor het gebrek aan passie en beleving bij de vervangers.

Het heeft dan ook totaal geen zin om een andere trainer te nemen want zowel Koeman, Blind, Ten Cate, Koster en Van Basten hebben met hetzelfde probleem te maken.
pi_62154240
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 19:11 schreef King_of_cubes het volgende:

[..]

Ik weet niet of jij Van Basten net hebt gehoord, maar die was toch duidelijk in zijn woorden. Maar als je als speler niet wil dan hebben donderpreken geen enkel effect.

Ik kots op gasten als Suarez (hoe goed ze al dan niet ook zijn). Die zijn puur met zichzelf bezig en denken verder niet aan het feit dat supporters, die de moeite nemen om 6-7 uur op één dag te reizen, dit ook zwaar kut vinden. Nee, we lopen gewoon lekker snel de kleedkamer weer in want er is toch afgefloten.

Zolang zulke gasten zo'n instelling houden zal het ellende blijven bij Ajax.
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_62154243
-troll-

[ Bericht 65% gewijzigd door sjimz op 05-10-2008 19:19:26 ]
pi_62154257
Prachtig doelpunt vandaag van Huntelaar, mijn dag kan niet meer stuk
pi_62154258
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 19:16 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Absoluut, hij is ook iemand die gewoon keihard voor die bal blijft gaan, en af en toe zelfs een overtreding maakt puur en alleen omdat hij wilt winnen!
Jij hebt geen Eredivisie Live gekeken?
  zondag 5 oktober 2008 @ 19:18:40 #211
168739 Red_85
'echt wel'
pi_62154275
Studio sport laat de (onterecht)afgekeurde goal niet eens zien
1947-2016
  zondag 5 oktober 2008 @ 19:18:40 #212
168739 Red_85
'echt wel'
pi_62154276
dubbel
1947-2016
pi_62154279
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 19:17 schreef Palmboom313 het volgende:
Troll
jij bent wel lekker bezig vandaag, keep on the good work
pi_62154280
Palmboom313 , als je eerste troll al wordt weggehaald waarom blijf je dan doorgaan?
Bij deze, kappen dus.
pi_62154282
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 19:17 schreef Breach het volgende:

[..]

Wat was er bij Eredivisie Live dan?
pi_62154283
haha die samenvatting, laat niet eens de afgekeurde goal zien
pi_62154285
Wat een klote censuur bij de NOS! Waarom lieten ze gvd die onterecht afgekeurde goal niet zien!?
Amsterdamse Football Club Ajax - Liverpool F.C.
  Moderator zondag 5 oktober 2008 @ 19:19:42 #218
138438 crew  Pizzakoppo
pi_62154302
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 19:17 schreef Breach het volgende:

[..]

Jawel, maar ik doel op hem in zijn algemeenheid.
pi_62154304
Van Basten !
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
pi_62154307
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 19:15 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

En daarom MOET vBasten ook gewoon behouden worden voor Ajax gedurende een aantal jaar, eindelijk is er weer een trainer met een visie die iets wilt neerzetten en een echt Ajax hart heeft. Hij weet waar het er om draait bij Ajax en ik geloof dat hij Ajax ook weer op de rails kan zetten mits hij genoeg tijd krijgt en de resultaten enigzins naar zijn hand weet te zetten.
Ben ik het helemaal mee eens, trainerswisselingen hebben de laatste jaren al laten zien geen ene flikker uit te maken. Maar komop we hebben nu verloren maar het seizoen is heus nog niet verloren.
pi_62154308
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 19:19 schreef le_knightclub_soda het volgende:

[..]

Wat was er bij Eredivisie Live dan?
Zie mijn post van daarvoor
  zondag 5 oktober 2008 @ 19:19:57 #222
121310 venomsnake
El Saltador
pi_62154309
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 19:04 schreef Red_85 het volgende:
Even een vraagje..
Hoe kan het zo zijn dat we 40mln investeren in een team dat nog niet eens kan winnen van een subtopper?
Scouting...
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_62154310
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 19:18 schreef Red_85 het volgende:
Studio sport laat de (onterecht)afgekeurde goal niet eens zien
who cares. Van Basten ziet iig de redenen waarom we niets hebben gepresteerd vandaag.
pi_62154314
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 19:19 schreef GieJay het volgende:
Wat een klote censuur bij de NOS! Waarom lieten ze gvd die onterecht afgekeurde goal niet zien!?
Ze zullen bij de NOS wel bang zijn om als pro-Ajax bestempeld te worden.
  zondag 5 oktober 2008 @ 19:20:07 #225
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_62154316
Wat een kutzooi zeg. Het is echt zo wisselvallig als de pest met dit Ajax. Zo veel geld geinvesteerd en je ziet er geen fuck van terug (ja ok, blessures, maar dan nog). Wat is er toch mis met die gasten..

Nou ja.. ik hoop maar dat dit bij het leerproces hoort, maar het is wel allemaal kut
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
  zondag 5 oktober 2008 @ 19:20:09 #226
168739 Red_85
'echt wel'
pi_62154318
Om de scheids te behoeden van gigantische kritiek. Ik hoop dat Hugo borst vanavond los gaat. En op mijn club en op de scheidsen.
1947-2016
pi_62154344
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 19:19 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Scouting...
Ik denk het meer de cultuur van de club is qua beleving. Wie zegt dat de gescoute spelers van Groningen en Heerenveen bij Ajax diezelfde beleving/passie tonen als ze nu bij hun clubs doen?
  zondag 5 oktober 2008 @ 19:21:48 #228
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_62154350
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 19:16 schreef Breach het volgende:

[..]

Ik weet niet of jij Van Basten net hebt gehoord, maar die was toch duidelijk in zijn woorden.
Nee nog niet, ik moet het commentaar nog horen.
pi_62154356
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 19:20 schreef Red_85 het volgende:
Om de scheids te behoeden van gigantische kritiek. Ik hoop dat Hugo borst vanavond los gaat. En op mijn club en op de scheidsen.
Mijn God, Ajax verliest met 4-2 ga je zitten zeuren over de scheids....
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
pi_62154375
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 19:19 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Jawel, maar ik doel op hem in zijn algemeenheid.
Ik kan me er alleen maar aan ergeren. Als je 4-5 goals tegen krijgt dan wil ik koppen zien die op onweer staan, gasten die zich kapot schamen. En het enige dat je ziet zijn gasten die lekker snel de warme kleedkamer opzoeken.

En nogmaals hij krijgt niet betaald als er geen mensen komen kijken. En als je als voetballer niet beseft dat het spelen bij een club meer betekend dan trainen en 90 minuten per week voetballen dan rot je maar op. Hoe goed je ook bent.
pi_62154380
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 19:10 schreef _Mike_ het volgende:
VAN BASTEN OPROTTEN !!!
en dan dat stukje tekst onder jouw naam

Echt een trieste wedstrijd zeg. Ik kan me morgen echt niet vertonen op mijn school in Eindhoven
Drink geen bier, je doet al gek genoeg
pi_62154388
Terecht verloren, maar Vink is echt een prutser

[ Bericht 14% gewijzigd door sjimz op 05-10-2008 19:23:54 (normaal doen) ]
pi_62154402
Cultuur zal er ook wel heel erg mee te maken hebben, maar Groningen en Heerenveen zijn ook nog geen kampioen geworden ondankds al die goed gescoutte spelers. Zodra er een beetje druk komt bij die clubs haken ze af. Van Ajax, Feyenoord en PSV wordt gewoon verwacht om kampioen te worden en daarbij zit de nodige druk.
pi_62154405
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 19:22 schreef donpsp het volgende:

[..]

en dan dat stukje tekst onder jouw naam

Echt een trieste wedstrijd zeg. Ik kan me morgen echt niet vertonen op mijn school in Eindhoven
Volgens mij weet je niet wat een post icon is

En Brabant
  zondag 5 oktober 2008 @ 19:24:14 #235
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_62154416
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 19:22 schreef _Mike_ het volgende:
Terecht verloren, maar Vink is echt een prutser
Ik zou het niet zo persoonlijk op Vink willen spelen, het is in het algemeen niet goed met de scheidsrechters in Nederland.

[ Bericht 1% gewijzigd door sjimz op 05-10-2008 19:25:11 (gequote post aangepast) ]
pi_62154419
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 19:22 schreef qonmann het volgende:

[..]

Mijn God, Ajax verliest met 4-2 5-2 ga je zitten zeuren over de scheids....
Plus het feit dat Van der Wiel in de 25e minuut de 2e gele kaart had kunnen krijgen.
History can't change the past, the future can.
  zondag 5 oktober 2008 @ 19:25:02 #237
168739 Red_85
'echt wel'
pi_62154429
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 19:22 schreef qonmann het volgende:

[..]

Mijn God, Ajax verliest met 4-2 ga je zitten zeuren over de scheids....
Nee, heb je mijn post niet gelezen? ben je daar te lui voor? Er is gewoon een goal onterecht afgekeurd en die wordt keihard verzwegen door de nos. zelfkennis is aanwezig hier, jij moet alleen ff lezen.
1947-2016
pi_62154443
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 19:24 schreef King_of_cubes het volgende:

[..]

Ik zou het niet zo persoonlijk op Vink willen spelen, het is in het algemeen niet goed met de scheidsrechters in Nederland.
Ik wel, het is gewoon een autoritaire klootzak... dat de rest ook niet deugt staat hierbuiten
pi_62154451
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 19:24 schreef Burner2000 het volgende:

[..]

Plus het feit dat Van der Wiel in de 25e minuut de 2e gele kaart had kunnen krijgen.
En Jong-a-pin in de eerste helft ook minimaal geel na de aanslag van achter op Suarez.
pi_62154469
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 19:25 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Nee, heb je mijn post niet gelezen? ben je daar te lui voor? Er is gewoon een goal onterecht afgekeurd en die wordt keihard verzwegen door de nos. zelfkennis is aanwezig hier, jij moet alleen ff lezen.
En een penalty gegeven voor een overtreding die een meter buiten de 16 meter was.
pi_62154489
En die voorzetten van Silva waar is die jongen mee bezig?
  zondag 5 oktober 2008 @ 19:28:05 #242
121310 venomsnake
El Saltador
pi_62154491
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 19:21 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Ik denk het meer de cultuur van de club is qua beleving. Wie zegt dat de gescoute spelers van Groningen en Heerenveen bij Ajax diezelfde beleving/passie tonen als ze nu bij hun clubs doen?
Ja, maar hij had het over geld.
Heerenveen heeft gewoon een aantal prima spelers, vergeet dat niet.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_62154493
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 19:26 schreef Breach het volgende:

[..]

En een penalty gegeven voor een overtreding die een meter buiten de 16 meter was.
De regel blijkt dus veranderd te zijn.
Het gaat erom waar die eindigt.
Slechte aanpassing als je het mij vraagt.
Wordt ook al in het scheidsrechterstopic besproken als ik mij niet vergis.
pi_62154521
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 19:28 schreef sjimz het volgende:

[..]

Ok, dat wist ik niet. In dat geval terechte penalty.
  zondag 5 oktober 2008 @ 19:30:07 #245
168739 Red_85
'echt wel'
pi_62154538
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 19:25 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Ik wel, het is gewoon een autoritaire klootzak... dat de rest ook niet deugt staat hierbuiten
eensch

braamhaar
van egmond
temmink
kortom, wie niet?

verliezen vind ik niet zo heel erg als je gewoon geen woord hebt in te brengen zoals vandaag. maar die gasten verneuken echt het plezier in voetbal met hun 'ongelukkige foutjes' en hun uitstraling richting de spelers. daar komt nog eens bovenop dat de bond ook nog eens de grondwet aan zijn laars lapt. wat een mafkezen. stuk voor stuk.
1947-2016
pi_62154610
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 19:28 schreef sjimz het volgende:

[..]

Ik herinner me volgens mij tegen Willem 2 een zelfde situatie maar toen werd de overtreding op van der Wiel gemaakt en die werd er buiten gelegd. Terwijl van der Wiel er heel wat verder in de 16 lag dan de Heerenveen speler vandaag.
pi_62154659
(edit)

[ Bericht 98% gewijzigd door Gordon_Shumway op 05-10-2008 19:36:40 ]
pi_62154718
Die verzuurde blik van Urby trouwens toen ie het veld op kwam.

Zo van ''he bah het regent dus worden m'n bling bling schoenen nat''.

Echt een instelling van een berg toiletpapier heeft die gast.
pi_62154745
Die moderatie in dit topic 1 scheldwoord en ze gaan huilen..
pi_62154771
Laten we niet gaan mekkeren op de scheids. Ajax was zeer en zeer slecht. Eigen schuld.
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_62154802
Succes is niet te koop
-je UI was te groot en daarom verwijderd-
pi_62154805
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 19:38 schreef _Mike_ het volgende:
Die moderatie in dit topic 1 scheldwoord en ze gaan huilen..
Het beleid is dat scheldwoorden sowieso geedit worden en dus niet alleen in dit topic.
pi_62154806
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 19:39 schreef Longmen het volgende:
Laten we niet gaan mekkeren op de scheids. Ajax was zeer en zeer slecht. Eigen schuld.
Mekkeren op de scheids mag wel, maar je kan niet zeggen dat het zijn schuld is dat wij verloren hebben
pi_62154853
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 19:41 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Mekkeren op de scheids mag wel, maar je kan niet zeggen dat het zijn schuld is dat wij verloren hebben
Dat kan wel, maar dan wel gewoon op een normale manier
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
  zondag 5 oktober 2008 @ 19:44:18 #255
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_62154871
Nu hebben we verloren en dat zuigt maar voor volgende wedstrijd vrees ik ook. Straks staat Sno weer in de basis.
pi_62154879
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 19:41 schreef the_undertaker het volgende:
Succes is niet te koop
Hoeveel van dat aangekochte stond vandaag op het veld? Ow wat zeg je..? Heel weinig...

Lul dus niet zo dom alsjeblieft.
  zondag 5 oktober 2008 @ 19:44:38 #257
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_62154881
Het gaat er dus om waar een overtreding eindigt? Welke mafketel heeft dat verzonnen dan Die Zuid-Amerikanen rollen altijd nog 12 meter door! Haal je die neer in de middencirkel heb je elke keer een pingel tegen!

Fucking hink-stap-sprong kampioenen..
pi_62155043
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 19:44 schreef King_of_cubes het volgende:
Nu hebben we verloren en dat zuigt maar voor volgende wedstrijd vrees ik ook. Straks staat Sno weer in de basis.
Serieus is vraag me echt af of het met Sno slechter zou zijn gegaan dan met Lindgren die echt tergend traag was. En eerstkomende wedstrijd van Ajax duurt het nog ff dan is Gabri er ook weer gewoon bij.
  zondag 5 oktober 2008 @ 19:53:31 #259
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_62155076
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 19:44 schreef King_of_cubes het volgende:
Wat je ook van Sno vindt, ik denk dat Sno vandaag een pré was geweest. Juist omdat hij het tempo eruit haalt en omdat hij fysiek sterk is.

Je bent, als Ajax, vandaag namelijk overklast op instelling, fysiek en tempo.
  zondag 5 oktober 2008 @ 19:55:57 #260
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_62155133
mensen die zeiken op de scheids
ajax is volledig van de mat gespeeld, zoals de commentator al zei, voor hetzelfde geld was het 8-2 geworden
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
pi_62155159
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 19:55 schreef Fortitudo het volgende:
ajax is volledig van de mat gespeeld, zoals de commentator al zei, voor hetzelfde geld was het 8-2 geworden
Rot op kut Troll
pi_62155170
Dat was een leuke heenreis!
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
  zondag 5 oktober 2008 @ 19:57:41 #263
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_62155176
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 19:20 schreef Red_85 het volgende:
Ik was al verbaasd over de weinige kritiek die ze lieten horen op de beslissingen van Vink maar d'r zat dus ook nog een onterecht afgekeurde goal voor Ajax bij?
Dan wordt het bijna zuur, al is een nederlaag an sich niet onverdiend gezien het spelniveau wat de samenvatting liet zien.
Life is what you make it.
pi_62155228
Achja ook met al die kut beslissingen van Vink hadden we niet gewonnen of gelijk gespeeld, maar wanneer worden zulke scheidsrechters nou eens aangepakt op het wekelijks blunderen.
pi_62155289
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 19:59 schreef Wooldoor het volgende:
Achja ook met al die kut beslissingen van Vink hadden we niet gewonnen of gelijk gespeeld, maar wanneer worden zulke scheidsrechters nou eens aangepakt op het wekelijks blunderen.
Mee eens, het wordt echt eens tijd dat dit probleem wordt erkend en dat ze iets ermee gaan doen.
pi_62155352
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 19:56 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Rot op kut Troll
dit is niet zo'n troll reactie maar de waarheid, m.i.
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_62155365
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 19:55 schreef Fortitudo het volgende:
No shit sherlock.
  zondag 5 oktober 2008 @ 20:04:13 #268
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_62155374
En fucking SCH natuurlijk weer een week lang kind aan huis in dit topic.
  zondag 5 oktober 2008 @ 20:06:02 #269
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_62155422
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 20:03 schreef Longmen het volgende:

[..]

dit is niet zo'n troll reactie maar de waarheid, m.i.
Hij zegt het alsof dit topic vol zit met mensen die denken dat Ajax verloor door Vink, terwijl ik die zelf nog niet heb gezien. De troll is dus echt wel aanwezig lijkt me.
pi_62155445
Emanuelson is ook het krediet kwijt wat hij net begon op te bouwen. Echt zo slecht, vooral bij die 5-2.
Moest huilen van binnen toen ik het zag
pi_62155489
Waar is heineken die gaat het vast voor ze opnemen vooral voor urby
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_62155509
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 20:06 schreef Schanulleke het volgende:

[..]

Hij zegt het alsof dit topic vol zit met mensen die denken dat Ajax verloor door Vink, terwijl ik die zelf nog niet heb gezien. De troll is dus echt wel aanwezig lijkt me.
Dat weet ik wel zeker, hij post hier alleen maar dat soort reacties
pi_62155515
Furby had van mij nog wel een paar weken griepen mogen hebben
MOKUM XXX RATED
pi_62155519
Wie vinden jullie nou de slechtste spelers in deze selectie??
gewoon zomaar ff een vraagje tussendoor
Nothing to see here, carry on
pi_62155582
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 20:09 schreef RijstNatie het volgende:
Qua voetballend vermogen? Huntelaar.
pi_62155584
Het was een collectieve wanprestatie vandaag er was er niet een aan te wijzen die echt extreem slecht was.
pi_62155592
Wel sneu voor Cvitanich dat dat doelpunt werd afgekeurd, had hem het echt gegund
pi_62155636
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 20:09 schreef RijstNatie het volgende:
Sno en Van Der Wiel.

Sno kan alleen op zijn fysiek teren. Voetballend brengt hij niks extra's. ZIjn techniek is ronduit slecht en hij werkt heel vertragend in de opbouw.

Van Der Wiel
Is nog jong, dus wil hem nog niet afschrijven. Maar hij wordt continu voorbij gelopen is vaak te laat en kan ook niet opbouwen (als hij centraal staat dan).

Dan heb je verder nog Bakkie Choco en nog wat namen, maar die spelen zelden nog.
pi_62155645
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 20:04 schreef Cheiron het volgende:
En fucking SCH natuurlijk weer een week lang kind aan huis in dit topic.
Tsja daar kun je op wachten. Zo'n ignore button zie ik nog altijd graag verschijnen.
pi_62155674
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 20:11 schreef Radegast het volgende:

[..]

Vind ik ook man, die gast heeft totaal geen techniek zijn aannames zijn de laatste tijd echt dramatisch.
En hij kan ook niet eens een bal even wat langer vasthouden om vervolgens terug te kaatsen, hij kaatst alle ballen meteen terug of speelt de bal altijd terug naar achteren, echt zo hatelijk vind ik.
  zondag 5 oktober 2008 @ 20:15:52 #281
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_62155713
Dit was geen les, dit was college.
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
  zondag 5 oktober 2008 @ 20:18:43 #282
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_62155794
Ik vind het onzin om Huntelaar nu ineens als slechte speler te gaan zien, terwijl hij zo verschrikkelijk veel doelpunten heeft gemaakt voor ons.

Wat mij wel verbaast, is dat er nog steeds geen solide verdediging staat en dat het middenveld (in welke invuling dan ook) geen aansluiting is met zowel de verdediging als de aanval. Op dit niveau mag dat gewoon niet. Tel hierbij op het gebrek aan instelling en je verliest kansloos. Volgende week Groningen thuis.... de ploeg in vorm... ik vrees het ergste als Van Basten nu niet hard gaat ingrijpen!
pi_62155818
Toch nog de wave ingezet =)

En het bedankje zullen ze ook niet snel vergeten denk ik
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
  zondag 5 oktober 2008 @ 20:19:52 #284
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_62155829
Terechte nederlaag. Al kan het nog spannend worden, als de eerste strafschop niet aan Heerenveen wordt gegeven en het doelpunt van Dario Cvitanich niet wordt afgekeurd. Maar goed, laten we ons maar richten op de komende 29 wedstrijden, in plaats van terug blijven kijken naar de arbitraire dwalingen van dit seizoen.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_62155841
quote:
‘We moeten ons schamen’

HEERENVEEN - Trainer Marco van Basten had zondagavond na afloop van de nederlaag van Ajax tegen Heerenveen (5-2) geen goed woord voor zijn ploeg over. "Dit was echt een wanprestatie. Het is voor mij echt onbegrijpelijk dat ze zich zo hebben laten afslachten."

“Het is misschien raar dat ik dit zeg. Maar ik heb me afgevraagd of ze voor het eerst in de regen voetbalden. Zo’n oorwassing heb ik nog nooit meegemaakt. We moeten ons voor deze prestatie schamen. Na acht minuten stonden we al met 2-0 achter en daarna was het heel vreemd om te zien dat spelers die bij Ajax voetballen niet beter dan hun tegenstander zijn”, aldus Van Basten.

“Op deze manier krijg je echt de bevestiging over waarom ze “mooiweervoetballers” worden genoemd. Ik miste absoluut de wil om te winnen. Zo zijn ze kennelijk opgeleid.”

Onbegrijpelijk
Van Basten wacht met Ajax nog steeds op de eerste uitzege in de competitie. “Tegen Feyenoord hebben we nog aardig gespeeld”, doelde hij op het gelijke spel (2-2). “Maar tegen Willem II werden we overlopen en tegen Heerenveen zijn we weggespeeld. Hoe ik dit ga veranderen? Zeggen jullie het maar”, zei de trainer in de perskamer van Heerenveen. “De competitie telt gelukkig 34 wedstrijden. Maar hier snap ik echt helemaal niets van.”

Trainer Trond Sollied van Heerenveen geloofde naar eigen zeggen ook lang niet wat hij zag. “Ik ben natuurlijk trots op mijn spelers. Maar ik heb me ook verbaasd over het krachtverschil tussen Heerenveen en Ajax. Dit had ik nooit verwacht.”
  zondag 5 oktober 2008 @ 20:21:56 #286
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_62155884
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 20:14 schreef marp0 het volgende:

[..]

Vind ik ook man, die gast heeft totaal geen techniek zijn aannames zijn de laatste tijd echt dramatisch.
En hij kan ook niet eens een bal even wat langer vasthouden om vervolgens terug te kaatsen, hij kaatst alle ballen meteen terug of speelt de bal altijd terug naar achteren, echt zo hatelijk vind ik.
Fuck it. Klaas-Jan Huntelaar scoort 25 á 30 keer per seizoen, dan hoeft hij van mij helemaal niet te kunnen voetballen. Zag gisteren Simone Inzaghi scoren, zo'n jongen wordt nooit aangespeeld in de kaats, staat er alleen maar om op de goede plaats te staan, om af te ronden
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_62155922
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 20:21 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Fuck it. Klaas-Jan Huntelaar scoort 25 á 30 keer per seizoen, dan hoeft hij van mij helemaal niet te kunnen voetballen. Zag gisteren Simone Inzaghi scoren, zo'n jongen wordt nooit aangespeeld in de kaats, staat er alleen maar om op de goede plaats te staan, om af te ronden
Dat was het eerste doelpunt sinds 2004 voor hem
pi_62155953
quote:

[..]

Volledig mee eens. Daarstraks zat Jan van Halst ook te zeiken dat als KJH echt naar een grote club wil, hij dan moet leren voetballen. Complete bullshit. Zoveel grote spitsen die niet kunnen 'voetballen'. De Inzaghi's, Shevshenko, Van Nistelrooij en ga zo maar door.
pi_62155982
Vandaag vond ik buiten dat iedereen slecht was toch Cvitanich de slechtste van het veld. Die gast is gewoon echt geen buitenspeler en deed dan ook helemaal niets goed aan de buitenkant. Ook kreeg hij nog een prima kopkans die tenminste op het doel moest maar hij kopte hem hoog de lucht in. Zijn afgekeurde goal is dan wel weer jammer.
  zondag 5 oktober 2008 @ 20:29:52 #290
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_62156100
quote:

[..]

Inderdaad...alleen v. Nistelrooy kan niet voetballen
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
  zondag 5 oktober 2008 @ 20:35:12 #291
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_62156246
Nou, ik ben er ook weer even klaar mee.
Gourmetten of steengrillen?
  zondag 5 oktober 2008 @ 20:38:42 #292
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_62156328
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 20:23 schreef VoreG het volgende:

[..]

Dat was het eerste doelpunt sinds 2004 voor hem
Klopt, maar ik nam hem als voorbeeld omdat hij écht niet kan voetballen. Hij is nog veel slechter dan zijn broer.
pi_62156447
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 20:24 schreef Breach het volgende:

[..]

Volledig mee eens. Daarstraks zat Jan van Halst ook te zeiken dat als KJH echt naar een grote club wil, hij dan moet leren voetballen. Complete bullshit. Zoveel grote spitsen die niet kunnen 'voetballen'. De Inzaghi's, Shevshenko, Van Nistelrooij en ga zo maar door.
Als Huntelaar naar een grote club in Engeland gaat zal hij het niet redden daar let maar op, zelfde geld voor de Spaanse competitie. Enige competitie die bij Huntelaar past is de Italiaanse.
pi_62156449
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 20:11 schreef Radegast het volgende:

[..]

ik hoop dat je het als grapje bedoeld
hijs echt wel 1 van de beste spitsen op de nederlandse velden
pi_62156498
Eigenlijk is het elk seizoen hetzelfde bij Ajax

Veel doelputen maken, maar zoveel tegen waardoor ze net het kampioenschap verspelen
  zondag 5 oktober 2008 @ 20:45:08 #296
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_62156531
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 20:19 schreef M0NTANA het volgende:
Terechte nederlaag. Al kan het nog spannend worden, als de eerste strafschop niet aan Heerenveen wordt gegeven en het doelpunt van Dario Cvitanich niet wordt afgekeurd. Maar goed, laten we ons maar richten op de komende 29 wedstrijden, in plaats van terug blijven kijken naar de arbitraire dwalingen van dit seizoen.
En die eerste had ook afgekeurd moeten worden omdat Sibon voor de man ging ipv de bal. Eigenlijk was het 3-3!
pi_62156547
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 20:38 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Klopt, maar ik nam hem als voorbeeld omdat hij écht niet kan voetballen. Hij is nog veel slechter dan zijn broer.
Op de goede plaats staan echter ook niet, had dan Pipo genoemd.
  zondag 5 oktober 2008 @ 20:46:48 #298
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_62156571
Vermeer viel overigens niets te verwijten.
  zondag 5 oktober 2008 @ 20:51:36 #299
95846 Mr.Mills
Nog steeds
pi_62156725
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 20:20 schreef Breach het volgende:

[..]

Nou, ik ben blij dat Van Basten het ook ziet. We hebben wel eens trainers gehad die er nog een of andere lulverhaal van wisten te maken.
pi_62156788
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')