Het beleid is dat scheldwoorden sowieso geedit worden en dus niet alleen in dit topic.quote:Op zondag 5 oktober 2008 19:38 schreef _Mike_ het volgende:
Die moderatie in dit topic1 scheldwoord en ze gaan huilen..
Mekkeren op de scheids mag wel, maar je kan niet zeggen dat het zijn schuld is dat wij verloren hebbenquote:Op zondag 5 oktober 2008 19:39 schreef Longmen het volgende:
Laten we niet gaan mekkeren op de scheids. Ajax was zeer en zeer slecht. Eigen schuld.
Dat kan wel, maar dan wel gewoon op een normale manierquote:Op zondag 5 oktober 2008 19:41 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Mekkeren op de scheids mag wel, maar je kan niet zeggen dat het zijn schuld is dat wij verloren hebben
Hoeveel van dat aangekochte stond vandaag op het veld? Ow wat zeg je..? Heel weinig...quote:
Serieus is vraag me echt af of het met Sno slechter zou zijn gegaan dan met Lindgren die echt tergend traag was. En eerstkomende wedstrijd van Ajax duurt het nog ff dan is Gabri er ook weer gewoon bij.quote:Op zondag 5 oktober 2008 19:44 schreef King_of_cubes het volgende:
Nu hebben we verloren en dat zuigt maar voor volgende wedstrijd vrees ik ook. Straks staat Sno weer in de basis.
Wat je ook van Sno vindt, ik denk dat Sno vandaag een pré was geweest. Juist omdat hij het tempo eruit haalt en omdat hij fysiek sterk is.quote:Op zondag 5 oktober 2008 19:44 schreef King_of_cubes het volgende:
Nu hebben we verloren en dat zuigt maar voor volgende wedstrijd vrees ik ook. Straks staat Sno weer in de basis.
Rot op kut Trollquote:Op zondag 5 oktober 2008 19:55 schreef Fortitudo het volgende:
mensen die zeiken op de scheids
ajax is volledig van de mat gespeeld, zoals de commentator al zei, voor hetzelfde geld was het 8-2 geworden
Ik was al verbaasd over de weinige kritiek die ze lieten horen op de beslissingen van Vink maar d'r zat dus ook nog een onterecht afgekeurde goal voor Ajax bij?quote:Op zondag 5 oktober 2008 19:20 schreef Red_85 het volgende:
Om de scheids te behoeden van gigantische kritiek. Ik hoop dat Hugo borst vanavond los gaat. En op mijn club en op de scheidsen.
Mee eens, het wordt echt eens tijd dat dit probleem wordt erkend en dat ze iets ermee gaan doen.quote:Op zondag 5 oktober 2008 19:59 schreef Wooldoor het volgende:
Achja ook met al die kut beslissingen van Vink hadden we niet gewonnen of gelijk gespeeld, maar wanneer worden zulke scheidsrechters nou eens aangepakt op het wekelijks blunderen.
dit is niet zo'n troll reactie maar de waarheid, m.i.quote:
No shit sherlock.quote:Op zondag 5 oktober 2008 19:55 schreef Fortitudo het volgende:
mensen die zeiken op de scheids
ajax is volledig van de mat gespeeld, zoals de commentator al zei, voor hetzelfde geld was het 8-2 geworden
Hij zegt het alsof dit topic vol zit met mensen die denken dat Ajax verloor door Vink, terwijl ik die zelf nog niet heb gezien. De troll is dus echt wel aanwezig lijkt me.quote:Op zondag 5 oktober 2008 20:03 schreef Longmen het volgende:
[..]
dit is niet zo'n troll reactie maar de waarheid, m.i.
Dat weet ik wel zeker, hij post hier alleen maar dat soort reactiesquote:Op zondag 5 oktober 2008 20:06 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Hij zegt het alsof dit topic vol zit met mensen die denken dat Ajax verloor door Vink, terwijl ik die zelf nog niet heb gezien. De troll is dus echt wel aanwezig lijkt me.
Qua voetballend vermogen? Huntelaar.quote:Op zondag 5 oktober 2008 20:09 schreef RijstNatie het volgende:
Wie vinden jullie nou de slechtste spelers in deze selectie??
gewoon zomaar ff een vraagje tussendoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |