abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62155584
Het was een collectieve wanprestatie vandaag er was er niet een aan te wijzen die echt extreem slecht was.
pi_62155592
Wel sneu voor Cvitanich dat dat doelpunt werd afgekeurd, had hem het echt gegund
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_62155636
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 20:09 schreef RijstNatie het volgende:
Wie vinden jullie nou de slechtste spelers in deze selectie??
gewoon zomaar ff een vraagje tussendoor
Sno en Van Der Wiel.

Sno kan alleen op zijn fysiek teren. Voetballend brengt hij niks extra's. ZIjn techniek is ronduit slecht en hij werkt heel vertragend in de opbouw.

Van Der Wiel
Is nog jong, dus wil hem nog niet afschrijven. Maar hij wordt continu voorbij gelopen is vaak te laat en kan ook niet opbouwen (als hij centraal staat dan).

Dan heb je verder nog Bakkie Choco en nog wat namen, maar die spelen zelden nog.
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_62155645
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 20:04 schreef Cheiron het volgende:
En fucking SCH natuurlijk weer een week lang kind aan huis in dit topic.
Tsja daar kun je op wachten. Zo'n ignore button zie ik nog altijd graag verschijnen.
pi_62155674
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 20:11 schreef Radegast het volgende:

[..]

Qua voetballend vermogen? Huntelaar.
Vind ik ook man, die gast heeft totaal geen techniek zijn aannames zijn de laatste tijd echt dramatisch.
En hij kan ook niet eens een bal even wat langer vasthouden om vervolgens terug te kaatsen, hij kaatst alle ballen meteen terug of speelt de bal altijd terug naar achteren, echt zo hatelijk vind ik.
As long as people continue to seek the true meaning of freedom, they will never ceased to be.
  zondag 5 oktober 2008 @ 20:15:52 #281
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_62155713
Dit was geen les, dit was college.
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
  zondag 5 oktober 2008 @ 20:18:43 #282
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_62155794
Ik vind het onzin om Huntelaar nu ineens als slechte speler te gaan zien, terwijl hij zo verschrikkelijk veel doelpunten heeft gemaakt voor ons.

Wat mij wel verbaast, is dat er nog steeds geen solide verdediging staat en dat het middenveld (in welke invuling dan ook) geen aansluiting is met zowel de verdediging als de aanval. Op dit niveau mag dat gewoon niet. Tel hierbij op het gebrek aan instelling en je verliest kansloos. Volgende week Groningen thuis.... de ploeg in vorm... ik vrees het ergste als Van Basten nu niet hard gaat ingrijpen!
pi_62155818
Toch nog de wave ingezet =)

En het bedankje zullen ze ook niet snel vergeten denk ik
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
  zondag 5 oktober 2008 @ 20:19:52 #284
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_62155829
Terechte nederlaag. Al kan het nog spannend worden, als de eerste strafschop niet aan Heerenveen wordt gegeven en het doelpunt van Dario Cvitanich niet wordt afgekeurd. Maar goed, laten we ons maar richten op de komende 29 wedstrijden, in plaats van terug blijven kijken naar de arbitraire dwalingen van dit seizoen.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_62155841
quote:
‘We moeten ons schamen’

HEERENVEEN - Trainer Marco van Basten had zondagavond na afloop van de nederlaag van Ajax tegen Heerenveen (5-2) geen goed woord voor zijn ploeg over. "Dit was echt een wanprestatie. Het is voor mij echt onbegrijpelijk dat ze zich zo hebben laten afslachten."

“Het is misschien raar dat ik dit zeg. Maar ik heb me afgevraagd of ze voor het eerst in de regen voetbalden. Zo’n oorwassing heb ik nog nooit meegemaakt. We moeten ons voor deze prestatie schamen. Na acht minuten stonden we al met 2-0 achter en daarna was het heel vreemd om te zien dat spelers die bij Ajax voetballen niet beter dan hun tegenstander zijn”, aldus Van Basten.

“Op deze manier krijg je echt de bevestiging over waarom ze “mooiweervoetballers” worden genoemd. Ik miste absoluut de wil om te winnen. Zo zijn ze kennelijk opgeleid.”

Onbegrijpelijk
Van Basten wacht met Ajax nog steeds op de eerste uitzege in de competitie. “Tegen Feyenoord hebben we nog aardig gespeeld”, doelde hij op het gelijke spel (2-2). “Maar tegen Willem II werden we overlopen en tegen Heerenveen zijn we weggespeeld. Hoe ik dit ga veranderen? Zeggen jullie het maar”, zei de trainer in de perskamer van Heerenveen. “De competitie telt gelukkig 34 wedstrijden. Maar hier snap ik echt helemaal niets van.”

Trainer Trond Sollied van Heerenveen geloofde naar eigen zeggen ook lang niet wat hij zag. “Ik ben natuurlijk trots op mijn spelers. Maar ik heb me ook verbaasd over het krachtverschil tussen Heerenveen en Ajax. Dit had ik nooit verwacht.”
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
  zondag 5 oktober 2008 @ 20:21:56 #286
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_62155884
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 20:14 schreef marp0 het volgende:

[..]

Vind ik ook man, die gast heeft totaal geen techniek zijn aannames zijn de laatste tijd echt dramatisch.
En hij kan ook niet eens een bal even wat langer vasthouden om vervolgens terug te kaatsen, hij kaatst alle ballen meteen terug of speelt de bal altijd terug naar achteren, echt zo hatelijk vind ik.
Fuck it. Klaas-Jan Huntelaar scoort 25 á 30 keer per seizoen, dan hoeft hij van mij helemaal niet te kunnen voetballen. Zag gisteren Simone Inzaghi scoren, zo'n jongen wordt nooit aangespeeld in de kaats, staat er alleen maar om op de goede plaats te staan, om af te ronden
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_62155922
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 20:21 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Fuck it. Klaas-Jan Huntelaar scoort 25 á 30 keer per seizoen, dan hoeft hij van mij helemaal niet te kunnen voetballen. Zag gisteren Simone Inzaghi scoren, zo'n jongen wordt nooit aangespeeld in de kaats, staat er alleen maar om op de goede plaats te staan, om af te ronden
Dat was het eerste doelpunt sinds 2004 voor hem
pi_62155953
quote:

[..]

Volledig mee eens. Daarstraks zat Jan van Halst ook te zeiken dat als KJH echt naar een grote club wil, hij dan moet leren voetballen. Complete bullshit. Zoveel grote spitsen die niet kunnen 'voetballen'. De Inzaghi's, Shevshenko, Van Nistelrooij en ga zo maar door.
pi_62155982
Vandaag vond ik buiten dat iedereen slecht was toch Cvitanich de slechtste van het veld. Die gast is gewoon echt geen buitenspeler en deed dan ook helemaal niets goed aan de buitenkant. Ook kreeg hij nog een prima kopkans die tenminste op het doel moest maar hij kopte hem hoog de lucht in. Zijn afgekeurde goal is dan wel weer jammer.
  zondag 5 oktober 2008 @ 20:29:52 #290
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_62156100
quote:

[..]

Inderdaad...alleen v. Nistelrooy kan niet voetballen
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
  zondag 5 oktober 2008 @ 20:35:12 #291
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_62156246
Nou, ik ben er ook weer even klaar mee.
Gourmetten of steengrillen?
  zondag 5 oktober 2008 @ 20:38:42 #292
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_62156328
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 20:23 schreef VoreG het volgende:

[..]

Dat was het eerste doelpunt sinds 2004 voor hem
Klopt, maar ik nam hem als voorbeeld omdat hij écht niet kan voetballen. Hij is nog veel slechter dan zijn broer.
pi_62156447
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 20:24 schreef Breach het volgende:

[..]

Volledig mee eens. Daarstraks zat Jan van Halst ook te zeiken dat als KJH echt naar een grote club wil, hij dan moet leren voetballen. Complete bullshit. Zoveel grote spitsen die niet kunnen 'voetballen'. De Inzaghi's, Shevshenko, Van Nistelrooij en ga zo maar door.
Als Huntelaar naar een grote club in Engeland gaat zal hij het niet redden daar let maar op, zelfde geld voor de Spaanse competitie. Enige competitie die bij Huntelaar past is de Italiaanse.
As long as people continue to seek the true meaning of freedom, they will never ceased to be.
pi_62156449
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 20:11 schreef Radegast het volgende:

[..]

Qua voetballend vermogen? Huntelaar.
ik hoop dat je het als grapje bedoeld
hijs echt wel 1 van de beste spitsen op de nederlandse velden
Nothing to see here, carry on
pi_62156498
Eigenlijk is het elk seizoen hetzelfde bij Ajax

Veel doelputen maken, maar zoveel tegen waardoor ze net het kampioenschap verspelen
Nothing to see here, carry on
  zondag 5 oktober 2008 @ 20:45:08 #296
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_62156531
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 20:19 schreef M0NTANA het volgende:
Terechte nederlaag. Al kan het nog spannend worden, als de eerste strafschop niet aan Heerenveen wordt gegeven en het doelpunt van Dario Cvitanich niet wordt afgekeurd. Maar goed, laten we ons maar richten op de komende 29 wedstrijden, in plaats van terug blijven kijken naar de arbitraire dwalingen van dit seizoen.
En die eerste had ook afgekeurd moeten worden omdat Sibon voor de man ging ipv de bal. Eigenlijk was het 3-3!
Life is what you make it.
pi_62156547
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 20:38 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Klopt, maar ik nam hem als voorbeeld omdat hij écht niet kan voetballen. Hij is nog veel slechter dan zijn broer.
Op de goede plaats staan echter ook niet, had dan Pipo genoemd.
  zondag 5 oktober 2008 @ 20:46:48 #298
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_62156571
Vermeer viel overigens niets te verwijten.
  zondag 5 oktober 2008 @ 20:51:36 #299
95846 Mr.Mills
Nog steeds
pi_62156725
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 20:20 schreef Breach het volgende:

[..]

Nou, ik ben blij dat Van Basten het ook ziet. We hebben wel eens trainers gehad die er nog een of andere lulverhaal van wisten te maken.
pi_62156788
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')