Ejquote:Op zondag 5 oktober 2008 13:10 schreef DiedjeeJ het volgende:
Goedemiddag!!![]()
[..]
Psst, zo ligt 't veld er bij.
En 't is 2-0.
Volgens Dalet is het 'Los Del Rio - Macarena (bayside Boy Remix)'. Veel zoekplezier!quote:Op zondag 5 oktober 2008 13:19 schreef Timo20 het volgende:![]()
![]()
![]()
wat een fucking mix
![]()
![]()
is ie ergens te downloaden?
Redelijk vol nog met dit weer. Ik had geen kaarten en zit heerlijk bij de verwarming.quote:Op zondag 5 oktober 2008 13:20 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ej![]()
Thanks voor de link ! Zo te zien toch nog een aardig volle bak in de Euroborg.Prima tussenstand !
Bedoelde eigenlijk die mix van Sandstorm in z`n geheelquote:Op zondag 5 oktober 2008 13:20 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Volgens Dalet is het 'Los Del Rio - Macarena (bayside Boy Remix)'. Veel zoekplezier!
http://www.youtube.com/user/SandstormMixquote:Op zondag 5 oktober 2008 13:27 schreef Timo20 het volgende:
Bedoelde eigenlijk die mix van Sandstorm in z`n geheel
Ah, zeg dat dan.quote:Op zondag 5 oktober 2008 13:27 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Bedoelde eigenlijk die mix van Sandstorm in z`n geheel
Destiny`s Child
Geef je groot gelijk want het is niet echt weer om naar buiten te gaan.. Kwaliteit van de stream is ook best wel te doen.quote:Op zondag 5 oktober 2008 13:23 schreef DiedjeeJ het volgende:
Check.![]()
[..]
Redelijk vol nog met dit weer. Ik had geen kaarten en zit heerlijk bij de verwarming.
Vandaag valt het hier nog erg mee gelukkig, om toch nat te worden zwembad ingesprongen.quote:Op zondag 5 oktober 2008 13:37 schreef on_air het volgende:
Kaplaarzen was ook een '90's hit. Toepasselijk met dit weer.
Shoot me, maar ik vind dit best goed klinken!quote:Op zondag 5 oktober 2008 13:39 schreef Sirolf het volgende:
Hmm... had Eddy niet gewoon het origineel van Het Is Een Nacht kunnen draaien...?
Ja dit is best welquote:Op zondag 5 oktober 2008 13:39 schreef Sirolf het volgende:
Hmm... had Eddy niet gewoon het origineel van Het Is Een Nacht kunnen draaien...?
quote:Op zondag 5 oktober 2008 13:39 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Shoot me, maar ik vind dit best goed klinken!
en het is niet eens wansmaak woensdagquote:Op zondag 5 oktober 2008 13:51 schreef Bunker het volgende:
Wat een kotsmuziek. Het originieel is al slecht maar dit
quote:Op zondag 5 oktober 2008 13:54 schreef D.Rose het volgende:
Het idee is best grappig toch, alleen jammer dat het door zo'n amateurs gedaan wordt
En De rode schoentjes niet te vergeten!quote:Op zondag 5 oktober 2008 13:37 schreef on_air het volgende:
Kaplaarzen was ook een '90's hit. Toepasselijk met dit weer.
quote:Op zondag 5 oktober 2008 14:23 schreef on_air het volgende:
Foute singles hebben is tot daaraan toe... maar ik ben daadwerkelijk bij een BSB concert geweest.
.
.
was je vorige jeugd je wist nog niet beter.quote:Op zondag 5 oktober 2008 14:23 schreef on_air het volgende:
Foute singles hebben is tot daaraan toe... maar ik ben daadwerkelijk bij een BSB concert geweest.
.
.
Yeah! en over 2 weken tegen Ajax.. Leuk !quote:Op zondag 5 oktober 2008 14:17 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Weer 2 weken extra aan kop!!
![]()
De radio kan ook bijna weer aan.
Uhm...quote:Op zondag 5 oktober 2008 14:23 schreef on_air het volgende:
.
.
Wordt 'n leuke pot!!quote:Op zondag 5 oktober 2008 14:24 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Yeah! en over 2 weken tegen Ajax.. Leuk !
Ik wist wel beter, vond het verschrikkelijk. Maar ik was nooit eerder door meiden van school voor iets mee gevraagd en dit was het... Waarbij ik mee mocht. Stond daar dood te gaan. Wat verschrikkelijk, die schreeuwende meisjes. Naast me stond ook een meid, die mee was met haar kleine zusje en samen hebben we wat staan roken en moedeloos voor ons uit staan staren. Ben daarna ook nooit meer voor iets anders mee gevraagd, vond het opeens niet meer erg.quote:Op zondag 5 oktober 2008 14:23 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
was je vorige jeugd je wist nog niet beter.
Jaquote:
quote:Op zondag 5 oktober 2008 14:28 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Als er nog iemand dat gaat roepen dan ga ik gillen
quote:Op zondag 5 oktober 2008 14:39 schreef on_air het volgende:
Nog een succes verhaal met betrekking op mijn sociale falen;
vakantie vriending, in Frankrijk, wij het plaatselijke stadje in, kaartenbak, kaarten van Take That, ik lachen, uitlachen en blij dat ze uit elkaar zijn, zij staat naast me te janken. Oops... ze was diehard fan. Nam ze persoonlijk op. Was ook een korte vriendschap.
Mislukte investering in de toekomst dus..quote:Op zondag 5 oktober 2008 14:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ja.
Was een soort van weddenschap met een mogelijk vriendinnetje destijds. Ik zou echt niet durven, dacht ze samen met haar vriendinnen. Uiteindelijk ging ik toch mee
. Heeft me amper iets gekost geloof ik, maar het is niets met betreffende meid geworden
. Story of my life, zeg maar.
Toch doen we het niet helemaal verkeerd. Mensen die naar BSB willen en TT fan zijn, hadden we daar wel echt iets mee gewild?quote:
Whehehe.. Janken om 'n kaart..quote:Op zondag 5 oktober 2008 14:39 schreef on_air het volgende:
Nog een succes verhaal met betrekking op mijn sociale falen;
vakantie vriending, in Frankrijk, wij het plaatselijke stadje in, kaartenbak, kaarten van Take That, ik lachen, uitlachen en blij dat ze uit elkaar zijn, zij staat naast me te janken. Oops... ze was diehard fan. Nam ze persoonlijk op. Was ook een korte vriendschap.
Nu - als weldenkend zeer goed ontwikkeld mens terugkijkend - niet nee.quote:Op zondag 5 oktober 2008 14:48 schreef on_air het volgende:
[..]
Toch doen we het niet helemaal verkeerd. Mensen die naar BSB willen en TT fan zijn, hadden we daar wel echt iets mee gewild?
Uhuhquote:Op zondag 5 oktober 2008 14:45 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Mislukte investering in de toekomst dus..![]()
![]()
Voor mij ging het op het laatste moment niet doorquote:Op zondag 5 oktober 2008 14:28 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Waarschijnlijk vol met posters net zoals deze fans 't hadden. En hebben..quote:Op zondag 5 oktober 2008 14:52 schreef on_air het volgende:
[..]
Die Mark Owen voornamelijk. Van een postcard. Wil niet weten hoe haar kamer eruit zag.
Van een LP uit 1988quote:
quote:
Ook deze kan ik niet hebben.. Net zo treurig als 't weer nu..quote:Aha, Blof - Liefs uit Londen, een van de weinige liedjes van die gasten die ik wel kan hebben.
Lang niet gehoord maar wat 'n track !!quote:Op zondag 5 oktober 2008 15:53 schreef DiedjeeJ het volgende:
We gaan weer verder met stuiteren!!JX!!
You belong to me!!
Idem hierquote:Op zondag 5 oktober 2008 16:04 schreef DiedjeeJ het volgende:
Zondag 05-10-2008 08:50 White Town - Your woman. Toen lag ik nog op één oor..
Neit best inderdaad maar ik check de wedstrijd via een stream maar Heerenveen heeft ook wel een aardig overwicht. Kon het niet goed zien maar stond Anker zo 'overdreven' te juichen?quote:
Heerenveenquote:Op zondag 5 oktober 2008 16:47 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Neit best inderdaad maar ik check de wedstrijd via een stream maar Heerenveen heeft ook wel een aardig overwicht. Kon het niet goed zien maar stond Anker zo 'overdreven' te juichen?
Omdat wij dat leuk vinden?quote:Op zondag 5 oktober 2008 16:51 schreef Piles het volgende:
Waarom gaat het in elk topic op zondagmiddag over voetbal
Erg wisselvallige jock, imo.. Soms best leuk maar hij wisselt dat dan weer af met bijzonder zwakke momenten. Gelukkig draait hij wel veel muziek dus je hoort niet heel veel geklets.quote:
Okay dan !quote:Op zondag 5 oktober 2008 17:30 schreef gerbenp het volgende:
Zo, ubuntu staat erop. Alles staat naar mijn wensen ingesteld
Als je je bedenkt dat het al 38 uur geleden is gebeurt vind ik het toch best traag eigenlijk...quote:Op zondag 5 oktober 2008 17:52 schreef jmac het volgende:
Nu ook al @ nu.nl
http://www.nu.nl/news/177(...)eelen_schrikken.html
& Spits http://www.spitsnieuws.nl(...)od_aan_giel_bee.html
News travels fast...
quote:Op zondag 5 oktober 2008 18:04 schreef IedeK. het volgende:
Ik lig echt elke keer dubbel als ik dit hoor.![]()
![]()
Ben je net te laat, had 'm gisteravond online staanquote:Op zondag 5 oktober 2008 18:35 schreef Marc63 het volgende:
Is de herhaling van EW al ergens te bewonderen Piles?
Als het niet teveel werk is zou ik em graag willen zienquote:Op zondag 5 oktober 2008 18:36 schreef Piles het volgende:
[..]
Ben je net te laat, had 'm gisteravond online staan
Maar ivm de muziek enzo laat ik hem niet online staan
Als je wil staat ie over een uurtje weer online
Crtl-C Ctrl-V, dus dat moet lukkenquote:Op zondag 5 oktober 2008 18:39 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Als het niet teveel werk is zou ik em graag willen zien
quote:
Ik houd het in de gaten. Bedankt!quote:Op zondag 5 oktober 2008 18:42 schreef Piles het volgende:
[..]
Crtl-C Ctrl-V, dus dat moet lukken
Over een uurtje op de bekende server
Ik ben benieuwd wat 't op 18 oktober gaat worden..quote:
Beetje late reactie, maar euhhh....quote:Op zondag 5 oktober 2008 14:28 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
quote:Op zondag 5 oktober 2008 19:10 schreef Cee het volgende:
[..]
Beetje late reactie, maar euhhh....
ik naar een stuk of 4, 5.
quote:Op zondag 5 oktober 2008 19:10 schreef Cee het volgende:
[..]
Beetje late reactie, maar euhhh....
ik naar een stuk of 4, 5.
Idd...quote:Op zondag 5 oktober 2008 19:21 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
mag ook wel na hoop gelul wat nergens op sloeg.
Volgens mij ookquote:Op zondag 5 oktober 2008 19:25 schreef Qunix het volgende:
Relatief weinig happy hardcore dit jaar vergeleken met vorig jaar
Netjes! had zelf wat meer van Twente verwacht en uiteraard ook van Ajax.quote:Op zondag 5 oktober 2008 19:32 schreef morpheus_at_work het volgende:
@hans
[ afbeelding ]
3 uitslagen goed voorspelt, ben alleen blij dat ik niet op ajax winst heb ingezet
Je bent er maar druk mee.quote:Op zondag 5 oktober 2008 19:36 schreef muisje-eliza het volgende:
*oeh* ff druk met DJ Sandstorm
Alles wat Piles zo zorgvuldig heeft geplakt erop zetten
Ik zal zo ook weer eens verder gaanquote:Op zondag 5 oktober 2008 19:36 schreef muisje-eliza het volgende:
*oeh* ff druk met DJ Sandstorm
Alles wat Piles zo zorgvuldig heeft geplakt erop zetten![]()
En een chronisch spraakgebrek en iq wat net boven het tafeltje uitkomtquote:Op zondag 5 oktober 2008 19:41 schreef -Hans- het volgende:
Ze heeft geen prettige stem om naar te luisteren maar qua muziek is het vaak wel te doen. Gelukkig zometeen Klaas !
hehe je opmerking wordt nog eens prima onderstreept door het voorbeeld van Piles.quote:Op zondag 5 oktober 2008 19:43 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
En een chronisch spraakgebrek en iq wat net boven het tafeltje uitkomt
Dit kan niet waar zijn..quote:Op zondag 5 oktober 2008 19:41 schreef Piles het volgende:
- Je wilde een plaat horen uit de jaren 90.
+ Ja
- Waarom dan?!
Hikje in de opname blijkbaarquote:Op zondag 5 oktober 2008 19:49 schreef muisje-eliza het volgende:
bij deze zit op 0.48 een stukkie...euh niks?
Niet zeuren hèquote:Op zondag 5 oktober 2008 20:01 schreef muisje-eliza het volgende:
wat n werk zeg alles overzetten op Hyves....
quote:Piles is ook druk met de joesoep van Sandstorm dus alles staat steeds op een andere plek![]()
Jullie zijn het er maar druk mee.quote:Op zondag 5 oktober 2008 20:04 schreef Piles het volgende:
[..]
Niet zeuren hè
[..]
Daarom heb ik hier ook een lijstje liggen met alle data, anders weet ik het ook niet meer
quote:Op zondag 5 oktober 2008 20:04 schreef Piles het volgende:
[..]
Niet zeuren hè
[..]
Daarom heb ik hier ook een lijstje liggen met alle data, anders weet ik het ook niet meer
Blijft alleen een nadeel dat het geluid heel erg dof is.quote:Op zondag 5 oktober 2008 20:06 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
lol ik heb ook maar n lijstje gemaakt![]()
en straks ff Sander mailen dat ie al zn werk op joesoep kan vinden...misschien kan hij de lijst met liedjes erbij zetten
quote:Op zondag 5 oktober 2008 20:01 schreef muisje-eliza het volgende:
wat n werk zeg alles overzetten op Hyves....
Kan best even een tijdelijk hikupje in de verbinding geweest zijn, lost packet.quote:Op zondag 5 oktober 2008 19:49 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
bij deze zit op 0.48 een stukkie...euh niks?
laatste 2 mixen is voldoende.quote:Op zondag 5 oktober 2008 20:09 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Je gaat toch niet voor elke mix zo'n apart bericht maken?! Zet gewoon in één bericht de link van het YT-kanaal en dan kan iedereen vanaf daar toch verder luisteren? Lijkt me handiger..
Weezer!!Buddy Holly!!
quote:Op zondag 5 oktober 2008 20:09 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Je gaat toch niet voor elke mix zo'n apart bericht maken?!
Creatief! Maaruh, vandaag waren hier in Diemen en Aalsmeer b.v. gewoon de vestigingen van Gamma open, vast ook nog op andere plaatsen in het landquote:Op zondag 5 oktober 2008 20:11 schreef Jannekje7 het volgende:
Goeieavond!
Vandaag kwamen we tot de geweldige ontdekking dat ons behang ging bubbelen als we er over heen schilderden... Dus nu zijn we de hele dag bezig geweest behang af te krabben. En aangezien we geen plamuurmessen hadden en het zondag was dus geen nieuwe konden kopen, hebben we dat gedaan met... pinpasjes!![]()
Nog niet alles is eraf... kzit te denken om morgen een les te skippen en verder te gaan... *zucht*
Wel leuk; vanmiddag onder het klussen weer eens een nummer van Björk gehoord op de radio, was best grappig
Linkje lijkt me toch voldoende. Op YT staan ze toch allemaal al mooi op 'n rijtje?! Waarom dan al dat extra werk er nog aan besteden?!quote:
jullie zijn echt wacko's pinpassen gebruikenquote:Op zondag 5 oktober 2008 20:11 schreef Jannekje7 het volgende:
Goeieavond!
Vandaag kwamen we tot de geweldige ontdekking dat ons behang ging bubbelen als we er over heen schilderden... Dus nu zijn we de hele dag bezig geweest behang af te krabben. En aangezien we geen plamuurmessen hadden en het zondag was dus geen nieuwe konden kopen, hebben we dat gedaan met... pinpasjes!![]()
Nog niet alles is eraf... kzit te denken om morgen een les te skippen en verder te gaan... *zucht*
Wel leuk; vanmiddag onder het klussen weer eens een nummer van Björk gehoord op de radio, was best grappig
inderdaad beetje bomen bos verhaal.quote:Op zondag 5 oktober 2008 20:18 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Linkje lijkt me toch voldoende. Op YT staan ze toch allemaal al mooi op 'n rijtje?! Waarom dan al dat extra werk er nog aan besteden?!![]()
Janneke!!
omdat mensen op de hyves op de liedjes individueel kunnen reageren dan, en straks staat ook bij elk liedje de playlist, die op joesoep niet staatquote:Op zondag 5 oktober 2008 20:18 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Linkje lijkt me toch voldoende. Op YT staan ze toch allemaal al mooi op 'n rijtje?! Waarom dan al dat extra werk er nog aan besteden?!![]()
Janneke!!
Op YT kun je reageren, en als straks de playlisten bekend zijn wil ik die wel toevoegen op YT hoorquote:Op zondag 5 oktober 2008 20:21 schreef muisje-eliza het volgende:
omdat mensen op de hyves op de liedjes individueel kunnen reageren dan, en straks staat ook bij elk liedje de playlist, die op joesoep niet staat
quote:Op zondag 5 oktober 2008 20:20 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
inderdaad beetje bomen bos verhaal.
`quote:Op zondag 5 oktober 2008 20:21 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
omdat mensen op de hyves op de liedjes individueel kunnen reageren dan, en straks staat ook bij elk liedje de playlist, die op joesoep niet staat
hai Janne![]()
je enthousiastme is top , je moet het alleen steken op plaatsen waar het nodig is.quote:Op zondag 5 oktober 2008 20:22 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik ga gewoon verder waar ik mee bezig was......beetje steun hierow van jullie![]()
![]()
steekt moeite in eigen zakquote:Op zondag 5 oktober 2008 20:23 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
je enthousiastme is top , je moet het alleen steken op plaatsen waar het nodig is.
Jup, 't wordt er niet overzichtelijker van als daar straks iets van 20 pagina's met berichten staan..quote:Op zondag 5 oktober 2008 20:20 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
inderdaad beetje bomen bos verhaal.
quote:Op zondag 5 oktober 2008 20:26 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
goed bewaren kan goed van pas komen
quote:Op zondag 5 oktober 2008 20:28 schreef muisje-eliza het volgende:
ik open wel n poll op de hyves waar mensen kunnen stemmen hoe ze het willen hebben
huisje staat nu in ?quote:Op zondag 5 oktober 2008 20:31 schreef Jannekje7 het volgende:
Hoi iedereen die naar me zwaaide!
Ennuh, MAW, t was dan mss koopzondag in Eindhoven, maar daar heb je niet veel aan als t nieuwe huisje niet meer in eindhoven staat
ik zal niet stemmenquote:Op zondag 5 oktober 2008 20:37 schreef muisje-eliza het volgende:
oke stemmen mensen:
poll DJ Sandstorm-hyves
en niet van die reacties als van Kevin
baggernummer.....quote:
is toch niet helemaal geredquote:Op zondag 5 oktober 2008 20:55 schreef -Hans- het volgende:
De plaat staat al 3 minuten op scherp maar nu is het dan echt tijd voor Neneh Cherry - Seven Seconds
als de uuropener al niet helemaal gedraait kan worden is het einde helemaal zoek.quote:Op zondag 5 oktober 2008 21:04 schreef DiedjeeJ het volgende:
Jamiroquai!!Deeper underground!!
Hopelijk helemaal..
Dat zou inderdaad té erg zijn..quote:Op zondag 5 oktober 2008 21:05 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
als de uuropener al niet helemaal gedraait kan worden is het einde helemaal zoek.
als werknemer bij een kantoor dat staat aan de bouwput van de Noord-Zuidlijn hoop ik het eigenlijk nietquote:Op zondag 5 oktober 2008 21:04 schreef DiedjeeJ het volgende:
Jamiroquai!!Deeper underground!!
Hopelijk helemaal..
als ik het zo van het weekend hoorde stort heel amsterdam straks in , lang leve dorp dat op houten palen is gebouwdquote:Op zondag 5 oktober 2008 21:13 schreef Againzender het volgende:
[..]
als werknemer bij een kantoor dat staat aan de bouwput van de Noord-Zuidlijn hoop ik het eigenlijk niet
quote:Op zondag 5 oktober 2008 21:13 schreef Againzender het volgende:
[..]
als werknemer bij een kantoor dat staat aan de bouwput van de Noord-Zuidlijn hoop ik het eigenlijk niet
ons kantoor staat op beton, maar de buren zijn dus al half weggezaktquote:Op zondag 5 oktober 2008 21:17 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
als ik het zo van het weekend hoorde stort heel amsterdam straks in , lang leve dorp dat op houten palen is gebouwd
Als of ze weten dat je weggaatquote:Op zondag 5 oktober 2008 21:22 schreef Jannekje7 het volgende:
Aaaaaaaaaaaaaaaaaarg *vervloekt internetverbinding*
na 100 jaar zijn die palen ook wel een keer weggerot door het grondwater, hout kan prima tegen beetje vocht, maar grondwaterpijl amsterstamquote:Op zondag 5 oktober 2008 21:24 schreef Againzender het volgende:
[..]
ons kantoor staat op beton, maar de buren zijn dus al half weggezakt
Niks mis met houten palen, maar je moet ze niet gaan ondergraven natuurlijk....
We willen m eigenlijk gewoon laten overzetten...quote:Op zondag 5 oktober 2008 21:28 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Als of ze weten dat je weggaat
hoelang hebben jullie al een abotje bij die partij, bij minder dan een jaar doen ze moeilijk.quote:Op zondag 5 oktober 2008 21:29 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
We willen m eigenlijk gewoon laten overzetten...
Amsterdam, die grote stad, die is gebouwd op palen.quote:Op zondag 5 oktober 2008 21:29 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
na 100 jaar zijn die palen ook wel een keer weggerot door het grondwater, hout kan prima tegen beetje vocht, maar grondwaterpijl amsterstam
Dat meen je niet...quote:Op zondag 5 oktober 2008 21:30 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
hoelang hebben jullie al een abotje bij die partij, bij minder dan een jaar doen ze moeilijk.
Wel erg veel gelul inderdaad. Straks weer 2 platen in 5 minuten..quote:
In welk videoformaat/bitrate export jij eigenlijk vanuit Premiere? Mijn video's vind ik altijd zo wazig...quote:Op zondag 5 oktober 2008 21:37 schreef Piles het volgende:
Sandstorm-mixen zijn klaar met uploaden![]()
Gelukkig
SOAPquote:Op zondag 5 oktober 2008 21:46 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Wel erg veel gelul inderdaad. Straks weer 2 platen in 5 minuten..![]()
Deze was ik trouwens helemaal vergeten.![]()
Aha ! heeft Klaas alvast de volgende plaat op scherp gezet. Handig dat je dat kan zienquote:Op zondag 5 oktober 2008 22:11 schreef Sirolf het volgende:
Air - Kelly Watch The Stars is toch best fijn.
En zometeen Skik - Op Fietse volgens Dalet.
Heb maar even een screenshot gemaakt, heb er voor de rest ook geen verstand vanquote:Op zondag 5 oktober 2008 22:03 schreef Sirolf het volgende:
[..]
In welk videoformaat/bitrate export jij eigenlijk vanuit Premiere? Mijn video's vind ik altijd zo wazig...
Hoe weet jij die info eerder van dalet dan dat wij het weten ?quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:11 schreef Sirolf het volgende:
Air - Kelly Watch The Stars is toch best fijn.
En zometeen Skik - Op Fietse volgens Dalet.
Ah, dan ga ik zo even kijken hoe dat in mijn programma staat ingesteld (vooralsnog krijg ik Premiere Pro niet aan de praat vanwege geluidskaart-drivers, dus werk ik met Premiere Elementsquote:Op zondag 5 oktober 2008 22:13 schreef Piles het volgende:
[..]
Heb maar even een screenshot gemaakt, heb er voor de rest ook geen verstand van
http://i37.tinypic.com/2hi1qg1.png
het is net een bankquote:Op zondag 5 oktober 2008 21:31 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Amsterdam, die grote stad, die is gebouwd op palen.
Maar als-ie nou eens ommeviel? Wie zou dat dan betalen?
Versje dat mn moeder altijd voorlas vroeger... wisten wij veel dat amsterdam niet zou omvallen, maar verzakken
Omdat het gewoon al een paar minuten op de nowplaying-feed van 3FM.nl stond.quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:14 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hoe weet jij die info eerder van dalet dan dat wij het weten ?
Nee, dan moet je eigenlijk zeggen dat het al een paar minuten op 3FMfan.nl stond.quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:16 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Omdat het gewoon al een paar minuten op de nowplaying-feed van 3FM.nl stond.
't Was ook September in de mix van Phats & Small. Dan mocht 'ie wel.quote:Op zondag 5 oktober 2008 21:54 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
zou toch echt zeggen dat het geen jaren 90 is
Ik hou er niet van om te spammen. Een linkje in m'n signature is duidelijk genoeg en een stuk minder opdringerig.quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:18 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nee, dan moet je eigenlijk zeggen dat het al een paar minuten op 3FMfan.nl stond.
gebeld met anoniem nummer. dus zal nooit te achterhalen zijn.quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:23 schreef -Hans- het volgende:
Is er trouwens al nieuws rond Otto ? Klopt het echt ?
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE niet deze van Bon Jovi
Valt wat voor te zeggen natuurlijk. Netjesquote:Op zondag 5 oktober 2008 22:25 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik hou er niet van om te spammen. Een linkje in m'n signature is duidelijk genoeg en een stuk minder opdringerig.
Oei, niet gehoord deze keer, maar die was echt goed iddquote:Op zondag 5 oktober 2008 22:25 schreef Ziewoarut het volgende:
Wat was die akoustische versie van soundgarden's 'Black hole sun' toch prachtige gezongen door Chris Cornell zeg
uuhhm ik blijf er een beetje een dubbel gevoel aan overhouden.. Zag trouwens dat er wel onwijs veel reacties zijn geplaatst n.a.v. het Youtube fragment.quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:26 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
gebeld met anoniem nummer. dus zal nooit te achterhalen zijn.
Alleen al om het feit dat hij iets zegt dat hij ingezelschap is op weg naar zijn dood, en er niemand op de achtergrond te horen is incl achtergrond geluid. doet mij het vermoeden dat het puur fake was/quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:31 schreef -Hans- het volgende:
[..]
uuhhm ik blijf er een beetje een dubbel gevoel aan overhouden.. Zag trouwens dat er wel onwijs veel reacties zijn geplaatst n.a.v. het Youtube fragment.
Precies waar ik 'bang' voor was deze week... Zo zonde om steeds maar weer dezelfde nummers te draaien. "Ja, maar dat is wat de luisteraars aanvragen." Ja, alsof iedereen dezelfde platen van één artiest aanvraagt.quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:34 schreef -Hans- het volgende:
Alweer A Bitter Sweet Symphonie van The Verve. Leuke plaat hoor maar ze hebben ook andere liedjes gemaakt.. Dit is volgens mij al de derde keer dat ik die (mooie-) plaat hoor.
Dit is inderdaad ook al de tweede keer dat ik hem hoor vandaag, en dan heb ik de radio een groot deel van de dag uit gehad.quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:34 schreef -Hans- het volgende:
Alweer A Bitter Sweet Symphonie van The Verve. Leuke plaat hoor maar ze hebben ook andere liedjes gemaakt.. Dit is volgens mij al de derde keer dat ik die (mooie-) plaat hoor.
Lucky man en The drugs don't work nog niet gedraaid?quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:34 schreef -Hans- het volgende:
Je beschrijft precies de punten waar ik dus ook mijn twijfels over heb. Ook inderdaad dat hij in gezelschap zou zitten maar dat er niemand is te horen vond ik een beetje.. mwa, vreemd.. Hoe weet je trouwens dat hij anoniem belde?quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:34 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Alleen al om het feit dat hij iets zegt dat hij ingezelschap is op weg naar zijn dood, en er niemand op de achtergrond te horen is incl achtergrond geluid. doet mij het vermoeden dat het puur fake was/
daarnaast kan je niet zo snel van opgeven van artsen gaan (artsen mogen dat officieel niet eens zeggen wegens hun eed), en het geven van euthanasie , deze weg bewandelen kost maanden tijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |