Ejquote:Op zondag 5 oktober 2008 13:10 schreef DiedjeeJ het volgende:
Goedemiddag!!![]()
[..]
Psst, zo ligt 't veld er bij.
En 't is 2-0.
Volgens Dalet is het 'Los Del Rio - Macarena (bayside Boy Remix)'. Veel zoekplezier!quote:Op zondag 5 oktober 2008 13:19 schreef Timo20 het volgende:![]()
![]()
![]()
wat een fucking mix
![]()
![]()
is ie ergens te downloaden?
Redelijk vol nog met dit weer. Ik had geen kaarten en zit heerlijk bij de verwarming.quote:Op zondag 5 oktober 2008 13:20 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ej![]()
Thanks voor de link ! Zo te zien toch nog een aardig volle bak in de Euroborg.Prima tussenstand !
Bedoelde eigenlijk die mix van Sandstorm in z`n geheelquote:Op zondag 5 oktober 2008 13:20 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Volgens Dalet is het 'Los Del Rio - Macarena (bayside Boy Remix)'. Veel zoekplezier!
http://www.youtube.com/user/SandstormMixquote:Op zondag 5 oktober 2008 13:27 schreef Timo20 het volgende:
Bedoelde eigenlijk die mix van Sandstorm in z`n geheel
Ah, zeg dat dan.quote:Op zondag 5 oktober 2008 13:27 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Bedoelde eigenlijk die mix van Sandstorm in z`n geheel
Destiny`s Child
Geef je groot gelijk want het is niet echt weer om naar buiten te gaan.. Kwaliteit van de stream is ook best wel te doen.quote:Op zondag 5 oktober 2008 13:23 schreef DiedjeeJ het volgende:
Check.![]()
[..]
Redelijk vol nog met dit weer. Ik had geen kaarten en zit heerlijk bij de verwarming.
Vandaag valt het hier nog erg mee gelukkig, om toch nat te worden zwembad ingesprongen.quote:Op zondag 5 oktober 2008 13:37 schreef on_air het volgende:
Kaplaarzen was ook een '90's hit. Toepasselijk met dit weer.
Shoot me, maar ik vind dit best goed klinken!quote:Op zondag 5 oktober 2008 13:39 schreef Sirolf het volgende:
Hmm... had Eddy niet gewoon het origineel van Het Is Een Nacht kunnen draaien...?
Ja dit is best welquote:Op zondag 5 oktober 2008 13:39 schreef Sirolf het volgende:
Hmm... had Eddy niet gewoon het origineel van Het Is Een Nacht kunnen draaien...?
quote:Op zondag 5 oktober 2008 13:39 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Shoot me, maar ik vind dit best goed klinken!
en het is niet eens wansmaak woensdagquote:Op zondag 5 oktober 2008 13:51 schreef Bunker het volgende:
Wat een kotsmuziek. Het originieel is al slecht maar dit
quote:Op zondag 5 oktober 2008 13:54 schreef D.Rose het volgende:
Het idee is best grappig toch, alleen jammer dat het door zo'n amateurs gedaan wordt
En De rode schoentjes niet te vergeten!quote:Op zondag 5 oktober 2008 13:37 schreef on_air het volgende:
Kaplaarzen was ook een '90's hit. Toepasselijk met dit weer.
quote:Op zondag 5 oktober 2008 14:23 schreef on_air het volgende:
Foute singles hebben is tot daaraan toe... maar ik ben daadwerkelijk bij een BSB concert geweest.
.
.
was je vorige jeugd je wist nog niet beter.quote:Op zondag 5 oktober 2008 14:23 schreef on_air het volgende:
Foute singles hebben is tot daaraan toe... maar ik ben daadwerkelijk bij een BSB concert geweest.
.
.
Yeah! en over 2 weken tegen Ajax.. Leuk !quote:Op zondag 5 oktober 2008 14:17 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Weer 2 weken extra aan kop!!
![]()
De radio kan ook bijna weer aan.
Uhm...quote:Op zondag 5 oktober 2008 14:23 schreef on_air het volgende:
.
.
Wordt 'n leuke pot!!quote:Op zondag 5 oktober 2008 14:24 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Yeah! en over 2 weken tegen Ajax.. Leuk !
Ik wist wel beter, vond het verschrikkelijk. Maar ik was nooit eerder door meiden van school voor iets mee gevraagd en dit was het... Waarbij ik mee mocht. Stond daar dood te gaan. Wat verschrikkelijk, die schreeuwende meisjes. Naast me stond ook een meid, die mee was met haar kleine zusje en samen hebben we wat staan roken en moedeloos voor ons uit staan staren. Ben daarna ook nooit meer voor iets anders mee gevraagd, vond het opeens niet meer erg.quote:Op zondag 5 oktober 2008 14:23 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
was je vorige jeugd je wist nog niet beter.
Jaquote:
quote:Op zondag 5 oktober 2008 14:28 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Als er nog iemand dat gaat roepen dan ga ik gillen
quote:Op zondag 5 oktober 2008 14:39 schreef on_air het volgende:
Nog een succes verhaal met betrekking op mijn sociale falen;
vakantie vriending, in Frankrijk, wij het plaatselijke stadje in, kaartenbak, kaarten van Take That, ik lachen, uitlachen en blij dat ze uit elkaar zijn, zij staat naast me te janken. Oops... ze was diehard fan. Nam ze persoonlijk op. Was ook een korte vriendschap.
Mislukte investering in de toekomst dus..quote:Op zondag 5 oktober 2008 14:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ja.
Was een soort van weddenschap met een mogelijk vriendinnetje destijds. Ik zou echt niet durven, dacht ze samen met haar vriendinnen. Uiteindelijk ging ik toch mee
. Heeft me amper iets gekost geloof ik, maar het is niets met betreffende meid geworden
. Story of my life, zeg maar.
Toch doen we het niet helemaal verkeerd. Mensen die naar BSB willen en TT fan zijn, hadden we daar wel echt iets mee gewild?quote:
Whehehe.. Janken om 'n kaart..quote:Op zondag 5 oktober 2008 14:39 schreef on_air het volgende:
Nog een succes verhaal met betrekking op mijn sociale falen;
vakantie vriending, in Frankrijk, wij het plaatselijke stadje in, kaartenbak, kaarten van Take That, ik lachen, uitlachen en blij dat ze uit elkaar zijn, zij staat naast me te janken. Oops... ze was diehard fan. Nam ze persoonlijk op. Was ook een korte vriendschap.
Nu - als weldenkend zeer goed ontwikkeld mens terugkijkend - niet nee.quote:Op zondag 5 oktober 2008 14:48 schreef on_air het volgende:
[..]
Toch doen we het niet helemaal verkeerd. Mensen die naar BSB willen en TT fan zijn, hadden we daar wel echt iets mee gewild?
Uhuhquote:Op zondag 5 oktober 2008 14:45 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Mislukte investering in de toekomst dus..![]()
![]()
Voor mij ging het op het laatste moment niet doorquote:Op zondag 5 oktober 2008 14:28 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Als er nog iemand dat gaat roepen dan ga ik gillen
Waarschijnlijk vol met posters net zoals deze fans 't hadden. En hebben..quote:Op zondag 5 oktober 2008 14:52 schreef on_air het volgende:
[..]
Die Mark Owen voornamelijk. Van een postcard. Wil niet weten hoe haar kamer eruit zag.
Van een LP uit 1988quote:
quote:
Ook deze kan ik niet hebben.. Net zo treurig als 't weer nu..quote:Aha, Blof - Liefs uit Londen, een van de weinige liedjes van die gasten die ik wel kan hebben.
Lang niet gehoord maar wat 'n track !!quote:Op zondag 5 oktober 2008 15:53 schreef DiedjeeJ het volgende:
We gaan weer verder met stuiteren!!JX!!
You belong to me!!
Idem hierquote:Op zondag 5 oktober 2008 16:04 schreef DiedjeeJ het volgende:
Zondag 05-10-2008 08:50 White Town - Your woman. Toen lag ik nog op één oor..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |