En bijna alle andere reclames op dit moment...quote:Op zondag 5 oktober 2008 12:00 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Net als die van het Voedingscentrum: "jij betaalt het dus jij bepaalt het". flikker toch op![]()
![]()
![]()
jupquote:Op zondag 5 oktober 2008 12:05 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
En bijna alle andere reclames op dit moment...
quote:(tering het is best koud in huis...., gaat raam dicht doen)
Als het sneeuwt gaan de ramen ook open, heerlijke geur. Heb ze eigenlijk altijd open, het hele jaar. (In zo'n slotje, dat je raam op een kier staat) Maar nu vond ik het wel fris.quote:Op zondag 5 oktober 2008 12:08 schreef Timo20 het volgende:
[..]
jup
[..]je zet het raam open met dit weer?
heb net de verwarming aangezet
Respectquote:Op zondag 5 oktober 2008 12:12 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Als het sneeuwt gaan de ramen ook open, heerlijke geur. Heb ze eigenlijk altijd open, het hele jaar. (In zo'n slotje, dat je raam op een kier staat) Maar nu vond ik het wel fris.
Verwarming is nog niet aan geweest sinds januari dit jaar...
Jij bent iets anders aan het luisteren... Oh natuurlijk Ekstra Weekendquote:Op zondag 5 oktober 2008 12:19 schreef Timo20 het volgende:
CB Milton lijkt wel ontzettend veel op Eddie Murphy
quote:Op zondag 5 oktober 2008 12:23 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Jij bent iets anders aan het luisteren... Oh natuurlijk Ekstra Weekend
Alleen (moet) ben ik nu iets aan het doen, waar ik eigenlijk nu geen zin in heb.quote:Op zondag 5 oktober 2008 12:14 schreef TheVulture het volgende:
Heerlijke dag om lekker binnen te zitten, sweater en joggingbroek aan.... en dan luisteren naar de radio en wat achter de pc rommelen
quote:
quote:
Nou dat dus.. 't regent hier echt keihard en gezien de buienradar blijft het tot laat in de middag regenen. FC Groningen - Ado is wel begonnen maar het veld zal er wel niet heel best bij liggen. Heerenveen - PSV AJAX (16:30) zie ik nog wel afgelast worden.quote:Op zondag 5 oktober 2008 12:14 schreef TheVulture het volgende:
Heerlijke dag om lekker binnen te zitten, sweater en joggingbroek aan.... en dan luisteren naar de radio en wat achter de pc rommelen
twee wedstrijden voor PSV in 24 uur zou ook wel heftig zijnquote:Op zondag 5 oktober 2008 12:31 schreef -Hans- het volgende:
Heerenveen - PSV (16:30) zie ik nog wel afgelast worden.
quote:Even voor allemaal Dit is geen grapje. Otto is mijn neefje. En hij wilde dit heel graag. Sorry mannen van 3 FM dat het zo koud op jullie dak kwam.
Oeps !quote:Op zondag 5 oktober 2008 12:32 schreef TheVulture het volgende:
[..]
twee wedstrijden voor PSV in 24 uur zou ook wel heftig zijn
Hmmm... misschien dat iemand van 3FM er eens een telefoontje aan kan wagen...ik neem aan dat ze de gegevens hebben... ik kan me voorstellen dat Gerard en Giel ook wel willen weten of het geen grap was...quote:Op zondag 5 oktober 2008 12:33 schreef Sirolf het volgende:
Over het Otto-verhaal:
Zojuist werd er een reactie geplaatst bij de video (waardoor ik de hele ochtend al wordt platgespammed met Youtube's 'er is een reactie geplaatst'-mailtjes) waaruit toch wat meer af te leiden is of het nu wel of niet waar is:
[..]
quote:
hiphop is nog steeds goed. je moet alleen weten waar je moet zoeken en wat je moet luisteren. Dat wat je tegenwoordig hoort in de hitparade is trouwens geen hiphopquote:
Ik kan toch ook gewoon een reactie plaatsen dat het mijn broer was? "een reactie" ergens lijkt me nog niet helemaal een maatstaaf voor de waarheidquote:Op zondag 5 oktober 2008 12:33 schreef Sirolf het volgende:
Over het Otto-verhaal:
Zojuist werd er een reactie geplaatst bij de video (waardoor ik de hele ochtend al wordt platgespammed met Youtube's 'er is een reactie geplaatst'-mailtjes) waaruit toch wat meer af te leiden is of het nu wel of niet waar is:
[..]
Mja, dat probleem blijf je altijd houden natuurlijk.quote:Op zondag 5 oktober 2008 12:42 schreef on_air het volgende:
[..]
Ik kan toch ook gewoon een reactie plaatsen dat het mijn broer was? "een reactie" ergens lijkt me nog niet helemaal een maatstaaf voor de waarheid.
Waarom ook niet? Iedere radiomaker is ooit op dat niveau begonnen en daar is in al die jaren geen verandering in gekomen.quote:Op zondag 5 oktober 2008 13:03 schreef Timo20 het volgende:
Weet je wat het trieste is van die oude fragmentjes? als je de lokale radio hier op zet praten ze nog steeds zo![]()
Psst, zo ligt 't veld er bij.quote:Op zondag 5 oktober 2008 12:31 schreef -Hans- het volgende:
Nou dat dus.. 't regent hier echt keihard en gezien de buienradar blijft het tot laat in de middag regenen. FC Groningen - Ado is wel begonnen maar het veld zal er wel niet heel best bij liggen. Heerenveen - PSV AJAX (16:30) zie ik nog wel afgelast worden.
Maar bij hen komt er gewoon geen verandering in. En dat geschreeuw ookquote:Op zondag 5 oktober 2008 13:04 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Waarom ook niet? Iedere radiomaker is ooit op dat niveau begonnen en daar is in al die jaren geen verandering in gekomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |