Ejquote:Op zondag 5 oktober 2008 13:10 schreef DiedjeeJ het volgende:
Goedemiddag!!![]()
[..]
Psst, zo ligt 't veld er bij.
En 't is 2-0.
Volgens Dalet is het 'Los Del Rio - Macarena (bayside Boy Remix)'. Veel zoekplezier!quote:Op zondag 5 oktober 2008 13:19 schreef Timo20 het volgende:![]()
![]()
![]()
wat een fucking mix
![]()
![]()
is ie ergens te downloaden?
Redelijk vol nog met dit weer. Ik had geen kaarten en zit heerlijk bij de verwarming.quote:Op zondag 5 oktober 2008 13:20 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ej![]()
Thanks voor de link ! Zo te zien toch nog een aardig volle bak in de Euroborg.Prima tussenstand !
Bedoelde eigenlijk die mix van Sandstorm in z`n geheelquote:Op zondag 5 oktober 2008 13:20 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Volgens Dalet is het 'Los Del Rio - Macarena (bayside Boy Remix)'. Veel zoekplezier!
http://www.youtube.com/user/SandstormMixquote:Op zondag 5 oktober 2008 13:27 schreef Timo20 het volgende:
Bedoelde eigenlijk die mix van Sandstorm in z`n geheel
Ah, zeg dat dan.quote:Op zondag 5 oktober 2008 13:27 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Bedoelde eigenlijk die mix van Sandstorm in z`n geheel
Destiny`s Child
Geef je groot gelijk want het is niet echt weer om naar buiten te gaan.. Kwaliteit van de stream is ook best wel te doen.quote:Op zondag 5 oktober 2008 13:23 schreef DiedjeeJ het volgende:
Check.![]()
[..]
Redelijk vol nog met dit weer. Ik had geen kaarten en zit heerlijk bij de verwarming.
Vandaag valt het hier nog erg mee gelukkig, om toch nat te worden zwembad ingesprongen.quote:Op zondag 5 oktober 2008 13:37 schreef on_air het volgende:
Kaplaarzen was ook een '90's hit. Toepasselijk met dit weer.
Shoot me, maar ik vind dit best goed klinken!quote:Op zondag 5 oktober 2008 13:39 schreef Sirolf het volgende:
Hmm... had Eddy niet gewoon het origineel van Het Is Een Nacht kunnen draaien...?
Ja dit is best welquote:Op zondag 5 oktober 2008 13:39 schreef Sirolf het volgende:
Hmm... had Eddy niet gewoon het origineel van Het Is Een Nacht kunnen draaien...?
quote:Op zondag 5 oktober 2008 13:39 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Shoot me, maar ik vind dit best goed klinken!
en het is niet eens wansmaak woensdagquote:Op zondag 5 oktober 2008 13:51 schreef Bunker het volgende:
Wat een kotsmuziek. Het originieel is al slecht maar dit
quote:Op zondag 5 oktober 2008 13:54 schreef D.Rose het volgende:
Het idee is best grappig toch, alleen jammer dat het door zo'n amateurs gedaan wordt
En De rode schoentjes niet te vergeten!quote:Op zondag 5 oktober 2008 13:37 schreef on_air het volgende:
Kaplaarzen was ook een '90's hit. Toepasselijk met dit weer.
quote:Op zondag 5 oktober 2008 14:23 schreef on_air het volgende:
Foute singles hebben is tot daaraan toe... maar ik ben daadwerkelijk bij een BSB concert geweest.
.
.
was je vorige jeugd je wist nog niet beter.quote:Op zondag 5 oktober 2008 14:23 schreef on_air het volgende:
Foute singles hebben is tot daaraan toe... maar ik ben daadwerkelijk bij een BSB concert geweest.
.
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |