is toch niet helemaal geredquote:Op zondag 5 oktober 2008 20:55 schreef -Hans- het volgende:
De plaat staat al 3 minuten op scherp maar nu is het dan echt tijd voor Neneh Cherry - Seven Seconds
als de uuropener al niet helemaal gedraait kan worden is het einde helemaal zoek.quote:Op zondag 5 oktober 2008 21:04 schreef DiedjeeJ het volgende:
Jamiroquai!!Deeper underground!!
Hopelijk helemaal..
Dat zou inderdaad té erg zijn..quote:Op zondag 5 oktober 2008 21:05 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
als de uuropener al niet helemaal gedraait kan worden is het einde helemaal zoek.
als werknemer bij een kantoor dat staat aan de bouwput van de Noord-Zuidlijn hoop ik het eigenlijk nietquote:Op zondag 5 oktober 2008 21:04 schreef DiedjeeJ het volgende:
Jamiroquai!!Deeper underground!!
Hopelijk helemaal..
als ik het zo van het weekend hoorde stort heel amsterdam straks in , lang leve dorp dat op houten palen is gebouwdquote:Op zondag 5 oktober 2008 21:13 schreef Againzender het volgende:
[..]
als werknemer bij een kantoor dat staat aan de bouwput van de Noord-Zuidlijn hoop ik het eigenlijk niet
quote:Op zondag 5 oktober 2008 21:13 schreef Againzender het volgende:
[..]
als werknemer bij een kantoor dat staat aan de bouwput van de Noord-Zuidlijn hoop ik het eigenlijk niet
ons kantoor staat op beton, maar de buren zijn dus al half weggezaktquote:Op zondag 5 oktober 2008 21:17 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
als ik het zo van het weekend hoorde stort heel amsterdam straks in , lang leve dorp dat op houten palen is gebouwd
Als of ze weten dat je weggaatquote:Op zondag 5 oktober 2008 21:22 schreef Jannekje7 het volgende:
Aaaaaaaaaaaaaaaaaarg *vervloekt internetverbinding*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |