na 100 jaar zijn die palen ook wel een keer weggerot door het grondwater, hout kan prima tegen beetje vocht, maar grondwaterpijl amsterstamquote:Op zondag 5 oktober 2008 21:24 schreef Againzender het volgende:
[..]
ons kantoor staat op beton, maar de buren zijn dus al half weggezakt
Niks mis met houten palen, maar je moet ze niet gaan ondergraven natuurlijk....
We willen m eigenlijk gewoon laten overzetten...quote:Op zondag 5 oktober 2008 21:28 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Als of ze weten dat je weggaat
hoelang hebben jullie al een abotje bij die partij, bij minder dan een jaar doen ze moeilijk.quote:Op zondag 5 oktober 2008 21:29 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
We willen m eigenlijk gewoon laten overzetten...
Amsterdam, die grote stad, die is gebouwd op palen.quote:Op zondag 5 oktober 2008 21:29 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
na 100 jaar zijn die palen ook wel een keer weggerot door het grondwater, hout kan prima tegen beetje vocht, maar grondwaterpijl amsterstam
Dat meen je niet...quote:Op zondag 5 oktober 2008 21:30 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
hoelang hebben jullie al een abotje bij die partij, bij minder dan een jaar doen ze moeilijk.
Wel erg veel gelul inderdaad. Straks weer 2 platen in 5 minuten..quote:
In welk videoformaat/bitrate export jij eigenlijk vanuit Premiere? Mijn video's vind ik altijd zo wazig...quote:Op zondag 5 oktober 2008 21:37 schreef Piles het volgende:
Sandstorm-mixen zijn klaar met uploaden![]()
Gelukkig
SOAPquote:Op zondag 5 oktober 2008 21:46 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Wel erg veel gelul inderdaad. Straks weer 2 platen in 5 minuten..![]()
Deze was ik trouwens helemaal vergeten.![]()
Aha ! heeft Klaas alvast de volgende plaat op scherp gezet. Handig dat je dat kan zienquote:Op zondag 5 oktober 2008 22:11 schreef Sirolf het volgende:
Air - Kelly Watch The Stars is toch best fijn.
En zometeen Skik - Op Fietse volgens Dalet.
Heb maar even een screenshot gemaakt, heb er voor de rest ook geen verstand vanquote:Op zondag 5 oktober 2008 22:03 schreef Sirolf het volgende:
[..]
In welk videoformaat/bitrate export jij eigenlijk vanuit Premiere? Mijn video's vind ik altijd zo wazig...
Hoe weet jij die info eerder van dalet dan dat wij het weten ?quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:11 schreef Sirolf het volgende:
Air - Kelly Watch The Stars is toch best fijn.
En zometeen Skik - Op Fietse volgens Dalet.
Ah, dan ga ik zo even kijken hoe dat in mijn programma staat ingesteld (vooralsnog krijg ik Premiere Pro niet aan de praat vanwege geluidskaart-drivers, dus werk ik met Premiere Elementsquote:Op zondag 5 oktober 2008 22:13 schreef Piles het volgende:
[..]
Heb maar even een screenshot gemaakt, heb er voor de rest ook geen verstand van
http://i37.tinypic.com/2hi1qg1.png
het is net een bankquote:Op zondag 5 oktober 2008 21:31 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Amsterdam, die grote stad, die is gebouwd op palen.
Maar als-ie nou eens ommeviel? Wie zou dat dan betalen?
Versje dat mn moeder altijd voorlas vroeger... wisten wij veel dat amsterdam niet zou omvallen, maar verzakken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |