Wow, Sonic, lol, roflmao, hoe durf je?quote:Op zondag 5 oktober 2008 01:21 schreef Arceus1 het volgende:
Wat was jou eerste spel die je in de winkel kocht en op je playstation/computer speelde?
Die Van mij (niet lachen)
SONIC HEROES (PC) xD
je hoord het woord ''sonic'' erin en sommige vinden het kinderachtig , maar ik ben er mee opgegroeid en speel het af en toe nog een beetje
Maar wat was jou eerste spel (game) die je ooit haalde?
quote:Op zondag 5 oktober 2008 02:54 schreef cerror het volgende:
Wintergames op de commodore 64.
Commander Keenquote:Op zondag 5 oktober 2008 04:36 schreef svann het volgende:
Commander Keen
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Met z'n pogostick, blauwe wolven en geheimtaal.
quote:Op zondag 5 oktober 2008 12:28 schreef Quannum het volgende:
Ik denk dat dat Ally Cat was.
[ afbeelding ]
Die inderdaad!quote:
Als je daar geld aan uit hebt gegeven is het wel helemaal fail.quote:Op zondag 5 oktober 2008 12:43 schreef Nembrionic het volgende:
NIBBLES.BAS en mijn 2e was GORILLA.BAS
Althans, voor de PC.
Nee droeftoeter, ik reageerde slechts op de TT.quote:Op zondag 5 oktober 2008 12:45 schreef speknek het volgende:
[..]
Als je daar geld aan uit hebt gegeven is het wel helemaal fail.
Alley Catquote:Op zondag 5 oktober 2008 12:32 schreef speknek het volgende:
Boulder Dash en Alley Cat, men die kon je met je bandje opnemen van de radio.
Mijn eerste gekochte game
[ afbeelding ]
Fuck yeah Turtles C64!
Ja die game waar AVGN zo vrolijk van werd.
VET! Dat was ook een van mijn eerste spellen die ik gespeeld had!quote:Op zondag 5 oktober 2008 12:28 schreef Quannum het volgende:
Ik denk dat dat Ally Cat was.
[ afbeelding ]
Is dit die game waarbij je je eigen baan kon maken met allerlei stunt dingen?quote:Op zondag 5 oktober 2008 12:37 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Die inderdaad!
Dat was mijn eerste echte spel, daarvoor speelde ik deze grijs:
[ afbeelding ]
Die heb ik ook nog kapot gespeeldquote:Op zondag 5 oktober 2008 15:17 schreef Hansch het volgende:
Paratrooper 8)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tja 7th guest! Is dat spel nog ergens online te vinden om te spelen? Op een gegeven moment werd je computer zeg maar te goed om dat nog op te spelen. Best frustrerend want ik heb het nooit uit kunnen spelen.quote:Op zondag 5 oktober 2008 16:39 schreef DaFan het volgende:
7th Guest.
Vrij lastig als je pas 10 bent trouwens.
Wat een cool spel vond ik dat.quote:
quote:Op zondag 5 oktober 2008 12:32 schreef speknek het volgende:
Mijn eerste gekochte game
[ afbeelding ]
Fuck yeah Turtles C64!
Ja die game waar AVGN zo vrolijk van werd.
Mijne ookquote:Op zondag 5 oktober 2008 12:43 schreef Nembrionic het volgende:
NIBBLES.BAS en mijn 2e was GORILLA.BAS
Althans, voor de PC.
Castle!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:29 schreef PrinceLu het volgende:
[ afbeelding ]
10 gulden ofzo had ik betaald, tweedehands.
Ik denk dat het Warcraft II was, weet het alleen niet meer zeker . . .quote:Op zondag 5 oktober 2008 01:21 schreef Arceus1 het volgende:
Wat was jou eerste spel die je in de winkel kocht en op je playstation/computer speelde?
Heb ik ook gehad. Machtig mooi spel was dat (samen met 7th guest)quote:Op woensdag 8 oktober 2008 12:31 schreef dapluiz het volgende:
Bij mij zal dat The 11th Hour geweest zijn, ook omdat we voor het eerst een pc met CD-rom hadden (P100 met 16 MB ram, whoohoo!)
Met
Die van mij bleef zo vaak hangen in de lift.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:13 schreef leolinedance het volgende:
Sokoban
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |