Ik heb hele verzameling van Hakkûh & Flippûh maar schaam me er totaal niet voorquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 20:23 schreef Broekie het volgende:
Vraagje aan de mensen hier:
Voor welke jaren 90 nummers schaam je je ze origineel op CD te hebben?
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 20:30 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
"Hey lul, ga je nog openen, of wat"
Zoiets?
Niks mis mee tochquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 20:31 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
neeeh wel lief...maar wel iets met die strekking....
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 20:37 schreef -Hans- het volgende:
Zit net even de cd met het beste uit de Mega Top 50 van '93 te bekijken en daar staan best aardige liedjes op. Maaruh, kennen we de kleuter Jordy nog ( http://video.google.com/videoplay?docid=-7981440458196378946 ). Hoogste positie nummer 3.
Zoals?quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 20:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik heb nog een pallet foute singles liggen hier.
Zo'n cd heb ik ook nog ergens liggenquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 20:37 schreef muisje-eliza het volgende:
oh en mn cd Jabba-dabba-dance
vol.4![]()
Zal nu wel een jaartje of 19-20 jaar oud zijn. Opzich wel leuk om te weten of hij nog iets met muziek doetquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 20:39 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
euh nog niet zo lang geleden had "iemand" van 3FM hem gebeld om te vragen wat ie nu met zn leven deed...kan me dr alleen geen zak van herinneren
Roosmarijn zal de video wel gezien hebben op Twitter en 'm getipt hebben. Daar zag ik er ook al berichten over langskomen.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 20:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ekdom zelf over afgelopen Freaknacht: http://gerardekdom.nl/ang(...)+freaknacht+ooit.../ met jouw video, Floris.
S Culb 7, die serie van hun keek ik altijd op zondagmiddagquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 20:43 schreef Broekie het volgende:
Ach, ik heb zelf dus gewoon ergens ver weg verstopt originele albums van oa Take That, Spice Girls, Britney Spears, S Club 7, Toy-Box en vast nog veel meer fouts...
Volumia, No Mercy. Mariah Carey, Robert Miles, Jon Bon Jovi, Guus Meewis, Bonnie Tyler (Making Love, Out of Nothing At All), Timmy T (One More Try), Brian May, André van Duin (Pizza Lied), En 2 Unlimited en 2 Brothers on the 4th Floor uiteraardquote:
Paar weken geleden is er een 2008 versie gereleased.... Reel 2 Real - I Like 2 Move It 2008 (D.O.N.S DBN Remix)quote:
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 20:44 schreef Piles het volgende:
[..]
S Culb 7, die serie van hun keek ik altijd op zondagmiddag
De rest wat je noemt ken ik uiteraard ook allemaal, en kan ik vast nog letterlijk meezingen
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 20:51 schreef Qunix het volgende:
[..]
Paar weken geleden is er een 2008 versie gereleased.... Reel 2 Real - I Like 2 Move It 2008 (D.O.N.S DBN Remix)
http://www.speedyshare.com/971218510.html
Heette eentje Rachel jaquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 20:52 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Dat keek ik ook..
Hoe heet die ene? Rachel ofzo?
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 21:03 schreef Qunix het volgende:
DOMIEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Wil je Ben Liebrand feat. Tony Scott - Move It To The Bigband draaien?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 21:10 schreef morpheus_at_work het volgende:
zo ook weer terug is van uit eten (burp)
You're lookin' kind of down to mequote:Op zaterdag 4 oktober 2008 21:12 schreef Qunix het volgende:
HEY!!!!! What's wrong with you???
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 21:06 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
eerst mijn request ajb....![]()
Wat vroeg jij aan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je schaamt je ervoor?quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 21:15 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
eigenlijk wil ik dat niet zeggen
Is het dan zo fout?quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 21:15 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
eigenlijk wil ik dat niet zeggen
nouw hijs best fout maar ook best wel weer goed daarom...en als DOMIEN m draait een verrassing voor julliequote:
lekkerquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 21:18 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Gonzales , bbqen aan tafel
fok heej..niet zo bij mijquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 21:19 schreef morpheus_at_work het volgende:
is fok nou echt zo traag als ik denk ?
Heb 'm niet!quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 21:18 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
nouw hijs best fout maar ook best wel weer goed daarom...en als DOMIEN m draait een verrassing voor jullie
Misschien bedoelt ie de plaat welquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 21:22 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
weeelik heb rond tien voor 9 verstuurd
Hoe worden bij jullie de 90-er jaren muziek voor zo'n 90s request in de muziekmachine gepompt.quote:
Ik heb eerder het gevoel dat Domien bedoeld dat het nummer niet in Dalet staat.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 21:22 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
weeelik heb rond tien voor 9 verstuurd
oooh diequote:Op zaterdag 4 oktober 2008 21:23 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ik heb eerder het gevoel dat Domien bedoeld dat het nummer niet in Dalet staat.
die is wel erg foutquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 21:24 schreef Qunix het volgende:
Ik heb het Bananenlied gevonden op een foute cd met Alex - Bossie rooie rozen en tal anderen
Ben Liebrand - Move It To The Bigband!quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 21:25 schreef muisje-eliza het volgende:
* muisje-eliza vraagt aan DOMIEN oftie wel iets anders heeft van hun repetour
kende het hele lied niet...mn man zit mee te neurien...dus...ik heb weer wat gemist in de '90squote:Op zaterdag 4 oktober 2008 21:32 schreef morpheus_at_work het volgende:
wat een boring nummer is steal my sunshine en hoe kunnen ze die wel in de computer hebben
Die leeft ook al niet meerquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 21:35 schreef Qunix het volgende:
Ik voel wat aan komen!!!!
EEEYJOOOOOOOOO Captain Jack!!!!! EEEYJOOOOOOOOO Captain Jack!!!!!
BERLIJN - 'Captain Jack' is overleden. De op Cuba geboren popster Franky Gee stierf op 43-jarige leeftijd in Spanje aan de gevolgen van een hersenbloeding.quote:
Die is fijnquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 21:35 schreef morpheus_at_work het volgende:
ik wil U96 - Feels Like In Heaven
Jups... jaartje geleden ofzo? Veel te vroeg natuurlijk.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 21:37 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
BERLIJN - 'Captain Jack' is overleden. De op Cuba geboren popster Franky Gee stierf op 43-jarige leeftijd in Spanje aan de gevolgen van een hersenbloeding.
begin 2005, jaartje terug is relatiefquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 21:38 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jups... jaartje geleden ofzo? Veel te vroeg natuurlijk.
En jij loopt al weer een tijdje achterquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 21:39 schreef muisje-eliza het volgende:
oh Gerard EN Roosmarijn hebben op hun hyves over Otto geschreven
3 jaar al?! damn... Schijnbaar zijn de laatste 3 jaar dan wel heel hard gegaan.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 21:39 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
begin 2005, jaartje terug is relatief
Mja, Hyves moet natuurlijk eerst hun weblogs ophalen van de eigenlijke site en het opquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 21:39 schreef Piles het volgende:
[..]
En jij loopt al weer een tijdje achter
nouwquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 21:43 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mja, Hyves moet natuurlijk eerst hun weblogs ophalen van de eigenlijke site en het opHyves
plaatsen...
Dan loop je nogal snel achter met van alles.
wist het nog niet dat er zwakzinnigen een weblog openen over iets wat niet waar isquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 21:45 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
nouw![]()
er waren vast mensen die het nog niet wisten
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 21:48 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
wist het nog niet dat er zwakzinnigen een weblog openen over iets wat niet waar iswaarvan ik denk dat het niet waar is
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 21:48 schreef DiedjeeJ het volgende:
Oeh!! Deze vond ik ook altijd zo tof!!
FOEI!quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 21:58 schreef morpheus_at_work het volgende:
nooit geweten dat deze van stardust was
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 22:00 schreef borisz het volgende:
MAW moet een half uur in de hoek naar jantje smit luisteren
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 22:07 schreef Againzender het volgende:
/m gaat evn een stofzuigr op z'n toetsnbord zettn
beetje wispelturige e toets heb je ene keer wel andere keer niet.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 22:07 schreef Againzender het volgende:
/m gaat evn een stofzuigr op z'n toetsnbord zettn
Nou dit lijkt te helpen, dat knarsende geluid uit de toetsen is nu ook wegquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 22:10 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
beetje wispelturige e toets heb je ene keer wel andere keer niet.
spank the keyboard
haiquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 22:14 schreef gerbenp het volgende:Hallo!
1. Ik heb even dit topic aan de reeks (die pagina van 3fmfan geadd.)
2. Ik kreeg echt mega kippenvel van dat filmpje van vannacht (Ekdom in de nacht dat Otto belde.)
En nu luister ik maar naar Weekend DNA om me een beetje af te leiden van de kippenvel.
Volgens mij was dat niet de volgende zin hoorquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 22:47 schreef Qunix het volgende:
Publiek op de achtergrond maakt het nummer echt compleet!
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 22:47 schreef Broekie het volgende:
[..]
Volgens mij was dat niet de volgende zin hoor
Hier ook, hier gaat dan maar mijn eigen muziek aan.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 23:05 schreef Brennel het volgende:
Zaterdagavond 23.00 uur. Het enige moment waarop ik de radio met plezier uit zet
Het is oude 90's house... Voornamelijk underground uit USA...quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 23:17 schreef muisje-eliza het volgende:
waarom hier geen '90s?
dit is zo ongehoorde lelijke muziek...
euh dan ben ik al in dromelandquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 23:21 schreef Qunix het volgende:
[..]
Het is oude 90's house... Voornamelijk underground uit USA...
Zelf houd ik wel van toffe house muziek (lisa lisa, felix, jaydee, pancake etc) maar dit vind ik ook niet echt leuk... Timing is fout....
Wat gaat BNN Los doen hierna?
Bij de classics week hadden ze hele nacht old school house gemixt, maar dan vette platen.
* muisje-eliza is ietsje wakkerderquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 23:35 schreef Piles het volgende:
Zo, alle filmpjes van Sandstorm zijn klaar
Nu nog uploaden
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 23:39 schreef Brennel het volgende:
Ik ben doodmoe en ga heerlijk ronken. Truste mensjes![]()
![]()
quote:Op zondag 5 oktober 2008 00:00 schreef Piles het volgende:
http://www.youtube.com/user/SandstormMix
Hij vult al lekker![]()
Slaap lekkerquote:Op zondag 5 oktober 2008 00:18 schreef on_air het volgende:
Stukje chauffeuren. Beetje 3FM onderweg en tijdens het wachten luisteren. Bij terugkomst een Baileys en nu bed. Prima. Kudtweer buiten.
Zo, goed bezig!!quote:Op zondag 5 oktober 2008 00:00 schreef Piles het volgende:
http://www.youtube.com/user/SandstormMix
Hij vult al lekker![]()
quote:Op zondag 5 oktober 2008 00:30 schreef Piles het volgende:
Zo, morgen de rest, wordt er nu een beetje simpel van
Ligt eraan. In welke stemming ben je?quote:Op zondag 5 oktober 2008 00:39 schreef DaMook het volgende:
Iemand nog een tip om te luisteren zodra mijn amy album afgelopen is ?
quote:Op zondag 5 oktober 2008 00:52 schreef Da_Sandman het volgende:
Is... dat... Norah... Jones....?,
,
,
,
.
,
!!
Vrij normalequote:Op zondag 5 oktober 2008 00:45 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Ligt eraan. In welke stemming ben je?
Dan zet Nederland 3 maar op. Dan heb je nog wat prettigs om te kijkenquote:Op zondag 5 oktober 2008 01:00 schreef DaMook het volgende:
[..]
Vrij normaleen dan kan ik alles luisteren
.
Neequote:
quote:Op zondag 5 oktober 2008 01:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dan zet Nederland 3 maar op. Dan heb je nog wat prettigs om te kijken.
De tv hangt achter mequote:Op zondag 5 oktober 2008 01:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dan zet Nederland 3 maar op. Dan heb je nog wat prettigs om te kijken.
Ik ken dr wel. Maar heb nog nooit de moeite genomen haar op te zoeken. Ik moet zelfs nog ergens een album van d'r hebben.quote:Op zondag 5 oktober 2008 01:05 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Ze is toch al 'n boosje bezig hoor. En heeft ook wel 'n paar hitjes gehad.
quote:Op zondag 5 oktober 2008 01:15 schreef Qunix het volgende:
Lekkere house classics!
Ik down morgen wel de podcast
Ah, ok. Dan heb je helaas de cover van 't album gemist dus.quote:Op zondag 5 oktober 2008 01:15 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik ken dr wel. Maar heb nog nooit de moeite genomen haar op te zoeken. Ik moet zelfs nog ergens een album van d'r hebben.
Jammer dat ik er pas laat achter kom (luister/kijk pas sinds 1 uur). Leuke muziek voor de late zaterdagavond.quote:
Trustequote:Op zondag 5 oktober 2008 01:39 schreef DiedjeeJ het volgende:
En afgelopen..Nog 'n stukje Lisa Hannigan luisteren en dan slapen.
Alvast trusten!!
Kan ik dadelijk weer het licht uitdoen in dit topicquote:Op zondag 5 oktober 2008 02:05 schreef Qunix het volgende:
Ik ga ook... Deze hele set hoor ik morgen wel
quote:Op zondag 5 oktober 2008 02:09 schreef DaMook het volgende:
[..]
Kan ik dadelijk weer het licht uitdoen in dit topic.
Mjah het gebeurd weleens vaker jaquote:Op zondag 5 oktober 2008 02:14 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Je bent 't wel gewend toch?
![]()
Roel, leuk albumpje van Lisa Hannigan. Die ga ik op 'n ander tijdstip nog 's beter beluisteren.
Ik zei klikquote:Op zondag 5 oktober 2008 03:40 schreef DiedjeeJ het volgende:
Is 't al zo laat? Ach, 't is weekend..
quote:Op zondag 5 oktober 2008 03:50 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik zei klik. Dan mag je pas na 5 uur 's ochtends weer reageren
. Naja nu is het jou feestje
, ik ben slapen
![]()
![]()
![]()
![]()
.
quote:
in het kader "beter laat dan nooit"quote:Op zondag 5 oktober 2008 11:11 schreef borisz het volgende:
Komende drie uur dus heel veel reacties van Timo op EW
quote:Op zondag 5 oktober 2008 11:17 schreef Timo20 het volgende:
"Vroegâh"
serieus: heet het boek van Gerard echt "ik zal kijken wat ik voor je kan doen"?![]()
![]()
![]()
tjonge jongequote:
hehequote:
quote:
Was de nacht ervoor. Zie Jongen kondigt zijn euthanasie aan bij Giel Beelen. en Jongen kondigt zijn euthanasie aan bij Giel Beelen.(deel2) .quote:Op zondag 5 oktober 2008 11:39 schreef J-net het volgende:
Iemand afgelopen nacht dit nog langs horen komen?
http://www.telegraaf.nl/p(...)_Beelen__.html?p=1,2
quote:Op zondag 5 oktober 2008 11:39 schreef J-net het volgende:
Ik heb het gehoord inderdaad, maar het was bij Gerard. Het was na 04:00 uur....quote:Op zondag 5 oktober 2008 11:39 schreef J-net het volgende:
Net gehoord op Youtube..quote:Op zondag 5 oktober 2008 11:56 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik heb het gehoord inderdaad, maar het was bij Gerard. Het was na 04:00 uur....
Net als die van het Voedingscentrum: "jij betaalt het dus jij bepaalt het". flikker toch opquote:
En bijna alle andere reclames op dit moment...quote:Op zondag 5 oktober 2008 12:00 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Net als die van het Voedingscentrum: "jij betaalt het dus jij bepaalt het". flikker toch op![]()
![]()
![]()
jupquote:Op zondag 5 oktober 2008 12:05 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
En bijna alle andere reclames op dit moment...
quote:(tering het is best koud in huis...., gaat raam dicht doen)
Als het sneeuwt gaan de ramen ook open, heerlijke geur. Heb ze eigenlijk altijd open, het hele jaar. (In zo'n slotje, dat je raam op een kier staat) Maar nu vond ik het wel fris.quote:Op zondag 5 oktober 2008 12:08 schreef Timo20 het volgende:
[..]
jup
[..]je zet het raam open met dit weer?
heb net de verwarming aangezet
Respectquote:Op zondag 5 oktober 2008 12:12 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Als het sneeuwt gaan de ramen ook open, heerlijke geur. Heb ze eigenlijk altijd open, het hele jaar. (In zo'n slotje, dat je raam op een kier staat) Maar nu vond ik het wel fris.
Verwarming is nog niet aan geweest sinds januari dit jaar...
Jij bent iets anders aan het luisteren... Oh natuurlijk Ekstra Weekendquote:Op zondag 5 oktober 2008 12:19 schreef Timo20 het volgende:
CB Milton lijkt wel ontzettend veel op Eddie Murphy
quote:Op zondag 5 oktober 2008 12:23 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Jij bent iets anders aan het luisteren... Oh natuurlijk Ekstra Weekend
Alleen (moet) ben ik nu iets aan het doen, waar ik eigenlijk nu geen zin in heb.quote:Op zondag 5 oktober 2008 12:14 schreef TheVulture het volgende:
Heerlijke dag om lekker binnen te zitten, sweater en joggingbroek aan.... en dan luisteren naar de radio en wat achter de pc rommelen
quote:
quote:
Nou dat dus.. 't regent hier echt keihard en gezien de buienradar blijft het tot laat in de middag regenen. FC Groningen - Ado is wel begonnen maar het veld zal er wel niet heel best bij liggen. Heerenveen - PSV AJAX (16:30) zie ik nog wel afgelast worden.quote:Op zondag 5 oktober 2008 12:14 schreef TheVulture het volgende:
Heerlijke dag om lekker binnen te zitten, sweater en joggingbroek aan.... en dan luisteren naar de radio en wat achter de pc rommelen
twee wedstrijden voor PSV in 24 uur zou ook wel heftig zijnquote:Op zondag 5 oktober 2008 12:31 schreef -Hans- het volgende:
Heerenveen - PSV (16:30) zie ik nog wel afgelast worden.
quote:Even voor allemaal Dit is geen grapje. Otto is mijn neefje. En hij wilde dit heel graag. Sorry mannen van 3 FM dat het zo koud op jullie dak kwam.
Oeps !quote:Op zondag 5 oktober 2008 12:32 schreef TheVulture het volgende:
[..]
twee wedstrijden voor PSV in 24 uur zou ook wel heftig zijn
Hmmm... misschien dat iemand van 3FM er eens een telefoontje aan kan wagen...ik neem aan dat ze de gegevens hebben... ik kan me voorstellen dat Gerard en Giel ook wel willen weten of het geen grap was...quote:Op zondag 5 oktober 2008 12:33 schreef Sirolf het volgende:
Over het Otto-verhaal:
Zojuist werd er een reactie geplaatst bij de video (waardoor ik de hele ochtend al wordt platgespammed met Youtube's 'er is een reactie geplaatst'-mailtjes) waaruit toch wat meer af te leiden is of het nu wel of niet waar is:
[..]
quote:
hiphop is nog steeds goed. je moet alleen weten waar je moet zoeken en wat je moet luisteren. Dat wat je tegenwoordig hoort in de hitparade is trouwens geen hiphopquote:
Ik kan toch ook gewoon een reactie plaatsen dat het mijn broer was? "een reactie" ergens lijkt me nog niet helemaal een maatstaaf voor de waarheidquote:Op zondag 5 oktober 2008 12:33 schreef Sirolf het volgende:
Over het Otto-verhaal:
Zojuist werd er een reactie geplaatst bij de video (waardoor ik de hele ochtend al wordt platgespammed met Youtube's 'er is een reactie geplaatst'-mailtjes) waaruit toch wat meer af te leiden is of het nu wel of niet waar is:
[..]
Mja, dat probleem blijf je altijd houden natuurlijk.quote:Op zondag 5 oktober 2008 12:42 schreef on_air het volgende:
[..]
Ik kan toch ook gewoon een reactie plaatsen dat het mijn broer was? "een reactie" ergens lijkt me nog niet helemaal een maatstaaf voor de waarheid.
Waarom ook niet? Iedere radiomaker is ooit op dat niveau begonnen en daar is in al die jaren geen verandering in gekomen.quote:Op zondag 5 oktober 2008 13:03 schreef Timo20 het volgende:
Weet je wat het trieste is van die oude fragmentjes? als je de lokale radio hier op zet praten ze nog steeds zo![]()
Psst, zo ligt 't veld er bij.quote:Op zondag 5 oktober 2008 12:31 schreef -Hans- het volgende:
Nou dat dus.. 't regent hier echt keihard en gezien de buienradar blijft het tot laat in de middag regenen. FC Groningen - Ado is wel begonnen maar het veld zal er wel niet heel best bij liggen. Heerenveen - PSV AJAX (16:30) zie ik nog wel afgelast worden.
Maar bij hen komt er gewoon geen verandering in. En dat geschreeuw ookquote:Op zondag 5 oktober 2008 13:04 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Waarom ook niet? Iedere radiomaker is ooit op dat niveau begonnen en daar is in al die jaren geen verandering in gekomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |