Zekerquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 18:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat van Stenders is ook een echte aanrader!
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 18:57 schreef Cee het volgende:
* Cee zit klaar voor de start van een weekendje Woah!Flashback!Radio![]()
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 18:57 schreef Cee het volgende:
FlashBackRadio jeah!quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 18:57 schreef Cee het volgende:
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:01 schreef Cee het volgende:
Tussen de bedrijven door moet ik wel nog even stofzuigen.
En even bellen met m'n nieuwe telefoon, ik heb een mobiele, omg!!
[ afbeelding ]
[/90]
Heb die van mij verkocht in de jaren '90quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:06 schreef borisz het volgende:
Ik heb de gameboy ook nog op zolder liggen
Ik had een tennisspelletje met mario als scheids. Zelfs op de GBA nog gespeeldquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:07 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Heb die van mij verkocht in de jaren '90
Goeiequote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:07 schreef Marc63 het volgende:
Die uuropeners beginnen steeds meer op Ome Henk te lijken (is natuurlijk ook 90s).
Zoooo jaren 90quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:09 schreef Cee het volgende:
Geef het weg, geef het weg NU.
Zo, eerste helft gestofzuigd, nu is het even
[ afbeelding ]
Ik heb alleen de latere jaren van de jaren '90 bewust meegemaakt, dus ken die strijd alleen van horen zeggenquote:
Gisteren hadden we 't over een film die ik nog niet had gezien, m'n collega vroeg "Ik heb 'm nog op videoband, wil je die lenen?" Ik: "Ja! Eh, wacht...video. Kan ik niet afspelen."quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:10 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik heb alleen de latere jaren van de jaren '90 bewust meegemaakt, dus ken die strijd alleen van horen zeggen
Ik ken alleen de VHS iig
De laatste videorecorder hier in huis begint ook te overlijden...quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:12 schreef Cee het volgende:
[..]
Gisteren hadden we 't over een film die ik nog niet had gezien, m'n collega vroeg "Ik heb 'm nog op videoband, wil je die lenen?" Ik: "Ja! Eh, wacht...video. Kan ik niet afspelen."
Die van ons is ook overledenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:13 schreef Sirolf het volgende:
[..]
De laatste videorecorder hier in huis begint ook te overlijden...
Snel nog wat banden overzetten naar DVD dus.
Hier hebben we juist eindelijk een dvd-speler voor aan de tv. Na jaren lobbyenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:13 schreef Sirolf het volgende:
De laatste videorecorder hier in huis begint ook te overlijden...
Snel nog wat banden overzetten naar DVD dus.
Ik ben deze week juist nog een stap verder gegaan, met een Windows Mediacenter.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:15 schreef Piles het volgende:
[..]
Hier hebben we juist eindelijk een dvd-speler voor aan de tv. Na jaren lobbyen
Nog nooit gebruikt verder, maar goed
Tijd om die over te zetten op DVD?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:18 schreef Litton-Lane het volgende:
Ik heb gewoon nog een werkende video 2000 in huis.
Moet ook wel, want ik sta nog op een video 2000. Toen was ik bij De Meneer Catus Show.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |